quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
ik kom alleen maar in SC's met titelsquote:
ik ook nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:35 schreef N-E-R-D het volgende:
Ben me tent eigenlijk nog nooit kwijt geweest.
mij gaat dat zeker gebeurenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:35 schreef N-E-R-D het volgende:
Ben me tent eigenlijk nog nooit kwijt geweest.
gewoon je tent op een herkenbare plek neerzetten. En er zijn altijd zat herkenningspunten. Alleen al de kleuren van de partytenten zijn vaak makkelijke puntenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mij gaat dat zeker gebeurenik heb geen richtingsgevoel en verdwaal altijd overal
nastyquote:Op zondag 7 augustus 2011 08:17 schreef ebeaydojraes het volgende:
mijn tent is wel eens een keer gestolen op pinkpop... door de opruimdienst van de camping wel te verstaan omdat hij deels was ingestort door de regen. zaten nog spullen in ook die ze ook weggegooid hebben ... niets meer van vernomen
quote:Dat is met deze app dus verleden tijd. 'Waar's m'n tent?' is een eenvoudige applicatie voor je iPhone, waarmee je via GPS makkelijk je tentje kunt terugvinden op het festivalterrein. Omdat we allemaal wel eens de weg kwijt zijn! Als je je tent hebt opgezet, sla je met de GPS de locatie op. Wanneer je 's avonds doodmoe (en wanhopig) op zoek bent naar je tent, open je de app. Die leidt jou via een kaart weer terug naar je stulpje. Hoe relaxt!
ook altijd mooiquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:14 schreef Da hopman het volgende:
ooit een keer op vrijdagmiddag zo zat geweest dat ik 2 uur over de verkeerde camping heb gezwalkt op zoek naar mijn tentje..
quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:17 schreef GotC het volgende:
http://www.hi.nl/Hi-Society/Hi-Society-Home/Waar-is-mijn-tent.htmDe Waar-is-mijn-tent app
[..]
Dat lijkt mij ook.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:44 schreef GotC het volgende:
Als je de app nog kan gebruiken, dan kan je volgens mij ook je tent vinden
Ik sta altijd ongeveer op dezelfde plek, dus loop altijd blind naar m'n tentquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:47 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook.
Ik bepaal altijd semi-nuchter een richtpunt waar ik ongeveer heen moet, daarna is het nog altijd spannend door het oerwoud der scheerlijnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |