Ik wist het!quote:
Zorgen dat je geen militair meer bentquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:21 schreef samthegreat5 het volgende:
Hoe kan een militair werken in bed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de enige, ik heb het origineel wel een in een hogere resolutie. Ik zal hem vanmiddag eens opzoeken.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:21 schreef Sloggi het volgende:
Iemand een idee wat dit is?
[ afbeelding ]Lastig te zien, maar vanwege de relatief lange cockpit zou ik gokken op een Grumman Avenger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk die Britse Humor.quote:
Wat een overloper die Stalin!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:52 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb 2 spinnende poezels op me liggen
Mja, sinds dat hij is gaan Humperdincken heeft hij de vrouwtjes ook gevondenquote:
Mja, liever dat hij dat bij jou doet dan bij mij.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mja, sinds dat hij is gaan Humperdincken heeft hij de vrouwtjes ook gevonden
Als in, deze Humperdinck?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mja, sinds dat hij is gaan Humperdincken heeft hij de vrouwtjes ook gevonden
Hij heeft ontdekt dat het ondanks zijn castratie toch lekker is om te droogneuken...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als in, deze Humperdinck?Zingende kat!
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:21 schreef Sloggi het volgende:
Iemand een idee wat dit is?
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neen want de S-11 heeft een vaststand landingswerk, en bij deze is het ingetrokken.quote:Vleugelvorm is verkeer en ook het silhouette voor de ventral-mounted gun position ontbreekt. Afgaande op het silhoette gok ikzelf op een T-6 Texan of iets wat er op lijkt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:59 schreef Royyy het volgende:
[..]
Lastig te zien, maar vanwege de relatief lange cockpit zou ik gokken op een Grumman Avenger.
Houden zoquote:
Mijn gewone dienst gaat iemand anders doen, ik moet evt inspringen ivm een collega van mij waarvan z'n moeder op sterven ligt. Enkel hij en ik kennen die route. Dus vandaar.quote:
Ik moet je het antwoord schuldig blijven, heb daar nooit mee te maken gehad.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Houden zo
Hoe word in de VS een broncho-scopie uitgevoerd Sine?
Wees blijquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:10 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik moet je het antwoord schuldig blijven, heb daar nooit mee te maken gehad.
Ja maar in tegenstelig tot jou ben ik kern gezond.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wees blij
Mag het volgende week woensdag zelf ondergaan
Afkloppen Sine.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:13 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja maar in tegenstelig tot jou ben ik kern gezond.![]()
Ah ja inderdaad, toestel op de foto is wat 'slanker' en heeft minder brede vleugels dan een Avenger.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:05 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Vleugelvorm is verkeer en ook het silhouette voor de ventral-mounted gun position ontbreekt. Afgaande op het silhoette gok ikzelf op een T-6 Texan of iets wat er op lijkt.
Ja ben nu bijna op de helft van de 100, dus het zal binnenkort wel losbreken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Afkloppen Sine.
Wel maf dat al die gezondheids-klachten pas kwamen nádat ik de dienst verliet
Haha, geniaalquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij heeft ontdekt dat het ondanks zijn castratie toch lekker is om te droogneuken...
Humpen noem ik bij Stalin "humperdincken"
Nee dat dacht je maar. Operators dienen te stoppen voor hun 50ste. En de natuur helpt hun wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:17 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja ben nu bijna op de helft van de 100, dus het zal binnenkort wel losbreken.Dacht van de week even dat ik een heatstroke had (was hier in tegen 100's), toen ik de grond onder me voelde bewegen. Maar was een aardbeving.
dus niks aan de hand.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:17 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja ben nu bijna op de helft van de 100, dus het zal binnenkort wel losbreken.Dacht van de week even dat ik een heatstroke had (was hier in tegen 100's), toen ik de grond onder me voelde bewegen. Maar was een aardbeving.
dus niks aan de hand.
En anders zorgt de Ninja-assassin-squad van de CIA daar wel voorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee dat dacht je maar. Operators dienen te stoppen voor hun 50ste. En de natuur helpt hun wel.
Ja dan stop ik ook want zit nu in de bovenste onderofficiers klasse en ben ook al ruim mijn 20 jaar diensttijd voorbij.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee dat dacht je maar. Operators dienen te stoppen voor hun 50ste. En de natuur helpt hun wel.
Al plannen voor wat je daarna gaat doen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:22 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja dan stop ik ook want zit nu in de bovenste onderofficiers klasse en ben ook al ruim mijn 20 jaar diensttijd voorbij.
Weer diequote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En anders zorgt de Ninja-assassin-squad van de CIA daar wel voor..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weer dieGenote!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |