SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Anonimity is a bliss
is een smileyquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:40 schreef ValHallen het volgende:
Hmm is dit een smiley TT of niet? Confuus..
Nee, het is een hartje.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:40 schreef ValHallen het volgende:
Nee, een hartje en het is voor LoLa, dus het magquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:40 schreef ValHallen het volgende:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:41 schreef Insomnium het volgende:
Ik ga even douchen.
Naakt.
Nat.
En na afloop hoop ik schoon.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:41 schreef Insomnium het volgende:
Ik ga even douchen.
Naakt.
Nat.
Ik douche eigenlijk altijd naaktquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:41 schreef Insomnium het volgende:
Ik ga even douchen.
Naakt.
Nat.
Ik altijd met snorkel, maar weet niet of dat wat afdoet van het naaktzijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik douche eigenlijk altijd naakt
Mijn douche is te klein om met snorkel en zwemvliezen te douchen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik altijd met snorkel, maar weet niet of dat wat afdoet van het naaktzijn.
Doe eens niet zo engquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:43 schreef Viro het volgende:
[..]
we posten hetzelfde en hadden beiden een omg moment vandaar mijn no way
De bravo 's nachtsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
PARTEH ANTHEMS
Lekker knallen alsof je weer s'nachts in de Grolsch of Bravo staat
quote:De rechthand dat is zijn beste vriend.
Spijtig genoeg is zijn linker bijziend.
Met links wil het maar gewoon niet lukken.
Dus blijft hij tot het eind der tijd met zijn rechter rukken.
Heloef ik heb van deze woorden echt geen spijt.
Want ik weet zeker dat met de tijd een vrouw hard tegen je aanrijdt.
www.instantrimshot.comquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:47 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik was dus met een transgender naar Lowlands, echt een toffe gozer, maar hij is serieus mannelijker dan Naat.
Neequote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
De bravo 's nachts
Heb je mijn lowlandsfoto's al gezien op facebook?
Loefje, je bent morgen verplicht om heel lang te blijven, dan kunnen we samen terugreizenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Zelfs het feit dat ik scheel ben erin verwerkt.
Bahdumtissquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:47 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik was dus met een transgender naar Lowlands, echt een toffe gozer, maar hij is serieus mannelijker dan Naat.
Oeh dan kan ik heloef ook nog zien?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Loefje, je bent morgen verplicht om heel lang te blijven, dan kunnen we samen terugreizen
Komt goed schat.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Loefje, je bent morgen verplicht om heel lang te blijven, dan kunnen we samen terugreizen
BEN JIJ ER VERDOMME OOK?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oeh dan kan ik heloef ook nog zien?
Oh tof, daar moet ik bijzijnquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Utrecht CS is waar wij elkaar gaan zien voor een minuut.
Okee ik moet nu weer even werken leg me over 10 minuten uit wat er allemaal aan de hand is.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Utrecht CS is waar wij elkaar gaan zien voor een minuut.
Zonde man, Katzenjammer is leuk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik eh luister niet. Zit beneden namelich.
Katzenjammer ken ikquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zonde man, Katzenjammer is leuk.
Soms kan ik mensen goed inschatten. Tjeempie.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Katzenjammer ken ikEn live gezien
quote:
Er werkt hier zo'n schattig meisje op de redactie.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:52 schreef ValHallen het volgende:
Oh en pukkelpopmeisje is er ook en zij is echt bloedmooi. Heeft heloef weer wat te fapselen morgen.
Valt best mee, als ik echt weet dat het mijn muziek niet is tune ik nieteens inquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij mute best veel is het niet?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:58 schreef Insomnium het volgende:
Ik ben weer schoon !
En nog steeds naakt![]()
Lekker windmillen op de muziek !
Ik vind het altijd wel leuk om eens wat andere dingen te horen dan wat je normaal zelf draait. Het enige wat ik echt echt echt niet trek is kneiterharde metal.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Valt best mee, als ik echt weet dat het mijn muziek niet is tune ik nieteens in
TMIquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:58 schreef Insomnium het volgende:
Ik ben weer schoon !
En nog steeds naakt![]()
Jij en ik zouden een schrijversduo moeten vormen. Valhomnium.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:58 schreef Insomnium het volgende:
Ik ben weer schoon !
En nog steeds naakt![]()
Dat lijkt mij een bijzonder goede ondernemingquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij en ik zouden een schrijversduo moeten vormen. Valhomnium.
Ja, ik had een invite gedaan en toen faalde ik even, nieuwe poging?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij stuurt mij invites maar doet steeds geen woord spelen waardoor ik moet wachten
Een boek vol kortverhalen en gedichten. Jij de gedichten, ik de verhalen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:00 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een bijzonder goede onderneming
invite aangenomen, ik wachtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, ik had een invite gedaan en toen faalde ik even, nieuwe poging?
Jazeker !quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:00 schreef STING het volgende:
[..]
Je bent ook in te huren als ventilator?
Ik ben overal voor in !quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Een boek vol kortverhalen en gedichten. Jij de gedichten, ik de verhalen?
De slet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:02 schreef heloef het volgende:
Godver de godver mijn Susanne is naar huis.
je hebt een chickie gehosseld?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:02 schreef heloef het volgende:
Fijn, dan hoeft het raam niet meer op een kier.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:02 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Jazeker !
Ik loop op bier.
Geen stroom maar bier.
Bier.
Bril-jant. En wanneer plegen we zelfmoord omdat we ons onbegrepen voelen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:02 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik ben overal voor in !
Korte verhalen, gedichten en samen verhaaltjes schrijven bij het kaarslicht
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:04 schreef Watertornado het volgende:
Viro: peuter jij zo guppy erin dan?
Pukkelpopmeisje > Susanne. Ik weet het zeker.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:02 schreef heloef het volgende:
Nee man lezen ze werkt hier op de redactie.quote:
Heb je bewijs?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Pukkelpopmeisje > Susanne. Ik weet het zeker.
Mag ik meedoen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bril-jant. En wanneer plegen we zelfmoord omdat we ons onbegrepen voelen?
Vals alarm ze was even iets halen.quote:
Ik was even eten ondertussen schat, heb al weer wat gespeeld, lang leve de blanco blokjesquote:
Nee.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, kom dan met die pics.
Ik kan nu ik weer begonnen ben met mijn opleiding niet meer de hele dag op fok rondhangenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee man lezen ze werkt hier op de redactie.
Ze is mooi
En schattig![]()
Een hakkelende nieuwslezeres.
Ze is niet superknap.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Pukkelpopmeisje > Susanne. Ik weet het zeker.
Deze woorden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:04 schreef STING het volgende:
[..]
Fijn, dan hoeft het raam niet meer op een kier.
Zie hier.
Ok, ik faal, ik ga maar eens koken
Niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bril-jant. En wanneer plegen we zelfmoord omdat we ons onbegrepen voelen?
Meer vezels eten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:07 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Deze woorden.
Brachten tranen vanuit mijn anus
Sorry, sorry.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik kan nu ik weer begonnen ben met mijn opleiding niet meer de hele dag op fok rondhangen
Dit is waarom ik jou heb gekozen als mijn partner in crimequote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:07 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Deze woorden.
Brachten tranen vanuit mijn anus
[..]
Niet.
We gaan het in scene zetten.
Want zodra je dood bent dan worden je spullen ineens verkocht.
En dan duiken we een paar maanden onder in het bos.
Nieuw materiaal schrijven.
En dan incashen.
Nee nee.quote:
We gaan rijk worden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit is waarom ik jou heb gekozen als mijn partner in crime
Jij moet voor Coca Cola gaan werkenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:10 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Nee nee.
Die woorden roerden mijn innerlijke huil machine.
Tranen van vreugde lekte langs mijn bilspleet naar beneden.
Om zich daar te verzamelen in flessen.
Die ik later ga verkopen als Liquid happynes.
Ik denk dat ik kinderen bang zou maken met mijn ideeënquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:14 schreef STING het volgende:
[..]
Jij moet voor Coca Cola gaan werken
vroeg ik me ook afquote:
Ach, de kinderen van vandaag zijn wel wat gewend met South Park en Family Guyquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:15 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik denk dat ik kinderen bang zou maken met mijn ideeën
En niet alleen kinderen.
Daar heb je dan ook weer een goed puntquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:17 schreef STING het volgende:
[..]
Ach, de kinderen van vandaag zijn wel wat gewend met South Park en Family Guy
quote:
Muziekbot, die valt in zodra een dj verbinding verliest met de stream.quote:
Ik dacht ik maak koffie en vraag dan of ze ook wel en dan een gesprekje.quote:
Daar wou ik dus net achter gaan komen, toen ging ze naar huis.quote:
Welquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht ik maak koffie en vraag dan of ze ook wel en dan een gesprekje.
Net op dat moment dat ik het denk staat ze op "ik ga weer ik zie je nog wel een keer"
je maakt me bangquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:19 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Wel![]()
Je zou haar foto kunnen uitprinten en die op een washandje plakken ?
En dan net doen of ze je teder en zacht aanraakt ?
rooster is vrij tot 20.00. Als je wilt draaien kan je gewoon inloggen op de streamquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:19 schreef mr-green het volgende:
Gaat er iemand nog draaien tot 20.00?
Ik neuk liever het origineel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:19 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Wel![]()
Je zou haar foto kunnen uitprinten en die op een washandje plakken ?
En dan net doen of ze je teder en zacht aanraakt ?
Ik zeg toch niet dat ik zulke dingen doequote:
Daar ben ik ergens wel benieuwd naquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:20 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik zulke dingen doe![]()
Ben heel beschaafd, zacht, teder, romantisch
Oke dat beschaafd is misschien iets overdrevenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Daar ben ik ergens wel benieuwd na
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:21 schreef mr-green het volgende:
En als een DJ eruit gaat, gaat de bot dan nog auto aan?
Subtiel én interessantquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:22 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Oke dat beschaafd is misschien iets overdreven
Zacht betekend gewoon dat ik te zwaar ben![]()
Teder en romantisch ben ik dan wel weer
Copuleren ?
Too slow!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:22 schreef heloef het volgende:
Waarom haat god me zo?
Ik wou haar net serieus gaan hosselen.
KRIJG JE DIT VERDORIE
Wat nou? Ik was pas net klaar met mijn werk.quote:
Zo klaar als maar kan!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Hello doll, you ready for tonight?
Je had d'r gewoon heel even staande kunnen houden voor een praatje..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat nou? Ik was pas net klaar met mijn werk.
HET KON NIET EERDER JA
nog niet, kom na het eten online.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo klaar als maar kan!.
Ben je op skype?
nee, ik laat me verrassenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:26 schreef Samzz het volgende:
Whahaha, Viro, heb je de liedjes ook beluisterd?.
Oke, we moeten namelijk even het begin liedje doornemenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:26 schreef Viro het volgende:
[..]
nog niet, kom na het eten online.
rond 19.00
Ik luister dat nummer even niet meerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:27 schreef gewoonfaye het volgende:
But you didn't have to cut me off
Make out like it never happened
And that we were nothing
And I don't even need your love
But you treat me like a stranger
And that feels so rough
No you didn't have to stoop so low
Have your friends collect your records
And then change your number
I guess that I don't need that though
Now you're just somebody that I used to know
Als het niet over een stelletje zou gaan, zou het op het doorgestreepte na perfect aansluiten op hoe ik me voel over mijn vader.
Echt, waarom bestaan die nummers?
komt in ordequote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke, we moeten namelijk even het begin liedje doornemen.
En er wel dan ook echt zijn hequote:
Wat had ik moeten zeggen? Oh je gaat oh wacht wacht! Hoe gaat het?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je had d'r gewoon heel even staande kunnen houden voor een praatje..
Tis Viro, wat denk je?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
En er wel dan ook echt zijn he. Niet om half acht pas of zo.
.
Tsk tsk tsk, kan niet eens de surinamer in mij aan jou tonenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
En er wel dan ook echt zijn he. Niet om half acht pas of zo.
.
Kusje erop?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:28 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik luister dat nummer even niet meer![]()
Verdrietige gevoelens krijg ik dan
Euh, Viro is standaard later dan afgesproken.. Suri hequote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg 't maar even voor de zekerheid.
Dat doe je maar op een andere manierquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Tsk tsk tsk, kan niet eens de surinamer in mij aan jou tonen
Ik krijg een raar gevoel in mijn onderbuik wat is ditquote:
Dat weet ik. Duh.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh, Viro is standaard later dan afgesproken.. Suri he
Je had d'r iig een kopje koffie aan kunnen bieden voor onderweg?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat had ik moeten zeggen? Oh je gaat oh wacht wacht! Hoe gaat het?
Dat had je niet moeten zeggen.. Nu gebeurt dat namelijk wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:31 schreef heloef het volgende:
Ik ga maar straks naar huis want echt kutter gaat deze dag niet worden.
En ik heb nog wel een gedichtje voor je gemaakt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:31 schreef heloef het volgende:
Ik ga maar straks naar huis want echt kutter gaat deze dag niet worden.
oi, ik kan ook op tijd zijn als ik het niet vergeetquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh, Viro is standaard later dan afgesproken.. Suri he
Dealquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doe je maar op een andere manier.
Wat ben je toch ook een schatjequote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:31 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik krijg een raar gevoel in mijn onderbuik wat is dit
Tevens.
Luisteren op eigen risico
Dan heb je zeker nog nooit een foto van mij gezienquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een schatje
Eet zequote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:32 schreef Viro het volgende:
[..]
oi, ik kan ook op tijd zijn als ik het niet vergeet
[..]
Deal![]()
ok nu echt eten
Het ergste hebben we al gehad.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat had je niet moeten zeggen.. Nu gebeurt dat namelijk wel.
Oh ja dat maakt wel een hoop goed.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:32 schreef Insomnium het volgende:
[..]
En ik heb nog wel een gedichtje voor je gemaakt.
Wacht maar tot je straks hebt gehoord welk liedje ik voor je in petto hebquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Het ergste hebben we al gehad.
Het meisje waar ik vlinders van in mijn buik heb gaat net weg.
De club waar ik van hou gaat straks uitgelachen worden in Europa.
Nee het ergste is al geweest.
Dan heb je mijn ex nog nooit gezien, en ik heb wel een foto van jou gezien: facebookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:33 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dan heb je zeker nog nooit een foto van mij gezien![]()
Arme jongen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wacht maar tot je straks hebt gehoord welk liedje ik voor je in petto heb.
Crap.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dan heb je mijn ex nog nooit gezien, en ik heb wel een foto van jou gezien: facebook
en nu wil ik vriendjes wordenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:36 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Crap.
Dat was ik even vergeten
Dat is wel liefquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
en nu wil ik vriendjes worden
Ik denk dat hij zich bescheurd van het lachenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:35 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Arme jongen.
Hij heeft al zon rotdag !
Maar maar dan zie je ook al mijn crap en slechte foto'squote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
en nu wil ik vriendjes worden
Ja maar hier kan ik niet luisteren en het duurt wel tot een uurtje of 9 voordat ik thuis ben.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wacht maar tot je straks hebt gehoord welk liedje ik voor je in petto heb.
Oooooquote:
Dat is gewoon lame.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar hier kan ik niet luisteren en het duurt wel tot een uurtje of 9 voordat ik thuis ben.
Ik heb echt een kutdag.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:35 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Arme jongen.
Hij heeft al zon rotdag !
Ik wil best even met mijn bier tietjes schudden op TC voor je hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb echt een kutdag.![]()
Straks vind ik een veel te oude vrouw leuk.
Ik heb nu al dingen gezien..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:37 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Maar maar dan zie je ook al mijn crap en slechte foto's
Sorry voor de schade aan je ogenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb nu al dingen gezien..
What is seen cant be unseen
Ik ook ! Nouja....quote:
Is niet erg dropjequote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:41 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Sorry voor de schade aan je ogen
moiquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:41 schreef ACT-F het volgende:
Wie draait er eigenlijk? Klinkt in ieder geval goed
Ik ga even snel wat te eten halen bij de jumbo.quote:
Amen.quote:
jij woont trouwens relatief gezien wel aardig in de buurt. Engquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:43 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik ga even snel wat te eten halen bij de jumbo.
Al deze aandacht maakt mij zenuwachtig
Wacht wat ?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
jij woont trouwens relatief gezien wel aardig in de buurt. Eng
dacht even snel ik ga nog even draaienquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waarom sta je niet op het rooster?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:45 schreef mr-green het volgende:
[..]
dacht even snel ik ga nog even draaien
Alhoewel ik vaak aan borstenmassage doe; groeien ze er helaas niet vanquote:
Dan masseer je niet goed. Ik weet de juiste techniek!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Alhoewel ik vaak aan borstenmassage doe; groeien ze er helaas niet van
Mini mountains grom
Waarom lees ik dit net als ik de deur uit wil gaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mini mountains grom
Mini kan ookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mini mountains grom
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan masseer je niet goed. Ik weet de juiste techniek!
jouw mini mountains zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mini mountains grom
Zelfde probleem hier, hoeveel ik er ook aan zitquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mini mountains grom
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:46 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Waarom lees ik dit net als ik de deur uit wil gaan.
Boodschappen kan wat langer duren![]()
Moet eerst wat anders doen.
Teach me the right way; ow masterquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan masseer je niet goed. Ik weet de juiste techniek!
Jouwequote:
Mijn hoofd wat doen julliequote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier, hoeveel ik er ook aan zit
Whehehe, adres?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]
Teach me the right way; ow master
I am a grasshoppahhhh
* PriemGirl doet langzaam haar shirt omhoog........quote:
Ik heb helemaal niets in mijn hoofd meer.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben nog niet legaal, zet het uit je hoofd
JA.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl doet langzaam haar shirt omhoog........
* LovelyLady gaat langzaam met haar warme handen onder haar shirtjequote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl doet langzaam haar shirt omhoog........
Damrak.quote:
Jawel dat ben je wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben nog niet legaal, zet het uit je hoofd
Note to self:quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady gaat langzaam met haar warme handen onder haar shirtje
Zo voel ik me dus al 5 jaar.quote:
Natuurlijk welquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:51 schreef STING het volgende:
Dames, gedraag jullie eens. Dit kan echt niet hoor.
Ooo schatquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady gaat langzaam met haar warme handen onder haar shirtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ooo schat
[me=PriemGirl]knoopt langzaam LoLa's broek open.................
[/me]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat boodschappen doen moet maar een half uurtje wachten
Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ooo schat
[me=PriemGirl]knoopt langzaam LoLa's broek open.................
[/me]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* LovelyLady zoent priemgirl in haar nek....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik, tevens ben ik volgens iemand dikker dan mijn moederquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee wie je dat heeft wijs gemaakt
Dan moet je moeder wel broodmager zijn!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik, tevens ben ik volgens iemand dikker dan mijn moeder
Er is een paint onderwegquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan moet je moeder wel broodmager zijn!
Niet op die manier muts.quote:
He wat?quote:
Klopt. Ik heb 0 notesquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:55 schreef STING het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou. Jij bent braaf enzo
Ik ben ook dikker dan mijn moederquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik, tevens ben ik volgens iemand dikker dan mijn moeder
* Levend voorbeeld is *quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben ook dikker dan mijn moeder
En als je je zelf steeds negativiteit inspreekt sja dan ga je het zelf geloven
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..][me=LovelyLady]zoent priemgirl in haar nek....
[/me]* PriemGirl begint zachtjes aan LoLa's oor te sabbelen en kreunt zachtjes.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Awwwwquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:58 schreef LovelyLady het volgende:
priem... neuken?
ik heb voorlopig geen seks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Kom maar langs nummer 70 en dan de tweede verdieping he.quote:
Lekker geil ding van mequote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:58 schreef LovelyLady het volgende:
priem... neuken?
ik heb voorlopig geen seks
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Awwww
Maar... Lekkerjij kan vast nog wel een keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Awwww
Maar... LekkerOke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thats it.
Ik ga boodschappen doen.
Voor ik mijzelf vergrijp aan mijn knuffel
Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:59 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Oke.
Thats it.
Ik ga boodschappen doen.
allejeesus kom je wat te kortquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:59 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Oke.
Thats it.
Ik ga boodschappen doen.
Made love to my pillow, but it didn't feel rightquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:59 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Oke.
Thats it.
Ik ga boodschappen doen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij kan vast nog wel een keer
Oké zie je zo!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Kom maar langs nummer 70 en dan de tweede verdieping he.
En de roostermiepen letten niet opquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:45 schreef mr-green het volgende:
[..]
dacht even snel ik ga nog even draaien
Ik ben gaan lijnen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben ook dikker dan mijn moeder
En als je je zelf steeds negativiteit inspreekt sja dan ga je het zelf geloven
quote:
Nee hoor maar schiet wel op ik moet kwart voor 8 weg.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oké zie je zo!
Moet ik nog bier meenemen?
Hihi, je moeder schaamt zich, met haar vierkante gezicht.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben gaan lijnen.
[ afbeelding ]
lnks: moeder
rechts: ik
Diegene heeft bril nodig.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben gaan lijnen.
[ afbeelding ]
ja nee .. sprekenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben gaan lijnen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |