quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
Ik heb zelf niet meegedaan aan het boe- of viva la vida ohohohoh geroep. Heb alleen maar passief staan wachten totdat het afgelopen was.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dus ga je het Portishead-feestje van anderen verzieken omdat dat feestje je te hoog gegrepen is?
Even onthouden voor de komende weken kutweer.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:54 schreef Da hopman het volgende:
Voor een stukje creatieve voorpret...... Llownopoly
Er zijn veel bewonderaars van Portishead. Ze staan nooit ergens voor niets.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:51 schreef Dikketroela het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet meegedaan aan het boe- of viva la vida ohohohoh geroep. Heb alleen maar passief staan wachten totdat het afgelopen was.
Ik ben in ieder geval blij om te horen dat er toch nog mensen zijn die blijkbaar hebben genoten van Portishead, want die was ik nog nergens tegengekomen. Heeft ze er toch niet helemaal voor niets gestaan.
Helaas, downloadlink van het totaalpakketje doet het niet meer.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:54 schreef Da hopman het volgende:
Voor een stukje creatieve voorpret...... Llownopoly
Congratz !!!!!!!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:52 schreef Luni het volgende:
Geen Lowlands voor mij dit jaar, vandaag vader geworden van een trotse zoon, De kleine maakt het goed, maar is alleen 7 weken te vroeg gekomen.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:52 schreef Luni het volgende:
Geen Lowlands voor mij dit jaar, vandaag vader geworden van een trotse zoon, De kleine maakt het goed, maar is alleen 7 weken te vroeg gekomen.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:52 schreef Luni het volgende:
Congratsquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:52 schreef Luni het volgende:
gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:52 schreef Luni het volgende:
Daar drinken we wel een biertje op! Gefeliciflaptaart!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:52 schreef Luni het volgende:
Een opblaaspop laten ze heus wel zonder kaartje door.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nog maar eens even ergens een kaartje voor m'n vriendin scoren.
Oh handig om te wetenquote:Op zondag 24 juli 2011 13:23 schreef Junkie het volgende:
Een opblaaspop laten ze heus wel zonder kaartje door.![]()
is dat die die vorig jaar niet mocht? Of haal ik nu verhalen uit de SC van vorig jaar door elkaar?quote:Op zondag 24 juli 2011 10:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nog maar eens even ergens een kaartje voor m'n vriendin scoren.
quote:Op zondag 24 juli 2011 13:36 schreef Junkie het volgende:
[..]
Of was het "Nog maar eens even ergens een vriendin voor m'n kaartje scoren?"
De Lowlands-meligheid is al begonnen.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je bent lekker bezig deze zondag. Komt door het weer zeker
Wat nietquote:Op zondag 24 juli 2011 14:26 schreef Gitaarmat het volgende:
wat vindt iedereen zo goed aan die tent?
omdat het geen tent isquote:Op zondag 24 juli 2011 14:26 schreef Gitaarmat het volgende:
wat vindt iedereen zo goed aan die tent?
HaHa: Zwart Licht - Blazin' (lowlands edit - Zin in Lowlands)quote:Op zondag 24 juli 2011 13:48 schreef Junkie het volgende:
[..]
De Lowlands-meligheid is al begonnen.![]()
![]()
#ZinIn Lowlands
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:52 schreef Luni het volgende:
quote:Op zondag 24 juli 2011 21:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gefeli, Luni!
En dames, vergeet U niet op tijd in te slaan?
Klik
Als je inlogt bij ticketmaster kun je volgens mij je kaartje opnieuw aanvragen, dan wordt je oude geblokkeerd.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:48 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik zit me net te bedenken dat ik geen idee heb waar mijn kaartjes zijn
Waarom heb ik ook niet gewoon E-tickets genomen
Zo zijn mijn kaarten al eens bij het oud papier beland, gelukkig kwam ik er net achter voor het opgehaald werd. Het kostte wat graafwerk maar het resultaat was groots een paar dagen voor LL zou aanvangen.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:21 schreef N-E-R-D het volgende:
Ze zijn al terecht, binnenkort verhuizen dus ik dacht ik stop ze alvast goed weg maar mijn broertje was al zo slim om ze mee te nemen
Schelden op het tijdschemaquote:Op maandag 25 juli 2011 14:07 schreef ondeugend het volgende:
De voorpret gaat komende donderdag alweer een extra boost krijgen als de LL bijlage in de NRC zit.Daar wordt het allemaal weer een stuk concreter van.
Jaquote:
Radiohead bijvoorbeeld.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:42 schreef ranja het volgende:
[..]
Zoeken naar de bands die wel in het schema staan en nog niet aangekondigd waren
Exclusief optreden featuring Nirvana?quote:
Dan laat maar zitten.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:53 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Exclusief optreden featuring Nirvana?
Die staat toch gewoon achter de microfoon, neem ik aan.quote:
Hele optreden om Creeping Death vragenquote:
Tuurlijk is dat er. Anders moeten ze DJ's gaan inhuren die meer dan een krat bier vragen voor een avondje draaien in de Grolsch.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:31 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
Ik heb dit jaar eigenlijk nog niks gehoord over dingen als Lowlands Rave, Lowlands 90's etc.
Komt dat altijd pas in het tijdschema of is dat er dit jaar gewoon helemaal niet?
Wat ben jij toch heerlijk optimistischquote:Op maandag 25 juli 2011 16:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat er. Anders moeten ze DJ's gaan inhuren die meer dan een krat bier vragen voor een avondje draaien in de Grolsch.
Ik had dit in het vorige deel van de reeks nog genoemd.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:31 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
Ik heb dit jaar eigenlijk nog niks gehoord over dingen als Lowlands Rave, Lowlands 90's etc.
Komt dat altijd pas in het tijdschema of is dat er dit jaar gewoon helemaal niet?
Die verwacht ik dus wel.quote:Vroeg pas geleden bij 90s Now in Club Air nog of ze op Lowlands stonden dit jaar. Ik kreeg een grote grijns en een suggestieve schouderophaal als antwoord. Gevolgt door een duim van iemand anders bij de stage. Dus.
Glücklich, die feestjes bevielen me vorig jaar wel goed tussen de live-acts door, net als de Groove-tube trouwens.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:46 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Ik had dit in het vorige deel van de reeks nog genoemd.
[..]
Die verwacht ik dus wel.
quote:Pitchfork: What's the worst thing about playing these big European festivals?
GB: Playing next to Coldplay, with their water cannons or fucking fireworks or whatever the fuck it is. Come on.
http://www.pitchfork.com/(...)talks-american-tour/
ja joh, ram die discussie nog een keer het forum inquote:Op maandag 25 juli 2011 23:09 schreef Aisumasen het volgende:
Hehe, moest ineens aan dit topic denken:
[..]
Neuh, dat gaat hem niet worden. Helaas.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:37 schreef indiaantje89 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/f(...)e_groep__.html?p=2,1
Gewoon even secrect act op Lowlands zou ik prima vinden haha.
Blijven dromen Indiaantje.... blijven dromen.....
90's doen ze niet meer op Lowlandsquote:Op maandag 25 juli 2011 16:31 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
En dan in de Grolsch programmerenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:37 schreef indiaantje89 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/f(...)e_groep__.html?p=2,1
Gewoon even secrect act op Lowlands zou ik prima vinden haha.
Blijven dromen Indiaantje.... blijven dromen.....
Waarom doen ze 90's avond niet meer dan? Die vond ik wel tof. Zero's ben ik 10 minuten wezen krijgen, maar het was echt slecht.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
90's doen ze niet meer op Lowlands
zero's avond was echt een aanfluiting
[..]
En dan in de Grolsch programmeren
geen ideequote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarom doen ze 90's avond niet meer dan? Die vond ik wel tof. Zero's ben ik 10 minuten wezen krijgen, maar het was echt slecht.
quote:Rapid_Razor_Bob Lowlands Festival
Let op: valse hard-copy tickets voor Lowlands in omloop: http://bit.ly/mX0hPZ (PDF) #LL11
Beardyman stond in 2008 ook al op Lowlands, in de X-Ray.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:08 schreef ondeugend het volgende:
Volgens mij heb ik vorig jaar of dat jaar daarvoor op de lowlandssite geroepen dat ze hem moesten booken.
Wie weet heeft het een beetje geholpen!
Erg benieuwd naar zijn optreden in ieder geval
Oi!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:31 schreef Da hopman het volgende:
Radiohead overweegt extra optredens......
http://www.ateaseweb.com/(...)re-live-appearances/
Niks van gemerkt!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Beardyman stond in 2008 ook al op Lowlands, in de X-Ray.
Dacht je dan dat ik aan het trollen wasquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:31 schreef Da hopman het volgende:
Radiohead overweegt extra optredens......
http://www.ateaseweb.com/(...)re-live-appearances/
Ik heb Beady Eye zitten kijken op Werchter, dat is voor mij afgevallen, damn wat slechtquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Goose was toevallig op toen ik de live-stream van Werchter ging checken.
Die gaat dus zeker niet bezocht worden. Blegh. Wat een goedkoop scoren-act is dat geworden zeg.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zo, wat waren die Sex Pistols legendarisch in 2008...
En live een dweil.quote:
Onzin.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kom op. In een 'normaal' LL-jaar zou Oasis niet eens headlinen als je bij elkaar kwamen.
Band met bekende voorman die één album uit heeft en ik live als een krant vind klinken..... tja Liam is één van de grootste namen van Lowlands....... helaas is de prestatie er niet naarquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:18 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
...en meer headliner-waardig dan menig andere act op het huidige Lowlands-lijstje.
Ik gok dat Elbow wel in de Alpha al staan dus ik ga er wel weer een keertje komen maar verder kom ik er vrij weinig.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Achja, alles in de Alpha zal me waarschijnlijk aan m'n reet roesten. Als de Charlie weg is dit jaar scheelt het me helemaal een hoop lopen, hoef ik die kant helemaal niet meer op!
Beetje schipperen tussen Limagebied en Groovetube met uitstapjes naar Bravo, India en Grolsch.
En vooruit, X-ray. maar dan moet er wel iets heel tofs komen. Grolsch eigenlijk idem.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kom op. In een 'normaal' LL-jaar zou Oasis niet eens headlinen als je bij elkaar kwamen.
edit: naja, als Blink 182 het kan, kan Oasis het ook wel.
Waarschijnlijk wel. Het zou al zulk nieuws zijn dát ze weer bij elkaar zijn, dat ze geen keuze hebben.quote:
Wat ironisch genoeg min of meer een Beady Eye-optreden was, omdat Noel Gallagher daar niet bij wasquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Het zou al zulk nieuws zijn dát ze weer bij elkaar zijn, dat ze geen keuze hebben.
De laatste keer dat Oasis in NL een festivaldag headlinede, werden ze met plastic bekertjes van het podium gegooid.
Dat bedoel ik.quote:
Meegemaakt is een groot woord. Ik heb er wat van meegekregen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:08 schreef Gaspanic het volgende:
Heeft iemand Oasis in 94 meegemaakt op Lowlands?
Wow, voor het eerst dat ik daar beelden van ziequote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:15 schreef Aisumasen het volgende:
In de week dat het debuut uitkwam, legendarisch.
En 17 jaar later is de meester terug in Biddinghuizen.
kwaliteit heeft vaak weinig te maken met headlinestatus, Niet dat ik Oasis geen kwaliteit vind hebben maar die meningen lopen zo uiteen dat het niet echt zinvol is om dat te gaan verdedigenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Het zou al zulk nieuws zijn dát ze weer bij elkaar zijn, dat ze geen keuze hebben.
De laatste keer dat Oasis in NL een festivaldag headlinede, werden ze met plastic bekertjes van het podium gegooid.
Dat zeggen we jaren later ook als Cherri Bomb de Zondag afsluitquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb van Live (toen nog nèt te pruimen) ongeveer evenveel meegekregen als van Oasis.
Jaja mensen, dát waren nog eens tijden. Dikke Alpha headliners, op de vroege middag in een kleine tent. Kun je nagaan hoe goed de rest was
't is ook gewoon festivaltechno. Niet te hoge verwachtingen hebben helpt dan best wel :pquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Goose was toevallig op toen ik de live-stream van Werchter ging checken.
Die gaat dus zeker niet bezocht worden. Blegh. Wat een goedkoop scoren-act is dat geworden zeg.
De familie Gallagher staat niet echt bekend om hun presentatiequote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Band met bekende voorman die één album uit heeft en ik live als een krant vind klinken..... tja Liam is één van de grootste namen van Lowlands....... helaas is de prestatie er niet naar
Zelf opruimen graag.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik gok dat Elbow wel in de Alpha al staan dus ik ga er wel weer een keertje komen maar verder kom ik er vrij weinig.
Liam klinkt tegenwoordig live ook als een zak poep. Check het optreden van Beady Eye op Melt op YouTube.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:25 schreef markoning het volgende:
[..]
De familie Gallagher staat niet echt bekend om hun presentatie
minst arrogante is nou niet heel moeilijkquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:57 schreef Haunter het volgende:
[..]
Liam klinkt tegenwoordig live ook als een zak poep. Check het optreden van Beady Eye op Melt op YouTube.
Sowieso is Noel de meest getalenteerde en minst-arrogante van de twee, dat is een ding wat zeker is.
Zoals dEusquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb van Live (toen nog nèt te pruimen) ongeveer evenveel meegekregen als van Oasis.
Jaja mensen, dát waren nog eens tijden. Dikke Alpha headliners, op de vroege middag in een kleine tent. Kun je nagaan hoe goed de rest was
Noel's eerste single deed me in ieder geval meer dan heel het Beady Eye oeuvre bij elkaar.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:09 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
minst arrogante is nou niet heel moeilijkEn bij Noel gaat alles tegenwoordig ook een beetje op elkaar lijken, een probleem waar beide broertjes last van lijken te hebben..
Wat gaaf! Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 27 juli 2011 08:16 schreef friekin_ het volgende:
Leuk nieuws!
Mensen die vorig jaar ook in dit subforum zaten hebben vast wel eens een foto voorbij zien komen van mijn beste vriend en Lowlands maatje die in zijn lip gestoken was door een wesp.
Jippie, ik heb er een tent mee gewonnen bij Lowlove
Doet 't lekker zelfquote:
Kan me de foto niet herinneren.. plaats 'm nog isquote:Op woensdag 27 juli 2011 08:16 schreef friekin_ het volgende:
Leuk nieuws!
Mensen die vorig jaar ook in dit subforum zaten hebben vast wel eens een foto voorbij zien komen van mijn beste vriend en Lowlands maatje die in zijn lip gestoken was door een wesp.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 27 juli 2011 08:16 schreef friekin_ het volgende:
Leuk nieuws!
"Ziet eruit als een penis.. En ruikt als een penis"quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:42 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga trouwens voor de paarse tipitent. Ik hoop dat ik geluk heb
http://www.lowlove.nl/nieuws/lowlove/tententest
Zeg dat wel, dit was 3 minuten na de steek.quote:
John (de vent in kwestie) zei dat het meeviel. Alleen het uitzuigen ging moeilijkquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:19 schreef Operc het volgende:
[..]
Die foto ken ik nog wel ja, lijkt me pijnlijk moet ik zeggen..
Daarom.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:19 schreef TWP het volgende:
[..]
"Ziet eruit als een penis.. En ruikt als een penis"
Goeie vraag, geen idee eigenlijk....heb vorig een tree Grolsch meteen mee naar binnen gesleept. Netjes per 6 omgeruild voor koude blikkenquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:09 schreef SpauldingPF het volgende:
Weet iemand of dit voor het eerst is trouwens, op de LL site stond dat je alleen met drank het campingterrein opmag vanaf het parkeerterrein als je nog geen bandje hebt, de eerste x dus. Vorig jaar zijn we een aantal x heen en weer gelopen om onze biervoorraad goed genoeg aan te vullen, want die 16 halve liter blikken pp zijn natuurlijk veel te weinig.
Ja wij gaan eerst met alle tenten die kant op, en de chauffeurs zetten de auto`s weg.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:11 schreef YUR het volgende:
[..]
Goeie vraag, geen idee eigenlijk....heb vorig een tree Grolsch meteen mee naar binnen gesleept. Netjes per 6 omgeruild voor koude blikken
quote:Op donderdag 28 juli 2011 07:14 schreef Aisumasen het volgende:
En de veelbesproken Alpha-afsluiters zijn...
Arctic Monkeys, Elbow en... The Offspring
quote:Op donderdag 28 juli 2011 07:37 schreef Aisumasen het volgende:
Overtyp- (), druk- en zetfouten voorbehouden!
![]()
Lekker liggen in de modderquote:Op donderdag 28 juli 2011 08:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Lijkt me wel dat je dan een kale vlakte krijgt..?
Staan wel eettentjes denk ik.quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Lijkt me wel dat je dan een kale vlakte krijgt..?
Dit dus :s chase and status had ik ook niet om half 5 verwacht ..quote:
Ja, maar volgens mij staan alle gave acts op de zondag als ik dit zo zie.quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zondag nog niet gezien, maar de overlap valt tot nu toe reuze mee.
Eigenlijk alleen Anna Calvi/Destroyer en Amon Tobin/Âme.
Denk een unicum voor een Lowlands-act, 3 jaar achter elkaar? Van de Lima naar de India naar de Alpha, ze konden ook niet echt anders.quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Djiezes. Selah Sue als 1 na laatste in de Alpha?? Gaat 't niet?
Zondag:quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:21 schreef Aisumasen het volgende:
Deze dan ook maar, wederom wat ik hierboven zei...
[..]
Dat.quote:
Je hoeft alleen maar van de camping naar de Bravo te lopen op zondag. En die is dit jaar nog dichterbij de camping ook.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En het ís te doen, zondag. Maar arme voetjes..
Ze zijn ook gewoon de grootste band van het hele festival.quote:
Nee, sorry. Moet ook naar de Grolsch, X-ray, Alpha en India.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar van de camping naar de Bravo te lopen op zondag. En die is dit jaar nog dichterbij de camping ook.
Ik ook ja, op de vrijdag en de zaterdag dan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:20 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik ga vaker in de Alpha komen dan normaal
Je de gitaarliefhebbers mogen de meters weer maken. De Bravo en X-rayyers hebben weer een makkie, die hoeven maar een paar meter te waggelen. Ziet er ook niet uit natuurlijk van die zombies onder invloed ....quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat.
En het ís te doen, zondag. Maar arme voetjes..
quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:28 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Je de gitaarliefhebbers mogen de meters weer maken. De Bravo en X-rayyers hebben weer een makkie, die hoeven maar een paar meter te waggelen. Ziet er ook niet uit natuurlijk van die zombies onder invloed ....
quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:23 schreef TWP het volgende:
[..]
Maar vrijdag wordt wel 'De Grote Frustratiedag':
Mij hoor je niet klagen hoor. Heerlijk om rond te lopen over het terrein.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:36 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Alsof het zo'n straf is die stukjes te lopen... er is genoeg te zien / doen onderweg.
Dat was vorig jaar wel geweldig om te zien de enorme rij die van B/X naar Alpha liepen om naar Pendulum te gaan en daarna in net zo'n optocht weer terug. Oogkleppen op, gewoon doorlopenquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:28 schreef WeezerButler het volgende:
Je de gitaarliefhebbers mogen de meters weer maken. De Bravo en X-rayyers hebben weer een makkie, die hoeven maar een paar meter te waggelen. Ziet er ook niet uit natuurlijk van die zombies onder invloed ....
Of gaan ze Joost van Bellen weer eens opgraven voor dit jaar?quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wat of wie is de special surprise act bij de Zeroo's eigenlijk? Vast de Vengaboys ofzo.
Tja. Ik zou wel eens nieuwe dj's willen en sowieso terug in de Alpha, dit sloeg nergens op vorig jaar. Veel te druk, gelukkig was het enigzins redelijk weer (alleen wat fris) zodat er buiten Grolsch minstens zo hard gedanst werd als binnen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:45 schreef WeezerButler het volgende:
En weer de Alpha DJs in de Grolsch op zaterdag. Vervelende borstklop DJs
quote:Nieuwe manier van ticketfraude
Na het eerdere nieuws over valse hard-copy kaarten, is er nu nog een nieuwe manier van fraude in Lowlandskaarten opgedoken. Er worden mails verstuurd met het verzoek om je barcode door te mailen. Dit zou zijn om te controleren of je barcode geldig is. Dit is grote onzin: zowel Lowlands, Mojo Concerts als Ticket Service zullen nooit om je barcode vragen. Mail deze dan ook niet door want je loopt een groot risico dat jouw barcode op een vals ticket belandt en dat jijzelf niet meer binnenkomt.
Iddquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:17 schreef TWP het volgende:
#$%@#% wat een overlap zegVooral vrijdag is het niet te zunig.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Of gaan ze Joost van Bellen weer eens opgraven voor dit jaar?
in X-Ray ook nog eens. En half 3 is ook niet handig, is gelijk met The Deaf en The Wolff op Charlie en Alpha.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:56 schreef ralfseltje het volgende:
Suuns om half drie neerzetten.... Wat veel rare keuzes zeg
quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:26 schreef Tourniquet het volgende:
http://lowlands.nl/blokkenschema.php
No sleep at Lowlands zou beter zijnquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:22 schreef WeezerButler het volgende:
Vind dat nieuwe Lowlands shirt "No sleep till Lowlands" een beetje misleidend. Niet echt over doorgedacht i.i.g.
Gevalletje Broken Bells, maar dan nog iets droeviger.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:51 schreef WeezerButler het volgende:
Grootste aanfluiting qua programmering/indeling is toch wel Dewolff in de Alpha op zaterdagmiddag.
Morgen staat de App in de iTunes Store.twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 28-07-2011 om 12:22:35@estefanus Yep, morgen staat hij in de iStore! reageer retweet
Sterker nog.. Er staat teveel tegelijkquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:36 schreef AMDB het volgende:
Ik snap dat sommige mensen de line-up matig vinden, maar ik heb echt geen tijd voor nog meer toffe namen
Als je om 19:00 naar bed gaat welquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:43 schreef ondeugend het volgende:
Zaterdag hoef ik pas om 20.00 op te staan zelfs.
Ja, was altijd tot 10u en ma tot 8u. Blijkbaar willen ze een imago/sfeer change. Zie ook de opmerking dat Rage Against the Machine gedraaid gaat worden terwijl het afgelopen jaren vooral electro wasquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:34 schreef mits het volgende:
Was de 24uurs niet altijd open tot 10.00u op maandag? Rest van de dagen ook maar tot 07.00, in mijn beleving was dit altijd tot veel later
Ja nu kan je niet meer via de kant die aan de hekken stond makkelijk naar voren komenquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:00 schreef ebeaydojraes het volgende:
bravo op de korte kant. Dat gaat vervelend worden ...
De surprise-act staat al aangekondigd in het schema.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:01 schreef Bol_Wan het volgende:
Ziet iemand een gat voor een suprise act?
Haha, zelfde dilemma hier en ook bij mij gaat dEUS winnenquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:03 schreef AMDB het volgende:
Wel een aantal keer dat ik moet/wil rennen en baal ik dat The Naked and Famous tegelijk met dEUS staat. dEUS wint dat echter toch wel overduidelijk van dat 1-hit wonder bandje.
Inderdaad. Dat wordt lastig om Noah and the Whale nog te halen na Miles Kane. Halve set kijken dus van Noah.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:05 schreef ebeaydojraes het volgende:
Ja dat ook maar zijn genoeg mensen die van de alpha naar de india willen. Dat is nu een hele lange tocht geworden.
Tijdens Fleet Foxes sta ik lekker in het voorvak van de Alpha te wachtenquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:09 schreef conobram het volgende:
Overlapping bij Fleet Foxes en Arctic Monkeys, jaaaa hooor
Zouden er serieus mensen zijn die dat doen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:11 schreef SpauldingPF het volgende:
Ik ga de hele editie op de camping zitten!
Jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:20 schreef TWP het volgende:
[..]
Zouden er serieus mensen zijn die dat doen?
The Naked And Famous is live ook zwak. Ik heb alleen een zwak voor dat zangeresje, maar echt zuiver zingen kan ze nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:03 schreef AMDB het volgende:
Als ik er goed naar kijk dan heb ik ook weinig echte overlappingen. De lastigste is The Offspring vs. Aphex Twin. Jeugdsentiment vs. toffe muziek. Maar allebei geen redenen voor mij om uberhaupt naar het festival te komen.
Wel een aantal keer dat ik moet/wil rennen en baal ik dat The Naked and Famous tegelijk met dEUS staat. dEUS wint dat echter toch wel overduidelijk van dat 1-hit wonder bandje.
Niet eerst ergens een frietje scoren om op het laatste moment aan te sluiten en na 1 nummer weer zowat vooraan te staanquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:10 schreef AMDB het volgende:
[..]
Tijdens Fleet Foxes sta ik lekker in het voorvak van de Alpha te wachten
Waarschijnlijk zit het voorste vak binnen no-time vol.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:28 schreef neilpad het volgende:
[..]
Niet eerst ergens een frietje scoren om op het laatste moment aan te sluiten en na 1 nummer weer zowat vooraan te staan?
Ik heb je geholpenquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:28 schreef TWP het volgende:
De twijfeldingen voor mij:
Jeugd van Tegenwoordig vs. The Vaccines
The Wombats vs. Foster the People
Miles Kane vs. Smith Westerns + Chromeo
Twin Shadow vs. Boef en de Gelogeerde Aap
Beady Eye vs. Wild Beasts
Crystal Castles vs. Selah Sue.
Dat is stap 1, dank je.quote:
Als je vlak voor het einde van Interpol wegloopt is het nog enigszins rustig en dan ben je er zo. Als je met de grote drukte meeloopt ben je nog wel even bezig.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Het is mijn eerst Lowlands jaar dus heb even een noobie vraag.
Hoe lang duur je er ongeveer over om van de Alpha naar Grolsch te lopen ?
Want ik wil En Interpol EN Beady Eye EN Offspring eigenlijk zien. Is dat te doen of is het gekkenwerk?
Reken op een kwartier, afhankelijk van drukte op de route.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Het is mijn eerst Lowlands jaar dus heb even een noobie vraag.
Hoe lang duur je er ongeveer over om van de Alpha naar Grolsch te lopen ?
Want ik wil En Interpol EN Beady Eye EN Offspring eigenlijk zien. Is dat te doen of is het gekkenwerk?
wut? daar staat ie toch elk jaar in? daar koop ik m juist voor!quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:27 schreef Da hopman het volgende:
blokkenschema niet in NRC-next, maar nu wel online
http://www.lowlands.nl/blokkenschema.php
Matig inderdaad de er geen overduidelijk blokkenschema staat in de bijlage.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:27 schreef Da hopman het volgende:
blokkenschema niet in NRC-next, maar nu wel online
http://www.lowlands.nl/blokkenschema.php
Da's toch geen blokkenschema? Dat is gewoon een tijdschema.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:30 schreef julian6 het volgende:
[..]
wut? daar staat ie toch elk jaar in? daar koop ik m juist voor!
oh gelukkig maarquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:31 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Da's toch geen blokkenschema? Dat is gewoon een tijdschema.
En daarnaast is Beady Eye (live) een behoorlijk zwakke band. (Vind ik dan) Kun je beter gewoon blijven genieten van Interpolquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Reken op een kwartier, afhankelijk van drukte op de route.
Ik zou dan Beady Eye laten schieten, want:
- je moet eerder weg bij Interpol
- Staat achteraan bij Beady Eye
- Staat achteraan bij Offspring
En halverwege staan bij de offspring.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:38 schreef Haunter het volgende:
[..]
En daarnaast is Beady Eye (live) een behoorlijk zwakke band. (Vind ik dan) Kun je beter gewoon blijven genieten van Interpol
ik sta eigenlijk nooit vooraan (behalve als het rustig is, ik op de dijk zit en even binnen wil kijken), ik ben geen 15 jarig-gil-meisje...quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Reken op een kwartier, afhankelijk van drukte op de route.
Ik zou dan Beady Eye laten schieten, want:
- je moet eerder weg bij Interpol
- Staat achteraan bij Beady Eye
- Staat achteraan bij Offspring
waarom hebben ze die niet voor blackberryquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:40 schreef TWP het volgende:
Blokkenschema staat nooit in het NRC nee. Tijdschema wel, maar dat is behoorlijk onhandig.
Lowlove heeft een hele mooie app gemaakt trouwens.Voor de iPhone dan.
quote:
Onhandig als je daarmee op LL gaat rondlopen ja, maar voor nu voldoet-ie primaquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:40 schreef TWP het volgende:
Blokkenschema staat nooit in het NRC nee. Tijdschema wel, maar dat is behoorlijk onhandig.
Trentemoller live is toch redelijk rustig of niet? Anders hadden ze dat beter voor Aphex Twin kunnen zetten en OFWKTA en Q-tip een plaatsje naar voren kunnen zetten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:45 schreef Gitaarmat het volgende:
Uiteindelijk nog een vrij mooi schema.
Maar ik begrijp nog steeds niet wat Trentemoller daar zo doet.
Das inderdaad kut, stond altijd aan die kant daar was het nog redelijk rustig.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja nu kan je niet meer via de kant die aan de hekken stond makkelijk naar voren komen
Hardquote:
bier koop ik daar wel. Beerenburg dat móet mee.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:21 schreef Gitaarmat het volgende:
Hopelijk komt Grolsch nog even in de aanbieding voor 18 augustus.
Dat kun je hier zien trouwens.
Vriend!quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:41 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
bier koop ik daar wel. Beerenburg dat móet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |