Sowieso een irritante neus, net als de rest van de NeusOSquote:
Gelul. Nog afgezien van dat hij een Heraclied is.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sowieso een irritante neus, net als de rest van de NeusOS
Het zal mij aan mijn reet roesten, Nos is gewoon een neuzen zenderquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:07 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Gelul. Nog afgezien van dat hij een Heraclied is.
Dan hebben we een andere wedstrijd gekeken. Leerdam was helemaal niet dramatisch...quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:07 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Die vond ik dramatisch vandaag. Net als kindsoldaat Leerdam
Hoe bedoel je dat: 'kindsoldaat' ?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:07 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Die vond ik dramatisch vandaag. Net als kindsoldaat Leerdam
Hij heeft een verleden als kindsoldaat in Sierra Leone.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat: 'kindsoldaat' ?
Omdat hij er zo uitziet. Als ik Leerdam zie dan hoor ik in mijn hoofd altijd "geef nu op giro 555."quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat: 'kindsoldaat' ?
ik vond het ook onbegrijpelijk dat we zo opportunistisch gingen spelen, dan zie je toch de jeugdigheid van de ploeg. Tegen 9 man moet je gewoon in hoog tempo die bal rond laten gaan..quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:59 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja ik ben serieus
Hij was een van de weinigen die leek te beseffen dat je in een overtal-situatie a) niet moet gaan lopen met de bal maar moet overspelen en b) veel ruimte hebt om op te stomen en c) hierdoor druk moet blijven zetten in plaats van die domme afstandsschoten. Ze hadden ze er gewoon uit kunnen tikken door rustig te blijven. Hierin viel El Ahmadi ook weer eens door de mand, met zijn ervaring mag je toch echt wel verwachten dat die enig besef heeft dat je dan echt eens op moet houden met lopen, kappen en draaien. En schieten, maar goed dat heb ik nu al te vaak geroepen, dat mag hij sowieso niet.
Vijftien minuten tegen 9 man was ook niet genoeg, dus tja..quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:30 schreef Haringkop het volgende:
overigens had breuer al voor de rust met rood van het veld gemoeten.
Inderdaad, Leerdam liet Narsingh 1x glippen en dat werd dus die penalty met dank aan Drahmadi maar verder deed ie niet veel fout. En het is idd een middenvelder. Geef hem die plek van El Ahmadi denk ik dan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:14 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Dan hebben we een andere wedstrijd gekeken. Leerdam was helemaal niet dramatisch...
Misschien niet zijn beste wedstrijd, maar hij had een aantal goede ingrepen. Vergeet ook niet dat het zijn positie niet is. Ik had Fernandez er ook liever zien staan
Ik vond dat ene schot wel goed. Erg snel met aannemen, draaien en schietenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:23 schreef Paul-89 het volgende:
Die Achabar had ik al op wat jeugd ek's/wk's gezien en viel me inderdaad al positief op, maar altijd even afwachten wat zo iemand kan laten zien in het 1e. Heeft in ieder geval voldoende kwaliteiten en is er ook wel een met een beetje bluf.
Heeft ook een hele goede lichaamsschijnbeweging, lijkt me heel moeilijk te verdedigen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vond dat ene schot wel goed. Erg snel met aannemen, draaien en schieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |