Geen id.quote:
Hoi lekkertjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, ik ben niet iraans ofzo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:29 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dat was in het farsi, ik dacht dat de grote Ahmedinejad dat wel kon
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Weet iemand waar Dalando is?
Gezien de naam, zou ik zeggen op 't kamp?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Dalando = ragboerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wat is er aan het handje?Ik geef hem je morgen wel terug.
Weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:30 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Iraans bestaat niet, Iranees wel
Niet pesten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
اي رجل ، أريد فقط أن تجعل نقطة. أنا جعل الحب مع النساء فقط لأنها تجعل لي العشاء وتنظيف المنزل.quote:
Volgens mij chatten we allemaal met hemquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het spijt me
Ik troost Dalando al door met hem te chatten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |