Misschien vanwege een storing ergens?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vanmorgen moest ik naar Amsterdam voor school, stap ik heel verrassend in een ICMm tussen Enkhuizen - Amersfoort... Normaal rijden daar alleen maar VIRM's..
Om welke redenen wordt een trein eigenlijk anders ingezet?
Gewoon dat eten in haar decolleté gooien, geen medelijden hebben...quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ga zo stranden in Ede... Logistieke problemen of zo... Zucht
En nu zit er ranzig wijf tegenover me een bak te eten en met volle bek te bellen
tsja, is niet netjes, maar wel begrijpelijk ...quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gewoon dat eten in haar decolleté gooien, geen medelijden hebben...
Onbeschofte mensen vragen om een onbeschofte aanpak.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
tsja, is niet netjes, maar wel begrijpelijk ...
Ik moest lachenquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Onbeschofte mensen vragen om een onbeschofte aanpak.
Nou. Als je nagaat hoeveel treinen er totaal komen, is vertraging nog niet eens zo vreemd. Zeker niet als een trein al te laat is. Dan kom je gegarandeerd voor het rooie bij de inrijder te staan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:07 schreef Yreal het volgende:
Er komen op utrecht maar 4 treinen per uur uit arnhem, dus waar al die vertraging nou vandaan komt..?
Ik zou het gedaan hebben...quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik moest lachenhet is een bak patat trouwens, mooie boel zou dat geven
Dat is dan wel slecht georganiseerd, want behalve heel veel treinen zijn daar ook heel veel sporen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:00 schreef greavy het volgende:
[..]
Nou. Als je nagaat hoeveel treinen er totaal komen, is vertraging nog niet eens zo vreemd. Zeker niet als een trein al te laat is. Dan kom je gegarandeerd voor het rooie bij de inrijder te staan.
klopt. In de spits is het tussen De Haar aansluiting en Utrecht ongeveer 9 treinen per uur per richting. Als dan eentje vertraagt is dan volgen er vaak meer.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:00 schreef greavy het volgende:
[..]
Nou. Als je nagaat hoeveel treinen er totaal komen, is vertraging nog niet eens zo vreemd. Zeker niet als een trein al te laat is. Dan kom je gegarandeerd voor het rooie bij de inrijder te staan.
Die ICE werd keurig voorlangs gelaten hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. In de spits is het tussen De Haar aansluiting en Utrecht ongeveer 9 treinen per uur per richting. Als dan eentje vertraagt is dan volgen er vaak meer.
Typisch. Meneer de TRDL is in Utrecht vaak van de luie kant: Wat ARI kan doen, laat het ARI doen. Geeft vaak kopzorgen bij de Railcatering... Té vaak sta je voor nop voor de inrijder, omdat er een trein ACHTER jou voorrang krijgt...quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
We proberen inmiddels Utrecht Centraal binnen te rijden. Sinds 10 min. Of zo
tijd dus dat er een systeem ontworpen wordt dat niet alleen plaatselijk maar ook landelijk doorrekent wat de beste volgorde van afhandeling is. Hierdoor kun je er voor zorgen dat er in totaal minder vertragingen zijn, rekening houdend met alle beperkingen die er zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:41 schreef greavy het volgende:
[..]
Typisch. Meneer de TRDL is in Utrecht vaak van de luie kant: Wat ARI kan doen, laat het ARI doen. Geeft vaak kopzorgen bij de Railcatering... Té vaak sta je voor nop voor de inrijder, omdat er een trein ACHTER jou voorrang krijgt...
Ik maak mij er ook niet druk om, als ik mijn trein mis. De UM zal het alleen niet fijn vinden. En als het te vaak gebeurt doe jij toch wat foutquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja precies, boeiend, dan ga je toch in de volgende trein koffie slijten? Dat boeit dus juist NIKS dan
Als ze jou dat aanrekenen moet je ze gewoon in de stront laten barsten. Simpel zatquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:47 schreef greavy het volgende:
En als het te vaak gebeurt doe jij toch wat fout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |