Je zat niet op tinychatquote:
Heb je weer gezopen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:06 schreef Chloroform het volgende:
Kotsende meisjes op de Korenmarkt net.
nee?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:10 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Je zat niet op tinychat?
Tinychat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja iedereen zit op tinychat, maar ik stop daarmee.
ARNHEMENAAR!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:06 schreef Chloroform het volgende:
Kotsende meisjes op de Korenmarkt net.
Eens.quote:
Ja Korenmarkt. HOEZO!?quote:
Ja, vanaf vanmiddag..quote:
Nee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja Korenmarkt. HOEZO!?
[..]
Ja, vanaf vanmiddag..Jij ook?
Ik ook.quote:
morgen in de winkel vanaf half 10, goddelijke tijd ipv 6 uur weg. en ik krijg auto van de zaak mee zodat ik rond kan rijden hier in de buurtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:06 schreef Ikbenserieus het volgende:
Aha, en morgen weer shirtjes verkopen?
Misschien heb ik daar nog nooit van gehoord? Is dat zo'n dorps zuipfeest?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja Korenmarkt. HOEZO!?
[..]
Boeiend, zolderautisten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Deed diegene op mijn nick verschut?
Woon je daar vlakbij?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja Korenmarkt. HOEZO!?
[..]
http://tinychat.com/nachtbaggerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Neuh.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Misschien heb ik daar nog nooit van gehoord? Is dat zo'n dorps zuipfeest?
Jaloezie heerst.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
morgen in de winkel vanaf half 10, goddelijke tijd ipv 6 uur weg. en ik krijg auto van de zaak mee zodat ik rond kan rijden hier in de buurt
Ah, lekker tipsy nu?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Nee, is gewoon een pleintje in Arnhem, kroegjes, terrasjes, dit dat.
Eng.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:13 schreef Boterbartje het volgende:
monkyyy je mag wel knap zijn enzo MAAR
godver hypocriete zak hooi; beetje topic openen van ´waarom noemt met elkander autist op fok´ en nu doe je het zelf ook!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |