Staat op Somda en nog andere treinfora. Zal hij dus wel vandaan hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 07:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ah oke grappig. Wist ik niet
Hoe kom je aan zulke info als ik vragen mag?
Oke grappig. maar waarom naar Enschede?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 07:58 schreef greavy het volgende:
[..]
Staat op Somda en nog andere treinfora. Zal hij dus wel vandaan hebben.
Treinstel 904 is vorige week zaterdag uit Maastricht met 3 of 4 andere V'tjes naar de Dijksgracht gereden, die andere V's achter gelaten, en toen doorgereden naar Es. Waarbij de voorzitter van de stichting Mat'64 de Mcn was op de trein
Die op Enschede staat (afgelopen weekend in ieder geval) staat met grote stickers op de deur dat die niet geschikt is om een treindienst mee te rijdenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Inderdaad, op hengelo en enschede staan er wat.
Ik loop even naar Woord van de dag. Deel 26!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:32 schreef Peterselieman het volgende:
is het niet om vogelbeksloopmaterieel op te stellen?
auw, sterkte, hopelijk mag je ibuprofen slikken, ik mag dat helaas nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:15 schreef Guppyfriend het volgende:
Deze week geen trein meer voor mij, de kaakchirurg heeft me uitgeschakeld
Ik mag dat gelukkig wel, en ik 'mag' ook antibiotica, want de kaakchirurg heeft een gat in m'n kaak gemaakt. Ik heb nu een opening tussen kaak- en mondholte, en da's niet goed. Het is wel gehecht, maar heel zwak, en kan dus zo weer open springen... En dan kan er eten en drinken in, naar m'n neus. En dat kan dan lekker gaan ontsteken en zo, je weet welquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:21 schreef bork het volgende:
[..]
auw, sterkte, hopelijk mag je ibuprofen slikken, ik mag dat helaas niet![]()
Normaal gesproken goed voor een piek in de geboortecijfers over een tijdje. Neem aan dat jij je daar wel even medeplichtig aan gemaakt hebtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:21 schreef bork het volgende:
[..]
auw, sterkte, hopelijk mag je ibuprofen slikken, ik mag dat helaas niet![]()
Gelukkig heb ik weer stroom![]()
Raar hoor, bijna 5 uur niks.
Is het dan niet zo dat de stoomlok er mag rijden, als het onder een bepaalde snelheid blijft?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:05 schreef dennistd het volgende:
Zet voor de 65 018 nog maar een extra loc, aangezien hij niet zelfstandig over de havenspoorlijn mag rijden ivm het niet hebben van ETCS.
Tegenwoordig niet meer toch? ATB-E is niet voor niets bedacht.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:14 schreef greavy het volgende:
[..]
De NT 700'jes hebben bijvoorbeeld ook geen ATB, maar die mogen wel het land door, met maixmaal 40 km/h
Zonder ATB mag je nog rijden bij mijn weten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:25 schreef James1988 het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer toch? ATB-E is niet voor niets bedacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |