Sowieso een irritante neus, net als de rest van de NeusOSquote:
Gelul. Nog afgezien van dat hij een Heraclied is.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sowieso een irritante neus, net als de rest van de NeusOS
Het zal mij aan mijn reet roesten, Nos is gewoon een neuzen zenderquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:07 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Gelul. Nog afgezien van dat hij een Heraclied is.
Dan hebben we een andere wedstrijd gekeken. Leerdam was helemaal niet dramatisch...quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:07 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Die vond ik dramatisch vandaag. Net als kindsoldaat Leerdam
Hoe bedoel je dat: 'kindsoldaat' ?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:07 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Die vond ik dramatisch vandaag. Net als kindsoldaat Leerdam
Hij heeft een verleden als kindsoldaat in Sierra Leone.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat: 'kindsoldaat' ?
Omdat hij er zo uitziet. Als ik Leerdam zie dan hoor ik in mijn hoofd altijd "geef nu op giro 555."quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat: 'kindsoldaat' ?
ik vond het ook onbegrijpelijk dat we zo opportunistisch gingen spelen, dan zie je toch de jeugdigheid van de ploeg. Tegen 9 man moet je gewoon in hoog tempo die bal rond laten gaan..quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:59 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja ik ben serieus
Hij was een van de weinigen die leek te beseffen dat je in een overtal-situatie a) niet moet gaan lopen met de bal maar moet overspelen en b) veel ruimte hebt om op te stomen en c) hierdoor druk moet blijven zetten in plaats van die domme afstandsschoten. Ze hadden ze er gewoon uit kunnen tikken door rustig te blijven. Hierin viel El Ahmadi ook weer eens door de mand, met zijn ervaring mag je toch echt wel verwachten dat die enig besef heeft dat je dan echt eens op moet houden met lopen, kappen en draaien. En schieten, maar goed dat heb ik nu al te vaak geroepen, dat mag hij sowieso niet.
Vijftien minuten tegen 9 man was ook niet genoeg, dus tja..quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:30 schreef Haringkop het volgende:
overigens had breuer al voor de rust met rood van het veld gemoeten.
Inderdaad, Leerdam liet Narsingh 1x glippen en dat werd dus die penalty met dank aan Drahmadi maar verder deed ie niet veel fout. En het is idd een middenvelder. Geef hem die plek van El Ahmadi denk ik dan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:14 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Dan hebben we een andere wedstrijd gekeken. Leerdam was helemaal niet dramatisch...
Misschien niet zijn beste wedstrijd, maar hij had een aantal goede ingrepen. Vergeet ook niet dat het zijn positie niet is. Ik had Fernandez er ook liever zien staan
Ik vond dat ene schot wel goed. Erg snel met aannemen, draaien en schietenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:23 schreef Paul-89 het volgende:
Die Achabar had ik al op wat jeugd ek's/wk's gezien en viel me inderdaad al positief op, maar altijd even afwachten wat zo iemand kan laten zien in het 1e. Heeft in ieder geval voldoende kwaliteiten en is er ook wel een met een beetje bluf.
Heeft ook een hele goede lichaamsschijnbeweging, lijkt me heel moeilijk te verdedigen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vond dat ene schot wel goed. Erg snel met aannemen, draaien en schieten.
Of 4-4-2 met Fernandez als zwervende spits en Achachbar als diepe spitsquote:
Dat is natuurlijk lastig te beoordelen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:24 schreef zoekeenleven het volgende:
Wie is een groter talent Guidetti of Achabar?
gokje?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk lastig te beoordelen.
Achahbar, echter zijn het totaal verschillende types. Achahbar kan je qua voetballer vergelijken met Messi.quote:
Matig voetbal, veel passie/strijd. Dus hij heeft het echte Feyenoord voetbal gezien.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:49 schreef Cara het volgende:
Vraag me af wat Guidetti gedacht moet hebben toen hij in de Kuip zat...
Als je een echte kopsterke spits (bijv. Dost ) had gehad dan had je gewonnen want zaten prima voorzetten bij.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Toen Schaken op rechts kwam te spelen werd hij zowaar gevaarlijk het moet niet gekker worden...
Inderdaad, vind dat echt bizar.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:53 schreef Cara het volgende:
Dat is wel opvallend ja. Heeft meer laten zien afgelopen twee wedstridjen dan de rest van het afgelopen jaar. En dat bedoel ik niet als grap!
Dost is helemaal geen sterke kopper. Bahia zou net zo goed in de spits kunnen staan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als je een echte kopsterke spits (bijv. Dost ) had gehad dan had je gewonnen want zaten prima voorzetten bij.
Wat ?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dost is helemaal geen sterke kopper. Bahia zou net zo goed in de spits kunnen staan.
Janmaat. Werd ooit als groot talent gezien.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Wie was trouwens die rechtsback van heerenveen? Wat een verschikkelijk slechte speler was dat zeg...
Ik heb Dost vrijwel al zijn duels zien verliezen en dan niet alleen vandaag. Hij is veel te driftig en dat werkt in zijn nadeel. Ik zou Dost ook voor geen goud willen zien voor een miljoenenbedrag. Fernandez is zeker niet minder.quote:
Maar bij scherpe voorzetten zit hij er vaak genoeg goed bij, en Schaken gaf vandaag prima voorzetten alleen hebben we dan niemand die ze erin knikt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb Dost vrijwel al zijn duels zien verliezen en dan niet alleen vandaag. Hij is veel te driftig en dat werkt in zijn nadeel. Ik zou Dost ook voor geen goud willen zien voor een miljoenenbedrag. Fernandez is zeker niet minder.
twitter:Mkrabby twitterde op zondag 28-08-2011 om 23:16:57Voor alle vragen over Guidetti: hij was in De Kuip en is nu naar Jong Zweden. Volgens mijn 'bronnen' is het rond, maar Van Geel ontkent reageer retweet
We zien het wel.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:17 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op zondag 28-08-2011 om 23:16:57Voor alle vragen over Guidetti: hij was in De Kuip en is nu naar Jong Zweden. Volgens mijn 'bronnen' is het rond, maar Van Geel ontkent reageer retweet
Kreeg het 'Johan Derken Seal of Approval'. Dodelijk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Janmaat. Werd ooit als groot talent gezien.
Goed nieuws.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:51 schreef Gert het volgende:
Achabar heeft deze zomer een 3-jarig contract getekend, da's tenminste dichtgetimmerd de eerste tijd.
Wat een toeschouwers voor zo'n modale club?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:49 schreef Cara het volgende:
Vraag me af wat Guidetti gedacht moet hebben toen hij in de Kuip zat...
Pfff een jaarsalaris van 8 ton, zelfs de helft is al veel voor Feyenoord.. En wat heb je aan hem op de langere termijn? Doet ie het net goed, wordt ie na 1 jaar verkocht door Cityquote:Op maandag 29 augustus 2011 07:53 schreef voice-over het volgende:
Zoals ik al dacht dus.
Guidetti geniet van volle Kuip bij 'geheim' bezoek
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-geheim-bezoek.dhtml
Wij leven nog in nostalgie, voor de jaren ´70.quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
Maar even iets anders: waarom staat er al 710 draadjes de naam van Feyenoord verkeerd gespeld in de TT?![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2011 07:53 schreef voice-over het volgende:
Zoals ik al dacht dus.
Guidetti geniet van volle Kuip bij 'geheim' bezoek
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-geheim-bezoek.dhtml
quote:'Super Guidetti', zoals de spits zichzelf noemt, liet zich inmiddels ook bijpraten over het niveau in Nederland door Samuel Armenteros, vriend, landgenoot en spits van Heracles.
Ik lees net op AD dat city de eis van een huursom van 2 ton liet vallen. Is hij dan niet gratiesj?quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Pfff een jaarsalaris van 8 ton, zelfs de helft is al veel voor Feyenoord.. En wat heb je aan hem op de langere termijn? Doet ie het net goed, wordt ie na 1 jaar verkocht door City
Die jongen moet ook salaris krijgen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik lees net op AD dat city de eis van een huursom van 2 ton liet vallen. Is hij dan niet gratiesj?
Maak daar gewoon maar 4 jaar van, dan lopen we tenminste niet wéér die miljoenen mis als hij eindelijk begint te presteren.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:51 schreef Gert het volgende:
Achabar heeft deze zomer een 3-jarig contract getekend, da's tenminste dichtgetimmerd de eerste tijd.
Tja zo makkelijk is dat niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maak daar gewoon maar 4 jaar van, dan lopen we tenminste niet wéér die miljoenen mis als hij eindelijk begint te presteren.
En als hij niet presteert zeuren waarom we zo'n lang contract met hem hebben afgesloten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maak daar gewoon maar 4 jaar van, dan lopen we tenminste niet wéér die miljoenen mis als hij eindelijk begint te presteren.
Hij mag toch geen contract langer dan 3 jaar omdat hij nog geen 18 is?quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is dan immers nog maar 21.quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:35 schreef Steven184 het volgende:
[..]
En als hij niet presteert zeuren waarom we zo'n lang contract met hem hebben afgesloten.
Kon wel eens kloppen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:36 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hij mag toch geen contract langer dan 3 jaar omdat hij nog geen 18 is?
Lijkt dus gewoon al rond te zijn.twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 29-08-2011 om 09:41:09John #Guidetti heeft de spelers van #Feyenoord gisteren na de wedstrijd al de hand geschudt. reageer retweet
Als Fer niet verkocht wordt kost dat 5 Miljoen voor één seizoen voetballen. Vergeleken daarmee is het salaris van Guidetti een schijntje.quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
Pfff een jaarsalaris van 8 ton, zelfs de helft is al veel voor Feyenoord.. En wat heb je aan hem op de langere termijn? Doet ie het net goed, wordt ie na 1 jaar verkocht door City
Moet ik me daarbij dan voorstellen?twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 29-08-2011 om 12:35:59FC #Twente wil Leroy #Fer via investeerders wegkapen bij #Feyenoord. reageer retweet
Investeerders van Twente.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:40 schreef Happel het volgende:
Moet ik me daarbij dan voorstellen?twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 29-08-2011 om 12:35:59FC #Twente wil Leroy #Fer via investeerders wegkapen bij #Feyenoord. reageer retweet
Ik vind 5 miljoen voor Fer nog steeds weinigquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:11 schreef Cara het volgende:
Dan heeft van Geel het heel goed doorzien allemaal.
Lijkt me verstandig en schelden met kanker mag je ook achterwege laten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vind 5 miljoen voor Fer nog steeds weinig. Alleen jammer dat hij weigert bij te tekenen.
Volgens mij heeft dit iets te maken met het 'type' mens (same goes for Wijnaldum). Maargoed, ik zal maar geen 'bepaalde' opmerkingen maken.
Wat is er mis mee om bij te tekenen met een gereduceerd transferbedrag (Dit gold ook voor Wijnaldum). Gewoon nog twee jaar uitzitten bij Feijenoord na dit seizoen, er vanuitgaande dat die transfer niet komt tegen een miljoen of 9 (wat echt wel gebeurd als hij zo blijft spelen).quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:38 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Waarom zouden ze in godsnaam willen bijtekenen? Het zijn werknemers van een club. Als ze niet bijtekenen en ze gaan transfervrij weg dan kunnen ze gewoon tekengeld vragen. Als ze club aan spelers wil verdienen moeten ze gewoon verkocht worden. je kan niet van elke spelers verlangen dat ze iedere keer bijtekenen als de club ze niet wil laten gaan... Zo komen ze nooit wg.
Op dit moment in hun loopbaan is het ook gewoon belangrijk om Europees te spelen. Ik denk dat misschien wel het belangrijkste punt voor beide is momenteel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat is er mis mee om bij te tekenen met een gereduceerd transferbedrag (Dit gold ook voor Wijnaldum). Gewoon nog twee jaar uitzitten bij Feijenoord na dit seizoen, er vanuitgaande dat die transfer niet komt tegen een miljoen of 9 (wat echt wel gebeurd als hij zo blijft spelen).
Worden ze zelf ook beter van. Salaris is niet bepaald laag. Het niveau bij Feijenoord is dit jaar ook hoger. En daarnaast doe je ook wat voor de club die jou door dik en door dun steunt (en dan heb ik het nog niet eens over de supporters). Ze hadden allebei zo makkelijk Feijenoord helden kunnen worden...
Ik denk dat het Wijnaldum en Fer absoluut niet om het geld gaat, die 2 kijken alleen maar naar hun eigen sportieve ontwikkeling alleen mis ik daarin wel de nodige zelfkritiek.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:42 schreef Hilgo het volgende:
Plus als jou baas je 2000 euro geeft elke maand en een andere baas wil je 3000 betalen voor hetzelfde truukje dan ben je ook weg. Fer kan bij Twente meer verdienen, EL spelen, etc. Hoe kut ik het ook vind dat hij weg gaat het hoort er gewoon bij. Echte clubliefde is er enkel nog voor de supporter. De mannen op het veld zijn passanten die enkel hun beroep uitvoeren voor diegene die het meeste geld betaald.
blabla. Dankzij onze crisis hebben de heren zoveel speeltijd gekregen, om te komen, na heel veel bagger wedstrijden, tot het niveau waar ze nu op acteren. Als puntje bij t paaltje komt, en ze echt iets kunnen gaan betekenen voor onze club, dan vertrekken ze. Class act.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:46 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Op dit moment in hun loopbaan is het ook gewoon belangrijk om Europees te spelen. Ik denk dat misschien wel het belangrijkste punt voor beide is momenteel.
Dat is dikke stierenpoep. Misschien dat jij zo redeneert, maar niet iedereen. Als je nergens een kans krijgt, en ineens vanwege pech bij de baas wel de kans krijgt (en vaak ondermaats presteert), en dan kan groeien op een manier die nergens anders mogelijk was geweest dan behoor je gewoon loyaliteit te tonen. Zeker voor die paar pingels die ze meer verdienen bij lampies / reserve duitsers. Het is niet alsof ze van een koelkast contractje naar een pro-contract gaan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:39 schreef Typisch het volgende:
En nog steeds begrijpt de helft hier niet dat de mannen op het veld gewoon hun beroep uitoefenen. Als jij bij Shell meer kunt verdienen dan waar je nu werkt ga je daar toch ook heen? Ook als je baas jou een cursus heeft laten doen op zijn kosten bijvoorbeeld. Dan kies je toch ook voor de centjes? Je moet niet denken dat Feyenoord voor mensen buiten de mensen die zich supporter noemen meer is dan een werkgever.
Het bedrijfsleven vergelijken met de voetbalwereld.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:39 schreef Typisch het volgende:
En nog steeds begrijpt de helft hier niet dat de mannen op het veld gewoon hun beroep uitoefenen. Als jij bij Shell meer kunt verdienen dan waar je nu werkt ga je daar toch ook heen? Ook als je baas jou een cursus heeft laten doen op zijn kosten bijvoorbeeld. Dan kies je toch ook voor de centjes? Je moet niet denken dat Feyenoord voor mensen buiten de mensen die zich supporter noemen meer is dan een werkgever.
alsof je bij shell zoveel fans hebtquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het bedrijfsleven vergelijken met de voetbalwereld.
Nou vertel eens, wat is het dan precies volgens jou? De dagen dat voetballers voetballen voor een club zijn (al lang) voorbij.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het bedrijfsleven vergelijken met de voetbalwereld.
Je kunt voetbal niet los zien van emoties, sentimenten, historie en allerlei andere 'externe' factoren, laat staan het gelijkstellen aan een functie binnen een bedrijf.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nou vertel eens, wat is het dan precies volgens jou? De dagen dat voetballers voetballen voor een club zijn (al lang) voorbij.
Voor de (blinde) supporters inderdaad niet. Maar voor spelers is het gewoon een baan hoor, niets meer niets minder.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Je kunt voetbal niet los zien van emoties, sentimenten, historie en allerlei andere 'externe' factoren, laat staan het gelijkstellen aan een functie binnen een bedrijf.
Waarmee ik niet wil zeggen dat het geen logische stap is hoor, rationeel gezien.
Nee, het is hun hobby.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor de (blinde) supporters inderdaad niet. Maar voor spelers is het gewoon een baan hoor, niets meer niets minder.
Voor sommige wel ja, jammer genoeg.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor de (blinde) supporters inderdaad niet. Maar voor spelers is het gewoon een baan hoor, niets meer niets minder.
Nou, wat is er dan fout aan het doen en laten van Fer en Gini?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Voor sommige wel ja, jammer genoeg.
Te weinig?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vind 5 miljoen voor Fer nog steeds weinig. Alleen jammer dat hij weigert bij te tekenen.
Volgens mij heeft dit iets te maken met het 'type' mens (same goes for Wijnaldum). Maargoed, ik zal maar geen 'bepaalde' opmerkingen maken.
Die kun je toch zelf wel invullen mag ik hopen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nou, wat is er dan fout aan het doen en laten van Fer en Gini?
Nee, want is dus gewoon hun beroep. Zoals zelfs Paul-89 ziet. Ze hebben dus ergens anders kans op een betere baan, elk weldenkend mens probeert dan daar voor te gaan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:20 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Die kun je toch zelf wel invullen mag ik hopen.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 29-08-2011 om 16:15:31Leroy #Fer heeft eerder deze zomer een bod van Premier League club Everton naast zich neergelegd.De #Feyenoord middenvelder wil naar Twente. reageer retweet
De club heeft voor beiden altijd goed gezorgd en ervoor gezorgd dat ze een podium hadden, ook toen het heel erg slecht ging bleven ze het vertrouwen krijgen van de club en supporters.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nou, wat is er dan fout aan het doen en laten van Fer en Gini?
Toont wel dat hij niet puur alleen weg wil bij Feyenoord. Financieel was hij er zeker op vooruit gegaan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:22 schreef Happel het volgende:
Fer heeft ook een bod van Everton afgeslagen deze zomer.twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 29-08-2011 om 16:15:31Leroy #Fer heeft eerder deze zomer een bod van Premier League club Everton naast zich neergelegd.De #Feyenoord middenvelder wil naar Twente. reageer retweet
Alsof Feyenoord het voor de personen Fer en Wijnaldum heeft gedaan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
De club heeft voor beiden altijd goed gezorgd en ervoor gezorgd dat ze een podium hadden, ook toen het heel erg slecht ging bleven ze het vertrouwen krijgen van de club en supporters.
Beide spelers hebben amper laten zien wat ze kunnen, af en toe zag je hun potentieel maar het bleef allemaal maar wisselvallig. En nu op hun 20e voelen ze zich ineens te goed voor hier en moeten ze koste wat kost weg, ik vind dat niet kunnen.
Overigens heeft Feyenoord zelfs nog een tijd huur betaald voor de moeder van Wijnaldum.
Precies. Ik snap al dat gehaat tegen Wijnaldum ook helemaal niet. Feyenoord is ook geen filantropische instelling.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alsof Feyenoord het voor de personen Fer en Wijnaldum heeft gedaan.Als ze niet tegen een balletje aan konden trappen had Feyenoord (ook) niks voor ze gedaan.
Nee dat zeg ik ook niet, komt er gewoon op neer dat ik ze te egoïstisch vind.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alsof Feyenoord het voor de personen Fer en Wijnaldum heeft gedaan.Als ze niet tegen een balletje aan konden trappen had Feyenoord (ook) niks voor ze gedaan.
Onzin. Die gasten willen gewoon op niveau voetballen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik ook niet, komt er gewoon op neer dat ik ze te egoïstisch vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |