abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101172978
quote:
PES 2012: Real Football Simulation

KONAMI details focus for forthcoming Pro Evolution Soccer simulation

Konami Digital Entertainment GmbH has outlined its ambitious plans and focus for PES 2012, which it will release in Autumn 2011 for PlayStation®3, Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft, Windows PC, Wii, PSP® (PlayStation®Portable) and PlayStation®2, and which again boasts exclusive use of the UEFA Champions LeagueTM & UEFA Europa LeagueTM licences.

“For me, the ultimate aim in the ongoing PES series is to match what people see when they go to a match or watch a big game on TV with what they experience on their console,” explains Shingo ‘Seabass’ Takatsuka, the Creative Producer of the Pro Evolution Soccer series. “As such, in consultation with football fans across the globe, we have been working non-stop to isolate and determine how to make our game marry in with how real football is played. This is key to PES 2012, and key to providing the ultimate football experience within a console title.”

To this end, PES 2012 continues KONAMI’s determination to work with fans of both the PES series and football in general, to create a truly realistic, immersive and utterly playable take on the modern game. Thus, the focus in PES 2012 is the instinctive way the game can be played and on teamwork in particular. Seabass and his Tokyo team have worked to recreate the very essence of top-level football, ensuring the new game’s AI engine has undergone a major overhaul and provide an experience akin to being part of a real team.

Attacking play is a cornerstone of PES 2012, and the new game benefits from a more open approach that allows users to dictate the pace of movement, with all-new AI elements incorporated so team mates make runs and offer support in one-on-one situations. Players make useful dummy runs to draw defenders, and this offers users greater options to move the ball around when they are being closed down. Thus, the team works together a more cohesive unit, reacting to the movements of the player with the ball, and working to force the opposing team into mistakes.

Zonal marking and positional defending are also massively enhanced; ensuring players are forced to work harder to split the opposition defence. Meanwhile a new cursor switching system has been implemented using the right analogue stick to switch to any player on the field. This allows users to pick a team mate anywhere on the pitch, thereby allowing players to react to threats faster, and to shut down attacks more quickly. Hold up play is being tweaked to give even greater control. AI defenders are able to hold a much tighter defensive line, position themselves better and track opponents more efficiently. The off-the-ball switching also extends to key set pieces, such as goal kicks, corners, free kicks and throw-ins, and allows users to target a specific player and send them on runs or to drag defenders out of position, and allows for quick breaks and space to be exploited more easily.

The physicality of top-level football is represented as PES 2012 extends the jostling system of its predecessor. Defenders rely on their strength and stature to force a player from the ball as strikers and play makers make use of unique attributes to beat their markers. Tighter, more accurate collisions see players tumbling dependent on how they are knocked off the ball. Crucially, control is not lost, allowing the stumbling player to be brought directly back under control.

The result is a game that, more than ever, truly represents the key attributes of the world’s greatest players, but without sacrificing balance and allowing single players to waltz undefended through a game. Coupled with heavily tweaked animation, more detailed lighting techniques, a wider variety of player styles, improved dead-ball situations, expanded tactics and a new customisable pass feature, means that PES 2012 truly captures the essence of top-flight football.

“Team work is what separates the world’s greatest teams from their peers, and is the hub of everything within PES 2012,” added Takatsuka. “PES 2012 focuses on the core elements of top-level football: attacking play, freedom of movement, the creation of space, and working together as a unit both up field and in defence. These elements combine to create a game that flows and ebbs like a real match, with individual shows of brilliance changing a game, and more control over every aspect of play within a wide-ranging yet instinctive control system. PES 2012 will turn the heads of fans everywhere.”

KONAMI will be detailing further key enhancements to PES 2012 in the coming months

Nieuwe Trailer

[ Bericht 4% gewijzigd door Afhaalchinees op 25-08-2011 16:47:08 ]
pi_101172993
Ben toevallig net de Demo aan het downloaden. Schiet nog niet erg op.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_101173772
Tvpes
  donderdag 25 augustus 2011 @ 16:38:58 #4
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_101175397
Ik zet m wel in de OP
  donderdag 25 augustus 2011 @ 16:51:06 #6
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_101175535
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:46 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik zet m wel in de OP
*;
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  donderdag 25 augustus 2011 @ 16:54:33 #7
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_101175663
wtf op 6:35 van die trailer
pi_101176055
Wat me al opvalt in het voorstukje; die loop-animaties. 9.gif
pi_101177095
Ik heb het een eerlijke kans gegeven, maar jezus wat is dit slecht.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 17:35:48 #10
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_101177287
quote:
9s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 17:31 schreef Lindgren. het volgende:
Dat kan, maar wat vind je slecht dan
  donderdag 25 augustus 2011 @ 17:39:45 #11
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_101177458
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 17:35 schreef gniffie het volgende:

[..]

Dat kan, maar wat vind je slecht dan
De loop-animaties, spelsnelheid, passing, dat rare ding onder je speler als je passt of schiet.

Vooral die passing :'). Voorin komt élke bal aan, het maakt niet uit hoe je 'm geeft. Verder vind ik die tussenstukjes na een herhaling hinderlijk (met die blokjes) en kan er wel wat aan de AI gesleuteld worden. De tegenstander heeft in 2 wedstrijden geen fatsoenlijke aanval opgezet. Alleen maar lange ballen richting Cavani. Ook vind ik het sprinten apart werken, je kunt niet lekker een knop ingedrukt houden totdat ie moe wordt, maar je loopt continue op RB te rammen.

De spelers zelf zien er buiten de animaties om wel prachtig uit, je herkent bijna iedereen. Ook de korte laadtijden, camerastandpunten en de graphics zijn prima.

Ze moeten trouwens ook wat doen aan het 'game plan'. Het wisselen e.d. werkt echt niet zo..

edit: Over het sprinten had ik ongelijk, bij het tappen van RB 'dasht' je speler.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 17:46:26 #12
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_101177706
Heb je de Passing assistance op minder streepjes gezet, dan word het wat minder automatisch. Al krijg je nog steeds wel wat jij beschrijft. Dit moet je doen voordat ieder potje begint, omdat de demo je instellingen niet bewaard.

Animaties en constante replays vind ik ook niet al te relaxd maar daar wen je wel aan. Zeker als je pes de afgelopen jaren hebt gespeeld kan je daarmee leven :D. Gerucht gaat dat volgend jaar animaties verbeterd gaan worden maar nog niks bekend over gemaakt

Napoli speelt de lange bal tactiek ;)

En dat sprinten zelf vind ik wel relaxd, je moet op het moment dat de speler de bal aantikt 2 a 3 keer de R1 knop intikken. Dat hoeft niet constant

Dat wisselen met gameplan is zeker verwarrend, vooral als je een dubbele wissel wilt gaan uitvoeren en dan toch een wissel wil veranderen :'), maar voor de rest vind ik gameplan perfect werken en lekker toegankelijk. ^O^

De mensen van WENB zeggen trouwens dat dit de slechtste versie is die ze tot nu toe hebben gespeeld maar wie dat gelooft :')
pi_101178128
quote:
:')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_101178246
Net Manchester United - AC Milan gespeeld. Stond na 89 minuten 1-0, toen Robinho besloot om vanaf de middenlijn 4 man te passeren en koelbloedig de 1-1 binnen te schieten. :')

Ik speelde overigens met Manchester United.
pi_101179251
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:38 schreef Lindgren. het volgende:
Ben toevallig net de Demo aan het downloaden. Schiet nog niet erg op.
IS DE DEMO ER!!!!!!!!!!!!
pi_101179550
downloaden
pi_101180038
Ik vind het echt niet best. Die stijl van de herhalingen erger ik me al een aantal jaar aan(zo met dat blurry effect, alsof spelers extreem hard rennen). Ik ben wel een FIFA-fan, maar elk jaar probeer ik de demo van PES en ik heb zelfs PES 3DS. De keepers moeten ze echt nog iets aan doen, want dat is echt niet oke :'). Verder vind ik dat het wisselen van spelers niet altijd even logisch verloopt. Ben benieuwd naar de tweede demo.
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
  donderdag 25 augustus 2011 @ 19:39:50 #18
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_101183230
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 17:57 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

:')
:')_
pi_101188014
Ik vind het een prima spel, zeker in deze fase, ik heb alleen wel dat als ik vanaf de zijkant een hoge voorzet geef in het penaltygebied naar een speler dat deze speler door blijft rennen in plaats van op de bal te blijven wachten.
pi_101188378
weet iemand wanneer de xbox demo uitkomt? Ik ga het weer ns proberen, PES 2010 vond ik hopeloos falen :P
pi_101191728
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:36 schreef LDS het volgende:
Verder vind ik dat het wisselen van spelers niet altijd even logisch verloopt. Ben benieuwd naar de tweede demo.
Eens! De keuzes die deze demo maakt zijn af en toe nog minder logisch dan in PES2011.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_101192901
Hoe werkt die 'running burst' nou? Want soms zie ik Ibrahimovic de bal 5 meter naar voren trappen en rent die de rest er uit. Bij mij trapt hij hooguit 1 meter de bal vooruit.

Die nieuwe 'celebration' waarbij de speler naar de reclameborden rent en erop springt, om vervolgens te juichen is erg vet :P

[ Bericht 39% gewijzigd door Romanus op 25-08-2011 23:34:07 ]
pi_101209447
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 17:39 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

De loop-animaties, spelsnelheid, passing, dat rare ding onder je speler als je passt of schiet.

Vooral die passing :'). Voorin komt élke bal aan, het maakt niet uit hoe je 'm geeft. Verder vind ik die tussenstukjes na een herhaling hinderlijk (met die blokjes) en kan er wel wat aan de AI gesleuteld worden. De tegenstander heeft in 2 wedstrijden geen fatsoenlijke aanval opgezet. Alleen maar lange ballen richting Cavani. Ook vind ik het sprinten apart werken, je kunt niet lekker een knop ingedrukt houden totdat ie moe wordt, maar je loopt continue op RB te rammen.

De spelers zelf zien er buiten de animaties om wel prachtig uit, je herkent bijna iedereen. Ook de korte laadtijden, camerastandpunten en de graphics zijn prima.

Ze moeten trouwens ook wat doen aan het 'game plan'. Het wisselen e.d. werkt echt niet zo..

edit: Over het sprinten had ik ongelijk, bij het tappen van RB 'dasht' je speler.
word
AFCA
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:34:00 #24
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_101217213
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 11:56 schreef Pijve.Stiemel het volgende:

[..]

word
?
pi_101217339
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 14:34 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

?
Hij is het met je mening eens :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:38:38 #26
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_101221814
quote:
Adam_Bhatti Adam Bhatti
Wait until next week lads. But just me mindful that...I'm fuckin blown away )) sit on that, be happy, and be patient

Adam_Bhatti Adam Bhatti
Erm, yeh. Fuckin blown away. #PES2012

Adam_Bhatti Adam Bhatti
Sworn to secrecy, so I'm in hype mode. But yeh, **** the demo.
Over de review code, ben benieuwd :')
pi_101221941
Dus?!
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 17:37:28 #29
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_101223440
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 17:29 schreef Romanus het volgende:
Wat bedoelt hij nou? :P
Dat de review code (wat nog steeds geen retail-code is) baas is vergeleken met de demo
pi_101230534
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 17:37 schreef gniffie het volgende:

[..]

Dat de review code (wat nog steeds geen retail-code is) baas is vergeleken met de demo
Mooi :)

quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:47 schreef Romanus het volgende:
Hoe werkt die 'running burst' nou? Want soms zie ik Ibrahimovic de bal 5 meter naar voren trappen en rent die de rest er uit. Bij mij trapt hij hooguit 1 meter de bal vooruit.

[ Bericht 32% gewijzigd door Romanus op 26-08-2011 21:51:19 ]
pi_101262144
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 20:46 schreef Romanus het volgende:

[..]

Mooi :)

over sprinten
[..]

Hier ben ik ook erg benieuwd naar, want soms lukt het me.
-Wanneer ik naast een verdediger loop/sprint of de ruimte heb, druk ik heel vaak op de DASH knop (RB) soms speelt hij kleine tikjes vooruit maar soms ook een 'knock-on'. Bij command list wordt het ook zo aangegeven maar het gebeurt maar sporadisch. Dit is nadelig aangeizen de cpu het vaak met succes toepast.

-Je kan de bal ook van je voeten los laten komen door DASH in te houden samen met de RT, zo wordt de bal een metertje voor de je uitgetikt, dit beschrijf jij volgens mij

-Wat ook een nieuwe strakke move is, is dat je wanneer je de dribbel inhoudt (RT), met een verdediger voor je, je snel op DASH (RB) drukt, zo kun je op snelheid een verdediger passeren. Moet je natuurlijk wel een snelle speler met behoorlijke techniek hebben.

-De keepers zijn m.i. wel dramatisch, vooral die neger van fc porto. Ik ga er vanuit dat de keepers drastisch worden verbeterd. De looplijnen van de AI vind ik bijna perfect. Ze overtreffen '11 op alle fronten.

Ik heb nog een vraag aan jullie; waar zetten jullie de spelsnelheid op? Ik heb een tijdje op -2 gespeeld, echter gaat dit net even te traag, ook trager dan het in het echt. Dus zet ik hem op -1, dit geeft echt een ervaring die ik beleefde ten tijde van pes6, fantastisch.

edit; haha ik las net de bevindingen van twee users op de eerste pagina... ga alsjeblieft weer fifa spelen zeg.. want als je dit slecht vindt heb je ofwel zelf nooit voetbal gespeeld of je bent aan het trollen

[ Bericht 2% gewijzigd door Parelhoofd op 27-08-2011 19:15:29 ]
pi_101262381
Ik zou er niet eens op reageren
pi_101267940
Ik moet alleen wel iets constanter worden. De ene wedstrijd win ik met 4-0 en de ander verlies ik met 3-1 :')
pi_101380040
Hoe gaat het nu met jullie pes gebeurtenissen?
pi_101380382
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:59 schreef Kermit. het volgende:
Hoe gaat het nu met jullie pes gebeurtenissen?
Ik speel 'm niet eens meer; zitten te veel fouten in. Wacht wel even op de nieuwe demo.
pi_101419944
Volgens mij niks uitgekomen op xbox live?
pi_101429303
Hoe schiet je nu fatsoenlijk op goal?

Speelde vroeger met het keyboard, sinds kort met een xbox 360 controller.

Aantal vragen:
- Spelen jullie met de linker stick? of pad?
- Schoten gaan vaak naast/over?
- Bij het afspelen, gaat hij niet altijd naar de man die ik bedoel, zal wel aan mij zelf liggen? de stick wellicht niet goed gehouden?

Herkennen jullie hier iets van? :P
pi_101429437
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 22:15 schreef DaYwALKuR het volgende:

Aantal vragen:
Met de stick
Altijd even wennen bij een nieuw deel maar schoten in het echt gaan ook vaker naast/over dan op het doel
- Bij het afspelen, gaat hij niet altijd naar de man die ik bedoel, zal wel aan mij zelf liggen? de stick wellicht niet goed gehouden?
Even oefenen :P

pi_101431023
Standaard staat hulp aan bij het pasen, kun je ook uitzetten bij systeeminstelling > knoppen configuratie. Misschien gaat het dan beter, maar de stick moet je idd wel goed de juiste richting op houden. Van een toetsenbord naar gamepad is......veel oefenen, succes. :D
pi_101490408
Eind september.
  dinsdag 6 september 2011 @ 14:34:32 #42
325092 TakAFCA
One life, one love, one game
pi_101631668
quote:
(fifa fan)
  dinsdag 6 september 2011 @ 18:52:33 #43
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_101640597
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 14:34 schreef TakAFCA het volgende:

[..]

(fifa fan)
Klopt.
  dinsdag 6 september 2011 @ 22:28:42 #44
325092 TakAFCA
One life, one love, one game
pi_101653603
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 september 2011 18:52 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Klopt.
Ik ook. :D
pi_101656310
Tja smaken verschillen. :)
pi_101668532
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 22:15 schreef DaYwALKuR het volgende:

Aantal vragen:

Aantal vragen:

Met de linker stick, alleen dode spel momenten met de pijltjes (vrijballen etc voor het het betere mik werk)

Probeer eens met R2 te schieten (R2 = PS3, Right Trigger Xbox volgens mij).
Dus in de hoek mikken, kort op schieten drukken en dan de Right Trigger in houden, voor een geplaatst schot in de hoek. Deze is het makkelijkste.

Je kunt natuurlijk ook een knuckleshot van een meter of 30 proberen maar das wat moeilijker.
Als een speler (die goed kan schieten) de bal heeft moet je;
sprinten loslaten, kort op schieten drukken, dan snel mikken, en op het moment dat je ziet dat hij met z'n voet de bal raakt moet je weer kort op schieten drukken tot het balkje ongeveer voor de helft gevuld is.
Als je hem goed raakt zie je dat de bal niet draait in de lucht, en alle kanten op curved.
9 van de 10 keer ram je de bal er heerlijk in! Je kunt ook even op YouTube kijken voor een betere uitleg.

Als je een speller wilt aanspelen, moet je eerst 'mikken' op deze speler. Gewoon even proberen.
...
pi_101749430
TheBoss van PESFan ( admin en bezitter van de review-code )

quote:
don't care what any video anyone pulls showing a keeper mistake, the keepers are the best they have ever been. I've played 30hrs+ now and barely seen a mistake, not only that but its bloody hard to put goals past them on top difficulties. Trust me keepers are good.
  vrijdag 9 september 2011 @ 14:35:59 #48
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_101749899
quote:
by Christian, PES-Team on 9/09/11
Since the 2nd Demo for PES 2012 is right around the corner in Europe on PSN and Xbox Live, we wanted to give you some insight on what you can expect from our next demo installment. Check below for all details.

The following teams will be available to play:

Tottenham Hotspurs, Bayern Munich, Inter Milan, Club America, Internacional

Please experiment with Pass Support and other settings in Personal Data to tailor the game to your style of play. Also, please note that you will be able to skip the Demo Intro after it has been played once. Furthermore, we also have improvement elements on the gameplay. According to your feedback on the first demo, we have worked on the following:

Improved Goal Keepers
According to your feedback on the first Demo, we improved the Goal Keepers

Improved Defensive AI
Defensive AI has been tweaked to work more efficiently on the field

Improved difficulty to score a goal
You definitely have to build up, plan and organize your attack well in order to score in this demo

For all of you who can’t wait, don’t forget that the 1st Demo is already out on PSN and PC in Europe, so get your hands on this first to give it a try!

We’ll announce the 2nd Demo release soon, so stay tuned!

Op dat youtube kanaal kan je nog meerdere filmpjes van de review code over o.a. football life
  vrijdag 9 september 2011 @ 17:38:20 #49
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_101755200
Demo op 14 september
pi_101755432
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 september 2011 17:38 schreef gniffie het volgende:
Demo op 14 september
Ook voor PC?
pi_101755632
quote:
NEWSFLASH: the PES 2012 xBox 360 demo will hit the Xbox LIVE Marketplace on SEP 14th. Find out more on the PES 2012 website http://bit.ly/ndaRLF
"The 2nd Demo is coming to PSN and Xbox Live in Europe on Sept 14th! Stay tuned!"

Waarom vergeten ze altijd PC te noemen -.-

[ Bericht 10% gewijzigd door Romanus op 09-09-2011 18:02:17 ]
pi_101758970
Nu kan het ineens wel naar de xbox komen? toevallig dat FIFA 13 September komt :')
pi_101760260
quote:
Improved Goal Keepers

Improved Defensive AI

You definitely have to build up, plan and organize your attack well in order to score in this demo
Klinkt goed. :)

Ook gewoon voor pc btw.
pi_101770113
quote:
The following teams will be available to play:

Tottenham Hotspur, Bayern Munich, Inter Milan, Club America, Internacional

Please experiment with Pass Support and other settings in Personal Data to tailor the game to your style of play. Also, please note that you will be able to skip the Demo Intro after it has been played once. Furthermore, we also have improvement elements on the gameplay. According to your feedback on the first demo, we have worked on the following:

Improved Goal Keepers

Improved Defensive AI

For all of you who can’t wait, don’t forget that the 1st Demo is already out on PSN and PC in Europe, so get your hands on this first to give it a try!

The 2nd Demo is coming to PSN and Xbox Live in Europe on Sept 14th! Stay tuned!
  maandag 12 september 2011 @ 19:13:16 #55
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_101867581
quote:
jerrycro jerryCRO
@JonMurphy_PES Hi Jon! The 2nd PES2012 demo is final code or?
7 hours ago

in reply to ↑
@JonMurphy_PESJon Murphy
@jerrycro Final boxed code, but the game will be updated on/around launch
6 hours ago via Twitter for iPhone
pi_101867698
quote:
11s.gif Op maandag 12 september 2011 19:13 schreef gniffie het volgende:

[..]

Hmm, weten we meteen waar we aan toe zijn
  maandag 12 september 2011 @ 19:16:39 #57
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_101867793
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2011 19:15 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Hmm, weten we meteen waar we aan toe zijn
Zit o.a. een keeperupdate in en zoals gebruikelijk een transfer update. Onbegrijpelijk dat ze dat anderhalve maand na de sluiting van de markt niet op orde krijgen
pi_101868197
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 19:16 schreef gniffie het volgende:

[..]

Zit o.a. een keeperupdate in en zoals gebruikelijk een transfer update. Onbegrijpelijk dat ze dat anderhalve maand na de sluiting van de markt niet op orde krijgen
Nja ik download toch een option file :P. Maar goed, we weten wel meteen of ze veel moeten updaten :P
  maandag 12 september 2011 @ 19:25:36 #59
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_101868354
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2011 19:23 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Nja ik download toch een option file :P. Maar goed, we weten wel meteen of ze veel moeten updaten :P
Sowieso een OF :D, maar het staat altijd zo kut in reviews en de score zal misschien lager uitvallen. Dat is gewoon zonde
pi_101873831
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 19:25 schreef gniffie het volgende:

[..]

Sowieso een OF :D, maar het staat altijd zo kut in reviews en de score zal misschien lager uitvallen. Dat is gewoon zonde
Als ze online fixen scheelt ze dat sowieso al 2 punten op een schaal van 1 op 10 :)
  dinsdag 13 september 2011 @ 10:41:58 #61
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_101891988
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  dinsdag 13 september 2011 @ 22:45:37 #62
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_101920230
Net ff de demo gespeeld, drama.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  dinsdag 13 september 2011 @ 22:47:25 #63
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_101920334
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 september 2011 22:45 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Is een 2 maanden oude code, morgen komt de nieuwe
pi_101922490
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 september 2011 22:45 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Moeilijk he, concurrent heeft ook vandaag een demo uitgebracht, misschien kun je daar beter mee uit de voeten. Succes.

Iets meer onderbouwing mag wel hoor. Maar wat gniffie al zei, download morgen even de 2de demo en geef je mening opnieuw. ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door Kw4Kje op 13-09-2011 23:40:54 ]
  woensdag 14 september 2011 @ 00:29:54 #65
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_101925058
Zal ik doen.
pi_101925136
Of lees eens een topic door :')
  woensdag 14 september 2011 @ 00:38:57 #67
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_101925349
Er staat een pes demo op xboxlive, 1.88 gb :o is dat de nieuwe of de oude
  woensdag 14 september 2011 @ 00:39:49 #68
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_101925376
De nieuwe dusssssssssssssssssssssssssssssssssss
pi_101925521
Wtf :D?! Ah ze weten dat het bij FIFA 12 niet goed ging vanmiddag :D. Wel raar dat ie achter FIFA 12 staat :')
  woensdag 14 september 2011 @ 00:46:29 #70
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_101925588
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wtf :D?! Ah ze weten dat het bij FIFA 12 niet goed ging vanmiddag :D. Wel raar dat ie achter FIFA 12 staat :')
EA sponsoring natuurlijk :r

:P

Nu op 40% hier, WENB zegt dat het demo 2 is maar aangezien de PSN store uit Amerika demo 1 er net op heeft gezet vrees ik het ergste. Vooral omdat het Konami is :')
pi_101925662
WENB : PES 2012 is turning out to be to be one of the best football games ever created.

Huh, psn had demo 1 toch al? En je kunt de rangers kiezen, dus moet wel demo 2 zijn.

Schijnbaar was ie er om half 9 al :( 75% nu hier :D
  woensdag 14 september 2011 @ 00:50:36 #72
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_101925706
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
WENB : PES 2012 is turning out to be to be one of the best football games ever created.

Huh, psn had demo 1 toch al? En je kunt de rangers kiezen, dus moet wel demo 2 zijn.

Schijnbaar was ie er om half 9 al :( 75% nu hier :D
Maar 1300 kb/s hiero. Ik haat je :P
pi_101925734
quote:
9s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:50 schreef gniffie het volgende:

[..]

Maar 1300 kb/s hiero. Ik haat je :P
Ik ben spelen :D. Wat is je GT eigenlijk?!
  woensdag 14 september 2011 @ 00:55:31 #74
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_101925809
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:51 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ik ben spelen :D. Wat is je GT eigenlijk?!
tafel

Maar mijn xbox staat bij mijn broer, dus ik leen even die gamertag omdat ik op mijn kamer geen gold heb :*
pi_101925863
quote:
6s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:55 schreef gniffie het volgende:

[..]

tafel

Maar mijn xbox staat bij mijn broer, dus ik leen even die gamertag omdat ik op mijn kamer geen gold heb :*
Zal je wel ff adden dan, als je dan weer je je eigen account hebt, moet je het ff zeggen :P
  woensdag 14 september 2011 @ 00:58:47 #76
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_101925882
Spelennnnn
pi_101926035
Alles gewoon laten staan, en dit speelt tot nu toe wel erg lekker :D. Keeper heeft tot nu toe echt alles tegengehouden :D
pi_101926102
Mooi om te horen. Hopelijk kan de pc demo gedownload worden als ik straks wakker wordt, zin an! :)
pi_101926223
pi_101926341
  woensdag 14 september 2011 @ 01:19:07 #81
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_101926360
Gelijkgespeeld met 2 goaltjes van Bale 8-)

Verdedigen lijkt iets makkelijker te zijn, gedolt worden door een Gattuso had ik dit keer niet :'), maar misschien is dat gevoel

Passing voelt ook beter al pass ik soms naar de verkeerde toe, misschien doordat ik passing support helemaal uit heb staan.

Tot nu toe nog enthousiaster dan toen demo 1 uitkwam :9~

Nu dat filmpje afkijken en nog wat potjes doen *;
  woensdag 14 september 2011 @ 01:24:53 #82
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_101926456
En hij savet je pass suport etc, voor de volgende pot _O_
pi_101926964
speelt voor het eerst sinds jaren wel lekker!
  woensdag 14 september 2011 @ 02:02:47 #84
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_101927080
Kon hem nog niet vinden op PSN, jullie wel?
pi_101927427
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 02:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Kon hem nog niet vinden op PSN, jullie wel?
Nee, xbox..
  woensdag 14 september 2011 @ 12:21:06 #86
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_101933752
De pc demo is inmiddels ook te downloadenr, PS3 geen idee
  woensdag 14 september 2011 @ 12:23:17 #87
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_101933819
quote:
JonMurphy: Noticed some confusion on forums about option files. This year you just copy one folder, not loads of individual files
Godzijdank
pi_101934633
Gadvahdammuh, als ik de demo voor pc probeer te downen via
http://dl.pes2012demo.kon(...)f48/PES2012DEMO2.zip

dan kakt hij na verloop van tijd in naar 30 KB/s 8)7
pi_101934656
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2011 12:23 schreef gniffie het volgende:

[..]

Godzijdank
Nja hopelijk op de Xbox ook makkelijk :D
  woensdag 14 september 2011 @ 18:05:46 #91
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_101945313
Als het goed is staat de 2e demo op PSN nu.
Cop killer
Kill them, cop killer
  woensdag 14 september 2011 @ 20:46:43 #92
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_101951944
Teeering wat speelt de demo lekker en soepel. Lang geleden dat ik zo lekker heb kunnen ballen met een PES. Vooral de R2 button kun je weer heerlijk mee ouwehoeren. De keepers halen de ballen uit de kruising...geen rare ballen meer uit de kruising halen, ouderwets lekkere afstandsschoten. Ik ben super enthousiast, je speelt weer echt op intuïtie.

Eindelijk weer een PES die echt goed en solide aanvoelt, hier heb ik jaren op gewacht en zelfs aan getwijfeld of het ooit weer zo ver zou komen.

[ Bericht 19% gewijzigd door HAL9000S op 14-09-2011 21:02:42 ]
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_101963473
Schijnbaar nog steeds keepers problemen :/
pi_101963524
Ze maken af en toe nog rare bewegingen ja.
pi_101967211
Vanavond ook maar even proberen dan :) Eerste demo vond ik niet zo heel goed eigenlijk.
pi_101975021
Wat me wel opvalt is dat spelers van de AI nog heel vaak plots de bal een ontiegelijk eind de lucht inschieten zodat hij in de tribune beland.

Verder wel gespeeld op mijn pc, maar die trekt de demo niet helemaal lekker dus vnv maar ff checken op mijn PS3.
  donderdag 15 september 2011 @ 19:39:43 #97
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_101987309
Heb demo2 gedownload maar moet ik nou serieus 5 minuten een filmpje gaan kijken eerst?
  donderdag 15 september 2011 @ 19:40:49 #98
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_101987361
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 19:39 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Heb demo2 gedownload maar moet ik nou serieus 5 minuten een filmpje gaan kijken eerst?
Wederom pes12pv.sfd deleten.
  donderdag 15 september 2011 @ 19:44:56 #99
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_101987574
Waar op mijn ps3 doe ik dat?
pi_101994734
Niet, op ps3 is een keer kijken genoeg als het goed is.
pi_101998425
PES 12 :9~

Geweldige demo alleen wel mindere teams
pi_101998748
Ik vind Sneijder net iets te slecht, hij kan goed schieten maar ik vind dat hij sneller moet kunnen draaien.
  donderdag 15 september 2011 @ 22:47:54 #103
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_101998967
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:43 schreef Romanus het volgende:
Ik vind Sneijder net iets te slecht, hij kan goed schieten maar ik vind dat hij sneller moet kunnen draaien.
Ik vind hem juist superbehendig en snel de R2 knop.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_102000125
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:47 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Ik vind hem juist superbehendig en snel de R2 knop.
Hij schiet wel fantastisch, ook uit de draai. Toch vind ik 83 voor schotprecisie aan de lage kant. 85 zou ik eerder geven ofzo

Ik schiet alleen wel veel over
pi_102009777
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:10 schreef Romanus het volgende:

[..]

Hij schiet wel fantastisch, ook uit de draai. Toch vind ik 83 voor schotprecisie aan de lage kant. 85 zou ik eerder geven ofzo

Ik schiet alleen wel veel over
Met Sneijder toch 2x toe een mooie pegel erin geschoten, was snoeihard dwars door het midden.
  vrijdag 16 september 2011 @ 14:02:39 #107
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_102016142
Vorig jaar fervent fifa 11 gespeeld, maar vind pes12 nu ook wel lekker spelen.
pi_102034611
Demo 2 is zeker een verbetering ten opzichte van Demo 1 :) Weet niet precies waarom maar speelt veel soepeler!
  zaterdag 17 september 2011 @ 16:14:50 #109
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_102057787
quote:
werkt niet samen met de jenkey team patch bij mij
pi_102059627
Ik vind de PES 12 demo eigenlijk veel leuker dan die van Fifa 12 :@
pi_102060183
Ik vind wel dat ze die ren animaties met zo'n motion pak zouden moeten maken, nu zie je soms gewoon dat het een loop is. En ze moeten de 'celebrations' nog aanpassen. Nu krijg je dat als je met een kleine speler scoort, er een grotere aankomt en zijn armen om zijn hoofd legt in plaats van om de speler heen.

hoe noem je dat? ik bedoel zoiets:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat die armen om een speler heenzweven inplaats van dat ze elkaar ook echt aanraken.
pi_102060408
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 17:31 schreef Romanus het volgende:
Ik vind wel dat ze die ren animaties met zo'n motion pak zouden moeten maken, nu zie je soms gewoon dat het een loop is. En ze moeten de 'celebrations' nog aanpassen. Nu krijg je dat als je met een kleine speler scoort, er een grotere aankomt en zijn armen om zijn hoofd legt in plaats van om de speler heen.

hoe noem je dat? ik bedoel zoiets:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat die armen om een speler heenzweven inplaats van dat ze elkaar ook echt aanraken.
Volgens mij is dat bijna onmogelijk om dat goed te maken
pi_102061877
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 september 2011 17:38 schreef Kermit. het volgende:

[..]

Volgens mij is dat bijna onmogelijk om dat goed te maken

Het kan wel. (is alleen lastig te laten zien via een afbeelding :P )

Overigens hebben ze het al wel verbeterd. Ik zie het in ieder geval een stuk minder vaak dan in PES 11 en 10

[ Bericht 7% gewijzigd door Romanus op 17-09-2011 22:53:46 ]
pi_102232283
Denk dat ik weer ga overstappen van FIFA naar PES.

Allejezus wat speelt 'ie lekker :9
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102240248
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:21 schreef Romanus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Het kan wel. (is alleen lastig te laten zien via een afbeelding :P )

Overigens hebben ze het al wel verbeterd. Ik zie het in ieder geval een stuk minder vaak dan in PES 11 en 10
Ik zie nog steeds dat het niet goed is
pi_102282576
http://www.psonly.nl/reviews/1926/Pro_Evolution_Soccer_2012/

Hier nog een mooie review, een dikke 8. :)
pi_102282724
Ik ben ook echt onder de indruk. Was altijd al een PES-fanboy, na een paar jaar FIFA ga ik graag weer terug.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 23 september 2011 @ 17:05:38 #119
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_102303386
http://kitanamedia.com/forums/viewtopic.php?f=9&t=5268

Tutorial vids, nog niet gekeken maar lijkt me de moeite waard
  maandag 26 september 2011 @ 11:27:22 #120
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_102392190
Full pc version staat al op i-net :o

Even spelen totdat we hem in Nederland krijgen :)
  maandag 26 september 2011 @ 12:17:51 #121
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_102393830
Als je aan het jockeyen (R2) bent steekt je poppetje nu automatisch zijn poot uit, zat dit al in de demo's want dit zuigt :{
pi_102394688
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 11:27 schreef gniffie het volgende:
Full pc version staat al op i-net :o

Even spelen totdat we hem in Nederland krijgen :)
De duitse versie ja :(
  maandag 26 september 2011 @ 12:50:55 #123
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_102394917
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 12:43 schreef essence het volgende:

[..]

De duitse versie ja :(
/care, engels tekst bestand erbij downloaden en je kan gaan. Alleen je oren dicht houden door het kut frans :r
pi_102403347
quote:
6s.gif Op maandag 26 september 2011 12:50 schreef gniffie het volgende:

[..]

/care, engels tekst bestand erbij downloaden en je kan gaan. Alleen je oren dicht houden door het kut frans :r
tekst bestand van 2011 ?
pi_102404595
Nee staan ook torrentjes van online.
pi_102415533
quote:
13s.gif Op maandag 26 september 2011 12:17 schreef gniffie het volgende:
Als je aan het jockeyen (R2) bent steekt je poppetje nu automatisch zijn poot uit, zat dit al in de demo's want dit zuigt :{
Gebeurd bij mij niet hoor, niks aan veranderd.

Zonet nog leuk duitse commentaar, nu bij geen een potje meer, dan niet :{

Voor de rest, top spel ^O^
  maandag 26 september 2011 @ 21:43:27 #127
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_102416659
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:24 schreef Kw4Kje het volgende:

[..]

Gebeurd bij mij niet hoor, niks aan veranderd.

Zonet nog leuk duitse commentaar, nu bij geen een potje meer, dan niet :{

Voor de rest, top spel ^O^
Apart, misschien bugje in mijn controller. Zal morgen kijken of het nog steeds zo is
pi_102449354
Kan e nu eindelijk 360 graden bewegen? En dus niet alleen schieten bedoel ik dan. Ik zou me graag weer eens vermaken met PES, na de afgelopen 2 jaar fifa.
  woensdag 28 september 2011 @ 15:37:12 #129
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_102479127
Pes speelt geweldig moet ik zeggen!
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  woensdag 28 september 2011 @ 19:59:58 #130
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_102487824
Hoezo is Neymar niet sneller dan Cornelisse? Wat is dit?

En verdedigen is maar lastig. Evenals kopduels, die wint de pc schijnbaar altijd.
pi_102488703
quote:
10s.gif Op woensdag 28 september 2011 19:59 schreef Biels het volgende:
Hoezo is Neymar niet sneller dan Cornelisse? Wat is dit?

En verdedigen is maar lastig. Evenals kopduels, die wint de pc schijnbaar altijd.
Ik heb vaak ook de grootste moeite om met Robben spelers in te halen. Kop duels win ik wel vaak maar dan heb ik weer dat mijn spelers bijna nooit aanspeelbaar zijn daarna.
  woensdag 28 september 2011 @ 21:44:58 #132
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_102492603
R1+R2 om op topsnelheid van richting te veranderen, of net voordat je de bal aanraakt 2 a 3 keer op R1 tappen om op topsnelheid in een rechte lijn te sprinten.
  woensdag 28 september 2011 @ 21:45:51 #133
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_102492657
Met de demo ren ik echt iedereen voorbij met Robben... vond juist dat snelheid weer een realistische factor is in de game.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_102493419
quote:
7s.gif Op woensdag 28 september 2011 21:45 schreef HAL9000S het volgende:
Met de demo ren ik echt iedereen voorbij met Robben... vond juist dat snelheid weer een realistische factor is in de game.
Misschien ben ik ook gewoon niet echt goed :P
pi_102496472
Ik wil graag weten of PES12 op de PC precies hetzelfde is als de console versie.
Kan iemand helpen?
pi_102499956
Volgende maand zeker halen, de tering zeg. Net gedown, omfg Lens, Strootman, Engelaar etc. Lijken precies op de echte _O_

Muziek _O_

Prachtig :D

Edit: Transfers :')
Stekelenburg bij Ajax :')

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2011 00:26:17 ]
  donderdag 29 september 2011 @ 07:23:43 #137
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_102502201
quote:
7s.gif Op woensdag 28 september 2011 21:45 schreef HAL9000S het volgende:
Nou, zodra je de bal hebt of een andere speler op ongeveer 2 meter naast je meerent verlies je wel echt behoorlijk wat snelheid. Te veel snelheid, eigenlijk.
pi_102509757
PESedit 1.0 is sinds gister ook al weer uit. ;)
pi_102512804
Hoe zit het nu eigenlijk? kotm hij pas 14 oktober uit?(ik las ergens deze week, maar kan me vergissen), maar is wel al via andere bekende kanalen te krijgen?
pi_102513150
gisteren 2 potjes van de demo gespeeld. Speelt lekker :)
moet alleen nog uitvissen hoe dat 2de mannetje besturen precies werkt :?
pi_102513401
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 10:34 schreef HOEAH1980 het volgende:

[..]

Met Sneijder toch 2x toe een mooie pegel erin geschoten, was snoeihard dwars door het midden.
ik ahd ook een mooi afstandsschot dat op de lat uit elkaar spatte.

Afstandsschoten lijkt ook wat makkelijker te gaan ^O^
  donderdag 29 september 2011 @ 17:59:28 #142
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_102520209
In Fifa schiet je gericht als je eerst R1 indrukt, heeft PES iets soortgelijks? Ik ben de controls verleerd.
[/b]
Eindbaas ^O^
  vrijdag 30 september 2011 @ 12:52:32 #143
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_102546535
Ik heb ZOVEEL zin om deze game kapot te spelen _O_

http://www.insidegamer.nl/playstation3/pes-2012/recensies/38726
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_102546896
gister voor het eerst tegen mijn pes-maatje gespeeld en wat vooral blijft hangen is dat het combinatiespel zoveel beter is. Het spel heeft geen heel grote veranderingen ondergaan maar dingen als passing en dribbelen gaat veel beter. Het verdedigen is wel moeilijker en goede slidings zijn ook erg zwaar geworden omdat je verdediger soms net niet in de lijn van de aanvaller loopt en daardoor de sliding de verkeerde kant op maakt
pi_102649242
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 17:59 schreef ShevaJB het volgende:
In Fifa schiet je gericht als je eerst R1 indrukt, heeft PES iets soortgelijks? Ik ben de controls verleerd.
In PES met R2
Als je rent met R1
pi_102695359
Vandaag besteld, morgen in huis:

http://www.gamesync.nl/pr(...)kopen-bestellen.html

Heb hem daar ook besteld vandaag...
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 17:44:02 #147
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_102696353
Is ie nou wel al uit dan??
Cop killer
Kill them, cop killer
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 18:03:15 #148
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_102697200
Bedankt voor de link iig.... morgen spelen *O*
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_102724125
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 17:44 schreef HAL9000S het volgende:
Is ie nou wel al uit dan??
Officieel niet, dit was een lading die eerder was binnengekomen, weet niet of het de UK versie of de Europese versie is. Kan dan zijn dat je ff langer moet wachten voor de juiste option files maar dat merken we dan wel weer.
pi_102724255
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 18:03 schreef HAL9000S het volgende:
Bedankt voor de link iig.... morgen spelen *O*
Beschikbaarheid:

Niet op voorraad, Verwacht 5-10 werkdagen

Lijkt me sterk :D

Lading die eerder binnenkomt en die 10 dagen voor release al verkocht wordt heb ik nog niet vaak meegemaakt.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_102725125
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:35 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Beschikbaarheid:

Lading die eerder binnenkomt en die 10 dagen voor release al verkocht wordt heb ik nog niet vaak meegemaakt.
Serieus, gisteren waren er toen ik bestelde nog 6 beschikbaar. Je vist helaas achter het net.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 10:44:35 #152
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_102726338
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:35 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Beschikbaarheid:

Ik heb zojuist ff een belletje gedaan, ze hebben inderdaad een vroege levering gehad, de eerste exemplaren gisteren al verstuurd en die van mij gaat vandaag omdat ik hem pas na 1600 heb kunnen bestellen.

Morgen PES spelen *O*
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_102727462
quote:
7s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 10:44 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Ik heb zojuist ff een belletje gedaan, ze hebben inderdaad een vroege levering gehad, de eerste exemplaren gisteren al verstuurd en die van mij gaat vandaag omdat ik hem pas na 1600 heb kunnen bestellen.

Morgen PES spelen *O*
Ben blij dat ik ben geattendeerd dat hij daar te koop was, prijs is ook nog eens scherp. Gelijk mijn huidige order bij BOL.com gecancelled :W
pi_102730824
Ik heb hem maandag besteld bij Gamesync. Gisteren is hij verzonden, dus vandaag zou ik hem moeten krijgen.
pi_102731008
Jammer dat het de PS3 versie is
pi_102735772
Ja, het spel is aangekomen. Wel met achterkant en boekje in het Arabisch, maar het in het spel gewoon Nederlands. :)
  woensdag 5 oktober 2011 @ 16:12:33 #157
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_102737905
^O^

SPOILER
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_102743853
Wat zijn jullie PSN id's? Dan kunnen we een keer online een potje PES doen. Mijn PSN is aap009
pi_102746937
Vraagjes voor de lucky bastards die hem al hebben:

Speelt hij, net zoals de demo, echt beter dan de vorige pes? Hoe is de master league? Kun je in de master league ook beginnen in de tweede divisie, zodat je kunt promoveren voordat je Europees kunt spelen (zoals met Ajax beginnen in division 2)? Lijkt me namelijk leuk zelf een team te maken en dan van onder aan opbouwen.
pi_102755649
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 20:21 schreef Friesz het volgende:
Vraagjes voor de lucky bastards die hem al hebben:

Speelt hij, net zoals de demo, echt beter dan de vorige pes? Hoe is de master league? Kun je in de master league ook beginnen in de tweede divisie, zodat je kunt promoveren voordat je Europees kunt spelen (zoals met Ajax beginnen in division 2)? Lijkt me namelijk leuk zelf een team te maken en dan van onder aan opbouwen.
Ik vind het spel wel beter dan de vorige pes. Het is alleen wel moeilijker, want de computer is veel beter geworden. Ik ben nu bij de master leauge met Ajax begonnen. Je begint dan met een team met allemaal verzonnen spelers. Ik weet niet zeker of je kan promoveren maar ik dacht het wel.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 23:11:17 #161
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_102755862
Dat ie beter is dan 2011 was al duidelijk bij die 2e demo. Volgens mij begin je in de Master League gewoon zoals altijd in D2 waarna je kan promoveren?
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_102756701
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 23:05 schreef hamburgerjongen het volgende:

[..]

Ik vind het spel wel beter dan de vorige pes. Het is alleen wel moeilijker, want de computer is veel beter geworden. Ik ben nu bij de master leauge met Ajax begonnen. Je begint dan met een team met allemaal verzonnen spelers. Ik weet niet zeker of je kan promoveren maar ik dacht het wel.
Ok, beter. Maar kun je ook weer kiezen voor de echte spelerselecties? Selecties met verzonnen spelers is toch minder leuk vind ik.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 23:40:15 #163
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_102757003
wat?!?!?!?!?!!
  donderdag 6 oktober 2011 @ 00:30:19 #164
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_102758694
Dat hadden jullie nog niet gelezen in de reviews? Ik vind het niet zo'n probleem, volgens mij bij de eerste master league was dat ook al het geval. Denk trouwens dat het een unlockable iets zal zijn ofzo, een team met de echte selectiespelers kunnen kiezen voor de ML.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_102760216
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 00:30 schreef HAL9000S het volgende:
Dat hadden jullie nog niet gelezen in de reviews? Ik vind het niet zo'n probleem, volgens mij bij de eerste master league was dat ook al het geval. Denk trouwens dat het een unlockable iets zal zijn ofzo, een team met de echte selectiespelers kunnen kiezen voor de ML.
Klopt idd :). Was vorig jaar ook al zo volgens mij
pi_102764358
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 23:33 schreef Friesz het volgende:

[..]

Ok, beter. Maar kun je ook weer kiezen voor de echte spelerselecties? Selecties met verzonnen spelers is toch minder leuk vind ik.
Echte spelersselectie is lame man, Master League was voorheen altijd met die standaard spelers, jezelf opvreten als je eindelijk een kans krijgt en je schele spits hem 4 meter naast knalt. Zo moet de Master League zijn! Volledig terecht dat ze dat hebben aangepast _O_

Volgens mij begin je inderdaad in Divisie 2
pi_102764702
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 10:28 schreef HOEAH1980 het volgende:

[..]

Echte spelersselectie is lame man, Master League was voorheen altijd met die standaard spelers, jezelf opvreten als je eindelijk een kans krijgt en je schele spits hem 4 meter naast knalt. Zo moet de Master League zijn! Volledig terecht dat ze dat hebben aangepast _O_

Volgens mij begin je inderdaad in Divisie 2
Zijn er hier mensen die het al sinds pes 2 speelden? En vanaf 10 een beetje begonnen af te haken? Wat vinden die nu van het spel? Ik vind het nog steeds zo irritant als pes11, enkele verbeteringen maar gewoon niet zoals het ooit speelde..
  donderdag 6 oktober 2011 @ 14:07:35 #168
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_102770292
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 10:42 schreef m25 het volgende:

[..]

Zijn er hier mensen die het al sinds pes 2 speelden? En vanaf 10 een beetje begonnen af te haken? Wat vinden die nu van het spel? Ik vind het nog steeds zo irritant als pes11, enkele verbeteringen maar gewoon niet zoals het ooit speelde..
Ik speel hem sinds deel 1 op de psx, bij 10 ben ik bijna afgehaakt (heb toen ook fifa10 een kans gegeven :@ ), 11 vond ik een stap in de goede richting en 2012 geeft mij weer het oude PES gevoel.
Cop killer
Kill them, cop killer
  donderdag 6 oktober 2011 @ 14:08:48 #169
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_102770331
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 10:28 schreef HOEAH1980 het volgende:

[..]

Idd. Een goal scoren in PES geeft zelden zoveel voldoening als in je beginperiode van de Master league, als je nog niet gewend bent aan de nieuwe PES en je tegenstanders veel beter zijn.

Hij is binnen hier trouwens, ik ga hem nu gelijk onderwerpen aan een uitgebreide speelsessie.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_102770679
Voor 100 GP kun je default squad in master league unlocken. Daar zit je zo aan.
pi_102771493
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 14:17 schreef Kw4Kje het volgende:
Voor 100 GP kun je default squad in master league unlocken. Daar zit je zo aan.
Mooi zo.
pi_102772723
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 10:42 schreef m25 het volgende:

[..]

Ik speelde PES 2 nog op de psx. Daarna PES 3, 4, 5, 6, 7, 2008 en 2009 op de PS2. Vooral PES 2, 3 en 6 waren masterlijk! Toen ik PES 2009 op de Playstation 3 speelde, viel die erg tegen. Probeerde na lang twijfelen toch maar eens Fifa09 en sindsdien ben ik overgestapt op Fifa. Toch kocht ik ook PES nog. Vind het namelijk geweldig om uren in de editmode te klooien en daarna de Master League te spelen met je eigen gemaakte clubs. Bij PES 2011 had ik zelfs de gehele Jupiler League gemaakt, incl. logo's, goaltunes en stadions, zodat je in de Master League kon promoveren naar de Eredivisie en dan CL spelen. Ja erg verslavend soms :'). Maar omdat het gewoon niet meer zo fijn speelde als vroeger ging ik toch maar weer fifa spelen. Alleen online dan, want tegen de computer verveelt het na één potje al, terwijl ik dat bij PES totaal niet heb. Maar dit jaar ga ik denk ik alleen pes weer kopen, aangezien Fifa een kutsysteem heeft met dat nieuwe verdedigen, en de reviews van PES erg positief zijn.
pi_102773020
quote:
14s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 14:40 schreef TvhN het volgende:

[..]

Mooi zo.
Nee, lame :') :') :')
  donderdag 6 oktober 2011 @ 16:34:49 #174
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_102775324
Voorzetten van de zijkant die er altijd in gaan :r
Slechte keepers :r
pi_102775502
Zie je nu wel spelers warmlopen? Want ik heb dat in de demo niet gezien.

(Bij pes 10 en 11 zag je die altijd wel bij de training :P )
  donderdag 6 oktober 2011 @ 17:33:18 #176
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_102777418
Ik begin trouwens niet in divisie 2 maar gewoon in de eredivisie, en mijn chairman moet opsodemieteren met gezeur over het opstellen van waardeloze spelers :')
Cop killer
Kill them, cop killer
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 13:04:38 #177
292905 Tjaapo
Bad Ass Mofo
pi_102804950
Ik heb hem in ieder geval al ge- preordered
PSN: Tjaapo
pi_102805203
laatste jaren altijd al de eerste dag dat het ergens voor de voorverkoopdatum uit was meteen gaan halen. Nu nog geen tijd voor gehad en ook dit weekend komt het er niet van :'(

dan na het weekend maar
pi_102831435
Gewoon als vraagje.. met welke 'pas assistance' spelen jullie eigenlijk? Als ik het met Top player 't op 4 zet, zijn de wedstrijden vaak best pittig.. Maar als ik 't op 5 zet dan is het vrij makkelijk om de tegenstander er uit te counteren..

Voor de rest heb ik gemerkt als ik het spel op -1 speel, pro evo heerlijk is om te spelen*! Maar da's natuurlijk meer smaak.

*gebaseerd op Demo 2

[ Bericht 2% gewijzigd door Roland. op 08-10-2011 00:09:16 ]
pi_102832116
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 13:12 schreef planethugo het volgende:
laatste jaren altijd al de eerste dag dat het ergens voor de voorverkoopdatum uit was meteen gaan halen. Nu nog geen tijd voor gehad en ook dit weekend komt het er niet van :'(

dan na het weekend maar
14 oktober pas?
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 09:16:55 #181
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_102836598
Demo kijk ik niet naar. Net zoals de mening van sommige hiero. Ik koop hem,heb hem al gereserveerd bij Intertoys. 20 euro voor de wii. PES 2009 was een geniaal spel op de Wii,vooral met die zwarte controller (die op die van nintendo lijkt).
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 11:17:09 #182
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_102837984
Ik merk echt dat ik alle zeilen bij moet zetten op professional in de master league, vooral dat verdedigen is soms echt bizar moeilijk.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_102844195
Ik heb nu 2 wedstrijden op Topspeler (moeilijkste graad, ik weet niet hoe ze het in het engels hebben genoemd :P ) gespeeld. Beide keer als Inter vs Bayern

Een keer met 3-2 verloren en de andere keer met 3-0 gewonnen
pi_102845910
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:05 schreef Romanus het volgende:
Ik heb nu 2 wedstrijden op Topspeler (moeilijkste graad, ik weet niet hoe ze het in het engels hebben genoemd :P ) gespeeld. Beide keer als Inter vs Bayern

Een keer met 3-2 verloren en de andere keer met 3-0 gewonnen
Je kon bij de vorige PES'en toch via punten een 6-ster moeilijkheidsgraad unlocken?
pi_102846487
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 16:11 schreef Friesz het volgende:

[..]

Je kon bij de vorige PES'en toch via punten een 6-ster moeilijkheidsgraad unlocken?
Geen idee, ik speelde nooit op zijn moeilijkst :P

overigens net als Bayern gespeeld tegen Inter en met 1-3 verloren
  zondag 9 oktober 2011 @ 17:00:26 #186
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_102879648
Zo, bijna een half seizoen master league erop zitten, eindelijk zullen mijn hoog nodige versterkingen arriveren. Wat ik jammer vind is dat de training totaal anders is, je hebt geen invloed meer op wat individuele spelers trainen, je kan geen 'player cards' meer bijtrainen etc. Ook zie je geen overzicht meer na de wedstrijd van hoe de spelers zich ontwikkeld hebben.
Cop killer
Kill them, cop killer
  zondag 9 oktober 2011 @ 18:48:56 #187
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_102882805
quote:
7s.gif Op zondag 9 oktober 2011 17:00 schreef HAL9000S het volgende:
Zo, bijna een half seizoen master league erop zitten, eindelijk zullen mijn hoog nodige versterkingen arriveren. Wat ik jammer vind is dat de training totaal anders is, je hebt geen invloed meer op wat individuele spelers trainen, je kan geen 'player cards' meer bijtrainen etc. Ook zie je geen overzicht meer na de wedstrijd van hoe de spelers zich ontwikkeld hebben.
Inderdaad, ik vind training ook véél minder geworden. En dat gezeik van spelers die 1 keertje niet spelen ben ik ook aardig zat.
En de keepers ;(
pi_102923630
Is ie al ergens te koop? Of pas donderdag?
pi_102924356
Verzonden via Gamedumper, hopelijk morgen al binnen. Dan alleen wachten tot Vrijdag de option file er is!
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  maandag 10 oktober 2011 @ 19:21:19 #190
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_102925427
Bij PES11 werkte die option file gewoon door in oude savegames.
Cop killer
Kill them, cop killer
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:09:32 #191
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_102968795
Heb m vanmiddag gekocht! :P Zodra GTST afgelopen is gelijk OML spelen! *O*
pi_102978125
Als ik PES vrijdag binnenkrijg dan ga ik even Zweden - Nederland overspelen en dan wel weer met 5-0 winnen
pi_103007879
Ik heb hem binnen voor de PS3 *O*
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_103007902
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 20:09 schreef inZanity het volgende:
Heb m vanmiddag gekocht! :P Zodra GTST afgelopen is gelijk OML spelen! *O*
Dude :{w
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_103009608
is het niet mogelijk om een masterleague met echte spelers te spelen? :')
pi_103009848
quote:
19s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:50 schreef OnCraintDégun het volgende:
is het niet mogelijk om een masterleague met echte spelers te spelen? :')
Dat kan pas indien je 100GP hebt gehaald. Slaat inderdaad nergens op. :')
pi_103010983
Yeah *O* Allereerste wedstrijd gewonnen van mijn broertje met 6-2 *O*

Traditie getrouw is onze eerste wedstrijd van groot belang. Laatste 5 jaar won hij steeds :')
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:11:12 #198
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_103017970
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:17 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dude :{w
Ach vrouwlief mag best een half uurtje die meuk kijken als ik vervolgens de hele avond kan gamen hoor ;)
pi_103020325
quote:
13s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:54 schreef TvhN het volgende:

[..]

Dat kan pas indien je 100GP hebt gehaald. Slaat inderdaad nergens op. :')
irritant zeg, heb pas 10gp en heb geen zin om met die onzinspelers te spelen eigenlijk, online kan ik voorlopig ook niet...
pi_103022132
Dan gebruik je toch dit? Doe ik ook altijd :P

999999999 GP voor dit topic.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 23:37:30 #201
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_103022672
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:27 schreef Kw4Kje het volgende:

Leek en aardig allemaal hoor, maar hij zit dat dan met een console? :P

Sowieso, PES spelen op je pc.. :')
pi_103026258
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:27 schreef Kw4Kje het volgende:

speel op 360 dus dat gaat m niet worden
pi_103026427
Zo, vanavond PES 2012 bij de Media Markt gehaald voor 39 euro (PS3-versie) *O*
pi_103027470
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:37 schreef inZanity het volgende:

[..]

Dat bevalt me eerlijk gezegd prima.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 08:28:01 #205
292905 Tjaapo
Bad Ass Mofo
pi_103027620
Moet zeggen dat er toch wel redelijk verschil is als ik het vergelijk met pes 2011. Gisteren haast alles verloren. In pes 2011 kon ik altijd wel redelijk meekomen met de rest, ook paar keer de knock-out fase gehaald van online toernooien, maar gisteren haast alles verloren.

Vooral verdedigen vindt ik erg moeilijk geworden want de aanvallers van mijn online tegenstanders die slalommen gewoon om mijn verdedigers heen. Wat ik een positieve verandering vind zijn de afstandschoten. Ik krijg echt weer dat gevoel van pes 5 met die afstandspoeiers, iets wat ik in pes11 toch minder had. Al met al dus flink oefenen.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 10:57:48 #206
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_103030682
Verdedigen is idd moeilijk, je kan bijna niet zonder de R2 imo.
Cop killer
Kill them, cop killer
  donderdag 13 oktober 2011 @ 12:29:00 #207
292905 Tjaapo
Bad Ass Mofo
pi_103033354
quote:
7s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 10:57 schreef HAL9000S het volgende:
Verdedigen is idd moeilijk, je kan bijna niet zonder de R2 imo.
Zelfs dan pak ik de bal met zeer veel moeite af als ik de bal al afpak. Was R2 knop bij verdedigen al aardig gewent in 2011 versie.
pi_103034027
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:37 schreef inZanity het volgende:
Ik speel het tegenwoordig op de PS3, maar PES op de pc (mits controller) kan perfect.
pi_103034242
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 08:28 schreef Tjaapo het volgende:
Moet zeggen dat er toch wel redelijk verschil is als ik het vergelijk met pes 2011. Gisteren haast alles verloren. In pes 2011 kon ik altijd wel redelijk meekomen met de rest, ook paar keer de knock-out fase gehaald van online toernooien, maar gisteren haast alles verloren.

Vooral verdedigen vindt ik erg moeilijk geworden want de aanvallers van mijn online tegenstanders die slalommen gewoon om mijn verdedigers heen. Wat ik een positieve verandering vind zijn de afstandschoten. Ik krijg echt weer dat gevoel van pes 5 met die afstandspoeiers, iets wat ik in pes11 toch minder had. Al met al dus flink oefenen.
Verdedigen is inderdaad lastiger, en je maakt sneller overtredingen. Over afstandschoten ben ik het niet eens. Heb met Ronaldo regelmatig vanaf eigen helft gescoord. Ook met Zlatan heb ik vaak vanaf 30+ meter gescoord.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 13:06:24 #210
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_103034299
Afstandschoten zijn inderdaad weer een stuk relaxter geworden. Bij de vorig schoot ik vrijwel niks in/richting de kruising, terwijl ik er nu al een paar zo in heb zitten.
pi_103034342
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 13:06 schreef BoerBert het volgende:
Afstandschoten zijn inderdaad weer een stuk relaxter geworden. Bij de vorig schoot ik vrijwel niks in/richting de kruising, terwijl ik er nu al een paar zo in heb zitten.
Met welke spelers? Ik speel met Barcelona, en weet dat ik met Xavi en Iniesta niet hoef te proberen van afstand te schieten. Met Messi en Villa kon ik wel een poging wagen.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 13:17:17 #212
292905 Tjaapo
Bad Ass Mofo
pi_103034571
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 13:08 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Met welke spelers? Ik speel met Barcelona, en weet dat ik met Xavi en Iniesta niet hoef te proberen van afstand te schieten. Met Messi en Villa kon ik wel een poging wagen.
Ik kies eigenlijk nooit Barca of Real, dat vind ik absoluut niet tof, is toch niks aan om te winnen met die teams. Dan wandel je zo overal doorheen met Messi of Ronaldo. In Pes 11 nam ik meestal Benfica of Sevilla, ook Aston Villa en Liverpool veel mee gespeeld. Wordt altijd doodmoe van al die gasten die Barca of Real kiezen. Doe je zo’n online competitie krijg je 6 keer achter elkaar barca of real. Maar goed voor iedereen natuurlijk vrij om te kiezen ;) PES 12 vind ik trouwens Juventus echt lekker spelen.
pi_103034958
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 13:17 schreef Tjaapo het volgende:

[..]

Ik kies eigenlijk nooit Barca of Real, dat vind ik absoluut niet tof, is toch niks aan om te winnen met die teams. Dan wandel je zo overal doorheen met Messi of Ronaldo. In Pes 11 nam ik meestal Benfica of Sevilla, ook Aston Villa en Liverpool veel mee gespeeld. Wordt altijd doodmoe van al die gasten die Barca of Real kiezen. Doe je zo’n online competitie krijg je 6 keer achter elkaar barca of real. Maar goed voor iedereen natuurlijk vrij om te kiezen ;) PES 12 vind ik trouwens Juventus echt lekker spelen.
PES 2011 met Real Madrid. _O_ Ronaldo deed het bij mij niet eens zo goed, moest het voornamelijk van Özil, Higuaín en Arshavin (aankoop) hebben.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 13:35:58 #214
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_103035149
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 13:08 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Spelers met die 'Long Range Drive'-kaart (degene voor afstandsschoten iig ;) ), zoals Theo Janssen.
pi_103040999
10 voor 4 bij gamesync besteld en 1 voor 4 mailtje dat ie verstuurd is. Hopelijk is ie morgen dan binnen.

Komt ie in een pakketje of kan de postbode hem ook door de brievenbus doen? Ben zaterdag namelijk niet thuis mocht ie morgen niet aanwezig zijn...
pi_103041175
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 16:32 schreef planethugo het volgende:
10 voor 4 bij gamesync besteld en 1 voor 4 mailtje dat ie verstuurd is. Hopelijk is ie morgen dan binnen.

Komt ie in een pakketje of kan de postbode hem ook door de brievenbus doen? Ben zaterdag namelijk niet thuis mocht ie morgen niet aanwezig zijn...
Waarom koop je hem niet gewoon in de winkel? :')
pi_103041348
voor 41 euro is niet te duur en ik kom de komende dagen niet in de stad, woon maar in een dorpje ;)
pi_103041421
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 16:41 schreef planethugo het volgende:
voor 41 euro is niet te duur en ik kom de komende dagen niet in de stad, woon maar in een dorpje ;)
Heb hem gisteren gehaald bij de Media Markt voor 39 euro... En heb je geen auto/fiets/OV?
pi_103041607
jazeker wel maak je maar niet zo druk waar ik het spel haal/bestel :D
pi_103042047
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 13:17 schreef Tjaapo het volgende:

[..]

Ja dat vind ik ook. Ik speel zelf altijd met Bayern Munchen. Online kiezen ze altijd Barca of Real dat is echt irritant.
pi_103050930
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 16:59 schreef hamburgerjongen het volgende:

[..]

Ja dat vind ik ook. Ik speel zelf altijd met Bayern Munchen. Online kiezen ze altijd Barca of Real dat is echt irritant.
Ik speel al 10 jaar met Barcelona. Zowel off- als online. Maar ik ben dan ook een groot Barcelona supporter ;)

Weet eerlijk gezegd niet eens hoe het is om met andere teams te spelen :@
pi_103054023
staat bij jullie ook pes 2012 als header?
pi_103055171
Heerlijk spel weer, vooral met de pesedit 1.3 patch. Geweldig alles up to date, heerlijk spel. Snel ff 100GP halen en dan masterleague met ajax beginnen...
pi_103066679
quote:
10s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:49 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik speel al 10 jaar met Barcelona. Zowel off- als online. Maar ik ben dan ook een groot Barcelona supporter ;)

Weet eerlijk gezegd niet eens hoe het is om met andere teams te spelen :@
Jij bent er dus zo één. Speel je dan vaak? 10tallen potjes per week of per dag? Vind je dat nou echt leuk? Er zitten honderden spelers in die er perfect uitzien en anders spelen. Vaag.

Maargoed, ik heb het gisteren heel de avond gespeeld (na 2 weken fifa). Ik moet zeggen; het bevalt me wel weer aardig. Ik heb een ps3, ik weet niet hoe het zit met updates voor officiele tenues etc? Is dit mogelijk? Anders vind ik dat minpunt nummer 1. Verder speelt het lekker, soepel en zijn medespelers een stuk slimmer.
Maaaaar... !! De keeper? Wat the fuck, waarom hebben ze dit ooit zo uitgebracht? Kan dit verholpen worden in een of andere update? Verpest echt zwaar het spel, je loopt er gewoon langs en schiet de bal erlangs. Ook laat ie de gekste ballen gewoon los.
Buiten deze twee, belangrijke, minpunten.. ga ik em vast wel weer kopen want het speelt wel weer lekker!
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 09:54:35 #225
292905 Tjaapo
Bad Ass Mofo
pi_103067013
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 09:39 schreef m25 het volgende:

[..]

Ik heb een ps3, ik weet niet hoe het zit met updates voor officiele tenues etc? Is dit mogelijk? Anders vind ik dat minpunt nummer 1. Verder speelt het lekker, soepel en zijn medespelers een stuk slimmer.
Dit is alleen mogelijk via option files die gemaakt worden door fans. Deze moet je dan downloaden op je pc en via usb overzetten op je ps3. Ben je wel ffe zoet mee maar ik doe dit wel aangezien ik dit veel relaxter vind spelen.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 09:56:12 #226
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_103067049
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 09:54 schreef Tjaapo het volgende:

[..]

Dit is alleen mogelijk via option files die gemaakt worden door fans. Deze moet je dan downloaden op je pc en via usb overzetten op je ps3. Ben je wel ffe zoet mee maar ik doe dit wel aangezien ik dit veel relaxter vind spelen.
Yup. Ik kijk er dan ook halsreikend naar uit.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_103067117
Vandaag komt de OF iig voor de xbox :D
pi_103067536
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 09:54 schreef Tjaapo het volgende:

[..]

Ok rlxd en welke is betrouwbaar/goed? Ik zie er 2 op www.pespatchs.com.. of wacht jij op een bepaalde van andere jaren? Dat overzetten enzo lijkt me geen probleem.. dat bespaart een hele hoop frustratie als je weer met Brazilie in het groen speel.
pi_103070815
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 10:19 schreef m25 het volgende:

[..]

Ok rlxd en welke is betrouwbaar/goed? Ik zie er 2 op www.pespatchs.com.. of wacht jij op een bepaalde van andere jaren? Dat overzetten enzo lijkt me geen probleem.. dat bespaart een hele hoop frustratie als je weer met Brazilie in het groen speel.
Iemand?
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:18:29 #230
292905 Tjaapo
Bad Ass Mofo
pi_103070889
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:16 schreef m25 het volgende:

[..]

Iemand?
Geen id man, ik zal van het weekend eens opzoek gaan.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:19:26 #231
292905 Tjaapo
Bad Ass Mofo
pi_103070914
Baal er trouwens wel echt weer van dat de Bundesliga er niet in zit. Ik wil met Schalke04 spelen.....:(
pi_103072410
quote:
6s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:45 schreef Kermit. het volgende:
staat bij jullie ook pes 2012 als header?
ja
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:11:00 #233
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_103072414
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 09:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Vandaag komt de OF iig voor de xbox :D
Mooi! Maar hoe werkt dat dan op de Xbox? Ik dacht eigenlijk dat het geen optie (:p) was om bestanden op je Xbox te pleuren, helemaal niet als het een game aanpast (Dat opent mogelijkheden om cheats te ontwikkelen lijkt me).
Dat ding is toch totaal afgesloten?
Ik heb geen signature.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:35:01 #234
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_103073173
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 09:56 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Yup. Ik kijk er dan ook halsreikend naar uit.
Is het op die manier ook mogelijk om de Bundesliga als competitie te importeren? Of is dat net een stapje te ver.
[/b]
Eindbaas ^O^
pi_103074414
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 13:35 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Is het op die manier ook mogelijk om de Bundesliga als competitie te importeren? Of is dat net een stapje te ver.
volgens mij moet dat wel mogelijk zijn maar dan ben je wel heel erg lang het importeren, eerst ging dat namelijk bestand op usb selecteren >> kopiere >>wilt u het bestand vervangen JA >> en volgende bestand. En dat een stuk of 500x :P

Dit jaar kan dat blijkbaar anders, even wachtent tot de er een goede option file is en dan alles importeren :) zie http://winningelevenblog.(...)-01406-of-realeased/
quote:
We took a slightly different approach this year with the file, as we wanted to introduce you to the import and export function within edit mode. This gem allows users to choose separate teams, with updated kits and squads, and import them into your game, without the need to download entire option files!

Hence the base file WENB has now brought out. There is much work to do still to complete the OF, but by using the import feature, you will all be able to download individual teams nice and easily into your game!
welke BLES versie hebben jullie trouwens? Spel net binnen en zie dat het BLES 01406 is, de UK versie
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:27:55 #236
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_103075002
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:11 schreef planethugo het volgende:

[..]

volgens mij moet dat wel mogelijk zijn maar dan ben je wel heel erg lang het importeren, eerst ging dat namelijk bestand op usb selecteren >> kopiere >>wilt u het bestand vervangen JA >> en volgende bestand. En dat een stuk of 500x :P

Dit jaar kan dat blijkbaar anders, even wachtent tot de er een goede option file is en dan alles importeren :) zie http://winningelevenblog.(...)-01406-of-realeased/

[..]

welke BLES versie hebben jullie trouwens? Spel net binnen en zie dat het BLES 01406 is, de UK versie
Waar heb je PES gekocht dan?
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:32:33 #237
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_103075154
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:11 schreef planethugo het volgende:

[..]

[..]

Dat klinkt goed! Ik ga hem vanmiddag halen bij de gameshop hier in Enschede, ga er vanuit dat 'ie er ligt.
[/b]
Eindbaas ^O^
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:30:45 #238
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_103077148
Waar staat welke BLES versie ik heb?

-edit-

heb 'm al; BLES-1407
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_103078114
Hoe hebben jullie precies de instellingen staan van hoe je speelt? Ik moet steeds op het driehoekje drukken om een speler te selecteren die de bal krijgt, als ik dat niet doe dan bestuurt de computer hem. Ik heb het nu zo ingesteld: cursorinstellingen: zonder hulp; Pass-ondersteuning: op nul; besturing teamgenoten: handmatig.

Weet iemand hoe je het normaal kunt krijgen?
pi_103083887
Uh ja, cursorinstellingen op Halve hulp of wat er ook staat. Dan changed ie alleen speler bij hoge lange ballen. Verdedigend enzo moet je het dan zelf doen. Dat is voor mij de beste optie. De rest heeft daar niets mee te maken, pass ondersteuning heb ik wel aan staan omdat ik dat leuker vindt..
pi_103088856
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:27 schreef Noax het volgende:

[..]

Waar heb je PES gekocht dan?
gisteren vlak voor 4 uur besteld en vanmiddag in de bus :)

2 potjes tegen vriend gespeeld en tis toch weer wat anders dan de demo. Maar wel erg goed! Verdedigen is nog wat wennen maar rondtikken gaat heerlijk, voorzetten komen beter aan, afronden gaat beter en afstandsschoten zijn realistischer
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:29:11 #242
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_103088982
Ik word nog steeds geregeld totaal leip als een of andere matige speler van de tegenpartij als een Messi door mijn verdediging heen slalomt :')

Verdedigen blijft echt ()#@$*#)@ moeilijk soms.
Cop killer
Kill them, cop killer
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 01:01:48 #243
111172 Noax
pi_103103407
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:27 schreef planethugo het volgende:

[..]

gisteren vlak voor 4 uur besteld en vanmiddag in de bus :)

2 potjes tegen vriend gespeeld en tis toch weer wat anders dan de demo. Maar wel erg goed! Verdedigen is nog wat wennen maar rondtikken gaat heerlijk, voorzetten komen beter aan, afronden gaat beter en afstandsschoten zijn realistischer
Prima deal en snelle levering, goed voor elkaar!
Ik heb em zojuist voor euro 36.50 via amazon gekocht...
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_103108088
Ik heb hem nu illegaal gespeeld en speelde altijd op -2. Weet iemand of dit in de MLO of gewoon online ook mogelijk is? Want als de snelheid daar op 0 staat hoeft het voor mij niet eigenlijk.
pi_103153981
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 11:23 schreef Parelhoofd het volgende:
Ik heb hem nu illegaal gespeeld en speelde altijd op -2. Weet iemand of dit in de MLO of gewoon online ook mogelijk is? Want als de snelheid daar op 0 staat hoeft het voor mij niet eigenlijk.
-2?? Pfff.. dat is echt langzaam. Bij mij staat hij standaard op +2

Kan nog steeds niet wennen aan de nieuwe PES. :N
  zondag 16 oktober 2011 @ 18:31:24 #247
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_103155351
-1 hier.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_103182617
Heerlijk die nieuwe OF voor de 360.
Alleen moet ik inderdaad nog even wennen t.o.v. het sterke 2011..
En voorlopig ben ik nog bezig met Forza.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  maandag 17 oktober 2011 @ 19:20:19 #249
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_103202111
Ik snap er niks van.... de development progress van spelers die ik aantrek bij in de master league is gelijk maximaal in het blauw :{
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_103217794
Ik wordt gek man, echt mijn verdedigers zijn lucht ofzo. Wat gaat het allemaal zo makkelijk bij de tegenstander zeg. Hele tijd val ik aan, maar ik kom hun strafschopgebied niet eens in. Steeds schoten randje strafschopgebied, alles over en naast. 3x een counter en bam 3-0 achter. Robben is trager dan elke speler van Argentinië :')!!!

Zo stom, want op gemiddeld dan is het zoooo gemakkelijk, maar op prof spelen is niet goed voor mijn hart. Nog maar wat oefenen dan, echt wat irritant.
pi_103221984
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:31 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Ik wordt gek man, echt mijn verdedigers zijn lucht ofzo. Wat gaat het allemaal zo makkelijk bij de tegenstander zeg. Hele tijd val ik aan, maar ik kom hun strafschopgebied niet eens in. Steeds schoten randje strafschopgebied, alles over en naast. 3x een counter en bam 3-0 achter. Robben is trager dan elke speler van Argentinië :')!!!

Zo stom, want op gemiddeld dan is het zoooo gemakkelijk, maar op prof spelen is niet goed voor mijn hart. Nog maar wat oefenen dan, echt wat irritant.

Eindelijk .. was al bang dat ik de enige was.
Ik heb echt PRECIES hetzelfde probleem.

PES11 speelde ik op hoogste niveau, en nu PES2012 wil het maar niet lukken. Gemiddeld niveau is indd veel te makkelijk. Maar of prof is het geen doen. Ik win wel aardig wat nog maar ik verlies altijd op dezelfde manier. Ik kom niet door een verdediging heen, een man voorbij spelen is bijna onmogelijk. En de tegenstander loopt door m'n verdediging heen alsof ze er niet staan.

Ook schieten ze vaak tegen elkaar aan tijdens het uitverdedigen nog voor ik een knop ik kan drukken. Of lopen ze langs de bal.. en de tegenstander zit er wel scherp op de hele tijd en knalt alles er in 1 keer in.

Zoveel wedstrijden gehad dat ik 75% balbezit had en +- 10 schoten op doel, tegenstander 1 of 2 and 1-0 verliezen...

Ik geef niet op maar dit is wel frustrerend.. zit heel internet af te zoeken naar guides waar ik beter van kan worden oid.
pi_103222205
Die keepers zijn ook belachelijk slecht. Net effe CL op prof gedaan, 0-5 verloren van Zagreb thuis door 5 blunders van Vermeer :')

Volgende wedstrijd Real Madrid uit, win ik met 1-2, de tegengoal ook weer door een blunder :')
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 08:19:14 #253
292905 Tjaapo
Bad Ass Mofo
pi_103223910
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 01:35 schreef J86 het volgende:

[..]

Eindelijk .. was al bang dat ik de enige was.
Ik heb echt PRECIES hetzelfde probleem.

PES11 speelde ik op hoogste niveau, en nu PES2012 wil het maar niet lukken. Gemiddeld niveau is indd veel te makkelijk. Maar of prof is het geen doen. Ik win wel aardig wat nog maar ik verlies altijd op dezelfde manier. Ik kom niet door een verdediging heen, een man voorbij spelen is bijna onmogelijk. En de tegenstander loopt door m'n verdediging heen alsof ze er niet staan.
Same hier, speelde online altijd van die competities en zelfs paar keer doorgekomen tot de knock out fase. Dit is echt niet te doen ik heb nu online nog maar 425 punten, terwijk ik vaak beter ben als de tegenstander. Die krijgen een paar counters en slalommen door mijn verdediging heen en scoren gelijk. Wordt er helemaal gek van en sta op het punt om mijn spel in te ruilen bij gamemania. Online zuigt (ook omdat al die pusa's Barca of Real kiezen)

Ik geef niet op maar dit is wel frustrerend.. zit heel internet af te zoeken naar guides waar ik beter van kan worden oid.
pi_103224209
Ah, ben niet de enige met kritiek hier. Ik kan gewoon niet scoren op het hoogste niveau, terwijl ik met 11 soms met 7/8-0 won op het hoogste niveau.

Konami mag echt met een flinke update komen om dit spel te redden!
pi_103224428
Bij mij gaat op het hoogste niveau tot nu toe wel aardig (hoewel ik met topclubs tegen kwalitatief minder sterke clubs speel).

quote:
Real Madrid - Bayer Leverkusen 4-1
Ajax - AC Milan 2-3
Vitesse - Manchester United 0-1
Erger me af en toe wel aan het passen en aan het feit dat Jenner (na een voorzet) meer kopduels wint van Ferdinand en Sigthorsson van Thiago Silva. :') Hoe kun je de assistentie wat betreft het passen weer veranderen?

[ Bericht 0% gewijzigd door TvhN op 18-10-2011 09:07:27 ]
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:18:08 #256
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_103226004
Hier nog eentje die de 'kritiek' steunt. Ik merk dat ik uit frustratie de controller na twee potjes alweer weggooi :{ . Fifa12 spelen is ook geen optie, want die singleplayer vind ik nog irritanter dan die van PES2012 :'(
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:03:43 #257
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_103226886
Ik vind het eigenlijk wel meevallen allemaal. Heb nu 1 seizoen master league erop zitten met FC Utrecht op prof niveau en heb Europees voetbal kunnen behalen. Ben het er mee eens dat verdedigen soms frustrerend moeilijk kan zijn... soms slalommen matige spelers van de tegenpartij a la Messi door je verdediging of zetten ze elkaar met bizarre passing combinaties zomaar vrij voor de keeper. Slidings maken is een stuk moeilijker en je pakt veel sneller een kaart, heb over het algemeen sowieso veel overtredingen nodig.

Met wat betere verdedigers (minimaal overall skill van 75-80) en met een keeper van in de 80 is het ook een stuk beter te doen merk ik. Wat ook helpt voor zowel verdedigen als aanvallen is het spel wat langzamer laten draaien. Je hebt dan de tijd om rustig te verdedigen, je hebt meer de tijd om beheerst in te stappen met de x-button, je hebt meer tijd om rustig te kijken en rustig te combineren tijdens het aanvallen etc.

Het is moeilijk maar niet te moeilijk in mijn optiek, je moet tijdens het spelen voor de volle 100% geconcentreerd zijn en bewust verdedigen anders krijg je gewoon een doelpunt tegen. Zorgt soms voor veel frustratie maar ook voor ongekende euforie als je een goal scoort of uiteindelijk toch de partij wint.

Het is iig stukken beter dan alleen op kruisje drukken en druk zetten met vierkantje zoals in de voorgaande delen. Oh en scoren is hier absoluut geen probleem, dat gaat net zo lekker als in 2011.

[ Bericht 6% gewijzigd door HAL9000S op 18-10-2011 11:10:38 ]
Cop killer
Kill them, cop killer
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:04:25 #258
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_103226899
Moet wel zeggen dat ik world class nog niet aan durf ;(
Cop killer
Kill them, cop killer
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:11:33 #259
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_103227054
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 09:01 schreef TvhN het volgende:
Bij mij gaat op het hoogste niveau tot nu toe wel aardig (hoewel ik met topclubs tegen kwalitatief minder sterke clubs speel).

[..]

Erger me af en toe wel aan het passen en aan het feit dat Jenner (na een voorzet) meer kopduels wint van Ferdinand en Sigthorsson van Thiago Silva. :') Hoe kun je de assistentie wat betreft het passen weer veranderen?
Op pauze zetten en dan bij controller settings kijken.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_103228424
Ik ben toch wel lyrisch over de nieuwe PES. :)

Allereerst voelt de balcontrole 100x beter dan op in PES 2011.
Denk hierbij aan de bal aannemen, dribbelen, wegdraaien...
Het voelt allemaal veel losser, minder statisch, en meer als echt voetbal.
Ik speel het op mijn laptop, aangesloten aan m'n TV, met een klassieke PS controller.
Ik heb die knop voor dat weg draaien gekoppeld aan R2, onder rennen dus.

Ik moet zeggen dat deze knop echt een wereld opende voor me.
Weg draaien bij een speler en dus een actie maken is heerlijk.
Ik kan nu op randje 16 zoeken naar een juist moment om lekker uit te halen.

Zelf heb ik ook nog niet op het allerhoogste niveau gespeeld.
Maar op het niveau daar onder heb ik gister toch aardig wat potjes gewonnen.
Nederland - Duitsland (natuurlijk) werd 2-1, Barca - Real (3-2), ManU - ManC (2-0).
Natuurlijk ook al wel wat verloren, maar dat mag de pret niet drukken.
Ik probeer in ieder geval wel met een goede tegenstander een andere goede tegenstander te bespelen, zo leer je het het snelst vind ik.

Wat ik wel echt heel, HEEL slecht vind zijn de transfers.
Liggen hun daar te slapen bij Konami ofzo?
Om maar een transfer te noemen; Aguero speelt nog bij fucking Atletico..
Een van de grootste transfers deze zomer die gewoon niet is doorgevoerd.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:00:00 #261
292905 Tjaapo
Bad Ass Mofo
pi_103228581
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 11:55 schreef LePoo het volgende:
Ik ben toch wel lyrisch over de nieuwe PES. :)

Allereerst voelt de balcontrole 100x beter dan op in PES 2011.
Denk hierbij aan de bal aannemen, dribbelen, wegdraaien...
Het voelt allemaal veel losser, minder statisch, en meer als echt voetbal.
Ik speel het op mijn laptop, aangesloten aan m'n TV, met een klassieke PS controller.

Zelf heb ik ook nog niet op het allerhoogste niveau gespeeld.
Maar op het niveau daar onder heb ik gister toch aardig wat potjes gewonnen.
Nederland - Duitsland (natuurlijk) werd 2-1, Barca - Real (3-2), ManU - ManC (2-0).
Natuurlijk ook al wel wat verloren, maar dat mag de pret niet drukken.
Ik probeer in ieder geval wel met een goede tegenstander een andere goede tegenstander te bespelen, zo leer je het het snelst vind ik.

Weet niet hoor, maar je kan gewoon de transfers downloaden want bij mij speelt ie gewoon bij city hoor.
pi_103228786
huilen omdat je niet meteen op het topniveau alles wint :')

oefenen noemt men zoiets. Dus misschien eerst een seizoen een niveautje lager spelen, wedden dat het daarna beter gaat op topniveau ;)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:13:02 #263
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_103229049
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 11:55 schreef LePoo het volgende:

Option file.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_103229247
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 12:13 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Option file.
er is toch ook al een officiele update uit met de juiste transfers...
maar dat blijft idd slecht, nu was het gelukkig meteen de dag dat het spel uitkwam dat er een update was maar er is ook weleens een maand of 2 overheen gegaan
pi_103237298
quote:
0s.gif [b]Op dinsdag 18 oktober 2011 11:55 schreef LePoo het volgende:[/b

Welke knop bedoel je?
pi_103237433
Daymos heeft 1.5 ook uitgebracht, iemand die daar al mee aan de gang is geweest?
pi_103239939
weet iemand wat te doen als je ps3 uitvalt en het rode lichtje blijft knipperen :(
pi_103240209
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 12:06 schreef planethugo het volgende:
huilen omdat je niet meteen op het topniveau alles wint :')

oefenen noemt men zoiets. Dus misschien eerst een seizoen een niveautje lager spelen, wedden dat het daarna beter gaat op topniveau ;)
Je leest niet...

Ik speel PES 5 jaar nu en elke nieuwe versie is het weer ff lager niveau beginnen en weer wennen aan de veranderde besturing. Maar dit jaar is het gewoon echt heel anders. En een niveau lager is ook geen optie want dan win ik alles met 5-0. De besturing en het verdedigen is gewoon heel frustrerend dit jaar. Veel guides en filmpjes gechecked maar geen verbetering. Al 1,5 seizoen ML gespeeld, geen verbetering. Ik win wel redelijk wat, maar meestal loop ik alleen maar achter de feiten aan. Binnen 30 min doelpunt tegen, ELKE wedstrijd en altijd op een kut manier. Vaak kan ik nog tot een gelijkspel komen maar echt het verdedigen is hopeloos. En ook het passen is ook zeer wisselvallig. Zowel met als zonder pass hulp.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:33:41 #269
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_103241049
Dus eigenlijk is het spel te moeilijk voor je? Verdedigen is moeilijk maar niet hopeloos, passen heb ik echt geen problemen mee en scoren ook niet.

Vind het raar dat je na 1,5 jaar Master League iedere wedstrijd binnen een half uur een tegen doelpunt krijgt en nog steeds alleen nog maar achter de feiten aan loopt.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_103241761
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:03 schreef planethugo het volgende:
weet iemand wat te doen als je ps3 uitvalt en het rode lichtje blijft knipperen :(
Je ps3 door de raam gooien.
pi_103253344
Die keepers zijn inderdaad nogal slecht.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 11:39:48 #272
292905 Tjaapo
Bad Ass Mofo
pi_103272548
Nee maar, gister zowaar een aantal potjes gewonnen en mijn punten niveau van 430 naar 471 gehaald. Ik verdedig nu op een andere manier, ik hou continu x ingedrukt en als ik het moment daar acht dan druk ik op R2 om de bal af te pakken.
pi_103274447
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 16:02 schreef hamburgerjongen het volgende:

[..]

Welke knop bedoel je?
Ik weet zo even niet welke knop het is, dit zal ik thuis moeten controleren.
Laat het je hier wel weten, maar het is naar mijn weten ook de knop waarmee je spelers in de diepte laat lopen.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 15:23:15 #274
358579 Fbrouwer
Vader van 2 jarige zoon Jason,
pi_103281829
Gister voor het eerst pes2012 gespeeld. Vond het de eerste 10 minuten even wennen ( tegen een vriend ) daarna begon het te lopen en wedstrijd eindigde in 4-3 voor mij ^O^ .
8 potjes gespeeld 7 gewonnen 1 verloren. en dat terwijl we met 11 rond het zelfde niveau zaten.
vind het wel degelijk een upgrade. ook met het "dode spel moment besturing"

1 ding wat ik dan nog wel irritant vind zijn de steekpassjes. van ozil op ronaldo bijv. en dat speel ie m naar een geheel ander persoon.. terwijl ik in de goeie richting etc paas. heel raar 8)7. maar dat zal even wennen zijn.

Slechtste punt vindt ik dat ze Barca zo ontzettend goed hebben gemaakt. ( ik ben dan zelf voor real )
tuurlijk hun middenveld is beter. maar om het zo erg te laten verschillen?!
iniesta 97?! fabregas 95?! Xavi 96?! komt ozil met 88... die ligt dik op het niveau van hun...
Benzema en higua 82?
Ramos 84 & alves 94?!

krachtmetingen kloppen niet. barca heeft ze geld toegeschoven :+
Fan van Feyenoord en Real madrid. Houd van reizen, voetbal, wandelen en m'n gezin en familie!
  woensdag 19 oktober 2011 @ 15:26:04 #275
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_103281947
quote:
10s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 15:23 schreef Fbrouwer het volgende:

1 ding wat ik dan nog wel irritant vind zijn de steekpassjes. van ozil op ronaldo bijv. en dat speel ie m naar een geheel ander persoon.. terwijl ik in de goeie richting etc paas. heel raar 8)7. maar dat zal even wennen zijn.

Passing support verminderen bij controller settings.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_103282806
Jammer dat de sprint bug pas in November word aangepakt :')!
  woensdag 19 oktober 2011 @ 15:51:30 #277
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_103282979
Er is daadwerkelijk een sprint bug ja? Ik ben 'om die bug heen gaan spelen' en me gaan focussen op tikken en passing. Leuke mogelijkheid om dat ook eens te trainen aangezien ik vrijwel altijd op snelheid gespeeld heb in het verleden.
Cop killer
Kill them, cop killer
  woensdag 19 oktober 2011 @ 17:16:07 #278
111172 Noax
pi_103287026
Hoe zet je de spelersnamen van je eigen team uit?
Wanneer ik nu een wedstrijd speel, verschijnt continue de spelersnaam boven de speler die aan de bal is.

Dit heb ik overigens wel kunnen uitschakelen bij de tegenstander.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  woensdag 19 oktober 2011 @ 17:50:08 #279
358579 Fbrouwer
Vader van 2 jarige zoon Jason,
pi_103288268
quote:
7s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 15:26 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Passing support verminderen bij controller settings.
Heeft dat ook nog negatieve effecten?:P vervallen er wel dingen mee ?
Fan van Feyenoord en Real madrid. Houd van reizen, voetbal, wandelen en m'n gezin en familie!
pi_103288737
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 11:03 schreef HAL9000S het volgende:
soms slalommen matige spelers van de tegenpartij a la Messi door je verdediging of zetten ze elkaar met bizarre passing combinaties zomaar vrij voor de keeper.
Erger me daar kapot aan.
pi_103293871
Merk dat ik beter ga verdedigen over het algemeen...

Maarja ik stop 90% van hun aanvallen, maar uit die 2 kansen die ze dan wel krijgen scoren ze dan meteen 2 keer... bijna elke voorzet vanaf de zijkant is een doelpunt. En als ze doorbreken in mn 16 is het ook 100% doelpunt... zeer frustrerend dit... pffff
pi_103299588
quote:
7s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 15:51 schreef HAL9000S het volgende:
Er is daadwerkelijk een sprint bug ja? Ik ben 'om die bug heen gaan spelen' en me gaan focussen op tikken en passing. Leuke mogelijkheid om dat ook eens te trainen aangezien ik vrijwel altijd op snelheid gespeeld heb in het verleden.
Met sprint bug is gewoon niet te spelen, wacht wel tot november en dan probeer ik het nog een keer :)
  woensdag 19 oktober 2011 @ 22:13:02 #283
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_103301588
quote:
Speler 1

Vreemd genoeg heeft alleen de controller van speler 1 last van de bug. Een tijdelijke oplossing is je gebruikersprofiel uit te loggen op controller 1 en daarna op controller 2 weer in te loggen.
http://psonly.nl/nieuws/3(...)012_stutter_run-bug/
Cop killer
Kill them, cop killer
  woensdag 19 oktober 2011 @ 22:17:07 #284
111172 Noax
pi_103301826
Ik had wel last van die bug op de Xbox360....
Op de PS3 versie het probleem nog niet tegen gekomen.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_103305164
Blijf me irriteren aan het spel. Echt jammer, het spel ziet er allemaal zoooo veelbelovend uit. En de combinatie's, het passen en dergelijke is geweldig. Alleen dat verdedigen, en dan niet van jezelf uit. Maar meer van de computer, steeds precies dat juiste tikje. Ik wordt er echt gek van. Zeer grote aderlating voro dit spel. Als het zo door blijft gaan denk ik dat ik hem snel aan de kant ga leggen en alleen nog persoon tegen persoon ga spelen. Zeer jammer dat het dan zo moet gaan.
pi_103374874
Tot nu toe hebben bij mij alleen Casillas en Buffon een bal klemvast gehad

[ Bericht 2% gewijzigd door Romanus op 21-10-2011 16:50:41 ]
pi_103375881
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 15:20 schreef Romanus het volgende:
Tot nu toe hebben bij mij alleen Casillas of Buffon een bal klemvast gehad
Casillas wisselt bij mij briljante reddingen af met enorme blunders. :')
pi_103420170

De details op het gezicht van spelers (deze heb ik zelf gemaakt) zijn best goed
pi_103420364
Zelfs na 50 wedstrijden vind ik 2011 beter :{
pi_103421198
na 15 wedstrijden gestopt met dit spel voor eventjes want het spel frustreerde me echt heel erg.
pi_103430265
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:27 schreef Kermit. het volgende:
na 15 wedstrijden gestopt met dit spel voor eventjes want het spel frustreerde me echt heel erg.
Je bent niet de enige..
  zondag 23 oktober 2011 @ 22:53:45 #292
310742 Perlenbacher
Premium Pilsner
pi_103479024
Kun je al eens je eigen master league team meenemen naar anderen om ze te vernederen? Die tijd van de memorycards was een fraaie
  zondag 23 oktober 2011 @ 23:39:08 #293
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_103481360
Online met je master league?

Heb deze PES nu net zo onder de knie als 2011, ook het verdedigen.
Cop killer
Kill them, cop killer
  zondag 23 oktober 2011 @ 23:40:06 #294
310742 Perlenbacher
Premium Pilsner
pi_103481418
quote:
7s.gif Op zondag 23 oktober 2011 23:39 schreef HAL9000S het volgende:
Online met je master league?

Heb deze PES nu net zo onder de knie als 2011, ook het verdedigen.
Nee, gewoon je team opslaan op een usb stick bijvoorbeeld en dan inladen. Net als vroeger. Irl een vriend verslaan is stukken mooier dan online.

Edit: Of wut, je kunt online je team opslaan en dan inladen op een andermans playstation?
pi_103488490
Een potje of 15 achter de rug en 2012 is echt vele malen beter dan 2011.

Waar in 2011 je medespelers maar een beetje grassprieten stonden te tellen als je zelf aan de bal was lopen ze nu zowaar ruimtes in, alleen al hierom een verademing tov 2011.

Op Pro heb ik hele spannende potjes tegen de CPU, verlies nog wel veel, maar merk dat het per potje beter gaat. :)

Online vind ik de speelsnelheid wat te hoog, speel zelf op -1 en dat is imo ideaal, online lijkt het net een flipperkast zo snel kan het gaan. (zeker als je tegenstander Barca kiest, en dat doen ze praktisch allemaal)

Vermaak me iig weer prima met PES. O+
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 24 oktober 2011 @ 11:29:46 #296
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_103490390
Maak je ook zoveel gebruik van van off the ball control voor je medespelers? Ik laat ze regelmatig diep gaan en dat werkt vrij goed moet ik zeggen.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_103550661
Het verdedigen gaat hier inmiddels beter.
pi_103552948
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 10:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Een potje of 15 achter de rug en 2012 is echt vele malen beter dan 2011.

Waar in 2011 je medespelers maar een beetje grassprieten stonden te tellen als je zelf aan de bal was lopen ze nu zowaar ruimtes in, alleen al hierom een verademing tov 2011.

Op Pro heb ik hele spannende potjes tegen de CPU, verlies nog wel veel, maar merk dat het per potje beter gaat. :)

Online vind ik de speelsnelheid wat te hoog, speel zelf op -1 en dat is imo ideaal, online lijkt het net een flipperkast zo snel kan het gaan. (zeker als je tegenstander Barca kiest, en dat doen ze praktisch allemaal)

Vermaak me iig weer prima met PES. O+
Serieus? Ik vind +2 zelfs te langzaam.

Ik heb 11 weer in mijn PS3 gestopt en wacht tot er een flinke update komt. Na 100 potjes gespeeld te hebben, kan ik er gewoon niet aan wennen :N

1 ding vind ik wel positief: Wedstrijden zijn spannender geworden. Waar ik met 11 soms met 7/8-0 gehakt maakte van veel clubs, heb ik het nu een heel stuk lastiger op "normaal"

Maar de besturing hé... nog steeds geef ik passjes naar plekken waar ik het totaal niet bedoeld heb. :N
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 23:18:23 #299
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_103564971
Iemand enig idee hoe je een nieuwe OML start? Kan niet meer verder.. :')
pi_103569234
Vind opzich het spel wel lekker spelen. Alleen er zitten gewoon extreem rare situaties in, passes over 2 meter die niet aankomen en passes die compleet de andere kant op gaan. Er gebeurt echt bizarre shit soms. Niet te verklaren eigen doelpunten van de cpu bijvoorbeeld.
Maar t kan er ook aan liggen dat ik het nog niet veel gespeeld heb.
pi_103570647
vol.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')