Wederom pes12pv.sfd deleten.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:39 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Heb demo2 gedownload maar moet ik nou serieus 5 minuten een filmpje gaan kijken eerst?
Ik vind hem juist superbehendig en snel de R2 knop.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:43 schreef Romanus het volgende:
Ik vind Sneijder net iets te slecht, hij kan goed schieten maar ik vind dat hij sneller moet kunnen draaien.
Hij schiet wel fantastisch, ook uit de draai. Toch vind ik 83 voor schotprecisie aan de lage kant. 85 zou ik eerder geven ofzoquote:Op donderdag 15 september 2011 22:47 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik vind hem juist superbehendig en snel de R2 knop.
Met Sneijder toch 2x toe een mooie pegel erin geschoten, was snoeihard dwars door het midden.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:10 schreef Romanus het volgende:
[..]
Hij schiet wel fantastisch, ook uit de draai. Toch vind ik 83 voor schotprecisie aan de lage kant. 85 zou ik eerder geven ofzo
Ik schiet alleen wel veel over
werkt niet samen met de jenkey team patch bij mijquote:Op donderdag 15 september 2011 22:52 schreef Kw4Kje het volgende:
PES 2012 Demo Unlocker 1.0
[ afbeelding ]
Werkt perfect.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat die armen om een speler heenzweven inplaats van dat ze elkaar ook echt aanraken.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:31 schreef Romanus het volgende:
Ik vind wel dat ze die ren animaties met zo'n motion pak zouden moeten maken, nu zie je soms gewoon dat het een loop is. En ze moeten de 'celebrations' nog aanpassen. Nu krijg je dat als je met een kleine speler scoort, er een grotere aankomt en zijn armen om zijn hoofd legt in plaats van om de speler heen.
hoe noem je dat? ik bedoel zoiets:Volgens mij is dat bijna onmogelijk om dat goed te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat die armen om een speler heenzweven inplaats van dat ze elkaar ook echt aanraken.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:38 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Volgens mij is dat bijna onmogelijk om dat goed te maken
Ik zie nog steeds dat het niet goed isquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:21 schreef Romanus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het kan wel. (is alleen lastig te laten zien via een afbeelding)
Overigens hebben ze het al wel verbeterd. Ik zie het in ieder geval een stuk minder vaak dan in PES 11 en 10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |