Zo voel ik me dus al 5 jaar.quote:
Natuurlijk welquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:51 schreef STING het volgende:
Dames, gedraag jullie eens. Dit kan echt niet hoor.
Ooo schatquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady gaat langzaam met haar warme handen onder haar shirtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ooo schat
[me=PriemGirl]knoopt langzaam LoLa's broek open.................
[/me]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat boodschappen doen moet maar een half uurtje wachten
Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ooo schat
[me=PriemGirl]knoopt langzaam LoLa's broek open.................
[/me]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* LovelyLady zoent priemgirl in haar nek....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik, tevens ben ik volgens iemand dikker dan mijn moederquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee wie je dat heeft wijs gemaakt
Dan moet je moeder wel broodmager zijn!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik, tevens ben ik volgens iemand dikker dan mijn moeder
Er is een paint onderwegquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan moet je moeder wel broodmager zijn!
Niet op die manier muts.quote:
He wat?quote:
Klopt. Ik heb 0 notesquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:55 schreef STING het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou. Jij bent braaf enzo
Ik ben ook dikker dan mijn moederquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik, tevens ben ik volgens iemand dikker dan mijn moeder
* Levend voorbeeld is *quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben ook dikker dan mijn moeder
En als je je zelf steeds negativiteit inspreekt sja dan ga je het zelf geloven
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..][me=LovelyLady]zoent priemgirl in haar nek....
[/me]* PriemGirl begint zachtjes aan LoLa's oor te sabbelen en kreunt zachtjes.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Awwwwquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:58 schreef LovelyLady het volgende:
priem... neuken?
ik heb voorlopig geen seks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |