Is het ook niet. Maar er word wel verlangd van jou dat je je trein probeert te halen, ook al moet je een sprintje trekken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:49 schreef b2py het volgende:
Het is toch niet jouw schuld dat de trein te laat is en je dus je volgende dienst mist?
Als hun weten dat jij er niks aan kan doen (bijvoorbeeld te weinig tijd), verwijten zij het jou ook niet. Maar bij 5 minuten overstap kan je de trein nog halen: Dan komt de 'Runner'(die de bakken vult, tassen klaar zet ed) met nog een medewerker de spullen naar jou toebrengen, en neemt de spullen van je vorige rit mee terug.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ze jou dat aanrekenen moet je ze gewoon in de stront laten barsten. Simpel zat
Dat klopt. Ik heb er plezier in, en daar gaat het tenslotte om.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:56 schreef b2py het volgende:
Dat lijkt me ook niet meer dan logisch, als je er maar plezier in hebt en je een mooie vangst hebt aan het eind van de maand, toch?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:02 schreef greavy het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik heb er plezier in, en daar gaat het tenslotte om.
Nigger whut?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:09 schreef James1988 het volgende:
Voor de railcatering werken lijkt me echt kut als ik die verhalen van greavy zo eens lees
ARI doet het voor zover ik weet lokaal niet eens, maar houdt het in principe strikt de van te voren vastgelegde volgorde van treinen aan. Tenzij de treindienstleider op 'verwerk vertraging' klikt, dan wordt de vertraging in het schema vastgelegd en de volgorde aangepast en krijgt de machinist een rood sein als 'ie de vertraging inhaalt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
tijd dus dat er een systeem ontworpen wordt dat niet alleen plaatselijk maar ook landelijk doorrekent wat de beste volgorde van afhandeling is. Hierdoor kun je er voor zorgen dat er in totaal minder vertragingen zijn, rekening houdend met alle beperkingen die er zijn.
Ik zou zo'n blauwe klok best thuis willen hebbenquote:
Loemp groot man. Kan je beter bij www.BahnShop1435.de een echte mooie uitzoekenquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:25 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zou zo'n blauwe klok best thuis willen hebben
Voor als ik een groot huis hebquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Loemp groot man. Kan je beter bij www.BahnShop1435.de een echte mooie uitzoeken
Een mooie spoorse wandklok is er nog niet in Fort Deventer trouwens. Maar eens kijkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Voor als ik een groot huis heblater als ik groot ben
Al die dingen over 'je zorgt maar dat je je vertraging inhaalt', onkostenvergoeding enzovoorts.quote:
Nja maar goed, in de bottom line heeftie er wel lol in hoor ik netquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:46 schreef James1988 het volgende:
[..]
Al die dingen over 'je zorgt maar dat je je vertraging inhaalt', onkostenvergoeding enzovoorts.
Dat komt omdat Greavy een treinofiel is. Voor ieder mens die dat niet is is het een rampenplan. Alleen maar studenten aannemen die OV hebben omdat dat geld scheeltquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja maar goed, in de bottom line heeftie er wel lol in hoor ik net
En die mogen dus zelf hun reis tot werk betalen, belachelijkquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:54 schreef greavy het volgende:
Hebben genoeg ouderen. Zit zelf iemand van 42, 38, 34 etc. Genoeg die geen SOV hebben.
Reiskostenvergoedingquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En die mogen dus zelf hun reis tot werk betalen, belachelijk
Er bestaan full-time railcateraars?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:56 schreef greavy het volgende:
[..]
Reiskostenvergoeding
Fulltimers krijgen [dacht ik] een JTK
Zitten personen met 38 en 40 uren contract ja.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Er bestaan full-time railcateraars?![]()
Wat is er fout gegaan in hun leven dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |