Poststats voor de Topicreeks: A Campingflight to Lowlands Paradise 2011quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:48 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
wanhopige poging om de Lowlands-chat nog te laten lopen?Ik wacht nog steeds op de definitieve stats van PIR. Word wel eens tijd
Waar ga je dat doen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 03:02 schreef N-E-R-D het volgende:
Verdwijnt deze SC nou als het subforum weg is? Dan daalt mijn post percentage met zeker 90%
Morgennacht ff lekker 7 uren achter elkaar Speedy J-en
Perron in Rotterdam. Het plan was eigenlijk eerst VOLTT en daarna gelijk door naar Speedy maarja VOLTT was al uitverkochtquote:
Het weer is dramatisch hier in amsterdam-noord.. net enorme hagelstenen uit de lucht. Je hebt geluk dus!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:53 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Perron in Rotterdam. Het plan was eigenlijk eerst VOLTT en daarna gelijk door naar Speedy maarja VOLTT was al uitverkocht
Ik ben jaloersquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:53 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Perron in Rotterdam. Het plan was eigenlijk eerst VOLTT en daarna gelijk door naar Speedy maarja VOLTT was al uitverkocht
Ben er nog niet geweest, maar daar komen de komende tijd goeie dj's! Maat van me vertelde dat Richie Hawtin in november komt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:53 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Ja ben eigenlijk wel blijquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:11 schreef julian6 het volgende:
[..]
Het weer is dramatisch hier in amsterdam-noord.. net enorme hagelstenen uit de lucht. Je hebt geluk dus!
Ben er nog maar 1x eerder geweest en het geluid was toen echt slecht, boxen die uitvielen enzo en het was er bloedheet. Schijnt dat het verbeterd is, ga het vanavond zienquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:24 schreef Luni het volgende:
[..]
Ben er nog niet geweest, maar daar komen de komende tijd goeie dj's! Maat van me vertelde dat Richie Hawtin in november komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |