Too slow!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:22 schreef heloef het volgende:
Waarom haat god me zo?
Ik wou haar net serieus gaan hosselen.
KRIJG JE DIT VERDORIE
Wat nou? Ik was pas net klaar met mijn werk.quote:
Zo klaar als maar kan!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Hello doll, you ready for tonight?
Je had d'r gewoon heel even staande kunnen houden voor een praatje..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat nou? Ik was pas net klaar met mijn werk.
HET KON NIET EERDER JA
nog niet, kom na het eten online.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo klaar als maar kan!.
Ben je op skype?
nee, ik laat me verrassenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:26 schreef Samzz het volgende:
Whahaha, Viro, heb je de liedjes ook beluisterd?.
Oke, we moeten namelijk even het begin liedje doornemenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:26 schreef Viro het volgende:
[..]
nog niet, kom na het eten online.
rond 19.00
Ik luister dat nummer even niet meerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:27 schreef gewoonfaye het volgende:
But you didn't have to cut me off
Make out like it never happened
And that we were nothing
And I don't even need your love
But you treat me like a stranger
And that feels so rough
No you didn't have to stoop so low
Have your friends collect your records
And then change your number
I guess that I don't need that though
Now you're just somebody that I used to know
Als het niet over een stelletje zou gaan, zou het op het doorgestreepte na perfect aansluiten op hoe ik me voel over mijn vader.
Echt, waarom bestaan die nummers?
komt in ordequote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke, we moeten namelijk even het begin liedje doornemen.
En er wel dan ook echt zijn hequote:
Wat had ik moeten zeggen? Oh je gaat oh wacht wacht! Hoe gaat het?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je had d'r gewoon heel even staande kunnen houden voor een praatje..
Tis Viro, wat denk je?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
En er wel dan ook echt zijn he. Niet om half acht pas of zo.
.
Tsk tsk tsk, kan niet eens de surinamer in mij aan jou tonenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
En er wel dan ook echt zijn he. Niet om half acht pas of zo.
.
Kusje erop?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:28 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik luister dat nummer even niet meer![]()
Verdrietige gevoelens krijg ik dan
Euh, Viro is standaard later dan afgesproken.. Suri hequote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg 't maar even voor de zekerheid.
Dat doe je maar op een andere manierquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Tsk tsk tsk, kan niet eens de surinamer in mij aan jou tonen
Ik krijg een raar gevoel in mijn onderbuik wat is ditquote:
Dat weet ik. Duh.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh, Viro is standaard later dan afgesproken.. Suri he
Je had d'r iig een kopje koffie aan kunnen bieden voor onderweg?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat had ik moeten zeggen? Oh je gaat oh wacht wacht! Hoe gaat het?
Dat had je niet moeten zeggen.. Nu gebeurt dat namelijk wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:31 schreef heloef het volgende:
Ik ga maar straks naar huis want echt kutter gaat deze dag niet worden.
En ik heb nog wel een gedichtje voor je gemaakt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:31 schreef heloef het volgende:
Ik ga maar straks naar huis want echt kutter gaat deze dag niet worden.
oi, ik kan ook op tijd zijn als ik het niet vergeetquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh, Viro is standaard later dan afgesproken.. Suri he
Dealquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doe je maar op een andere manier.
Wat ben je toch ook een schatjequote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:31 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik krijg een raar gevoel in mijn onderbuik wat is dit
Tevens.
Luisteren op eigen risico
Dan heb je zeker nog nooit een foto van mij gezienquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een schatje
Eet zequote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:32 schreef Viro het volgende:
[..]
oi, ik kan ook op tijd zijn als ik het niet vergeet
[..]
Deal![]()
ok nu echt eten
Het ergste hebben we al gehad.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat had je niet moeten zeggen.. Nu gebeurt dat namelijk wel.
Oh ja dat maakt wel een hoop goed.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:32 schreef Insomnium het volgende:
[..]
En ik heb nog wel een gedichtje voor je gemaakt.
Wacht maar tot je straks hebt gehoord welk liedje ik voor je in petto hebquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Het ergste hebben we al gehad.
Het meisje waar ik vlinders van in mijn buik heb gaat net weg.
De club waar ik van hou gaat straks uitgelachen worden in Europa.
Nee het ergste is al geweest.
Dan heb je mijn ex nog nooit gezien, en ik heb wel een foto van jou gezien: facebookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:33 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dan heb je zeker nog nooit een foto van mij gezien![]()
Arme jongen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wacht maar tot je straks hebt gehoord welk liedje ik voor je in petto heb.
Crap.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dan heb je mijn ex nog nooit gezien, en ik heb wel een foto van jou gezien: facebook
en nu wil ik vriendjes wordenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:36 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Crap.
Dat was ik even vergeten
Dat is wel liefquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
en nu wil ik vriendjes worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |