Wat een toeschouwers voor zo'n modale club?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:49 schreef Cara het volgende:
Vraag me af wat Guidetti gedacht moet hebben toen hij in de Kuip zat...
Pfff een jaarsalaris van 8 ton, zelfs de helft is al veel voor Feyenoord.. En wat heb je aan hem op de langere termijn? Doet ie het net goed, wordt ie na 1 jaar verkocht door Cityquote:Op maandag 29 augustus 2011 07:53 schreef voice-over het volgende:
Zoals ik al dacht dus.
Guidetti geniet van volle Kuip bij 'geheim' bezoek
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-geheim-bezoek.dhtml
Wij leven nog in nostalgie, voor de jaren ´70.quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
Maar even iets anders: waarom staat er al 710 draadjes de naam van Feyenoord verkeerd gespeld in de TT?![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2011 07:53 schreef voice-over het volgende:
Zoals ik al dacht dus.
Guidetti geniet van volle Kuip bij 'geheim' bezoek
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-geheim-bezoek.dhtml
quote:'Super Guidetti', zoals de spits zichzelf noemt, liet zich inmiddels ook bijpraten over het niveau in Nederland door Samuel Armenteros, vriend, landgenoot en spits van Heracles.
Ik lees net op AD dat city de eis van een huursom van 2 ton liet vallen. Is hij dan niet gratiesj?quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Pfff een jaarsalaris van 8 ton, zelfs de helft is al veel voor Feyenoord.. En wat heb je aan hem op de langere termijn? Doet ie het net goed, wordt ie na 1 jaar verkocht door City
Die jongen moet ook salaris krijgen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik lees net op AD dat city de eis van een huursom van 2 ton liet vallen. Is hij dan niet gratiesj?
Maak daar gewoon maar 4 jaar van, dan lopen we tenminste niet wéér die miljoenen mis als hij eindelijk begint te presteren.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:51 schreef Gert het volgende:
Achabar heeft deze zomer een 3-jarig contract getekend, da's tenminste dichtgetimmerd de eerste tijd.
Tja zo makkelijk is dat niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maak daar gewoon maar 4 jaar van, dan lopen we tenminste niet wéér die miljoenen mis als hij eindelijk begint te presteren.
En als hij niet presteert zeuren waarom we zo'n lang contract met hem hebben afgesloten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maak daar gewoon maar 4 jaar van, dan lopen we tenminste niet wéér die miljoenen mis als hij eindelijk begint te presteren.
Hij mag toch geen contract langer dan 3 jaar omdat hij nog geen 18 is?quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is dan immers nog maar 21.quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:35 schreef Steven184 het volgende:
[..]
En als hij niet presteert zeuren waarom we zo'n lang contract met hem hebben afgesloten.
Kon wel eens kloppen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:36 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hij mag toch geen contract langer dan 3 jaar omdat hij nog geen 18 is?
Lijkt dus gewoon al rond te zijn.twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 29-08-2011 om 09:41:09John #Guidetti heeft de spelers van #Feyenoord gisteren na de wedstrijd al de hand geschudt. reageer retweet
Als Fer niet verkocht wordt kost dat 5 Miljoen voor één seizoen voetballen. Vergeleken daarmee is het salaris van Guidetti een schijntje.quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
Pfff een jaarsalaris van 8 ton, zelfs de helft is al veel voor Feyenoord.. En wat heb je aan hem op de langere termijn? Doet ie het net goed, wordt ie na 1 jaar verkocht door City
Moet ik me daarbij dan voorstellen?twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 29-08-2011 om 12:35:59FC #Twente wil Leroy #Fer via investeerders wegkapen bij #Feyenoord. reageer retweet
Investeerders van Twente.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:40 schreef Happel het volgende:
Moet ik me daarbij dan voorstellen?twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 29-08-2011 om 12:35:59FC #Twente wil Leroy #Fer via investeerders wegkapen bij #Feyenoord. reageer retweet
Ik vind 5 miljoen voor Fer nog steeds weinigquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:11 schreef Cara het volgende:
Dan heeft van Geel het heel goed doorzien allemaal.
Lijkt me verstandig en schelden met kanker mag je ook achterwege laten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vind 5 miljoen voor Fer nog steeds weinig. Alleen jammer dat hij weigert bij te tekenen.
Volgens mij heeft dit iets te maken met het 'type' mens (same goes for Wijnaldum). Maargoed, ik zal maar geen 'bepaalde' opmerkingen maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |