Beardyman stond in 2008 ook al op Lowlands, in de X-Ray.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:08 schreef ondeugend het volgende:
Volgens mij heb ik vorig jaar of dat jaar daarvoor op de lowlandssite geroepen dat ze hem moesten booken.
Wie weet heeft het een beetje geholpen!
Erg benieuwd naar zijn optreden in ieder geval
Oi!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:31 schreef Da hopman het volgende:
Radiohead overweegt extra optredens......
http://www.ateaseweb.com/(...)re-live-appearances/
Niks van gemerkt!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Beardyman stond in 2008 ook al op Lowlands, in de X-Ray.
Dacht je dan dat ik aan het trollen wasquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:31 schreef Da hopman het volgende:
Radiohead overweegt extra optredens......
http://www.ateaseweb.com/(...)re-live-appearances/
Ik heb Beady Eye zitten kijken op Werchter, dat is voor mij afgevallen, damn wat slechtquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Goose was toevallig op toen ik de live-stream van Werchter ging checken.
Die gaat dus zeker niet bezocht worden. Blegh. Wat een goedkoop scoren-act is dat geworden zeg.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zo, wat waren die Sex Pistols legendarisch in 2008...
En live een dweil.quote:
Onzin.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kom op. In een 'normaal' LL-jaar zou Oasis niet eens headlinen als je bij elkaar kwamen.
Band met bekende voorman die één album uit heeft en ik live als een krant vind klinken..... tja Liam is één van de grootste namen van Lowlands....... helaas is de prestatie er niet naarquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:18 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
...en meer headliner-waardig dan menig andere act op het huidige Lowlands-lijstje.
Ik gok dat Elbow wel in de Alpha al staan dus ik ga er wel weer een keertje komen maar verder kom ik er vrij weinig.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Achja, alles in de Alpha zal me waarschijnlijk aan m'n reet roesten. Als de Charlie weg is dit jaar scheelt het me helemaal een hoop lopen, hoef ik die kant helemaal niet meer op!
Beetje schipperen tussen Limagebied en Groovetube met uitstapjes naar Bravo, India en Grolsch.
En vooruit, X-ray. maar dan moet er wel iets heel tofs komen. Grolsch eigenlijk idem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |