Kun je nu dan nog beter pron kijken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:39 schreef PlayingWithFire het volgende:
Heb een nieuwe videokaart en 2gb ram
Monkyyy?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Hehe, guess wie er morgen een date heeft.![]()
Noice.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:39 schreef PlayingWithFire het volgende:
Heb een nieuwe videokaart en 2gb ram
quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Met welke vrouwelijke fokuser?
Ze heeft wel een beetje een raar hoofd..... zei de FOK!-charmeurquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
BOOTY BOOTY BOOTY BOOTY BOOTY zei monopoly
Voor zover ik weet zit ze niet op fok. Een chick van mn werk. Omdat t voor ons beiden de laatste dag is daar gaan we daarna bij haar wat drinken (dat is de afspraak tenminste).quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Met welke vrouwelijke fokuser?
Zak eropquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:42 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ze heeft wel een beetje een raar hoofd.....
Die billenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:42 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ze heeft wel een beetje een raar hoofd.....
Wordt dat neuken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zit ze niet op fok. Een chick van mn werk. Omdat t voor ons beiden de laatste dag is daar gaan we daarna bij haar wat drinken (dat is de afspraak tenminste).
Even kijken of mijn 4daagse baard te zien isquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:44 schreef Ikbenserieus het volgende:
http://tinychat.com/nachtbagger
Wie laat zich zien op de webcam?
Het zal denk ik iig niet bij een drankje blijven. Was vandaag de tweede keer dat ik haar zag/sprak. Best snel.quote:
Is ze lekker dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Het zal denk ik iig niet bij een drankje blijven. Was vandaag de tweede keer dat ik haar zag/sprak. Best snel.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |