Nee, via Vlissingen en Maastricht Randwyckquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor wat voor traject dan? Den Helder - Nieuweschans via Kerkrade Centrum?
EN dan maar uitleggen wat je in de IC Amsterdam - Amersfoort te zoeken hebtquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, via Vlissingen en Maastricht Randwyck
zal vd week alle foto's een uploaden. Was een mooie tocht!quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:55 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
Nadat ik gisteravond klaar was met werken, viel mij de 01 1075+rijtuigen te Utrecht op: Was net op tijd klaar om mee naar Rotterdam te kunnen. Te Rotterdam dit pracht plaatje even kunnen schieten. Eigenlijk was het wel te donker...
Kortste routequote:Op maandag 29 augustus 2011 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN dan maar uitleggen wat je in de IC Amsterdam - Amersfoort te zoeken hebt
Van den Helder naar Vlissingen? Van Maastricht naar Nieuweschans?quote:
Nou, lijkt me nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:32 schreef Igen het volgende:
Of mag je met een via-kaartje ook het via-station skippen?
quote:Nu met een ruimte dertien uur vertraging onderweg van Emmerich naar Amsterdam is V 250-stel 4808 wat daarmee het negende uitgeleverde stel is.
De Watergraafsmeer staat redelijk vol, dus nu worden er ook wat van die dingen op de Dijksgracht gestald bij het andere sloopmaterieel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Boeiend. Al zet je die hele watergraafsmeer vol met die kutonzin.
Eens.quote:RIJDEN met je donder
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:55 schreef James1988 het volgende:
nu worden er ook wat van die dingen op de Dijksgracht gestald bij het andere sloopmaterieel.
Jij snapt hetquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:55 schreef James1988 het volgende:
[..]
De Watergraafsmeer staat redelijk vol, dus nu worden er ook wat van die dingen op de Dijksgracht gestald bij het andere sloopmaterieel.
Waarom is er geen intercity van Hoorn Kersenboogerd naar Zetten-Andelst?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:27 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Waarom is er geen intercity van Eindh. naar Tilburg Uni...
Waarom is er geen intercity van Schubbekutteveen-West naar Nooitgedachtland-Oost...quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:27 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Waarom is er geen intercity van Eindh. naar Tilburg Uni...
Omdat heerlen woonboulevaard gesloopt moet worden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:30 schreef Basekid_NZ het volgende:
Waarom is er geen intercity van Heerlen Woonboulevaard naar Rijswijk
quote:Rusland geeft groen licht voor tunnel naar VS
Stephanie van Strijen − 24/08/11, 17:22© afp
De Russische overheid heeft groen licht gegeven voor een tunnel die Rusland met de Verenigde Staten moet verbinden. De 100 kilometer lange spoorlijn gaat onder de Beringstraat door lopen en kost ruim 68 miljard euro. Dit meldt de Britse krant The Times.
De toestemming werd gegeven op een driedaagse conferentie die deze week plaatsvond in Yakutsk, waar de Russen samen met vertegenwoordigers uit de VS, China en Engeland over de ontsluiting van het afgelegen noordoosten van Rusland spraken.
De verwachting is dat het project tussen de 10 en 15 jaar gaat duren, zei Victor Razbegin van het Russische ministerie van Economische Zaken. Rusland en de VS nemen ieder 25 procent van de kosten voor hun rekening. De rest wordt betaald door private investeerders en internationale financiële instellingen.
Aan Russische zijde maakt de tunnel onderdeel uit van een plan om het spoorwegnetwerk tot 2030 met ongeveer 3800 kilometer naar het noordoosten uit te breiden. In 2013 al moet de huidige Siberië-expres tot Yakutsk komen.
Vervoer van goederen wordt door de aanleg van de tunnel minder duur, sneller en zekerder. Met de aanleg van een spoorlijn door Siberië en onder de Beringstraat door, wordt het straks mogelijk om vanuit Londen, via Rusland, helemaal naar de oostkust van Amerika te reizen.
En dan vacuüm zuigen zodat er 1000km/u gereden kan worden met maglevquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:26 schreef mschol het volgende:
[..]
nu nog een trein tunnel tussen london en newyork ofzo en we kunnen wel rond de wereld
Inderdaad, op hengelo en enschede staan er wat.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:33 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Over sloopmaterieel gesproken...
In de stopper (Enschede-)Almelo-Apeldoorn rijdt momenteel weer een Plan V'tje![]()
Sterker nog, vanavond zit ik in een dubbel V'tje van Almelo naar Deventer! Welkome afwisseling met al het SGMm gedoe...
Staat op Somda en nog andere treinfora. Zal hij dus wel vandaan hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 07:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ah oke grappig. Wist ik niet
Hoe kom je aan zulke info als ik vragen mag?
Oke grappig. maar waarom naar Enschede?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 07:58 schreef greavy het volgende:
[..]
Staat op Somda en nog andere treinfora. Zal hij dus wel vandaan hebben.
Treinstel 904 is vorige week zaterdag uit Maastricht met 3 of 4 andere V'tjes naar de Dijksgracht gereden, die andere V's achter gelaten, en toen doorgereden naar Es. Waarbij de voorzitter van de stichting Mat'64 de Mcn was op de trein
Die op Enschede staat (afgelopen weekend in ieder geval) staat met grote stickers op de deur dat die niet geschikt is om een treindienst mee te rijdenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Inderdaad, op hengelo en enschede staan er wat.
Ik loop even naar Woord van de dag. Deel 26!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:32 schreef Peterselieman het volgende:
is het niet om vogelbeksloopmaterieel op te stellen?
auw, sterkte, hopelijk mag je ibuprofen slikken, ik mag dat helaas nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:15 schreef Guppyfriend het volgende:
Deze week geen trein meer voor mij, de kaakchirurg heeft me uitgeschakeld
Ik mag dat gelukkig wel, en ik 'mag' ook antibiotica, want de kaakchirurg heeft een gat in m'n kaak gemaakt. Ik heb nu een opening tussen kaak- en mondholte, en da's niet goed. Het is wel gehecht, maar heel zwak, en kan dus zo weer open springen... En dan kan er eten en drinken in, naar m'n neus. En dat kan dan lekker gaan ontsteken en zo, je weet welquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:21 schreef bork het volgende:
[..]
auw, sterkte, hopelijk mag je ibuprofen slikken, ik mag dat helaas niet![]()
Normaal gesproken goed voor een piek in de geboortecijfers over een tijdje. Neem aan dat jij je daar wel even medeplichtig aan gemaakt hebtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:21 schreef bork het volgende:
[..]
auw, sterkte, hopelijk mag je ibuprofen slikken, ik mag dat helaas niet![]()
Gelukkig heb ik weer stroom![]()
Raar hoor, bijna 5 uur niks.
Is het dan niet zo dat de stoomlok er mag rijden, als het onder een bepaalde snelheid blijft?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:05 schreef dennistd het volgende:
Zet voor de 65 018 nog maar een extra loc, aangezien hij niet zelfstandig over de havenspoorlijn mag rijden ivm het niet hebben van ETCS.
Tegenwoordig niet meer toch? ATB-E is niet voor niets bedacht.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:14 schreef greavy het volgende:
[..]
De NT 700'jes hebben bijvoorbeeld ook geen ATB, maar die mogen wel het land door, met maixmaal 40 km/h
Zonder ATB mag je nog rijden bij mijn weten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:25 schreef James1988 het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer toch? ATB-E is niet voor niets bedacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |