14 oktober pas?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:12 schreef planethugo het volgende:
laatste jaren altijd al de eerste dag dat het ergens voor de voorverkoopdatum uit was meteen gaan halen. Nu nog geen tijd voor gehad en ook dit weekend komt het er niet van
dan na het weekend maar
Je kon bij de vorige PES'en toch via punten een 6-ster moeilijkheidsgraad unlocken?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:05 schreef Romanus het volgende:
Ik heb nu 2 wedstrijden op Topspeler (moeilijkste graad, ik weet niet hoe ze het in het engels hebben genoemd) gespeeld. Beide keer als Inter vs Bayern
Een keer met 3-2 verloren en de andere keer met 3-0 gewonnen
Geen idee, ik speelde nooit op zijn moeilijkstquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:11 schreef Friesz het volgende:
[..]
Je kon bij de vorige PES'en toch via punten een 6-ster moeilijkheidsgraad unlocken?
Inderdaad, ik vind training ook véél minder geworden. En dat gezeik van spelers die 1 keertje niet spelen ben ik ook aardig zat.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:00 schreef HAL9000S het volgende:
Zo, bijna een half seizoen master league erop zitten, eindelijk zullen mijn hoog nodige versterkingen arriveren. Wat ik jammer vind is dat de training totaal anders is, je hebt geen invloed meer op wat individuele spelers trainen, je kan geen 'player cards' meer bijtrainen etc. Ook zie je geen overzicht meer na de wedstrijd van hoe de spelers zich ontwikkeld hebben.
Dudequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:09 schreef inZanity het volgende:
Heb m vanmiddag gekocht!Zodra GTST afgelopen is gelijk OML spelen!
Dat kan pas indien je 100GP hebt gehaald. Slaat inderdaad nergens op.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:50 schreef OnCraintDégun het volgende:
is het niet mogelijk om een masterleague met echte spelers te spelen?
Ach vrouwlief mag best een half uurtje die meuk kijken als ik vervolgens de hele avond kan gamen hoorquote:
irritant zeg, heb pas 10gp en heb geen zin om met die onzinspelers te spelen eigenlijk, online kan ik voorlopig ook niet...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:54 schreef TvhN het volgende:
[..]
Dat kan pas indien je 100GP hebt gehaald. Slaat inderdaad nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |