Mijn oma houdt een Rex.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:05 schreef Bankpasje het volgende:
Tyrannosaurus is een geslacht van vleesetende theropode dinosauriėrs, behorend tot de groep van de Tyrannosauridae, dat tijdens het late Krijt, ongeveer 66 miljoen jaar geleden, leefde in het westen van het huidige Noord-Amerika.
Het eerste fossiel van Tyrannosaurus werd ontdekt in 1874. In 1905 werd de typesoort van het geslacht benoemd: Tyrannosaurus rex, de "koning van de tiransauriėrs". Er zijn later nog andere soorten binnen het geslacht benoemd maar meestal wordt T. rex als de enige echte soort gezien. De laatste jaren zijn tientallen skeletten van deze soort gevonden, zodat wetenschappers een goed beeld kregen van hoe het dier eruit zag.
Tyrannosaurus was een reusachtige vleeseter, die tot veertien meter lang en acht ton zwaar kon worden. Hij liep op sterke hoge achterpoten waarbij de horizontale brede romp in evenwicht gehouden werd door een korte zware staart. De voorpoten waren heel klein. De prooi werd aangevallen door de grote zwaargebouwde kop die uitgerust met lange tanden en zware spieren een enorme bijtkracht uitoefende. Tyrannosaurus joeg op grote plantenetende dinosauriėrs, waarvan sommige, zoals Triceratops en Ankylosaurus, zich goed wisten te verdedigen zodat ze snel met enkele krachtige beten uitgeschakeld moesten worden.
Tyrannosaurus was vermoedelijk warmbloedig en ademde met behulp van luchtzakken die steeds verse lucht in één richting door de longen persten. Hoewel de volwassen dieren schubben hadden, bezaten de jongen misschien een primitief verenkleed om warm te blijven. Tyrannosaurus kon vrij snel stappen maar de geleerden zijn het er niet over eens of hij gezien zijn hoge gewicht ook kon rennen. De meesten denken dat hij wel een echt roofdier was en geen aaseter zoals soms wordt gesteld. Tyrannosaurus werd waarschijnlijk uitgeroeid door de inslag van een grote meteoriet aan het eind van het Krijt. Hij was daarmee een van de laatste dinosauriėrs van het Mesozoļcum.
Tyrannosaurus is de bekendste van alle dinosauriėrs geworden doordat hij in boeken werd voorgesteld als het grootste landroofdier uit de wereldgeschiedenis. In feite echter is de in 1915 ontdekte Spinosaurus uit Egypte aanzienlijk groter en in 1993 is in Argentiniė Giganotosaurus opgegraven die vermoedelijk ook iets langer was.
Wijsneus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:10 schreef Bankpasje het volgende:
[..]
.tc is het achtervoegsel van domeinen van websites uit de Turks- en Caicoseilanden.
Tel d'r maar 1?quote:
okquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:10 schreef Bankpasje het volgende:
[..]
.tc is het achtervoegsel van domeinen van websites uit de Turks- en Caicoseilanden.
Ah, Da's nep man!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:12 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil NZT gebruiken![]()
Lijkt me echt chille drugs
Ik heb vandaag té veel kwaliteit geopend, de FOK!kers verschuilen zich in die topics.quote:
Levothyroxinequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:17 schreef Drommeldaris het volgende:
Bankpasje vertel eens iets interessants
Tijd voor paint.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:21 schreef Bankpasje het volgende:
[..]
De structuurformule zoals deze hiernaast getekend is, is het vrije zuur. De farmacologische vorm is het monohydraat van het natriumzout.
hoi biillenmansss ;Dquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:22 schreef Monopoly het volgende:
Ja ik heb een vriendin, maar ik ga niet vertellen wie het is.
Ok ok ze heet Michelle en ze is de ware.
Nah ze is toch niet de ware.
Ik stop oh oh...kutprogramma.
Nah kutprogramma, zo had ik het niet bedoelt.
Kijk zo blijf je lekker in de media.
spuiten en slikken ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:15 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ah, Da's nep man!
Krokodil da's pas een echte drug!
Geen id.quote:
Hoi lekkertjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, ik ben niet iraans ofzo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:29 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dat was in het farsi, ik dacht dat de grote Ahmedinejad dat wel kon
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Weet iemand waar Dalando is?
Gezien de naam, zou ik zeggen op 't kamp?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Dalando = ragboerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wat is er aan het handje?Ik geef hem je morgen wel terug.
Weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:30 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Iraans bestaat niet, Iranees wel
Niet pesten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
اي رجل ، أريد فقط أن تجعل نقطة. أنا جعل الحب مع النساء فقط لأنها تجعل لي العشاء وتنظيف المنزل.quote:
Volgens mij chatten we allemaal met hemquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het spijt me
Ik troost Dalando al door met hem te chatten
Ban voor jailbait.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:33 schreef PlayingWithFire het volgende:
Wat is er met Dalando gebeurd?
Van de trap gevallen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:33 schreef PlayingWithFire het volgende:
Ik heb van zekere bronnen vernomen dat die is opgegeten door een walvis welke nu in een japans lab zit voor onderzoek, ondertussen gebruikt hij de wifiquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:33 schreef PlayingWithFire het volgende:
Aw jammerquote:
3.0? have no idea :pquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:35 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Aw jammer, is dit onz 3.0 eigenlijk?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
BALLS OF STEEL ROARRRRRRRRRRRRRRRR
Ik snap het.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
اي رجل ، أريد فقط أن تجعل نقطة. أنا جعل الحب مع النساء فقط لأنها تجعل لي العشاء وتنظيف المنزل.
ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Hehe, guess wie er morgen een date heeft.![]()
Die date is met mij mafkeesquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Kun je nu dan nog beter pron kijken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:39 schreef PlayingWithFire het volgende:
Heb een nieuwe videokaart en 2gb ram
Monkyyy?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Noice.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:39 schreef PlayingWithFire het volgende:
Heb een nieuwe videokaart en 2gb ram
quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Met welke vrouwelijke fokuser?
Ze heeft wel een beetje een raar hoofd..... zei de FOK!-charmeurquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
BOOTY BOOTY BOOTY BOOTY BOOTY zei monopoly
Voor zover ik weet zit ze niet op fok. Een chick van mn werk. Omdat t voor ons beiden de laatste dag is daar gaan we daarna bij haar wat drinken (dat is de afspraak tenminste).quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Met welke vrouwelijke fokuser?
Zak eropquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:42 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ze heeft wel een beetje een raar hoofd.....
Die billenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:42 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ze heeft wel een beetje een raar hoofd.....
Wordt dat neuken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zit ze niet op fok. Een chick van mn werk. Omdat t voor ons beiden de laatste dag is daar gaan we daarna bij haar wat drinken (dat is de afspraak tenminste).
Even kijken of mijn 4daagse baard te zien isquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:44 schreef Ikbenserieus het volgende:
http://tinychat.com/nachtbagger
Wie laat zich zien op de webcam?
Het zal denk ik iig niet bij een drankje blijven. Was vandaag de tweede keer dat ik haar zag/sprak. Best snel.quote:
Is ze lekker dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Het zal denk ik iig niet bij een drankje blijven. Was vandaag de tweede keer dat ik haar zag/sprak. Best snel.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Als jij je broek uitdoetquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:44 schreef Ikbenserieus het volgende:
http://tinychat.com/nachtbagger
Wie laat zich zien op de webcam?
ben nog maagdquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:46 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Heb je nog meer van zulke fantastische bijdragen?
quote:
meen jij dat wel serieus?quote:
Sowieso, dat soort stemmen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
zeker weten, ze heeft zo'n beetje schorre geile stem
Ja, tuurlijk! Ik ben serieus...quote:
Idd, mooie is ook dat er eigenlijk alleen lekkere vrouwen zijn die zo geil klinkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:48 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Sowieso, dat soort stemmen.![]()
Klopt helemaal.
Behalve zij:quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Idd, mooie is ook dat er eigenlijk alleen lekkere vrouwen zijn die zo geil klinken![]()
jaa chil hequote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hm nee, das niet precies wat ik bedoelde.
Als een nachtegaalquote:
"Aanval: AAH-AAH-EN-----VEE-AAH-EL"quote:
Hoe lang zal die al zware shag roken?quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:53 schreef monkyyy het volgende:
eerlijk: HEE-HEE-HER-EHL-LAMME IJ-KHAA
Compleet met kort pittig kapsel en een vlotte brilquote:
jaloers!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:56 schreef Boterbartje het volgende:
ik trek net een blik COO-CAA-COO-LAAAA los
pepsi cowla.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:56 schreef Boterbartje het volgende:
ik trek net een blik COO-CAA-COO-LAAAA los
En dan heb ik het niet over normale cocacola maar over:quote:
ja man!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
En dan heb ik het niet over normale cocacola maar over:
· gekoeld
· uit spanje
· met opdruk; felicidad
· apk gekeurd
Nog jaloerserderder?æ?æ?
Ja iedereen zit op tinychat, maar ik stop daarmee.quote:
WTF?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:03 schreef PlayingWithFire het volgende:
Eey! maar wie is marokaanskip op tc
!
korenmarkt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:06 schreef Chloroform het volgende:
Kotsende meisjes op de Korenmarkt net.
Je zat niet op tinychatquote:
Heb je weer gezopen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:06 schreef Chloroform het volgende:
nee?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:10 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Je zat niet op tinychat?
Tinychat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja iedereen zit op tinychat, maar ik stop daarmee.
ARNHEMENAAR!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:06 schreef Chloroform het volgende:
Eens.quote:
Ja Korenmarkt. HOEZO!?quote:
Ja, vanaf vanmiddag..quote:
Nee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja Korenmarkt. HOEZO!?
[..]
Ja, vanaf vanmiddag..Jij ook?
Ik ook.quote:
morgen in de winkel vanaf half 10, goddelijke tijd ipv 6 uur weg. en ik krijg auto van de zaak mee zodat ik rond kan rijden hier in de buurtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:06 schreef Ikbenserieus het volgende:
Aha, en morgen weer shirtjes verkopen?
Misschien heb ik daar nog nooit van gehoord? Is dat zo'n dorps zuipfeest?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja Korenmarkt. HOEZO!?
[..]
Boeiend, zolderautisten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Deed diegene op mijn nick verschut?
Woon je daar vlakbij?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja Korenmarkt. HOEZO!?
[..]
http://tinychat.com/nachtbaggerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Neuh.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Misschien heb ik daar nog nooit van gehoord? Is dat zo'n dorps zuipfeest?
Jaloezie heerst.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
morgen in de winkel vanaf half 10, goddelijke tijd ipv 6 uur weg. en ik krijg auto van de zaak mee zodat ik rond kan rijden hier in de buurt
Ah, lekker tipsy nu?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Nee, is gewoon een pleintje in Arnhem, kroegjes, terrasjes, dit dat.
Eng.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:13 schreef Boterbartje het volgende:
monkyyy je mag wel knap zijn enzo MAAR
godver hypocriete zak hooi; beetje topic openen van ´waarom noemt met elkander autist op fok´ en nu doe je het zelf ook!!!!
Daar wonen vriendinnen van mij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:13 schreef ikbenverveeld het volgende:
[..]
stoer! Welke wijk? Malburgen hier xD
Hoe oud ben je ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daar wonen vriendinnen van mij.Ik woon bij die andere brug vlakbij ergens.
Ja man en fucking geil nu ook.quote:
23, en nee ik heb niet in Arnhem op school gezeten.quote:
>> goed moment.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja man en fucking geil nu ook.
Hahaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
23, en nee ik heb niet in Arnhem op school gezeten.
Ah, je gaat nog op jacht zo?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja man en fucking geil nu ook.
sorryquote:
Nee man, ik heb mijn ogen al op iemand laten vallen, maar ja, beetje lastig dit dat zo haha ja oke niet boeiend verder.quote:
Ok.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee man, ik heb mijn ogen al op iemand laten vallen, maar ja, beetje lastig dit dat zo haha ja oke niet boeiend verder.
sorry draad van hooiquote:
Wel weer je ogen oprapen hequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee man, ik heb mijn ogen al op iemand laten vallen, maar ja, beetje lastig dit dat zo haha ja oke niet boeiend verder.
quote:
Succes.quote:
succes enzo! boterjong valt ook zo weg want kleine roze kut netbook valt bijna uit, en gelukkig ook want wordt helemaal fel van die kleine kuttoetsjesquote:
HAHAHA JA FUCKING GRAPPIG DIT HHAH JA XD XDquote:
DAG MENEER DE PRESIDENT SUCCES OP JE DATE DIT DAT LAFJOEquote:
In je kasteel van isolement.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:27 schreef Chloroform het volgende:
Ja hallo, hoe moet ik nu de nacht doorkomen met deze dooie boel hier?
In foetushouding liggen en mezelf in slaap huilen straks.quote:
Je kunt ook gewoon je drinken in de koelkast bewaren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:31 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
Lang leve dit glas![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Alles is lekker koud erin
Dat kan inderdaad ook, maar ijskoud vind ik niet hetzelfde als in de koelkastquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon je drinken in de koelkast bewaren.
Geloof ik niks van!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In foetushouding liggen en mezelf in slaap huilen straks.
Ok.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:32 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad ook, maar ijskoud vind ik niet hetzelfde als in de koelkast
Dan niet.quote:
Doe mij een emmer, kan ik even kotsen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik wil je wel warm houden met liefde.
Ik wil je verzorgen, je oogt ziek.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe mij een emmer, kan ik even kotsen.
Ben ik ook. Alcohol maakt meer kapot dan je lief is enzo he dit dat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik wil je verzorgen, je oogt ziek.
Wat een verdriet wat een leed, dit datquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben ik ook. Alcohol maakt meer kapot dan je lief is enzo he dit dat.
Je moest eens weten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat een verdriet wat een leed, dit dat
Shakespeare.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
O woe is me, to have seen what I have seen.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Echt niet, is van Bold & the Beautiful
Midstakes/highstakes.quote:
Mja, sneu he?quote:
Iedereen zal wel op tinyfaal zitten.quote:
Nog steeds?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Iedereen zal wel op tinyfaal zitten.
Even kijken.quote:
Yep.quote:
quote:
quote:
quote:
Jo mannen.quote:
quote:
6 september pas.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:08 schreef JApieman het volgende:
[..]
Jawel. Moet je alweer naar school?
Ik heb vorige week heel seizoen 1 van community gezien met mijn neefje in een dag.quote:
Weenie.quote:
Vorig weekend?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:14 schreef FreezePop het volgende:
[..]
bus leeuwarden alkmaar anders was het je broer lridgok.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:03 schreef Chloroform het volgende:
Gridlok, kom eens muziek posten ofzo man.
Nein was icht nicht, of misschien toch wel om je een vals idee te geven :S :S :Squote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:16 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Weekje terug. Volgens mij maandag dinsdag of woensdag.
Ja, weenie, gewoon muziek want redelijk zelfde smaak toch.quote:
was wel geil.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nein was icht nicht, of misschien toch wel om je een vals idee te geven :S :S :S
Ehm, ik zit momenteel aan Soulwax, 2 Many DJ's set. goed te luisteren enzo ja toch.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, weenie, gewoon muziek want redelijk zelfde smaak toch.
Tegelijk?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:19 schreef FreezePop het volgende:
Ik luister nu Fischer Z, Nik Kershaw, Corey Hart en Mos Def
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |