In je kasteel van isolement.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:27 schreef Chloroform het volgende:
Ja hallo, hoe moet ik nu de nacht doorkomen met deze dooie boel hier?
In foetushouding liggen en mezelf in slaap huilen straks.quote:
Je kunt ook gewoon je drinken in de koelkast bewaren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:31 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
Lang leve dit glas![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Alles is lekker koud erin
Dat kan inderdaad ook, maar ijskoud vind ik niet hetzelfde als in de koelkastquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon je drinken in de koelkast bewaren.
Geloof ik niks van!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In foetushouding liggen en mezelf in slaap huilen straks.
Ok.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:32 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad ook, maar ijskoud vind ik niet hetzelfde als in de koelkast
Dan niet.quote:
Doe mij een emmer, kan ik even kotsen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik wil je wel warm houden met liefde.
Ik wil je verzorgen, je oogt ziek.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe mij een emmer, kan ik even kotsen.
Ben ik ook. Alcohol maakt meer kapot dan je lief is enzo he dit dat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik wil je verzorgen, je oogt ziek.
Wat een verdriet wat een leed, dit datquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben ik ook. Alcohol maakt meer kapot dan je lief is enzo he dit dat.
Je moest eens weten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat een verdriet wat een leed, dit dat
Shakespeare.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
O woe is me, to have seen what I have seen.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Echt niet, is van Bold & the Beautiful
Midstakes/highstakes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |