Ik wist het!quote:
Zorgen dat je geen militair meer bentquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:21 schreef samthegreat5 het volgende:
Hoe kan een militair werken in bed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de enige, ik heb het origineel wel een in een hogere resolutie. Ik zal hem vanmiddag eens opzoeken.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:21 schreef Sloggi het volgende:
Iemand een idee wat dit is?
[ afbeelding ]Lastig te zien, maar vanwege de relatief lange cockpit zou ik gokken op een Grumman Avenger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk die Britse Humor.quote:
Wat een overloper die Stalin!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:52 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb 2 spinnende poezels op me liggen
Mja, sinds dat hij is gaan Humperdincken heeft hij de vrouwtjes ook gevondenquote:
Mja, liever dat hij dat bij jou doet dan bij mij.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mja, sinds dat hij is gaan Humperdincken heeft hij de vrouwtjes ook gevonden
Als in, deze Humperdinck?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mja, sinds dat hij is gaan Humperdincken heeft hij de vrouwtjes ook gevonden
Hij heeft ontdekt dat het ondanks zijn castratie toch lekker is om te droogneuken...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als in, deze Humperdinck?Zingende kat!
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:21 schreef Sloggi het volgende:
Iemand een idee wat dit is?
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neen want de S-11 heeft een vaststand landingswerk, en bij deze is het ingetrokken.quote:Vleugelvorm is verkeer en ook het silhouette voor de ventral-mounted gun position ontbreekt. Afgaande op het silhoette gok ikzelf op een T-6 Texan of iets wat er op lijkt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:59 schreef Royyy het volgende:
[..]
Lastig te zien, maar vanwege de relatief lange cockpit zou ik gokken op een Grumman Avenger.
Houden zoquote:
Mijn gewone dienst gaat iemand anders doen, ik moet evt inspringen ivm een collega van mij waarvan z'n moeder op sterven ligt. Enkel hij en ik kennen die route. Dus vandaar.quote:
Ik moet je het antwoord schuldig blijven, heb daar nooit mee te maken gehad.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Houden zo
Hoe word in de VS een broncho-scopie uitgevoerd Sine?
Wees blijquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:10 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik moet je het antwoord schuldig blijven, heb daar nooit mee te maken gehad.
Ja maar in tegenstelig tot jou ben ik kern gezond.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wees blij
Mag het volgende week woensdag zelf ondergaan
Afkloppen Sine.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:13 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja maar in tegenstelig tot jou ben ik kern gezond.![]()
Ah ja inderdaad, toestel op de foto is wat 'slanker' en heeft minder brede vleugels dan een Avenger.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:05 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Vleugelvorm is verkeer en ook het silhouette voor de ventral-mounted gun position ontbreekt. Afgaande op het silhoette gok ikzelf op een T-6 Texan of iets wat er op lijkt.
Ja ben nu bijna op de helft van de 100, dus het zal binnenkort wel losbreken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Afkloppen Sine.
Wel maf dat al die gezondheids-klachten pas kwamen nádat ik de dienst verliet
Haha, geniaalquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij heeft ontdekt dat het ondanks zijn castratie toch lekker is om te droogneuken...
Humpen noem ik bij Stalin "humperdincken"
Nee dat dacht je maar. Operators dienen te stoppen voor hun 50ste. En de natuur helpt hun wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:17 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja ben nu bijna op de helft van de 100, dus het zal binnenkort wel losbreken.Dacht van de week even dat ik een heatstroke had (was hier in tegen 100's), toen ik de grond onder me voelde bewegen. Maar was een aardbeving.
dus niks aan de hand.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:17 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja ben nu bijna op de helft van de 100, dus het zal binnenkort wel losbreken.Dacht van de week even dat ik een heatstroke had (was hier in tegen 100's), toen ik de grond onder me voelde bewegen. Maar was een aardbeving.
dus niks aan de hand.
En anders zorgt de Ninja-assassin-squad van de CIA daar wel voorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee dat dacht je maar. Operators dienen te stoppen voor hun 50ste. En de natuur helpt hun wel.
Ja dan stop ik ook want zit nu in de bovenste onderofficiers klasse en ben ook al ruim mijn 20 jaar diensttijd voorbij.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee dat dacht je maar. Operators dienen te stoppen voor hun 50ste. En de natuur helpt hun wel.
Al plannen voor wat je daarna gaat doen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:22 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja dan stop ik ook want zit nu in de bovenste onderofficiers klasse en ben ook al ruim mijn 20 jaar diensttijd voorbij.
Weer diequote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En anders zorgt de Ninja-assassin-squad van de CIA daar wel voor..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weer dieGenote!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Tijd voor een welverdiend pensioen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:22 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja dan stop ik ook want zit nu in de bovenste onderofficiers klasse en ben ook al ruim mijn 20 jaar diensttijd voorbij.
Doe dat even lekker in je eigen subforum!quote:
Misschien werken voor Mickey Dees (MacDonalds) heb gehoord dat die ook hele mooie uniformen hebben. Nee gekheid, misschien een private veiligheids firma of opleidings firma beginnen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Al plannen voor wat je daarna gaat doen?
Ohhh? Het mag, dus het kanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doe dat even lekker in je eigen subforum!
Nee, je bent nog niet blauw. Net als ik. Dus ook niet dreigen met een note.quote:
Ik ben undercoverquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, je bent nog niet blauw. Net als ik
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weer dieNouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik wilde het extra debiel laten overkomen. Wat voor tools zijn daar nog meer voor?
Daar heb je geen tools voor nodig, lukt je zo ook wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nou. Ik wilde het extra debiel laten overkomen. Wat voor tools zijn daar nog meer voor?
Hahaquote:
Dat dus.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:30 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Daar heb je geen tools voor nodig, lukt je zo ook wel.
Why, thank you ..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:30 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Daar heb je geen tools voor nodig, lukt je zo ook wel.
Netjesquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:27 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Misschien werken voor Mickey Dees (MacDonalds) heb gehoord dat die ook hele mooie uniformen hebben. Nee gekheid, misschien een private veiligheids firma of opleidings firma beginnen.
Btw, je moet snel weer eens deze kant uitkomen, want ik heb nog een kratje héérlijk Duits bier in de berging staanquote:
Heb al een beetje in de prive sector gesnuffeld en weet dus al wat ik wel en niet wil. Zo wil ik bv. geen PSD doen voor movie stars want dat was enkel maar stress, en weinig geld.quote:
I know. Thaboel heeft ook wel weer interesse.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Btw, je moet snel weer eens deze kant uitkomen, want ik heb nog een kratje héérlijk Duits bier in de berging staan
Zeer zeker!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
I know. Thaboel heeft ook wel weer interesse.
Wat jij voor ogen hebt, is die markt nog klein dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:34 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Heb al een beetje in de prive sector gesnuffeld en weet dus al wat ik wel en niet wil. Zo wil ik bv. geen PSD doen voor movie stars want dat was enkel maar stress, en weinig geld.
Mooi!!! Kratje blijft onaangebroken tot jullie er zijn!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
I know. Thaboel heeft ook wel weer interesse.
De markt is niet zo klein (aanbieders), maar er zijn er ook genoeg die het nodig hebben (afnemers). Daarbij komt ook dat ik denk dat mijn opleidingen en mijn ervaring een plus kunnen zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat jij voor ogen hebt, is die markt nog klein dan?
Je zou zeggen dat er velen op dat idee zijn gekomen.
Hoop dat het gaat lukken, want het is je gegundquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:39 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
De markt is niet zo klein (aanbieders), maar er zijn er ook genoeg die het nodig hebben (afnemers). Daarbij komt ook dat ik denk dat mijn opleidingen en mijn ervaring een plus kunnen zijn.
Dan wel weer naar de griek héquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi!!! Kratje blijft onaangebroken tot jullie er zijn!
quote:
Dat noem ik gewoon 'familieaangelegenheden', de aard van de aangelegenheid laat ik uit respect e.d meestal achterwegequote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mijn gewone dienst gaat iemand anders doen, ik moet evt inspringen ivm een collega van mij waarvan z'n moeder op sterven ligt. Enkel hij en ik kennen die route. Dus vandaar.
Goed geschreven verhaal en mooie foto's.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:55 schreef Pumatje het volgende:
hier de link omtrend het Militair vliegspektakel waar ik foto's van heb gemaakt en een verslagje over heb geschreven.voor de interested people
Krijgen jullie, na je leeftijdsontslag, ook een overbruggingspensioen tot je 65e?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:22 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ach, er is geen naam bekend, noch woonplaats, noch wat andersquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:52 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat noem ik gewoon 'familieaangelegenheden', de aard van de aangelegenheid laat ik uit respect e.d meestal achterwege
Mafse.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:48 schreef Cobra4 het volgende:
Mooi. tijd voor mij om te gaan maffen
Tot morgen.
Je werkt/studeert op het ogenblik niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:51 schreef Lotusss het volgende:
Zo, één uitzendbureau gebeld en ik heb waarschijnlijk binnen twee weken werk
Wat heb jij uitgevroten dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:29 schreef Rave_NL het volgende:
Wakker worden op de bank..
Nog een half uurtje snurken voor kga koken..
Gesloopt.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:42 schreef Thaboel het volgende:
Godver ER k denk dat je 2kratten bier en doos sigaren veilig zijn.
Ajax in een poule met Real madrid en olympic lyon
quote:
Eerst kijken hoe het aflooptquote:
Hmmm,...........okay. Zo niet, na elk biertje 30 maal krikkrakkenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:09 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Eerst kijken hoe het afloopt![]()
Maar dan neem ik ook wat lekkers mee volgende meet
ben burger hé. Dus ik draai wel een rondjequote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hmmm,...........okay. Zo niet, na elk biertje 30 maal krikkrakken
We vinden wel een gepaste opdracht voor jequote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:14 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ben burger hé. Dus ik draai wel een rondje
Hij was depri, omdat de maffia hem uitgeschakeld heeftquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat heb jij uitgevroten dan?
Hmmm, ik dacht dat een Marinier zich nooit zou laten verslaanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:18 schreef EllaN het volgende:
[..]
Hij was depri, omdat de maffia hem uitgeschakeld heeft.
Jij hebt dan NIKS te bepalen!!! Dat maken wij wel uit!quote:
Een marinier nooit, echter was hij nu enkel burgerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hmmm, ik dacht dat een Marinier zich nooit zou laten verslaan
Smoesjes!!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:20 schreef EllaN het volgende:
[..]
Een marinier nooit, echter was hij nu enkel burger.
Real Madrid, Olympique Lyon en Dynamo Zagrebquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:42 schreef Thaboel het volgende:
Godver ER k denk dat je 2kratten bier en doos sigaren veilig zijn.
Ajax in een poule met Real madrid en olympic lyon
Doe ze de groetjes!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:41 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Real Madrid, Olympique Lyon en Dynamo Zagreb
Bier na sportdag.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat heb jij uitgevroten dan?
Anders dan in NLD hebben we hier geen leeftijdsonslag maar kan je met pensioen als je min. 20 jaar gediend hebt. Ik zou dus nu voordat ik 50 ben al met pensioen kunnen, was het niet dat ik na mijn nodige tijd nog bijgetekend heb. Met bepaalde MOS'en waaronder ook de mijne krijg je namelijk een riante vergoeding als je bijtekend aangezien dit goedkoper is dan een man te moeten opleiden. En ja men krijgt een deel van het pensioen uit betaald voor dat men de pensioengrens bereikt heeft.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:56 schreef Clan het volgende:
[..]
Krijgen jullie, na je leeftijdsontslag, ook een overbruggingspensioen tot je 65e?
Zagreb moet kunnen. Lyon moeten we echt super goed spelen. En real zal een wonder moet zijn.quote:
Klopt ja.. dit is zo'n belonend systeem! Fantastische regeling en ik denk 1 van de beste secundaire arbeidsvoorwaarden op deze planeet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:58 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Anders dan in NLD hebben we hier geen leeftijdsonslag maar kan je met pensioen als je min. 20 jaar gediend hebt. Ik zou dus nu voordat ik 50 ben al met pensioen kunnen, was het niet dat ik na mijn nodige tijd nog bijgetekend heb. Met bepaalde MOS'en waaronder ook de mijne krijg je namelijk een riante vergoeding als je bijtekend aangezien dit goedkoper is dan een man te moeten opleiden. En ja men krijgt een deel van het pensioen uit betaald voor dat men de pensioengrens bereikt heeft.
Ja moet de regering ook denken want ze gaan er waarschijnlijk lekker in snoeien. En er het belagelijke 401K voor inplaats zetten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:02 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Klopt ja.. dit is zo'n belonend systeem! Fantastische regeling en ik denk 1 van de beste secundaire arbeidsvoorwaarden op deze planeet.
Die laatste foto vind ik vooral mooi!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:13 schreef Pumatje het volgende:
oke..
Oh jongens. Over ons SBK, dit wordt geen verkeerde regeling! Naar wat ik heb mogen horen zitten er mooie dingen tussen. Zoals motivatie om bv een eigen onderneming te beginnen.. dat je een lening kan afsluiten voor een enorm voordelige rente, of dat je buiten defensie een baan kunt vinden, en om het voor je toekomstige werkgever enorm aantrekkelijk te maken gaat bv defensie 50% van je loon blijven betalen.. etc.
En ik wil jullie wat foto's delen die ik geschoten heb laatst.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://frontpage.fok.nl/s(...)takel-aviodrome.htmlquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:15 schreef Nibb-it het volgende:
Lelystad geweest dit weekend? was het wat?
drukkerrrrrrquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:18 schreef samthegreat5 het volgende:
Ziek zijn en niks aan sport kunnen doen is kut
'k voel me zo'n slappe zak nu ..
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:18 schreef Pumatje het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/s(...)takel-aviodrome.html
Dus zodra je je goed voelt gelijk 10km aan 1stuk doorlopen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:18 schreef samthegreat5 het volgende:
Ziek zijn en niks aan sport kunnen doen is kut
'k voel me zo'n slappe zak nu ..
?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:40 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik heb een hele foute aankoop gedaan whehehe
Misschien is dat wat té enthousiastquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:58 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dus zodra je je goed voelt gelijk 10km aan 1stuk doorlopen?
Is dat die kekke waarbij je het frontje kan verwisselen, bijvoorbeeld zomerse bloemetjes?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een nieuwe TomTom Go Live1000
Je kunt er werkelijk alles mee. Hier in appartement doet die het niet want geen GPS. Maar morgen in de auto ff testen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:15 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Is dat die kekke waarbij je het frontje kan verwisselen, bijvoorbeeld zomerse bloemetjes?
Ik kwam rond middernacht thuis en ik lag de doos op tafel liggen... Meneer Rommel lag te snurken op de bank en toen ik er na 45 minuten en 7x proberen hem wakker te krijgen eindelijk beweging in kreeg, heeft hij 2 trekken genomen van zijn peuk, geplast en ligt hij nu in bed te snurkenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je kunt er werkelijk alles mee. Hier in appartement doet die het niet want geen GPS. Maar morgen in de auto ff testen.
Kunt er zelfs je facebook mee bekijken indien je dat wilt![]()
Nee, ik heb dit ding al langer op het oog, en vrouwlief is nu niet thuis, dus gewoon maar gekocht. Zit nu op te laden via de usb.
Sorry Royyy, het gaat geen ruzie wordenquote:
Verwacht ook helemaal geen ruzie, maar voor zover als ik ER hier online 'ken' verwacht ik toch op z'n minst wel een grappige opmerking morgenvroegquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Sorry Royyy, het gaat geen ruzie worden
Wrs: 'Domme mutsquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:41 schreef Royyy het volgende:
[..]
Verwacht ook helemaal geen ruzie, maar voor zover als ik ER hier online 'ken' verwacht ik toch op z'n minst wel een grappige opmerking morgenvroeg
Denk dat hij zich met die laatste opmerking wel in de vingers snijdt aangezien ik veeeeeel technischer ben op digitaal gebied dan hijquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wrs: 'Domme muts' of 'Vrouwen en techniek
'
Hehe precies, dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wrs: 'Domme muts' of 'Vrouwen en techniek
'
* m.k Schrijft zich in op de mail lijstquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:56 schreef Thaboel het volgende:
Waren hier nog mensen opzoek naar de TRX? Heb wrs een adresje waar ik ze kan krijgen wacht alleen nog even op de prijs
Context?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:18 schreef morticia2u het volgende:
Aangezien er hier nogal wat mariniers op het forum zitten, heb een vraagje aan jullie: Kunnen jullie me vertellen wat de term "INDE" betekent? thanx!!
Moggé!quote:
Moggel!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:06 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Moggé!
Godver heeft hier rond 9/half 10 echt ongelovelijk hard geregend.
Hier toch mooi half uur/3kwartier. met idd de nodige donder.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Moggel!
Hier heeft het ook keihard maar wel heel kort geregend.. met wat donder erbij enzo.
Dan lijkt het me eerder: krijg hem 'in de' heliquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:12 schreef morticia2u het volgende:
@Thaboel: Het schijnt te worden geroepen als een marinier is neergeschoten...om hem op te halen met de helikopter
Wat had je daar te zoeken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:47 schreef Braamyo het volgende:
GODDANK !!!! Eindelijk terug uit Duitsland
haai !
Leukquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:09 schreef Braamyo het volgende:
Weekje poortfunctionaris (mooi word voor weinig doen) en munitie corvee
Haaaaai, ben nu bij how i met your mother s2quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:47 schreef Braamyo het volgende:
GODDANK !!!! Eindelijk terug uit Duitsland
haai !
quote:Generaal b.d.Dick Berlijn Exclusief te boeken via Assemblee Sprekersbureau. www.assemblee.nl/
Dat dus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:32 schreef Nibb-it het volgende:
Ik denk dat Leo dat prima zelf kan vertellen als hij daar behoefte aan heeft...
Ik heb jou niet nodig om mij te vertellen wat ik wel of niet ga of mag zeggen hier binnen DEF..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:32 schreef Nibb-it het volgende:
Ik denk dat Leo dat prima zelf kan vertellen als hij daar behoefte aan heeft...
Je kon er ook mee twitteren tochquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:33 schreef ErwinRommel het volgende:
Die TomTom GoLive 1000 is echt een wreed ding
Kost wat, maar dan heb je ook wat.
Ben nu de nav. aan het upgraden met de nieuwste items.
Leuke, voor de oude TomTom kan ik nog ¤50 terugkrijgen
Joh.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:34 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Je kon er ook mee twitteren toch?
Heb je hem uitgelachen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:34 schreef Nibb-it het volgende:
Net bij de AH: Dude doet stoer in sportauto, ramt paaltje. faal
\quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:34 schreef Nibb-it het volgende:
Net bij de AH: Dude doet stoer in sportauto, ramt paaltje. faal
Deed je iets als dit..?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:45 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik vond het wel een beetje geestig ja
Nee, dat is mode.quote:
Merci.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:15 schreef AchJa het volgende:
Ah, Cobra en ER eindelijk blauw.
Congrats dan maar.
Feli!quote:
Ja, mijn mondeling examen bij Yvonne is goed verlopen.quote:
Toen de guldens nog van hout waren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:28 schreef Thaboel het volgende:
Ze zijn zo blauw als een tientje(Zullen de oudjes wel snappen)
En je moest werken om de kachel aan te houden... Oh wacht dat moet nog steedsquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:32 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Toen de guldens nog van hout waren.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:35 schreef samthegreat5 het volgende:
Toen kamelen nog niet hielden van kwijlen!
Nee, toen de bierkratten nog van hout waren en je door moest zuipen om de kachel aan te houden!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En je moest werken om de kachel aan te houden... Oh wacht dat moet nog steeds
Vroegâh was alles beterquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:46 schreef Thaboel het volgende:
Vroegâh toen de duiven nog roofvogels waren.
Vroegâh, toen de gulden nog van hout was en de klompen nog veters hadden...
Vroegâh, toen de homo's nog hetero waren en er alleen bier of wijn te zuipen was.
Vroegâh, toen een biertje nog 1 gulden was
Toen Cobra4 en AchJa nog kannonier waren...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:42 schreef Cobra4 het volgende:
Toen de mannen van staal waren en de schepen van hout.
Ik was Rijder!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toen Cobra4 en AchJa nog kannonier waren...
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toen Cobra4 en AchJa nog korporaal waren...
Nee, dat was een korte periode.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die pak hem beet 6 maanden zal het niet doen sinds de mobiliveertiennegentiensatie.
Was Clan toen geen stuco of piwi?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, dat was een korte periode.
Eigenlijk alleen tijdens de Frans-Duitse oorlog.
Nee, sinds Waterloo is hij dat niet meer geweest.quote:
Ah, ja ik zie het aan zijn post... [DEF] Herkenningsquiz #17quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, sinds Waterloo is hij dat niet meer geweest.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:13 schreef Clan het volgende:
[..]
Ver daarvoor, ergens in de Derde Coalitieoorlog
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:13 schreef Clan het volgende:
[..]
Ver daarvoor, ergens in de Derde Coalitieoorlog
welku game?quote:
Vast strippoker.quote:
Danke!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:15 schreef AchJa het volgende:
Ah, Cobra en ER eindelijk blauw.
Congrats dan maar.
Dank Sine.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:50 schreef Thaboel het volgende:
Pre-b-day party vanavond en morgen het echte feest. Ik denk straks wel weer lamme posts
Ik ook zo..... Slaap lekker!quote:
quote:“This Professional Reading List is intended for all Army Soldiers,
leaders and civilians. I’ve found these books to be thought-provoking
about leadership, our Army and our history. Soldiers and civilians with
a thirst for learning should consider using this list as a springboard for
additional reading and study. I’d suggest you not limit yourselves to
this or any other reading list you’ve been issued in the past. I just ask
that you read and broaden your perspectives and develop your own
passionate curiosity through reading and study.”
—Martin E. Dempsey, 37th Chief of Staff, Army
Dat wordt meer gezien als verdere uitwerking van een bepaald onderwerp denk ik en niet als basis.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:03 schreef Sloggi het volgende:
Ik had The Utility of Force eigenlijk wel verwacht.
Juistquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:23 schreef Cobra4 het volgende:
Tijd voor een biertje dan.
[ afbeelding ]
Melk en mannen voor jou dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:48 schreef Pumatje het volgende:
zo, kheb weer een party gechrashed gisteren...
ff geen alcohol en vrouwen meer..
Heb seizoen 2 net uitgekeken... maar ik heb seizoen 3 t/m 6 dus niet... Die zijn gewoon nog niet in Nederland te koopquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Haaaaai, ben nu bij how i met your mother s2
Jah, de eenheid ging dus op oefening en ik ging mee als corvee dienstquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:07 schreef rubje het volgende:
@ Braamyo: geweldig land,fantastisch eten,top mentaliteit en geweldige biersoorten. Kom er net vandaan met ut vrouwtje. Vooral het Sauerland gebied is super!
tav het militaire neem ik aan dat je er net vandaan komt vanwege een oefening?
DEF vriend leovanw zal volgende maand (sept) ook richting die kant opgaan ivm een grote oefening die daar zal plaatsvinden ... [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:32 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Heb seizoen 2 net uitgekeken... maar ik heb seizoen 3 t/m 6 dus niet... Die zijn gewoon nog niet in Nederland te koop!
Bouwdozen van Nederlands militair materiaal bestaan ook niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:39 schreef Braamyo het volgende:
Overigens, ff wat anders. Als afscheidscadeau voor onze kap, wat overigens nog wel een tijdje zal duren, ben ik opzoek naar een Nederlands CV-90 bouwmodel, schaal 1-35 (of iets dergelijks) En een YPR-PRI-765. Iemand enig idee waar ik die zou kunnen vinden. Heb me door de plaatselijke hobby winkel laten vertellen dat die dus niet bij revell te krijgen zijn. En ik ben interweb nubcake
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:39 schreef Braamyo het volgende:
Overigens, ff wat anders. Als afscheidscadeau voor onze kap, wat overigens nog wel een tijdje zal duren, ben ik opzoek naar een Nederlands CV-90 bouwmodel, schaal 1-35 (of iets dergelijks) En een YPR-PRI-765. Iemand enig idee waar ik die zou kunnen vinden. Heb me door de plaatselijke hobby winkel laten vertellen dat die dus niet bij revell te krijgen zijn. En ik ben interweb nubcake
quote:
Wat zei je?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bouwdozen van Nederlands militair materiaal bestaan ook niet.
Bij het cavaleriemuseum of die van de Limburgse Jgers hebben ze die ( en nog veel meer ) bouwpaketten staan. Ook heb ik bij de militaire dump in Nijmegen veel van die bouwpaketten zien staan ( o.a M109)quote:
o.a. hierquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:47 schreef Braamyo het volgende:
[..]tof ! Dan hoef ik alleen zelf nog maar de rekjes er op te sculpten, dat gaat wel lukken. Maar waar koop ik dat?
http://www.toemen.nl/swed(...)icle-135-p-2756.htmlquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:39 schreef Braamyo het volgende:
http://www.dafyp408.nl/modelbouw/modelbouw_main.htmquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:51 schreef Clan het volgende:
[..]
Bouwdozen van Nederlands militair materiaal bestaan ook niet.
Uitzonderingen bevestigen de regel wsl. Bijna alle modellen zijn aangepaste Duitse/ zelfbouw modellen.quote:
Zelfbouw, in de winkel vind je het niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:56 schreef Clan het volgende:
[..]
http://www.dafyp408.nl/modelbouw/modelbouw_main.htm
Eerst PAMAN natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:13 schreef hcwp het volgende:
Zo! Dat was weer een enerverend dagjeVooral veel ZHKH cases gehad, voor mij nog behoorlijk nieuw, dus des te beter
uh jawel!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:32 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Heb seizoen 2 net uitgekeken... maar ik heb seizoen 3 t/m 6 dus niet... Die zijn gewoon nog niet in Nederland te koop!
Wel in de juiste winkel zoekenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:49 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ow... dan ben ik verkeerd geinformeerd
Poep aan je schoen.quote:
Neenquote:
Zou t niet wetenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:23 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat zegt Jeroentje toch altijd tegen Catootje?
Jeroentje is het beste speelkameraadje van Catootje, al houden ze vol dat ze verloofd zijn. Samen met Catootje haalt hij allerlei kattenkwaad uit. Hij is een ontzettende grapjas, begroet mensen met de inmiddels bekende kreet "Hoi Pipeloi!", en zegt gedag met "Aju Paraplu!". Aanvankelijk vindt de familie Jeroen maar een rare jongen (op de begroeting "Dag Jeroen" reageert hij met "Poep aan je schoen!"), maar al snel sluiten ze hem in hun harten.quote:
Ohhh, dan moet ik me vergist gebbenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:47 schreef Cobra4 het volgende:
Guust komt helemaal niet voor in Jan, Jans en de kinderen.
Maar Guust is wel enorm goed.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh, dan moet ik me vergist gebben
Guust heb ik nooit gelezen, wel Paling en Co, Familie Doorzon, Donald Duck natuurlijk ( ik heb het originele eerste exemplaar, die deelden ze toen uit aan de kinderen ). De strip Storm vond ik mooi getekend maar de verhalen vond ik niet zo mooi. Ik had vroeger van die dikke stripmappen met heel veel verschillende strips erin waar wel 50 titels inzaten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:47 schreef Cobra4 het volgende:
Guust komt helemaal niet voor in Jan, Jans en de kinderen.
Ik las Storm alleen vanwege Roodhaar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:08 schreef Clan het volgende:
[..]
Guust heb ik nooit gelezen, wel Paling en Co, Familie Doorzon, Donald Duck natuurlijk ( ik heb het originele eerste exemplaar, die deelden ze toen uit aan de kinderen ). De strip Storm vond ik mooi getekend maar de verhalen vond ik niet zo mooi. Ik had vroeger van die dikke stripmappen met heel veel verschillende strips erin waar wel 50 titels inzaten.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik las Storm alleen vanwege Roodhaar.
[ afbeelding ]
quote:
Als men dat zo duidelijk doet als jij net gaat dat ook weg.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:25 schreef Vinz0r het volgende:
Dus dan aub t ook niet meer over gedownloade films hebben
De Blauwbloezen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik las gewoon Sjors en Sjimmie, Guust Flater, Suske en Whisky, Kuifje, Buck Danny, Astrix en Obelix, Donald Duck, Lucky Luck, De Blauwbloezen etc etc.
Dat fictieve, zoals Storm, vond er geen bal aan
Paling & Koquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:08 schreef Clan het volgende:
[..]
Guust heb ik nooit gelezen, wel Paling en Co, Familie Doorzon, Donald Duck natuurlijk ( ik heb het originele eerste exemplaar, die deelden ze toen uit aan de kinderen ). De strip Storm vond ik mooi getekend maar de verhalen vond ik niet zo mooi. Ik had vroeger van die dikke stripmappen met heel veel verschillende strips erin waar wel 50 titels inzaten.
Bijna binnen...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:34 schreef Clan het volgende:
Een filmtip speciaal voor AchJa, het gaat namelijk over de Britse luchtdoelartillerie en er speelt Winsor Davies als Sergeant major Bloomer in ( al speelt hij hier hetzelfde personage als in o moeder wat is het heet )
Vanavond BBC 2 1:45
Carry on England (1976)
Ja, ik heb er net ook een stuk van gekeken op Youtube.quote:
IMDB ratings heb ik niet zoveel boodschap aan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, ik heb er net ook een stuk van gekeken op Youtube.
Wordt alleen erg slecht gerate op IMDB..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |