http://www.youtube.com/re(...)an+hanegem+dwdd&aq=fquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:37 schreef Typisch het volgende:
Waar is dat filmpje van Willem over Ajacieden die hun holletje uit komen was bij de wereld draait door volgens mij? Kan hem niet vinden...
Idd.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:15 schreef Tomasso het volgende:
Ik vond Vlaar vandaag bijzonder zwak spelen.
Fysiek kan hij 90 minuten niet aan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idd.
En waarom moest Clasie eraf ?
Let op mijn woorden, dit gaat een speler worden die we later bij Arsenal, misschien wel Barcelona aan het werk zien.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:11 schreef Gert het volgende:
De flankwissel Schaken-Cabral pakte goed uit!
Een kaatser/afmaker is wel echt nodig. Al viel dat jonge gozertje heel verdienstelijk in. Meteen schieten, kaatsen.
Vlaar was weer heel belangrijk achterin. Ramsteijn de zwakke schakel. El Amadi schiet niet alleen kut, maar timed het ook nog slecht. Drie minuten voor tijd van 25 meter gaan schieten.
Sowieso zou het goed zijn als er veel op het zwakke been getrained gaat worden. Er gaat zóveel snelheid in het spel verloren omdat een aantal spelers de bal eerst voor het goede been moet leggen omdat ze anders niet kunnen passen over meer dan drie meter.
Ik niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:15 schreef Tomasso het volgende:
Ik vond Vlaar vandaag bijzonder zwak spelen.
quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Let op mijn woorden, dit gaat een speler worden die we later bij Arsenal, misschien wel Barcelona aan het werk zien.
Ik ook niet, verdedigend ijzersterk alleen opbouwend was het wat matigquote:
Kan je dit nader verklaren? Hij was bijzonder slecht aan het dekken, z'n passing was niet goed, liet de opbouw vaak over aan De Vrij, timede slecht.quote:
Ben je serieus?quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:32 schreef Mwanatabu het volgende:
Ramsteijn zien we hopelijk nu echt niet meer terug als back zeg...niet te filmen... Vlaar vond ik helaas verdedigend niet zo, opkomen deed ie weer wel goed. En El Ahmadi...die moeten ze een verbod geven om te schieten, dat kan ie gewoon echt niet. Dat snapt ie inmiddels zelf toch ook wel? Het is elke keer weer lopen lopen, Pieter Post, handelingssnelheid van een pasgeboren baby, verkeerde voetje, draaien, echt heel zwak...
En Clasie moet gewoon zijn bord gaan leegeten zodat ie 90 minuten door kan rammen want dan staat het gewoon veel beter.
Lekker makkelijk, zo'n jongen afbranden terwijl hij totaal niet op z'n normale positie staat.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:32 schreef Mwanatabu het volgende:
Ramsteijn zien we hopelijk nu echt niet meer terug als back zeg...niet te filmen...
Hij moest vaak zijn positie verlaten omdat het middenveld niet goed stond. Voorkwam trouwens nog een bijna zekere goal met een geweldige sliding.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kan je dit nader verklaren? Hij was bijzonder slecht aan het dekken, z'n passing was niet goed, liet de opbouw vaak over aan De Vrij, timede slecht.
Hij zegt toch ook als back ?quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, zo'n jongen afbranden terwijl hij totaal niet op z'n normale positie staat.
Die sliding op Dost die alleen voor de keeper stond was briljant. Ik telde 'm al.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kan je dit nader verklaren? Hij was bijzonder slecht aan het dekken, z'n passing was niet goed, liet de opbouw vaak over aan De Vrij, timede slecht.
Ik zeg ook als back. Het is een fijne centrale verdediger.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, zo'n jongen afbranden terwijl hij totaal niet op z'n normale positie staat.
Die sliding was idd briljant. Maar ik vond hem slordig dekken, ik mompelde zelfs een keer "Bogarde" want die stond ook altijd aan de verkeerde kant. Ben verder fan van m hoor en ga ervan uit dat het een eenmalige dip was.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Die sliding op Dost die alleen voor de keeper stond was briljant. Ik telde 'm al.
En dan heeft H'veen ook Narsingh en Aissadi nog voorin lopen. Geen makkelijke middag voor Vlaar.
Ja ik ben serieusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |