abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103221984
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:31 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Ik wordt gek man, echt mijn verdedigers zijn lucht ofzo. Wat gaat het allemaal zo makkelijk bij de tegenstander zeg. Hele tijd val ik aan, maar ik kom hun strafschopgebied niet eens in. Steeds schoten randje strafschopgebied, alles over en naast. 3x een counter en bam 3-0 achter. Robben is trager dan elke speler van Argentinië :')!!!

Zo stom, want op gemiddeld dan is het zoooo gemakkelijk, maar op prof spelen is niet goed voor mijn hart. Nog maar wat oefenen dan, echt wat irritant.

Eindelijk .. was al bang dat ik de enige was.
Ik heb echt PRECIES hetzelfde probleem.

PES11 speelde ik op hoogste niveau, en nu PES2012 wil het maar niet lukken. Gemiddeld niveau is indd veel te makkelijk. Maar of prof is het geen doen. Ik win wel aardig wat nog maar ik verlies altijd op dezelfde manier. Ik kom niet door een verdediging heen, een man voorbij spelen is bijna onmogelijk. En de tegenstander loopt door m'n verdediging heen alsof ze er niet staan.

Ook schieten ze vaak tegen elkaar aan tijdens het uitverdedigen nog voor ik een knop ik kan drukken. Of lopen ze langs de bal.. en de tegenstander zit er wel scherp op de hele tijd en knalt alles er in 1 keer in.

Zoveel wedstrijden gehad dat ik 75% balbezit had en +- 10 schoten op doel, tegenstander 1 of 2 and 1-0 verliezen...

Ik geef niet op maar dit is wel frustrerend.. zit heel internet af te zoeken naar guides waar ik beter van kan worden oid.
pi_103222205
Die keepers zijn ook belachelijk slecht. Net effe CL op prof gedaan, 0-5 verloren van Zagreb thuis door 5 blunders van Vermeer :')

Volgende wedstrijd Real Madrid uit, win ik met 1-2, de tegengoal ook weer door een blunder :')
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 08:19:14 #253
292905 Tjaapo
Bad Ass Mofo
pi_103223910
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 01:35 schreef J86 het volgende:

[..]

Eindelijk .. was al bang dat ik de enige was.
Ik heb echt PRECIES hetzelfde probleem.

PES11 speelde ik op hoogste niveau, en nu PES2012 wil het maar niet lukken. Gemiddeld niveau is indd veel te makkelijk. Maar of prof is het geen doen. Ik win wel aardig wat nog maar ik verlies altijd op dezelfde manier. Ik kom niet door een verdediging heen, een man voorbij spelen is bijna onmogelijk. En de tegenstander loopt door m'n verdediging heen alsof ze er niet staan.
Same hier, speelde online altijd van die competities en zelfs paar keer doorgekomen tot de knock out fase. Dit is echt niet te doen ik heb nu online nog maar 425 punten, terwijk ik vaak beter ben als de tegenstander. Die krijgen een paar counters en slalommen door mijn verdediging heen en scoren gelijk. Wordt er helemaal gek van en sta op het punt om mijn spel in te ruilen bij gamemania. Online zuigt (ook omdat al die pusa's Barca of Real kiezen)

Ik geef niet op maar dit is wel frustrerend.. zit heel internet af te zoeken naar guides waar ik beter van kan worden oid.
PSN: Tjaapo
pi_103224209
Ah, ben niet de enige met kritiek hier. Ik kan gewoon niet scoren op het hoogste niveau, terwijl ik met 11 soms met 7/8-0 won op het hoogste niveau.

Konami mag echt met een flinke update komen om dit spel te redden!
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_103224428
Bij mij gaat op het hoogste niveau tot nu toe wel aardig (hoewel ik met topclubs tegen kwalitatief minder sterke clubs speel).

quote:
Real Madrid - Bayer Leverkusen 4-1
Ajax - AC Milan 2-3
Vitesse - Manchester United 0-1
Erger me af en toe wel aan het passen en aan het feit dat Jenner (na een voorzet) meer kopduels wint van Ferdinand en Sigthorsson van Thiago Silva. :') Hoe kun je de assistentie wat betreft het passen weer veranderen?

[ Bericht 0% gewijzigd door TvhN op 18-10-2011 09:07:27 ]
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:18:08 #256
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_103226004
Hier nog eentje die de 'kritiek' steunt. Ik merk dat ik uit frustratie de controller na twee potjes alweer weggooi :{ . Fifa12 spelen is ook geen optie, want die singleplayer vind ik nog irritanter dan die van PES2012 :'(
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:03:43 #257
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_103226886
Ik vind het eigenlijk wel meevallen allemaal. Heb nu 1 seizoen master league erop zitten met FC Utrecht op prof niveau en heb Europees voetbal kunnen behalen. Ben het er mee eens dat verdedigen soms frustrerend moeilijk kan zijn... soms slalommen matige spelers van de tegenpartij a la Messi door je verdediging of zetten ze elkaar met bizarre passing combinaties zomaar vrij voor de keeper. Slidings maken is een stuk moeilijker en je pakt veel sneller een kaart, heb over het algemeen sowieso veel overtredingen nodig.

Met wat betere verdedigers (minimaal overall skill van 75-80) en met een keeper van in de 80 is het ook een stuk beter te doen merk ik. Wat ook helpt voor zowel verdedigen als aanvallen is het spel wat langzamer laten draaien. Je hebt dan de tijd om rustig te verdedigen, je hebt meer de tijd om beheerst in te stappen met de x-button, je hebt meer tijd om rustig te kijken en rustig te combineren tijdens het aanvallen etc.

Het is moeilijk maar niet te moeilijk in mijn optiek, je moet tijdens het spelen voor de volle 100% geconcentreerd zijn en bewust verdedigen anders krijg je gewoon een doelpunt tegen. Zorgt soms voor veel frustratie maar ook voor ongekende euforie als je een goal scoort of uiteindelijk toch de partij wint.

Het is iig stukken beter dan alleen op kruisje drukken en druk zetten met vierkantje zoals in de voorgaande delen. Oh en scoren is hier absoluut geen probleem, dat gaat net zo lekker als in 2011.

[ Bericht 6% gewijzigd door HAL9000S op 18-10-2011 11:10:38 ]
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:04:25 #258
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_103226899
Moet wel zeggen dat ik world class nog niet aan durf ;(
Cop killer
Kill them, cop killer
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:11:33 #259
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_103227054
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 09:01 schreef TvhN het volgende:
Bij mij gaat op het hoogste niveau tot nu toe wel aardig (hoewel ik met topclubs tegen kwalitatief minder sterke clubs speel).

[..]

Erger me af en toe wel aan het passen en aan het feit dat Jenner (na een voorzet) meer kopduels wint van Ferdinand en Sigthorsson van Thiago Silva. :') Hoe kun je de assistentie wat betreft het passen weer veranderen?
Op pauze zetten en dan bij controller settings kijken.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_103228424
Ik ben toch wel lyrisch over de nieuwe PES. :)

Allereerst voelt de balcontrole 100x beter dan op in PES 2011.
Denk hierbij aan de bal aannemen, dribbelen, wegdraaien...
Het voelt allemaal veel losser, minder statisch, en meer als echt voetbal.
Ik speel het op mijn laptop, aangesloten aan m'n TV, met een klassieke PS controller.
Ik heb die knop voor dat weg draaien gekoppeld aan R2, onder rennen dus.

Ik moet zeggen dat deze knop echt een wereld opende voor me.
Weg draaien bij een speler en dus een actie maken is heerlijk.
Ik kan nu op randje 16 zoeken naar een juist moment om lekker uit te halen.

Zelf heb ik ook nog niet op het allerhoogste niveau gespeeld.
Maar op het niveau daar onder heb ik gister toch aardig wat potjes gewonnen.
Nederland - Duitsland (natuurlijk) werd 2-1, Barca - Real (3-2), ManU - ManC (2-0).
Natuurlijk ook al wel wat verloren, maar dat mag de pret niet drukken.
Ik probeer in ieder geval wel met een goede tegenstander een andere goede tegenstander te bespelen, zo leer je het het snelst vind ik.

Wat ik wel echt heel, HEEL slecht vind zijn de transfers.
Liggen hun daar te slapen bij Konami ofzo?
Om maar een transfer te noemen; Aguero speelt nog bij fucking Atletico..
Een van de grootste transfers deze zomer die gewoon niet is doorgevoerd.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:00:00 #261
292905 Tjaapo
Bad Ass Mofo
pi_103228581
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 11:55 schreef LePoo het volgende:
Ik ben toch wel lyrisch over de nieuwe PES. :)

Allereerst voelt de balcontrole 100x beter dan op in PES 2011.
Denk hierbij aan de bal aannemen, dribbelen, wegdraaien...
Het voelt allemaal veel losser, minder statisch, en meer als echt voetbal.
Ik speel het op mijn laptop, aangesloten aan m'n TV, met een klassieke PS controller.

Zelf heb ik ook nog niet op het allerhoogste niveau gespeeld.
Maar op het niveau daar onder heb ik gister toch aardig wat potjes gewonnen.
Nederland - Duitsland (natuurlijk) werd 2-1, Barca - Real (3-2), ManU - ManC (2-0).
Natuurlijk ook al wel wat verloren, maar dat mag de pret niet drukken.
Ik probeer in ieder geval wel met een goede tegenstander een andere goede tegenstander te bespelen, zo leer je het het snelst vind ik.

Weet niet hoor, maar je kan gewoon de transfers downloaden want bij mij speelt ie gewoon bij city hoor.
pi_103228786
huilen omdat je niet meteen op het topniveau alles wint :')

oefenen noemt men zoiets. Dus misschien eerst een seizoen een niveautje lager spelen, wedden dat het daarna beter gaat op topniveau ;)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:13:02 #263
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_103229049
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 11:55 schreef LePoo het volgende:

Option file.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_103229247
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 12:13 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Option file.
er is toch ook al een officiele update uit met de juiste transfers...
maar dat blijft idd slecht, nu was het gelukkig meteen de dag dat het spel uitkwam dat er een update was maar er is ook weleens een maand of 2 overheen gegaan
pi_103237298
quote:
0s.gif [b]Op dinsdag 18 oktober 2011 11:55 schreef LePoo het volgende:[/b

Welke knop bedoel je?
pi_103237433
Daymos heeft 1.5 ook uitgebracht, iemand die daar al mee aan de gang is geweest?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_103239939
weet iemand wat te doen als je ps3 uitvalt en het rode lichtje blijft knipperen :(
pi_103240209
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 12:06 schreef planethugo het volgende:
huilen omdat je niet meteen op het topniveau alles wint :')

oefenen noemt men zoiets. Dus misschien eerst een seizoen een niveautje lager spelen, wedden dat het daarna beter gaat op topniveau ;)
Je leest niet...

Ik speel PES 5 jaar nu en elke nieuwe versie is het weer ff lager niveau beginnen en weer wennen aan de veranderde besturing. Maar dit jaar is het gewoon echt heel anders. En een niveau lager is ook geen optie want dan win ik alles met 5-0. De besturing en het verdedigen is gewoon heel frustrerend dit jaar. Veel guides en filmpjes gechecked maar geen verbetering. Al 1,5 seizoen ML gespeeld, geen verbetering. Ik win wel redelijk wat, maar meestal loop ik alleen maar achter de feiten aan. Binnen 30 min doelpunt tegen, ELKE wedstrijd en altijd op een kut manier. Vaak kan ik nog tot een gelijkspel komen maar echt het verdedigen is hopeloos. En ook het passen is ook zeer wisselvallig. Zowel met als zonder pass hulp.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:33:41 #269
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_103241049
Dus eigenlijk is het spel te moeilijk voor je? Verdedigen is moeilijk maar niet hopeloos, passen heb ik echt geen problemen mee en scoren ook niet.

Vind het raar dat je na 1,5 jaar Master League iedere wedstrijd binnen een half uur een tegen doelpunt krijgt en nog steeds alleen nog maar achter de feiten aan loopt.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_103241761
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:03 schreef planethugo het volgende:
weet iemand wat te doen als je ps3 uitvalt en het rode lichtje blijft knipperen :(
Je ps3 door de raam gooien.
pi_103253344
Die keepers zijn inderdaad nogal slecht.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 11:39:48 #272
292905 Tjaapo
Bad Ass Mofo
pi_103272548
Nee maar, gister zowaar een aantal potjes gewonnen en mijn punten niveau van 430 naar 471 gehaald. Ik verdedig nu op een andere manier, ik hou continu x ingedrukt en als ik het moment daar acht dan druk ik op R2 om de bal af te pakken.
pi_103274447
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 16:02 schreef hamburgerjongen het volgende:

[..]

Welke knop bedoel je?
Ik weet zo even niet welke knop het is, dit zal ik thuis moeten controleren.
Laat het je hier wel weten, maar het is naar mijn weten ook de knop waarmee je spelers in de diepte laat lopen.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 15:23:15 #274
358579 Fbrouwer
Vader van 2 jarige zoon Jason,
pi_103281829
Gister voor het eerst pes2012 gespeeld. Vond het de eerste 10 minuten even wennen ( tegen een vriend ) daarna begon het te lopen en wedstrijd eindigde in 4-3 voor mij ^O^ .
8 potjes gespeeld 7 gewonnen 1 verloren. en dat terwijl we met 11 rond het zelfde niveau zaten.
vind het wel degelijk een upgrade. ook met het "dode spel moment besturing"

1 ding wat ik dan nog wel irritant vind zijn de steekpassjes. van ozil op ronaldo bijv. en dat speel ie m naar een geheel ander persoon.. terwijl ik in de goeie richting etc paas. heel raar 8)7. maar dat zal even wennen zijn.

Slechtste punt vindt ik dat ze Barca zo ontzettend goed hebben gemaakt. ( ik ben dan zelf voor real )
tuurlijk hun middenveld is beter. maar om het zo erg te laten verschillen?!
iniesta 97?! fabregas 95?! Xavi 96?! komt ozil met 88... die ligt dik op het niveau van hun...
Benzema en higua 82?
Ramos 84 & alves 94?!

krachtmetingen kloppen niet. barca heeft ze geld toegeschoven :+
Fan van Feyenoord en Real madrid. Houd van reizen, voetbal, wandelen en m'n gezin en familie!
  woensdag 19 oktober 2011 @ 15:26:04 #275
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_103281947
quote:
10s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 15:23 schreef Fbrouwer het volgende:

1 ding wat ik dan nog wel irritant vind zijn de steekpassjes. van ozil op ronaldo bijv. en dat speel ie m naar een geheel ander persoon.. terwijl ik in de goeie richting etc paas. heel raar 8)7. maar dat zal even wennen zijn.

Passing support verminderen bij controller settings.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_103282806
Jammer dat de sprint bug pas in November word aangepakt :')!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  woensdag 19 oktober 2011 @ 15:51:30 #277
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_103282979
Er is daadwerkelijk een sprint bug ja? Ik ben 'om die bug heen gaan spelen' en me gaan focussen op tikken en passing. Leuke mogelijkheid om dat ook eens te trainen aangezien ik vrijwel altijd op snelheid gespeeld heb in het verleden.
Cop killer
Kill them, cop killer
  woensdag 19 oktober 2011 @ 17:16:07 #278
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_103287026
Hoe zet je de spelersnamen van je eigen team uit?
Wanneer ik nu een wedstrijd speel, verschijnt continue de spelersnaam boven de speler die aan de bal is.

Dit heb ik overigens wel kunnen uitschakelen bij de tegenstander.
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  woensdag 19 oktober 2011 @ 17:50:08 #279
358579 Fbrouwer
Vader van 2 jarige zoon Jason,
pi_103288268
quote:
7s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 15:26 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Passing support verminderen bij controller settings.
Heeft dat ook nog negatieve effecten?:P vervallen er wel dingen mee ?
Fan van Feyenoord en Real madrid. Houd van reizen, voetbal, wandelen en m'n gezin en familie!
pi_103288737
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 11:03 schreef HAL9000S het volgende:
soms slalommen matige spelers van de tegenpartij a la Messi door je verdediging of zetten ze elkaar met bizarre passing combinaties zomaar vrij voor de keeper.
Erger me daar kapot aan.
pi_103293871
Merk dat ik beter ga verdedigen over het algemeen...

Maarja ik stop 90% van hun aanvallen, maar uit die 2 kansen die ze dan wel krijgen scoren ze dan meteen 2 keer... bijna elke voorzet vanaf de zijkant is een doelpunt. En als ze doorbreken in mn 16 is het ook 100% doelpunt... zeer frustrerend dit... pffff
pi_103299588
quote:
7s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 15:51 schreef HAL9000S het volgende:
Er is daadwerkelijk een sprint bug ja? Ik ben 'om die bug heen gaan spelen' en me gaan focussen op tikken en passing. Leuke mogelijkheid om dat ook eens te trainen aangezien ik vrijwel altijd op snelheid gespeeld heb in het verleden.
Met sprint bug is gewoon niet te spelen, wacht wel tot november en dan probeer ik het nog een keer :)
  woensdag 19 oktober 2011 @ 22:13:02 #283
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_103301588
quote:
Speler 1

Vreemd genoeg heeft alleen de controller van speler 1 last van de bug. Een tijdelijke oplossing is je gebruikersprofiel uit te loggen op controller 1 en daarna op controller 2 weer in te loggen.
http://psonly.nl/nieuws/3(...)012_stutter_run-bug/
Cop killer
Kill them, cop killer
  woensdag 19 oktober 2011 @ 22:17:07 #284
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_103301826
Ik had wel last van die bug op de Xbox360....
Op de PS3 versie het probleem nog niet tegen gekomen.
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_103305164
Blijf me irriteren aan het spel. Echt jammer, het spel ziet er allemaal zoooo veelbelovend uit. En de combinatie's, het passen en dergelijke is geweldig. Alleen dat verdedigen, en dan niet van jezelf uit. Maar meer van de computer, steeds precies dat juiste tikje. Ik wordt er echt gek van. Zeer grote aderlating voro dit spel. Als het zo door blijft gaan denk ik dat ik hem snel aan de kant ga leggen en alleen nog persoon tegen persoon ga spelen. Zeer jammer dat het dan zo moet gaan.
pi_103374874
Tot nu toe hebben bij mij alleen Casillas en Buffon een bal klemvast gehad

[ Bericht 2% gewijzigd door Romanus op 21-10-2011 16:50:41 ]
pi_103375881
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 15:20 schreef Romanus het volgende:
Tot nu toe hebben bij mij alleen Casillas of Buffon een bal klemvast gehad
Casillas wisselt bij mij briljante reddingen af met enorme blunders. :')
pi_103420170

De details op het gezicht van spelers (deze heb ik zelf gemaakt) zijn best goed
pi_103420364
Zelfs na 50 wedstrijden vind ik 2011 beter :{
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_103421198
na 15 wedstrijden gestopt met dit spel voor eventjes want het spel frustreerde me echt heel erg.
pi_103430265
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:27 schreef Kermit. het volgende:
na 15 wedstrijden gestopt met dit spel voor eventjes want het spel frustreerde me echt heel erg.
Je bent niet de enige..
  zondag 23 oktober 2011 @ 22:53:45 #292
310742 Perlenbacher
Premium Pilsner
pi_103479024
Kun je al eens je eigen master league team meenemen naar anderen om ze te vernederen? Die tijd van de memorycards was een fraaie
  zondag 23 oktober 2011 @ 23:39:08 #293
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_103481360
Online met je master league?

Heb deze PES nu net zo onder de knie als 2011, ook het verdedigen.
Cop killer
Kill them, cop killer
  zondag 23 oktober 2011 @ 23:40:06 #294
310742 Perlenbacher
Premium Pilsner
pi_103481418
quote:
7s.gif Op zondag 23 oktober 2011 23:39 schreef HAL9000S het volgende:
Online met je master league?

Heb deze PES nu net zo onder de knie als 2011, ook het verdedigen.
Nee, gewoon je team opslaan op een usb stick bijvoorbeeld en dan inladen. Net als vroeger. Irl een vriend verslaan is stukken mooier dan online.

Edit: Of wut, je kunt online je team opslaan en dan inladen op een andermans playstation?
pi_103488490
Een potje of 15 achter de rug en 2012 is echt vele malen beter dan 2011.

Waar in 2011 je medespelers maar een beetje grassprieten stonden te tellen als je zelf aan de bal was lopen ze nu zowaar ruimtes in, alleen al hierom een verademing tov 2011.

Op Pro heb ik hele spannende potjes tegen de CPU, verlies nog wel veel, maar merk dat het per potje beter gaat. :)

Online vind ik de speelsnelheid wat te hoog, speel zelf op -1 en dat is imo ideaal, online lijkt het net een flipperkast zo snel kan het gaan. (zeker als je tegenstander Barca kiest, en dat doen ze praktisch allemaal)

Vermaak me iig weer prima met PES. O+
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 24 oktober 2011 @ 11:29:46 #296
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_103490390
Maak je ook zoveel gebruik van van off the ball control voor je medespelers? Ik laat ze regelmatig diep gaan en dat werkt vrij goed moet ik zeggen.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_103550661
Het verdedigen gaat hier inmiddels beter.
pi_103552948
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 10:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Een potje of 15 achter de rug en 2012 is echt vele malen beter dan 2011.

Waar in 2011 je medespelers maar een beetje grassprieten stonden te tellen als je zelf aan de bal was lopen ze nu zowaar ruimtes in, alleen al hierom een verademing tov 2011.

Op Pro heb ik hele spannende potjes tegen de CPU, verlies nog wel veel, maar merk dat het per potje beter gaat. :)

Online vind ik de speelsnelheid wat te hoog, speel zelf op -1 en dat is imo ideaal, online lijkt het net een flipperkast zo snel kan het gaan. (zeker als je tegenstander Barca kiest, en dat doen ze praktisch allemaal)

Vermaak me iig weer prima met PES. O+
Serieus? Ik vind +2 zelfs te langzaam.

Ik heb 11 weer in mijn PS3 gestopt en wacht tot er een flinke update komt. Na 100 potjes gespeeld te hebben, kan ik er gewoon niet aan wennen :N

1 ding vind ik wel positief: Wedstrijden zijn spannender geworden. Waar ik met 11 soms met 7/8-0 gehakt maakte van veel clubs, heb ik het nu een heel stuk lastiger op "normaal"

Maar de besturing hé... nog steeds geef ik passjes naar plekken waar ik het totaal niet bedoeld heb. :N
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 23:18:23 #299
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_103564971
Iemand enig idee hoe je een nieuwe OML start? Kan niet meer verder.. :')
pi_103569234
Vind opzich het spel wel lekker spelen. Alleen er zitten gewoon extreem rare situaties in, passes over 2 meter die niet aankomen en passes die compleet de andere kant op gaan. Er gebeurt echt bizarre shit soms. Niet te verklaren eigen doelpunten van de cpu bijvoorbeeld.
Maar t kan er ook aan liggen dat ik het nog niet veel gespeeld heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')