Leek en aardig allemaal hoor, maar hij zit dat dan met een console?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:27 schreef Kw4Kje het volgende:
Dan gebruik je toch dit? Doe ik ook altijd![]()
999999999 GP voor dit topic.
speel op 360 dus dat gaat m niet wordenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:27 schreef Kw4Kje het volgende:
Dan gebruik je toch dit? Doe ik ook altijd![]()
999999999 GP voor dit topic.
Zelfs dan pak ik de bal met zeer veel moeite af als ik de bal al afpak. Was R2 knop bij verdedigen al aardig gewent in 2011 versie.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:57 schreef HAL9000S het volgende:
Verdedigen is idd moeilijk, je kan bijna niet zonder de R2 imo.
Verdedigen is inderdaad lastiger, en je maakt sneller overtredingen. Over afstandschoten ben ik het niet eens. Heb met Ronaldo regelmatig vanaf eigen helft gescoord. Ook met Zlatan heb ik vaak vanaf 30+ meter gescoord.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:28 schreef Tjaapo het volgende:
Moet zeggen dat er toch wel redelijk verschil is als ik het vergelijk met pes 2011. Gisteren haast alles verloren. In pes 2011 kon ik altijd wel redelijk meekomen met de rest, ook paar keer de knock-out fase gehaald van online toernooien, maar gisteren haast alles verloren.
Vooral verdedigen vindt ik erg moeilijk geworden want de aanvallers van mijn online tegenstanders die slalommen gewoon om mijn verdedigers heen. Wat ik een positieve verandering vind zijn de afstandschoten. Ik krijg echt weer dat gevoel van pes 5 met die afstandspoeiers, iets wat ik in pes11 toch minder had. Al met al dus flink oefenen.
Met welke spelers? Ik speel met Barcelona, en weet dat ik met Xavi en Iniesta niet hoef te proberen van afstand te schieten. Met Messi en Villa kon ik wel een poging wagen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:06 schreef BoerBert het volgende:
Afstandschoten zijn inderdaad weer een stuk relaxter geworden. Bij de vorig schoot ik vrijwel niks in/richting de kruising, terwijl ik er nu al een paar zo in heb zitten.
Ik kies eigenlijk nooit Barca of Real, dat vind ik absoluut niet tof, is toch niks aan om te winnen met die teams. Dan wandel je zo overal doorheen met Messi of Ronaldo. In Pes 11 nam ik meestal Benfica of Sevilla, ook Aston Villa en Liverpool veel mee gespeeld. Wordt altijd doodmoe van al die gasten die Barca of Real kiezen. Doe je zo’n online competitie krijg je 6 keer achter elkaar barca of real. Maar goed voor iedereen natuurlijk vrij om te kiezenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Met welke spelers? Ik speel met Barcelona, en weet dat ik met Xavi en Iniesta niet hoef te proberen van afstand te schieten. Met Messi en Villa kon ik wel een poging wagen.
PES 2011 met Real Madrid.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:17 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Ik kies eigenlijk nooit Barca of Real, dat vind ik absoluut niet tof, is toch niks aan om te winnen met die teams. Dan wandel je zo overal doorheen met Messi of Ronaldo. In Pes 11 nam ik meestal Benfica of Sevilla, ook Aston Villa en Liverpool veel mee gespeeld. Wordt altijd doodmoe van al die gasten die Barca of Real kiezen. Doe je zo’n online competitie krijg je 6 keer achter elkaar barca of real. Maar goed voor iedereen natuurlijk vrij om te kiezenPES 12 vind ik trouwens Juventus echt lekker spelen.
Spelers met die 'Long Range Drive'-kaart (degene voor afstandsschoten iigquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Met welke spelers? Ik speel met Barcelona, en weet dat ik met Xavi en Iniesta niet hoef te proberen van afstand te schieten. Met Messi en Villa kon ik wel een poging wagen.
Waarom koop je hem niet gewoon in de winkel?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:32 schreef planethugo het volgende:
10 voor 4 bij gamesync besteld en 1 voor 4 mailtje dat ie verstuurd is. Hopelijk is ie morgen dan binnen.
Komt ie in een pakketje of kan de postbode hem ook door de brievenbus doen? Ben zaterdag namelijk niet thuis mocht ie morgen niet aanwezig zijn...
Heb hem gisteren gehaald bij de Media Markt voor 39 euro... En heb je geen auto/fiets/OV?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:41 schreef planethugo het volgende:
voor 41 euro is niet te duur en ik kom de komende dagen niet in de stad, woon maar in een dorpje
Ja dat vind ik ook. Ik speel zelf altijd met Bayern Munchen. Online kiezen ze altijd Barca of Real dat is echt irritant.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:17 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Ik kies eigenlijk nooit Barca of Real, dat vind ik absoluut niet tof, is toch niks aan om te winnen met die teams. Dan wandel je zo overal doorheen met Messi of Ronaldo. In Pes 11 nam ik meestal Benfica of Sevilla, ook Aston Villa en Liverpool veel mee gespeeld. Wordt altijd doodmoe van al die gasten die Barca of Real kiezen. Doe je zo’n online competitie krijg je 6 keer achter elkaar barca of real. Maar goed voor iedereen natuurlijk vrij om te kiezenPES 12 vind ik trouwens Juventus echt lekker spelen.
Ik speel al 10 jaar met Barcelona. Zowel off- als online. Maar ik ben dan ook een groot Barcelona supporterquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:59 schreef hamburgerjongen het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook. Ik speel zelf altijd met Bayern Munchen. Online kiezen ze altijd Barca of Real dat is echt irritant.
Jij bent er dus zo één. Speel je dan vaak? 10tallen potjes per week of per dag? Vind je dat nou echt leuk? Er zitten honderden spelers in die er perfect uitzien en anders spelen. Vaag.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik speel al 10 jaar met Barcelona. Zowel off- als online. Maar ik ben dan ook een groot Barcelona supporter
Weet eerlijk gezegd niet eens hoe het is om met andere teams te spelen
Dit is alleen mogelijk via option files die gemaakt worden door fans. Deze moet je dan downloaden op je pc en via usb overzetten op je ps3. Ben je wel ffe zoet mee maar ik doe dit wel aangezien ik dit veel relaxter vind spelen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:39 schreef m25 het volgende:
[..]
Ik heb een ps3, ik weet niet hoe het zit met updates voor officiele tenues etc? Is dit mogelijk? Anders vind ik dat minpunt nummer 1. Verder speelt het lekker, soepel en zijn medespelers een stuk slimmer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |