SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:15 schreef Sharana_LV het volgende:
oho echt? dan morgen maar rokje aan doen
REBEL!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:33 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb al een broek klaarliggen voor morgen.
Je mag vanavond alvast een voorproefje gevenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik kan helaas ook niet meedoen aan rokjes dag
Ik heb nu toch een rokje aan..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:42 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Je mag vanavond alvast een voorproefje geven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En wie gaat ons dan trouwen?quote:
De badmutsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
En wie gaat ons dan trouwen?
Een fransman genaamd "Du Rex"quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
En wie gaat ons dan trouwen?
Wel een beetje krap en awkward als we familie en vrienden willen uitnodigen.quote:
And I like it!quote:
en de SC!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wel een beetje krap en awkward als we familie en vrienden willen uitnodigen.
Eerste game sc trouwerij (want kuuk ging gewoon stiekem trouwen, dat telt nietquote:
ja doe dat dan meteen in wowquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Eerste game sc trouwerij (want kuuk ging gewoon stiekem trouwen, dat telt niet)
ooohkee, dus eerst even kinky SM'en, daarna trouwen, daarna kusje, daarna nog even op elkaar kwijlen en dan 'one-up-the-bum'?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:42 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Je mag vanavond alvast een voorproefje geven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee joh gekkiequote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Als je een save game op de PS3 wegmikt ben je dan ook die trophys kwijt?
Nee, die staan los opgeslagen. Je kan geen trophys kwijt rakenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Als je een save game op de PS3 wegmikt ben je dan ook die trophys kwijt?
waarom dat dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:02 schreef Sharana_LV het volgende:
okay dan zo ff guitar hero savegame wegmikken
omdat die mongolen het de laatste paar games anders doen, normaal kon je alles uitspelen op easy medium hard en expert .... nu kan je per nummer kiezen welk niveau je wilt ... dus ik haal een nummer op hard krijg 5 sterren, speel hem op expert krijg 4 sterren, dan blijft hard met 5 sterren staan terwijl ik hem dus op expert ook gehaald heb, zo weet ik nooit welke nummers ik nou nog niet op expert gedaan heb en welke wel! ik heb op hard altijd bijna alles wel 5 sterren dus dan moet ik op expert zeker 5 sterren hebben wil ik het kunnen zienquote:
Excel sheet bij gaan houdenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:07 schreef Sharana_LV het volgende:
ibj sommige ziej e zelfs alleen de sterren maar niet eens hard of expert erbij!!!
quote:
niet gelijk zo zeiken alleen omdat jij het niet leuk vindquote:
wel, GH zuigt stierenballen.. mag heel geen muziek game genoemd worden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
niet gelijk zo zeiken alleen omdat jij het niet leuk vind
ik heb er veel plezier aanmaar ik wil gwoon alles op expert gehaald hebben en uiteindelijk probeer ik ze ook altijd allemaal op 5* te halen maar dit is gewoon lastig op deze manier
zeikerdquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:13 schreef Poit het volgende:
[..]
wel, GH zuigt stierenballen.. mag heel geen muziek game genoemd worden.
Broederquote:
Wees niet bang droomvrouw, zolang je de kwaliteit van rockband maar respecteerdquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ideale man wet ik tenminste zeker dat ie met zijn poten van mijn guitar hero afblijft
dat doe ik ook, ik vind ze allebei leukquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Wees niet bang droomvrouw, zolang je de kwaliteit van rockband maar respecteerd
ja daar waren we laatst ook al om aan het lachen, briljant stukjequote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:35 schreef koei het volgende:
Nieuwe trend?: wijdbeens zonnebaden!
Vanaf pagina 5 wordt het leuk (na het lezen van de OP uiteraard!)
Dan hoef je inderdaad niet bang te zijn dat ik aan je GH zit... Tenzij het GH:Metallica is.. Metallicaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat doe ik ook, ik vind ze allebei leuk
Troll, jammerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:35 schreef koei het volgende:
Ja duh, dat is direct al duidelijk, maar desalniettemin neemt het topic een leuke wending!quote:
Komt pas de 26ste op steam.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:04 schreef Mday het volgende:
ja watteneuk is toch omhoog met Steam! schiet op met die release van Deus EX
troll of niet boeit me niet zo, ze zijn allebei aandachtshoerenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:35 schreef koei het volgende:
quote:Kom op, niet zo beperkt. "Laatst zat ik op de rand van mijn bed, toen ik langs mijn gebronsde 8-pack naar beneden keek en mijn als gebeeldhouwde lul onder zijn eigen gewicht tegen mijn rechterdij lag gedrukt, zo ongeveer halverwege, menige schoonheid heeft dit beeld nog op netvlies staan na gelukzalige nachten, zag ik op mijn linkerdij een muggenbult. Wat doen jullie nou tegen muggenbulten? Hebben jullie daar een middeltje voor? "
ja nog fokking 45 minuten man wtf is dit voor burocasie wattefok manquote:
quote:
Ik kan kiezenquote:
ik ook maar dat willen ze niet horen matequote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:28 schreef Solique het volgende:
Ik ga mijn bed in
[..]
Ik kan kiezen
Is het niet te vroeg voor tetten?quote:
Oh. Damn.quote:
Als je daar bang voor bent dan moet je je pc helemaal loskoppelen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:34 schreef SpankmasterC het volgende:
Jezus wat een weertje zeg!
Is het nu echt verstandig om tijdens onweer je computer enzo uit te zetten ivm inslag gevaar?
JA NEBO GOFFFFFFFEEEERRRRRRRRRRRRRDOOMMMMMMMMMEEEUUUUUHH IK WIL HET WETENA DNERS MOET IK NU GAAN BESTELLENNN!!!!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:43 schreef Pheno het volgende:
* Pheno kickt Nebo om de uitslag van DE: HR
Nouja echt bang ben ik niet, vroeg het me meer af of het echt nut hadquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Als je daar bang voor bent dan moet je je pc helemaal loskoppelen.
Eensch!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
JA NEBO GOFFFFFFFEEEERRRRRRRRRRRRRDOOMMMMMMMMMEEEUUUUUHH IK WIL HET WETENA DNERS MOET IK NU GAAN BESTELLENNN!!!!!
Bel stichting huiselijk geweld!quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:55 schreef Pheno het volgende:
Komt goed. Ik weet het al. Dus als ie niet opschiet doe ik het in mijn pauze. Ergens rond 12:00.
Wij hebben goed genoten hierquote:
Djeezquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:47 schreef badboynova het volgende:
Koei had je dit al gezien?
FOK!ker fotografeert 'slechtste AH ooit'
Niet zo hard! Straks jaag je em weg!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:18 schreef Fallen het volgende:
Ik zie zelfs een voorzichtig zonnetje...
aaaaaaaaaaandd.... it's gone!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet zo hard! Straks jaag je em weg!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |