Serieus, gisteren waren er toen ik bestelde nog 6 beschikbaar. Je vist helaas achter het net.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:35 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Beschikbaarheid:
Niet op voorraad, Verwacht 5-10 werkdagen
Lijkt me sterk![]()
Lading die eerder binnenkomt en die 10 dagen voor release al verkocht wordt heb ik nog niet vaak meegemaakt.
Ik heb zojuist ff een belletje gedaan, ze hebben inderdaad een vroege levering gehad, de eerste exemplaren gisteren al verstuurd en die van mij gaat vandaag omdat ik hem pas na 1600 heb kunnen bestellen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:35 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Beschikbaarheid:
Niet op voorraad, Verwacht 5-10 werkdagen
Lijkt me sterk![]()
Lading die eerder binnenkomt en die 10 dagen voor release al verkocht wordt heb ik nog niet vaak meegemaakt.
Ben blij dat ik ben geattendeerd dat hij daar te koop was, prijs is ook nog eens scherp. Gelijk mijn huidige order bij BOL.com gecancelledquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:44 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik heb zojuist ff een belletje gedaan, ze hebben inderdaad een vroege levering gehad, de eerste exemplaren gisteren al verstuurd en die van mij gaat vandaag omdat ik hem pas na 1600 heb kunnen bestellen.
Morgen PES spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
Ik vind het spel wel beter dan de vorige pes. Het is alleen wel moeilijker, want de computer is veel beter geworden. Ik ben nu bij de master leauge met Ajax begonnen. Je begint dan met een team met allemaal verzonnen spelers. Ik weet niet zeker of je kan promoveren maar ik dacht het wel.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:21 schreef Friesz het volgende:
Vraagjes voor de lucky bastards die hem al hebben:
Speelt hij, net zoals de demo, echt beter dan de vorige pes? Hoe is de master league? Kun je in de master league ook beginnen in de tweede divisie, zodat je kunt promoveren voordat je Europees kunt spelen (zoals met Ajax beginnen in division 2)? Lijkt me namelijk leuk zelf een team te maken en dan van onder aan opbouwen.
Ok, beter. Maar kun je ook weer kiezen voor de echte spelerselecties? Selecties met verzonnen spelers is toch minder leuk vind ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:05 schreef hamburgerjongen het volgende:
[..]
Ik vind het spel wel beter dan de vorige pes. Het is alleen wel moeilijker, want de computer is veel beter geworden. Ik ben nu bij de master leauge met Ajax begonnen. Je begint dan met een team met allemaal verzonnen spelers. Ik weet niet zeker of je kan promoveren maar ik dacht het wel.
Klopt iddquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:30 schreef HAL9000S het volgende:
Dat hadden jullie nog niet gelezen in de reviews? Ik vind het niet zo'n probleem, volgens mij bij de eerste master league was dat ook al het geval. Denk trouwens dat het een unlockable iets zal zijn ofzo, een team met de echte selectiespelers kunnen kiezen voor de ML.
Echte spelersselectie is lame man, Master League was voorheen altijd met die standaard spelers, jezelf opvreten als je eindelijk een kans krijgt en je schele spits hem 4 meter naast knalt. Zo moet de Master League zijn! Volledig terecht dat ze dat hebben aangepastquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:33 schreef Friesz het volgende:
[..]
Ok, beter. Maar kun je ook weer kiezen voor de echte spelerselecties? Selecties met verzonnen spelers is toch minder leuk vind ik.
Zijn er hier mensen die het al sinds pes 2 speelden? En vanaf 10 een beetje begonnen af te haken? Wat vinden die nu van het spel? Ik vind het nog steeds zo irritant als pes11, enkele verbeteringen maar gewoon niet zoals het ooit speelde..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:28 schreef HOEAH1980 het volgende:
[..]
Echte spelersselectie is lame man, Master League was voorheen altijd met die standaard spelers, jezelf opvreten als je eindelijk een kans krijgt en je schele spits hem 4 meter naast knalt. Zo moet de Master League zijn! Volledig terecht dat ze dat hebben aangepast![]()
Volgens mij begin je inderdaad in Divisie 2
Ik speel hem sinds deel 1 op de psx, bij 10 ben ik bijna afgehaakt (heb toen ook fifa10 een kans gegevenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:42 schreef m25 het volgende:
[..]
Zijn er hier mensen die het al sinds pes 2 speelden? En vanaf 10 een beetje begonnen af te haken? Wat vinden die nu van het spel? Ik vind het nog steeds zo irritant als pes11, enkele verbeteringen maar gewoon niet zoals het ooit speelde..
Idd. Een goal scoren in PES geeft zelden zoveel voldoening als in je beginperiode van de Master league, als je nog niet gewend bent aan de nieuwe PES en je tegenstanders veel beter zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:28 schreef HOEAH1980 het volgende:
[..]
Echte spelersselectie is lame man, Master League was voorheen altijd met die standaard spelers, jezelf opvreten als je eindelijk een kans krijgt en je schele spits hem 4 meter naast knalt. Zo moet de Master League zijn! Volledig terecht dat ze dat hebben aangepast![]()
Mooi zo.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:17 schreef Kw4Kje het volgende:
Voor 100 GP kun je default squad in master league unlocken. Daar zit je zo aan.
Ik speelde PES 2 nog op de psx. Daarna PES 3, 4, 5, 6, 7, 2008 en 2009 op de PS2. Vooral PES 2, 3 en 6 waren masterlijk! Toen ik PES 2009 op de Playstation 3 speelde, viel die erg tegen. Probeerde na lang twijfelen toch maar eens Fifa09 en sindsdien ben ik overgestapt op Fifa. Toch kocht ik ook PES nog. Vind het namelijk geweldig om uren in de editmode te klooien en daarna de Master League te spelen met je eigen gemaakte clubs. Bij PES 2011 had ik zelfs de gehele Jupiler League gemaakt, incl. logo's, goaltunes en stadions, zodat je in de Master League kon promoveren naar de Eredivisie en dan CL spelen. Ja erg verslavend somsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:42 schreef m25 het volgende:
[..]
Zijn er hier mensen die het al sinds pes 2 speelden? En vanaf 10 een beetje begonnen af te haken? Wat vinden die nu van het spel? Ik vind het nog steeds zo irritant als pes11, enkele verbeteringen maar gewoon niet zoals het ooit speelde..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |