Dat is natuurlijk lastig te beoordelen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:24 schreef zoekeenleven het volgende:
Wie is een groter talent Guidetti of Achabar?
gokje?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk lastig te beoordelen.
Achahbar, echter zijn het totaal verschillende types. Achahbar kan je qua voetballer vergelijken met Messi.quote:
Matig voetbal, veel passie/strijd. Dus hij heeft het echte Feyenoord voetbal gezien.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:49 schreef Cara het volgende:
Vraag me af wat Guidetti gedacht moet hebben toen hij in de Kuip zat...
Als je een echte kopsterke spits (bijv. Dost ) had gehad dan had je gewonnen want zaten prima voorzetten bij.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Toen Schaken op rechts kwam te spelen werd hij zowaar gevaarlijk het moet niet gekker worden...
Inderdaad, vind dat echt bizar.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:53 schreef Cara het volgende:
Dat is wel opvallend ja. Heeft meer laten zien afgelopen twee wedstridjen dan de rest van het afgelopen jaar. En dat bedoel ik niet als grap!
Dost is helemaal geen sterke kopper. Bahia zou net zo goed in de spits kunnen staan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als je een echte kopsterke spits (bijv. Dost ) had gehad dan had je gewonnen want zaten prima voorzetten bij.
Wat ?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dost is helemaal geen sterke kopper. Bahia zou net zo goed in de spits kunnen staan.
Janmaat. Werd ooit als groot talent gezien.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Wie was trouwens die rechtsback van heerenveen? Wat een verschikkelijk slechte speler was dat zeg...
Ik heb Dost vrijwel al zijn duels zien verliezen en dan niet alleen vandaag. Hij is veel te driftig en dat werkt in zijn nadeel. Ik zou Dost ook voor geen goud willen zien voor een miljoenenbedrag. Fernandez is zeker niet minder.quote:
Maar bij scherpe voorzetten zit hij er vaak genoeg goed bij, en Schaken gaf vandaag prima voorzetten alleen hebben we dan niemand die ze erin knikt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb Dost vrijwel al zijn duels zien verliezen en dan niet alleen vandaag. Hij is veel te driftig en dat werkt in zijn nadeel. Ik zou Dost ook voor geen goud willen zien voor een miljoenenbedrag. Fernandez is zeker niet minder.
twitter:Mkrabby twitterde op zondag 28-08-2011 om 23:16:57Voor alle vragen over Guidetti: hij was in De Kuip en is nu naar Jong Zweden. Volgens mijn 'bronnen' is het rond, maar Van Geel ontkent reageer retweet
We zien het wel.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:17 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op zondag 28-08-2011 om 23:16:57Voor alle vragen over Guidetti: hij was in De Kuip en is nu naar Jong Zweden. Volgens mijn 'bronnen' is het rond, maar Van Geel ontkent reageer retweet
Kreeg het 'Johan Derken Seal of Approval'. Dodelijk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Janmaat. Werd ooit als groot talent gezien.
Goed nieuws.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:51 schreef Gert het volgende:
Achabar heeft deze zomer een 3-jarig contract getekend, da's tenminste dichtgetimmerd de eerste tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |