Soms kan ik mensen goed inschatten. Tjeempie.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Katzenjammer ken ikEn live gezien
quote:
Er werkt hier zo'n schattig meisje op de redactie.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:52 schreef ValHallen het volgende:
Oh en pukkelpopmeisje is er ook en zij is echt bloedmooi. Heeft heloef weer wat te fapselen morgen.
Valt best mee, als ik echt weet dat het mijn muziek niet is tune ik nieteens inquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij mute best veel is het niet?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:58 schreef Insomnium het volgende:
Ik ben weer schoon !
En nog steeds naakt![]()
Lekker windmillen op de muziek !
Ik vind het altijd wel leuk om eens wat andere dingen te horen dan wat je normaal zelf draait. Het enige wat ik echt echt echt niet trek is kneiterharde metal.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Valt best mee, als ik echt weet dat het mijn muziek niet is tune ik nieteens in
TMIquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:58 schreef Insomnium het volgende:
Ik ben weer schoon !
En nog steeds naakt![]()
Jij en ik zouden een schrijversduo moeten vormen. Valhomnium.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:58 schreef Insomnium het volgende:
Ik ben weer schoon !
En nog steeds naakt![]()
Dat lijkt mij een bijzonder goede ondernemingquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij en ik zouden een schrijversduo moeten vormen. Valhomnium.
Ja, ik had een invite gedaan en toen faalde ik even, nieuwe poging?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij stuurt mij invites maar doet steeds geen woord spelen waardoor ik moet wachten
Een boek vol kortverhalen en gedichten. Jij de gedichten, ik de verhalen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:00 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een bijzonder goede onderneming
invite aangenomen, ik wachtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, ik had een invite gedaan en toen faalde ik even, nieuwe poging?
Jazeker !quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:00 schreef STING het volgende:
[..]
Je bent ook in te huren als ventilator?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |