De bravo 's nachtsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
PARTEH ANTHEMS
Lekker knallen alsof je weer s'nachts in de Grolsch of Bravo staat
quote:De rechthand dat is zijn beste vriend.
Spijtig genoeg is zijn linker bijziend.
Met links wil het maar gewoon niet lukken.
Dus blijft hij tot het eind der tijd met zijn rechter rukken.
Heloef ik heb van deze woorden echt geen spijt.
Want ik weet zeker dat met de tijd een vrouw hard tegen je aanrijdt.
www.instantrimshot.comquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:47 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik was dus met een transgender naar Lowlands, echt een toffe gozer, maar hij is serieus mannelijker dan Naat.
Neequote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
De bravo 's nachts
Heb je mijn lowlandsfoto's al gezien op facebook?
Loefje, je bent morgen verplicht om heel lang te blijven, dan kunnen we samen terugreizenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Zelfs het feit dat ik scheel ben erin verwerkt.
Bahdumtissquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:47 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik was dus met een transgender naar Lowlands, echt een toffe gozer, maar hij is serieus mannelijker dan Naat.
Oeh dan kan ik heloef ook nog zien?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Loefje, je bent morgen verplicht om heel lang te blijven, dan kunnen we samen terugreizen
Komt goed schat.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Loefje, je bent morgen verplicht om heel lang te blijven, dan kunnen we samen terugreizen
BEN JIJ ER VERDOMME OOK?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oeh dan kan ik heloef ook nog zien?
Oh tof, daar moet ik bijzijnquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Utrecht CS is waar wij elkaar gaan zien voor een minuut.
Okee ik moet nu weer even werken leg me over 10 minuten uit wat er allemaal aan de hand is.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Utrecht CS is waar wij elkaar gaan zien voor een minuut.
Zonde man, Katzenjammer is leuk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik eh luister niet. Zit beneden namelich.
Katzenjammer ken ikquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zonde man, Katzenjammer is leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |