SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:15 schreef Sharana_LV het volgende:
oho echt? dan morgen maar rokje aan doen
REBEL!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:33 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb al een broek klaarliggen voor morgen.
Je mag vanavond alvast een voorproefje gevenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik kan helaas ook niet meedoen aan rokjes dag
Ik heb nu toch een rokje aan..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:42 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Je mag vanavond alvast een voorproefje geven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En wie gaat ons dan trouwen?quote:
De badmutsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
En wie gaat ons dan trouwen?
Een fransman genaamd "Du Rex"quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
En wie gaat ons dan trouwen?
Wel een beetje krap en awkward als we familie en vrienden willen uitnodigen.quote:
And I like it!quote:
en de SC!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wel een beetje krap en awkward als we familie en vrienden willen uitnodigen.
Eerste game sc trouwerij (want kuuk ging gewoon stiekem trouwen, dat telt nietquote:
ja doe dat dan meteen in wowquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Eerste game sc trouwerij (want kuuk ging gewoon stiekem trouwen, dat telt niet)
ooohkee, dus eerst even kinky SM'en, daarna trouwen, daarna kusje, daarna nog even op elkaar kwijlen en dan 'one-up-the-bum'?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:42 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Je mag vanavond alvast een voorproefje geven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee joh gekkiequote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Als je een save game op de PS3 wegmikt ben je dan ook die trophys kwijt?
Nee, die staan los opgeslagen. Je kan geen trophys kwijt rakenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Als je een save game op de PS3 wegmikt ben je dan ook die trophys kwijt?
waarom dat dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:02 schreef Sharana_LV het volgende:
okay dan zo ff guitar hero savegame wegmikken
omdat die mongolen het de laatste paar games anders doen, normaal kon je alles uitspelen op easy medium hard en expert .... nu kan je per nummer kiezen welk niveau je wilt ... dus ik haal een nummer op hard krijg 5 sterren, speel hem op expert krijg 4 sterren, dan blijft hard met 5 sterren staan terwijl ik hem dus op expert ook gehaald heb, zo weet ik nooit welke nummers ik nou nog niet op expert gedaan heb en welke wel! ik heb op hard altijd bijna alles wel 5 sterren dus dan moet ik op expert zeker 5 sterren hebben wil ik het kunnen zienquote:
Excel sheet bij gaan houdenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:07 schreef Sharana_LV het volgende:
ibj sommige ziej e zelfs alleen de sterren maar niet eens hard of expert erbij!!!
quote:
niet gelijk zo zeiken alleen omdat jij het niet leuk vindquote:
wel, GH zuigt stierenballen.. mag heel geen muziek game genoemd worden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
niet gelijk zo zeiken alleen omdat jij het niet leuk vind
ik heb er veel plezier aanmaar ik wil gwoon alles op expert gehaald hebben en uiteindelijk probeer ik ze ook altijd allemaal op 5* te halen maar dit is gewoon lastig op deze manier
zeikerdquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:13 schreef Poit het volgende:
[..]
wel, GH zuigt stierenballen.. mag heel geen muziek game genoemd worden.
Broederquote:
Wees niet bang droomvrouw, zolang je de kwaliteit van rockband maar respecteerdquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ideale man wet ik tenminste zeker dat ie met zijn poten van mijn guitar hero afblijft
dat doe ik ook, ik vind ze allebei leukquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Wees niet bang droomvrouw, zolang je de kwaliteit van rockband maar respecteerd
ja daar waren we laatst ook al om aan het lachen, briljant stukjequote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:35 schreef koei het volgende:
Nieuwe trend?: wijdbeens zonnebaden!
Vanaf pagina 5 wordt het leuk (na het lezen van de OP uiteraard!)
Dan hoef je inderdaad niet bang te zijn dat ik aan je GH zit... Tenzij het GH:Metallica is.. Metallicaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat doe ik ook, ik vind ze allebei leuk
Troll, jammerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:35 schreef koei het volgende:
Ja duh, dat is direct al duidelijk, maar desalniettemin neemt het topic een leuke wending!quote:
Komt pas de 26ste op steam.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:04 schreef Mday het volgende:
ja watteneuk is toch omhoog met Steam! schiet op met die release van Deus EX
troll of niet boeit me niet zo, ze zijn allebei aandachtshoerenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:35 schreef koei het volgende:
quote:Kom op, niet zo beperkt. "Laatst zat ik op de rand van mijn bed, toen ik langs mijn gebronsde 8-pack naar beneden keek en mijn als gebeeldhouwde lul onder zijn eigen gewicht tegen mijn rechterdij lag gedrukt, zo ongeveer halverwege, menige schoonheid heeft dit beeld nog op netvlies staan na gelukzalige nachten, zag ik op mijn linkerdij een muggenbult. Wat doen jullie nou tegen muggenbulten? Hebben jullie daar een middeltje voor? "
ja nog fokking 45 minuten man wtf is dit voor burocasie wattefok manquote:
quote:
Ik kan kiezenquote:
ik ook maar dat willen ze niet horen matequote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:28 schreef Solique het volgende:
Ik ga mijn bed in
[..]
Ik kan kiezen
Is het niet te vroeg voor tetten?quote:
Oh. Damn.quote:
Als je daar bang voor bent dan moet je je pc helemaal loskoppelen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:34 schreef SpankmasterC het volgende:
Jezus wat een weertje zeg!
Is het nu echt verstandig om tijdens onweer je computer enzo uit te zetten ivm inslag gevaar?
JA NEBO GOFFFFFFFEEEERRRRRRRRRRRRRDOOMMMMMMMMMEEEUUUUUHH IK WIL HET WETENA DNERS MOET IK NU GAAN BESTELLENNN!!!!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:43 schreef Pheno het volgende:
* Pheno kickt Nebo om de uitslag van DE: HR
Nouja echt bang ben ik niet, vroeg het me meer af of het echt nut hadquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Als je daar bang voor bent dan moet je je pc helemaal loskoppelen.
Eensch!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
JA NEBO GOFFFFFFFEEEERRRRRRRRRRRRRDOOMMMMMMMMMEEEUUUUUHH IK WIL HET WETENA DNERS MOET IK NU GAAN BESTELLENNN!!!!!
Bel stichting huiselijk geweld!quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:55 schreef Pheno het volgende:
Komt goed. Ik weet het al. Dus als ie niet opschiet doe ik het in mijn pauze. Ergens rond 12:00.
Wij hebben goed genoten hierquote:
Djeezquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:47 schreef badboynova het volgende:
Koei had je dit al gezien?
FOK!ker fotografeert 'slechtste AH ooit'
Niet zo hard! Straks jaag je em weg!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:18 schreef Fallen het volgende:
Ik zie zelfs een voorzichtig zonnetje...
aaaaaaaaaaandd.... it's gone!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet zo hard! Straks jaag je em weg!!
Dat zeg ik.. Jij onvoorzichtige bengel die je bent!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:54 schreef Sharana_LV het volgende:
zal wel oud zijn maar kreeg hem net doorgestuurd en vond hem wel grappigHeb m wel ooit eens gehoord, maar hij blijft superSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en de waarheid| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
zal wel oud zijn maar kreeg hem net doorgestuurd en vond hem wel grappigIk kende die niet en ik vind hem wel grappig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
Maar Nebo is een held, dus dat heeft ie al gedaan.quote:
Joh, absoluut niet de winnaars dat ik dacht! Was er toch wel van overtuigd dat MrMonkeyman zou winnen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar Nebo is een held, dus dat heeft ie al gedaan.
zal wel oud zijn maar kreeg hem net doorgestuurd en vond hem wel grappigGeniaal!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Dat kan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:59 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Joh, absoluut niet de winnaars dat ik dacht! Was er toch wel van overtuigd dat MrMonkeyman zou winnen!
Dit dus..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:59 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Joh, absoluut niet de winnaars dat ik dacht! Was er toch wel van overtuigd dat MrMonkeyman zou winnen!
Dat dacht ik ook wel jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:59 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Thanks!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook wel jaDeze twee had ik ook niet echt verwacht hehe.
Nouja even snel een bestelling plaatsen
Hier issie het goedkoopste spankletron! http://www.bpgames.nl/deus-ex-human-revolution-xbox360.html
Yep!quote:
De sponsoren hebben gekozen, dus dat scheelt ons een crew die allemaal hun stem willen geven en dus tot maandag nodig hebbenquote:
Was niet als sneer richting jullie bedoeld hoor. Vind alleen die eerste niet sterk, die tweede is nog wel ok..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
De sponsoren hebben gekozen, dus dat scheelt ons een crew die allemaal hun stem willen geven en dus tot maandag nodig hebben
Op de eerste staat een vrouw in bikini dus dat is logisch dat die gewonnen heeft.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Was niet als sneer richting jullie bedoeld hoor. Vind alleen die eerste niet sterk, die tweede is nog wel ok..
Die zal er ook wel de lol in zien lijkt mijquote:
Ja hij vond em leukquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Die zal er ook wel de lol in zien lijkt mij
Ik ben gewend aan alle sneren, ik zie ze niet meer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Was niet als sneer richting jullie bedoeld hoor. Vind alleen die eerste niet sterk, die tweede is nog wel ok..
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben gewend aan alle sneren, ik zie ze niet meer.
Jonguh! Ik was pas nog in de buurt! Zat in fucking Lommel!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:15 schreef SuperFruitig het volgende:
DOOMSDAY KOMT ER WEER AAN
http://buienradar.nl/mijn(...)m=Eindhoven&size=1x1
Het is hier alweer behoorlijk donker aan het worden
Tenminste een manager die de lol er van in ziet.quote:
ziet het er een beetje zo uit?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:15 schreef SuperFruitig het volgende:
DOOMSDAY KOMT ER WEER AAN
http://buienradar.nl/mijn(...)m=Eindhoven&size=1x1
Het is hier alweer behoorlijk donker aan het worden
quote:
Ja joh ik weet, was gewoon verbaasd! Anywho, Deus Ex is nu aan het downloadenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
De sponsoren hebben gekozen, dus dat scheelt ons een crew die allemaal hun stem willen geven en dus tot maandag nodig hebben
waar ergens?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja joh ik weet, was gewoon verbaasd! Anywho, Deus Ex is nu aan het downloadenlang leve CD-keys kopen in het buitenland en in Steam activeren
Scheelt weer 20 euro
Zodan! 31 euro voor een splinternieuwe game! Da's wel nice!!quote:
Roessisch versie jeweetz. Je moet je steam account gegevens aan hun geven en dan registreren zij hem op jou accountquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:39 schreef Poit het volgende:
WTF, deze is 19 euro??
Deus Ex: Human Revolution RU/EN VPN Activated Steam Key + BONUS
RU/EN? Is dat iets bijzonders of gewoon belachelijk goedkoop?
Maar is dat dan wel de volledige versie en zulks?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Roessisch versie jeweetz. Je moet je steam account gegevens aan hun geven en dan registreren zij hem op jou account
Ik ga er niet vanuit als ze apart een uncut versie verkopenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar is dat dan wel de volledige versie en zulks?
je moet zelf een Russische VPN regelenquote:Important Notice:
Russian IP address is reqiured to activate the key on Steam!
Use a Russian VPN to do so.
Once the game is activated you can log in and play from anywhere.
Game languages: EN/RU
geniaalquote:
Zou kunnen... Steam/Valve ziet G2Play en al die andere keystores niet als officiele verkooppunten dus vinden ze dat ze het recht behouden om je key in te trekken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
krijg je dan geen gezeik met steam?
Dacht al zoiets, nja dan heeft het weinig nut toch? Of heb je dat vaker gedaan Spanks?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Zou kunnen... Steam/Valve ziet G2Play en al die andere keystores niet als officiele verkooppunten dus vinden ze dat ze het recht behouden om je key in te trekken.
Eigenlijk dus gewoon louche shit..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Zou kunnen... Steam/Valve ziet G2Play en al die andere keystores niet als officiele verkooppunten dus vinden ze dat ze het recht behouden om je key in te trekken.
Het gaat wel eens foutquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Die RU key heb ik ook niet gekocht, vond het te gevaarlijk om een russische VPN te regelenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dacht al zoiets, nja dan heeft het weinig nut toch? Of heb je dat vaker gedaan Spanks?
Er zijn meer games waarbij er bans gevallen zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Die RU key heb ik ook niet gekocht, vond het te gevaarlijk om een russische VPN te regelenVOor je het weet haxhaxhax enzo
Dus heb gewoon de EU key gekocht, dat is gewoon dezelfde serie CD-keys als ze hier in holland verkopen dus zou geen probleem moeten geven.
In mijn herinnering is er maar eén game geweest waarbij Steam uiteindelijk keys heeft gebanned, en dat was met Modern Warfare 2.
Ah nouja, ik merk het wel, anders was het een gefaald experimentquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Er zijn meer games waarbij er bans gevallen zijn.
Ik neem liever geen risico, dan maar iets meer betalen.
Bij L4D2 is dat naar mijn weten ook gebeurd. Ik ga het risico ieder geval zelf niet meer nemen terwijl je de boxed versie voor een lagere prijs kan krijgen. Het duurt alleen wat langer voordat je het spel in je bezit hebt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Die RU key heb ik ook niet gekocht, vond het te gevaarlijk om een russische VPN te regelenVOor je het weet haxhaxhax enzo
Dus heb gewoon de EU key gekocht, dat is gewoon dezelfde serie CD-keys als ze hier in holland verkopen dus zou geen probleem moeten geven.
In mijn herinnering is er maar eén game geweest waarbij Steam uiteindelijk keys heeft gebanned, en dat was met Modern Warfare 2.
Naast het wachten ben ik ook voor g2play gegaan omdat ik ook the witcher 2 voor 11 euro kon krijgen, die stond ook nog op m'n lijstje!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Bij L4D2 is dat naar mijn weten ook gebeurd. Ik ga het risico ieder geval zelf niet meer nemen terwijl je de boxed versie voor een lagere prijs kan krijgen. Het duurt alleen wat langer voordat je het spel in je bezit hebt.
3 vrienden van mij waren wel de pineut.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ah nouja, ik merk het wel, anders was het een gefaald experiment
quote:
Ik heb de missies die op de debug echt vier keer gespeeld. Vier keer anders. Geniaal spel. Misschien dat ik de retail ook nog ga halen. Als gamemania nog wat games nodig heeft dan lever ik die wel inquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:59 schreef Nebo het volgende:
Ow en Deus Ex is toffig! Het verbaast me hoe toegankelijk de game is zonder dat het de uitdaging kwijt raakt. Het is flink bikkelen als je voor een stealthy aanpak gaat
Ik wil hem ook stealthy of juist als tech gaan spelen. Guns blazing games zijn er al genoeg maar ik hoop dat ik deze wel sneaky kan spelen zonder tegen mega-uber-extreem-sterke eindbazen te komen die onmogelijk te verslaan zijn als je je karakter niet als marinier/tank hebt geleveld (Alpha Protocol nachtmerriesquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:59 schreef Nebo het volgende:
Ow en Deus Ex is toffig! Het verbaast me hoe toegankelijk de game is zonder dat het de uitdaging kwijt raakt. Het is flink bikkelen als je voor een stealthy aanpak gaat
Ik heb er ook zin in!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb de missies die op de debug echt vier keer gespeeld. Vier keer anders. Geniaal spel. Misschien dat ik de retail ook nog ga halen. Als gamemania nog wat games nodig heeft dan lever ik die wel in
En elke keer schiet het je weer te binnen als je het hoesje ziet liggenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik wil hem ook stealthy of juist als tech gaan spelen. Guns blazing games zijn er al genoeg maar ik hoop dat ik deze wel sneaky kan spelen zonder tegen mega-uber-extreem-sterke eindbazen te komen die onmogelijk te verslaan zijn als je je karakter niet als marinier/tank hebt geleveld (Alpha Protocol nachtmerries)
Waarover?quote:
over deus exquote:
Daar hebben ze wel voor gezorgd, anders heb je een klein probleem. Het is echt heel tof hoe je als hacker kan spelenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik wil hem ook stealthy of juist als tech gaan spelen. Guns blazing games zijn er al genoeg maar ik hoop dat ik deze wel sneaky kan spelen zonder tegen mega-uber-extreem-sterke eindbazen te komen die onmogelijk te verslaan zijn als je je karakter niet als marinier/tank hebt geleveld (Alpha Protocol nachtmerries)
Ik moet van mezelf op z'n minst eerst Killzone 3 uitspelenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:09 schreef Pettigrew81 het volgende:
Over Deus Ex twijfel ik nietik koop hem later. Ik heb nu echt een belachelijke backlog
Daar twijfel ik ook niet overquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar hebben ze wel voor gezorgd, anders heb je een klein probleem. Het is echt heel tof hoe je als hacker kan spelen
volgens de review van gamespot moet je bij de bazen de game wel als een shooter spelenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar hebben ze wel voor gezorgd, anders heb je een klein probleem. Het is echt heel tof hoe je als hacker kan spelen
quote:Poor boss fights remove the element of choice
Long load times, dated facial animations, and other technical drawbacks
Weak AI detracts from both the shooting and the stealth.
backlog vs BBN 39-13quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:09 schreef Pettigrew81 het volgende:
Over Deus Ex twijfel ik nietik koop hem later. Ik heb nu echt een belachelijke backlog
Zekerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:13 schreef Sharana_LV het volgende:
zoveel leuke games, zo weinig tijd
Absoluut..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:13 schreef Sharana_LV het volgende:
zoveel leuke games, zo weinig tijd
Ja, niet normaal.. Goed gamejaar hoor..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:14 schreef Solique het volgende:
Ben de laatste tijd bezig om mijn backlog wat te verkleinen, maar de aankomende maanden komen er zoveel games uit die ik wel wil spelen.
Zit alleen op steam al zowat op de 30 games die er aan komen die ik wel zou willen spelenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, niet normaal.. Goed gamejaar hoor..
Maarueh, Team Ico collection wil ik hebben.. U3.. R3.. Misschien toch stiekem ook wel Rocksmith. en nog een hussie games.. Battlefield ofzo.
Het zou mij niets verbazen als een heleboel titels alsnog uitgesteld gaan worden richting 2012, puur vanwege de enorme drukte aan toptitelsquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Zit alleen op steam al zowat op de 30 games die er aan komen die ik wel zou willen spelen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Absoluut..
Deze reactie trouwens..
Puber heeft seks met ezel
Dat zou ik bij sommige games helemaal niet erg vinden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als een heleboel titels alsnog uitgesteld gaan worden richting 2012, puur vanwege de enorme drukte aan toptitels
Ik zou d'r doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:22 schreef Rossdale het volgende:
Fallen
Nu ook verkrijgbaar als aarschgewei
[ afbeelding ]
Briljantquote:Hello,
Thank you for your e-mail.
I am currently out of the office, playing Deus Ex: Human Revolution. I will return on Tuesday, August 30. I have no access to e-mail until then.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:23 schreef Pheno het volgende:
PR Square Enix gemaild met een vraagje, krijg je dit:
[..]
Briljant
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:22 schreef Rossdale het volgende:
Fallen
[ afbeelding ]
[..]
Briljant
[..]
Briljant
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zou d'r doen
-edit En natuurlijk de naam van m'n broer helemaal onder spunken.
[..]
Briljant
Hahaha fantastischquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Briljant
Niets persoonlijksquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gaat nog leuk worden danquote:It's both fascinating and frustrating that Human Revolution, a game that's special precisely because it allows you so much freedom, would occasionally force you into a single style of play. This is especially true of the boss fights, most of which turn this free-form, do-it-your-way role-playing action game into a shooter. This may not annoy you too much if you've been playing it as one, but if you've built yourself up as a stealth star, a hacking hero, or a jack-of-all trades, boss encounters are not a welcome change of pace.
link naar iets grotere versie: linkquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:22 schreef Rossdale het volgende:
Fallen
[ afbeelding ]
Naissssssquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:29 schreef Fallen het volgende:
[..]
link naar iets grotere versie: link
Juist met beleid aanpakken. Love itquote:
Briljantquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Briljant
quote:
quote:
ik koop al een paar jaar spellen via die site. nooit problemen gehad.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hie ging het even goed tekeer, maar het is al voorbij. Noodweer, schmootweer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar ik wel, het is heir droog dus ik kan zo eindelijk naar buiten
quote:
en ik dan?!quote:
Beetje jammer van die lippen maat verder NICEEEEEEquote:
hoezo?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Beetje jammer van die lippen maat verder NICEEEEEE
Net iets te.. Ben meer fan van wat slankere lippen..quote:
oh nee ik vind dit juist wel mooiquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Net iets te.. Ben meer fan van wat slankere lippen..
Maareuh, Redheads 4 teh win!
Ik vind het minder..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh nee ik vind dit juist wel mooiniet dat slanker minder mooi is ofzo, maar ik vind het bij haar super mooi zo
Niets mis meequote:
meh te donkere make-up, ze lijkt zelfs lichter dan de muurquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind het minder..
[ afbeelding ]
Als ik later groot ben wil ik met haar trouwen
Geen idee wie het is maarquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind het minder..
[ afbeelding ]
Die mag je hebbenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind het minder..
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:15 schreef Solique het volgende:
[..]
meh te donkere make-up, ze lijkt zelfs lichter dan de muur
Semi gothic kan ik soms zo gruwlijk sexy vinden.quote:
Meisje van de opquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geen idee wie het is maarweet ook niet wie die vorige is trouwens
done, thanks.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]moiet je allreenw wel ff games uit de titel haken:D
mh daar heb je wel een puntquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:17 schreef Poit het volgende:
[..]
[..]
Semi gothic kan ik soms zo gruwlijk sexy vinden.![]()
Net als die Scene girls.. Lang niet allemaal maar sommige zijn om op te vreten zo lekker
Wow typen en tandenpoetsen is een lastige combiquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]moiet je allreenw wel ff games uit de titel haken:D
jajaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:19 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wow typen en tandenpoetsen is een lastige combi
quote:
Allebei iets met wit spul toch?quote:
Ik vind dit op zich ook wel een mooi plaatje op de weblogquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:17 schreef Poit het volgende:
[..]
[..]
Semi gothic kan ik soms zo gruwlijk sexy vinden.![]()
Net als die Scene girls.. Lang niet allemaal maar sommige zijn om op te vreten zo lekker
Dan kan hij het ook gecombineerd hebbenquote:
waarom kijk jij JSquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
Drama bij JSserieus omdat een wijf een meisje afpakt van een kerel
Omdat geweldig!!quote:
Daar stoor jij je toch niet aanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:32 schreef Sharana_LV het volgende:
wel jammer dat veel meiden hun haar rood geverfd hebben en niet origineel
Jawel want ik krijg zo vaak te horen dat mijn haar nep isquote:
Waarom niet?! Oh oh Tirol of Cherso hoef ik iig niet meer te zien. Crap gebeurenquote:
Waarom nepquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:35 schreef Sharana_LV het volgende:
Jawel want ik krijg zo vaak te horen dat mijn haar nep is![]()
Maar ik ga het na 26 jaar nu ook eindelijk eens vervenik durfde het nooit
Ik zie het probleem nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:32 schreef Sharana_LV het volgende:
wel jammer dat veel meiden hun haar rood geverfd hebben en niet origineel
Niet te donker hoor!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jawel want ik krijg zo vaak te horen dat mijn haar nep is![]()
Maar ik ga het na 26 jaar nu ook eindelijk eens vervenik durfde het nooit
Ik speel dan wel op de pcquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:36 schreef Poit het volgende:
Dit is wel nice :
http://tweakers.net/nieuw(...)-en-toetsenbord.html
Nouja dat mijn kleur die ik nu heb geverfd zou zijn ...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Waarom nep
Al een idee welke kleur of dat nog niet.
nee lichter!quote:
haha okay ik dacht dat mannen JS nix vondenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom niet?! Oh oh Tirol of Cherso hoef ik iig niet meer te zien. Crap gebeuren
Mooi zo!quote:
Wat is JS?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
haha okay ik dacht dat mannen JS nix vondenik kijk het zelf oko, ik moet altijd lachen om de mannen
dat gezeik met ron en sam is
Waarschijnlijk omdat iedereen rood haar als lichtgevend rood verwacht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nouja dat mijn kleur die ik nu heb geverfd zou zijn ...
En mijn kleur wordt wat lichter
[..]
nee lichter!
Edit: Jersey Shorequote:
Kijk al vanaf het beginquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
haha okay ik dacht dat mannen JS nix vondenik kijk het zelf oko, ik moet altijd lachen om de mannen
dat gezeik met ron en sam is
Bij dat meisje staat een juten zak nog nog goed!quote:
Thnxquote:[..]
Edit: Jersey Shore
Niks ook waarschijnlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Bij dat meisje staat een juten zak nog nog goed!
Bij niks is het veel belangrijke of het goed hangt ipv staatquote:
Slijmbalquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:44 schreef Poit het volgende:
Wil jij anders beweren?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:49 schreef Solique het volgende:
Laatste meeting in van deze week. pff
[..]
Slijmbal
Errr ik zal wel wat maken danquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Mooi zo!
En ik ben benieuwdIk verwacht een enorme collage met voor en na foto's
Jersey Shorequote:
Samequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kijk al vanaf het begin. Sommige dingen zijn wel herkenbaar wat betreft de jongens
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:44 schreef Poit het volgende:
[..]
[..]
ThnxOoit van gehoord..
quote:
Nja helemaal de same denk ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Errr ik zal wel wat maken dan
[..]
Jersey Shoreecht lachen gegarandeerd en niet te serieus naar kijken
[..]
Same
Ben je nou weer aan het haten, die hadden we vanochtend al.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:36 schreef Poit het volgende:
Dit is wel nice :
[..]
Ik zie het probleem nietDoe er een paar groene ogen bij en ik stalk je 4evah!!
Slechte titel van het nieuwsbericht. Had snel gekeken maar niet gezien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben je nou weer aan het haten, die hadden we vanochtend al.
Nja het is wel grappigquote:
Waar is het? wanneer? hoe laat? hoe vaak?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja het is wel grappig. Aflevering van gister heeft een huge fight
Vanavond bij t eten kijkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja het is wel grappig. Aflevering van gister heeft een huge fight
Bij mji op de bank, vanavondquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Waar is het? wanneer? hoe laat? hoe vaak?
Dan moeten ze die tracker maar eens breder makenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Slechte titel van het nieuwsbericht. Had snel gekeken maar niet gezien.
quote:
Bij tweakers istie niet veel breder?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moeten ze die tracker maar eens breder maken
Bij mij wel hoor. Die hebben het hele middenstukquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Bij tweakers istie niet veel breder?
Zoals de oude games.fok sitequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij mij wel hoor. Die hebben het hele middenstuk
Vroeger.. Toen games.fok nog gewoon categorisering hadquote:
He, we hebben tegenwoordig al een platformfilter, tenminste, die viel me laatst opquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Vroeger.. Toen games.fok nog gewoon categorisering had
Ja, je hebt gelijk natuurlijk.. Had het even anders in m'n hoofdje zitten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij mij wel hoor. Die hebben het hele middenstuk
In NL op MTV neem ik aan. Gewoon seizoen 1 van internet downenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Waar is het? wanneer? hoe laat? hoe vaak?
Volgende week pasquote:
Ik zie heb nu ook ja, moest wel zoeken.. En dan heb je wel genoeg ruimte voor de titelquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, we hebben tegenwoordig al een platformfilter, tenminste, die viel me laatst op
Briljante seriequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:05 schreef Sharana_LV het volgende:
Oe die nieuwe house trailer is ook weerkan niet wachten tot het weer begint!
[ afbeelding ]
DAY FUCKING ONEquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:36 schreef Poit het volgende:
Dit is wel nice :
[..]
Ik zie het probleem nietDoe er een paar groene ogen bij en ik stalk je 4evah!!
Ik verzin de titel voor de kleinste trackerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zie heb nu ook ja, moest wel zoeken.. En dan heb je wel genoeg ruimte voor de titel
Ja vanaf het begin volgen is leuker dan snap je veel "grapjes" meerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
In NL op MTV neem ik aan. Gewoon seizoen 1 van internet downenen daarna 2 en 3
[..]
Volgende week pas.. Grrrrrrr! Had al gezien op YouTube dus weet wel wat er gaat gebeuren
Pc-gamersquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:08 schreef SuperFruitig het volgende:
Hopelijk wel controller-only lobbies. Anders hoef ik m niet.
Ik ga niet met mn tobo en muis achter mn PS3 zitten++++
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |