Kom maar langs nummer 70 en dan de tweede verdieping he.quote:
Lekker geil ding van mequote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:58 schreef LovelyLady het volgende:
priem... neuken?
ik heb voorlopig geen seks
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Awwww
Maar... Lekkerjij kan vast nog wel een keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Awwww
Maar... LekkerOke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thats it.
Ik ga boodschappen doen.
Voor ik mijzelf vergrijp aan mijn knuffel
Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:59 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Oke.
Thats it.
Ik ga boodschappen doen.
allejeesus kom je wat te kortquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:59 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Oke.
Thats it.
Ik ga boodschappen doen.
Made love to my pillow, but it didn't feel rightquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:59 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Oke.
Thats it.
Ik ga boodschappen doen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij kan vast nog wel een keer
Oké zie je zo!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Kom maar langs nummer 70 en dan de tweede verdieping he.
En de roostermiepen letten niet opquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:45 schreef mr-green het volgende:
[..]
dacht even snel ik ga nog even draaien
Ik ben gaan lijnen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben ook dikker dan mijn moeder
En als je je zelf steeds negativiteit inspreekt sja dan ga je het zelf geloven
quote:
Nee hoor maar schiet wel op ik moet kwart voor 8 weg.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oké zie je zo!
Moet ik nog bier meenemen?
Hihi, je moeder schaamt zich, met haar vierkante gezicht.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben gaan lijnen.
[ afbeelding ]
lnks: moeder
rechts: ik
Diegene heeft bril nodig.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben gaan lijnen.
[ afbeelding ]
ja nee .. sprekenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben gaan lijnen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |