Heeft dat ook nog negatieve effecten?:P vervallen er wel dingen mee ?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:26 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Passing support verminderen bij controller settings.
Erger me daar kapot aan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:03 schreef HAL9000S het volgende:
soms slalommen matige spelers van de tegenpartij a la Messi door je verdediging of zetten ze elkaar met bizarre passing combinaties zomaar vrij voor de keeper.
Met sprint bug is gewoon niet te spelen, wacht wel tot november en dan probeer ik het nog een keerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:51 schreef HAL9000S het volgende:
Er is daadwerkelijk een sprint bug ja? Ik ben 'om die bug heen gaan spelen' en me gaan focussen op tikken en passing. Leuke mogelijkheid om dat ook eens te trainen aangezien ik vrijwel altijd op snelheid gespeeld heb in het verleden.
http://psonly.nl/nieuws/3(...)012_stutter_run-bug/quote:Speler 1
Vreemd genoeg heeft alleen de controller van speler 1 last van de bug. Een tijdelijke oplossing is je gebruikersprofiel uit te loggen op controller 1 en daarna op controller 2 weer in te loggen.
Casillas wisselt bij mij briljante reddingen af met enorme blunders.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:20 schreef Romanus het volgende:
Tot nu toe hebben bij mij alleen Casillas of Buffon een bal klemvast gehad
Je bent niet de enige..quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:27 schreef Kermit. het volgende:
na 15 wedstrijden gestopt met dit spel voor eventjes want het spel frustreerde me echt heel erg.
Nee, gewoon je team opslaan op een usb stick bijvoorbeeld en dan inladen. Net als vroeger. Irl een vriend verslaan is stukken mooier dan online.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:39 schreef HAL9000S het volgende:
Online met je master league?
Heb deze PES nu net zo onder de knie als 2011, ook het verdedigen.
Serieus? Ik vind +2 zelfs te langzaam.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Een potje of 15 achter de rug en 2012 is echt vele malen beter dan 2011.
Waar in 2011 je medespelers maar een beetje grassprieten stonden te tellen als je zelf aan de bal was lopen ze nu zowaar ruimtes in, alleen al hierom een verademing tov 2011.
Op Pro heb ik hele spannende potjes tegen de CPU, verlies nog wel veel, maar merk dat het per potje beter gaat.
Online vind ik de speelsnelheid wat te hoog, speel zelf op -1 en dat is imo ideaal, online lijkt het net een flipperkast zo snel kan het gaan. (zeker als je tegenstander Barca kiest, en dat doen ze praktisch allemaal)
Vermaak me iig weer prima met PES.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |