quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
Ik heb zelf niet meegedaan aan het boe- of viva la vida ohohohoh geroep. Heb alleen maar passief staan wachten totdat het afgelopen was.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dus ga je het Portishead-feestje van anderen verzieken omdat dat feestje je te hoog gegrepen is?
Even onthouden voor de komende weken kutweer.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:54 schreef Da hopman het volgende:
Voor een stukje creatieve voorpret...... Llownopoly
Er zijn veel bewonderaars van Portishead. Ze staan nooit ergens voor niets.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:51 schreef Dikketroela het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet meegedaan aan het boe- of viva la vida ohohohoh geroep. Heb alleen maar passief staan wachten totdat het afgelopen was.
Ik ben in ieder geval blij om te horen dat er toch nog mensen zijn die blijkbaar hebben genoten van Portishead, want die was ik nog nergens tegengekomen. Heeft ze er toch niet helemaal voor niets gestaan.
Helaas, downloadlink van het totaalpakketje doet het niet meer.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:54 schreef Da hopman het volgende:
Voor een stukje creatieve voorpret...... Llownopoly
Congratz !!!!!!!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:52 schreef Luni het volgende:
Geen Lowlands voor mij dit jaar, vandaag vader geworden van een trotse zoon, De kleine maakt het goed, maar is alleen 7 weken te vroeg gekomen.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:52 schreef Luni het volgende:
Geen Lowlands voor mij dit jaar, vandaag vader geworden van een trotse zoon, De kleine maakt het goed, maar is alleen 7 weken te vroeg gekomen.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:52 schreef Luni het volgende:
Congratsquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:52 schreef Luni het volgende:
gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:52 schreef Luni het volgende:
Daar drinken we wel een biertje op! Gefeliciflaptaart!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:52 schreef Luni het volgende:
Een opblaaspop laten ze heus wel zonder kaartje door.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nog maar eens even ergens een kaartje voor m'n vriendin scoren.
Oh handig om te wetenquote:Op zondag 24 juli 2011 13:23 schreef Junkie het volgende:
Een opblaaspop laten ze heus wel zonder kaartje door.![]()
is dat die die vorig jaar niet mocht? Of haal ik nu verhalen uit de SC van vorig jaar door elkaar?quote:Op zondag 24 juli 2011 10:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nog maar eens even ergens een kaartje voor m'n vriendin scoren.
quote:Op zondag 24 juli 2011 13:36 schreef Junkie het volgende:
[..]
Of was het "Nog maar eens even ergens een vriendin voor m'n kaartje scoren?"
De Lowlands-meligheid is al begonnen.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je bent lekker bezig deze zondag. Komt door het weer zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |