Ben benieuwd.quote:Herman den Blijker heeft in zijn nieuwe programma een eigen Restaurant School. De topkok gaat eigenhandig mensen opleiden en ze zo helpen aan een baan in de horeca.
Dit keer gaat het niet om een wedstrijd en het is ook geen afvalrace. Mensen die de weg naar de arbeidsmarkt al lange tijd niet weten te vinden, worden omgeschoold en krijgen de kans om te gaan werken in de horeca. Mensen die er met de pet naar gooien worden echter wel naar huis gestuurd.
Den Blijker onderzoekt waar de talenten van zijn leerlingen liggen, want alle deelnemers maken kans op een baan. Afhankelijk van hun talent wordt beslist wie waar het beste op zijn plek is, variërend van de bediening tot de keuken
.
Vanaf dinsdag 30 augustus is Herman’s Restaurant School wekelijks te zien om 21.30 uur bij RTL4.
Weer eens wat anders dat de producent van bv kaas.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:04 schreef golfer het volgende:
FNV Horeca is hoofdsponsor:
http://www.missethoreca.n(...)HermanDenBlijker.htm
Ik hoop en denk dat Den Blijker het wat netter brengt, hij kan erg goed met mensen omgaan en dan is er niet zo'n afstand zoals bij Martain. Ga wel kijken in ieder geval.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:10 schreef utrecht1970 het volgende:
Lijkt mij eerlijk gezegd minder leuk. Ik vind het vooral leuk als hij restaurants weer op de rit krijgt.
Dit klinkt meer als hotel de toekomst van Martijn Krabbe.
Ja, met kansarme jongeren.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:30 schreef themole het volgende:
Heeft Jamie Oliver dit ook niet al eens gedaan?
Ja en Michel Roux jr. ook vorig jaar nog.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:30 schreef themole het volgende:
Heeft Jamie Oliver dit ook niet al eens gedaan?
Het leuke van Hermpie vind ik eigenlijk dat hij nooit neuzelt over een zoutje en een zoetje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:13 schreef golfer het volgende:
Ik verheug me nu al op al zijn verkleinwoordjes.
Een zoetje, zoutje, zuurtje.
Den Blijkertje.
Ik geloof dat de kandidaten dat nog (net) niet gedaan hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:46 schreef Staal het volgende:
Ik zou een moord begaan om maar 1 dag te leren van Herman.
Deze lui weten helemaal niks over eten. Ben erg benieuwd naar het verloop en hoop dat ze deze kans ook echt met beide handen aanpakken. Ben eik wel jaloers.
Volgens mij kwam je bezoek net binnen voor de commercial breakquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:53 schreef Ceetje.. het volgende:
goffer, kreeg ik bezoekvergeet ik de pauzeknop in te drukken
Ja, ze hebben zichzelf opgegeven al heb ik daar nooit reclame van gezien trouwens. Denk rechtstreeks van het Arbeidsbureau of hoe dat tegenwoordig heet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik geloof dat de kandidaten dat nog (net) niet gedaan hebben.
Ze hebben zichzelf toch opgegeven neem ik aan, dus mag hopen dat ze 8 weken training van Herman kunnen waarderen.
Dat was het reclameblok joh.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:00 schreef borisz het volgende:
*schakelt met een half uurtje vertraging in.
Staat mij wel iets van bij dat er een reclame met een oproep is geweest. Ergens in april/mei meen ikquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:59 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, ze hebben zichzelf opgegeven al heb ik daar nooit reclame van gezien trouwens. Denk rechtstreeks van het Arbeidsbureau of hoe dat tegenwoordig heet.
Ik zou al blij zijn met een dagje mogen lerenquote:Gun het ze van harte maar ben best wel jaloers. Acht weken training van Herman. Wauw!
nee, daarvoor alquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgens mij kwam je bezoek net binnen voor de commercial break
Ik ook, gewoon een dagje meelopen. Geweldig lijkt me dat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Staat mij wel iets van bij dat er een reclame met een oproep is geweest. Ergens in april/mei meen ik
[..]
Ik zou al blij zijn met een dagje mogen leren
Het meiske heeft aardig wat meegemaakt net als die jongen trouwens. Niet mals om op je elfde op een internaat te belanden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
Latifa straalt ook onzekerheid uit met haar afhangende schouders. Rug recht, borstjes naar voren meid
Denk dat ze allemaal wel al de nodige bagage hebben. Ben benieuwd hoe ze over 8 weken er voor staan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:09 schreef Staal het volgende:
[..]
Het meiske heeft aardig wat meegemaakt net als die jongen trouwens. Niet mals om op je elfde op een internaat te belanden.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:09 schreef henkde_j het volgende:
Lijkt mij wel een goede vent die Herman
Jah, dat gun ik deze mensjes dus ook. Aanpakken met beide handen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk dat ze allemaal wel al de nodige bagage hebben. Ben benieuwd hoe ze over 8 weken er voor staan.
Met Jamie's Fifteen hebben een paar van de kandidaten een geweldige ontwikkeling doorgemaakt en baan in de horeca gekregen.
Voorlopig doe ik het maar met de tips die Herman op tv geeftquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:07 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik ook, gewoon een dagje meelopen. Geweldig lijkt me dat.
ik denk dat wat die Horeca-dame net zei, waar is. Het vertrouwen wat ze krijgen van Herman en zijn ploeg, moet hen een heel eind op weg helpenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk dat ze allemaal wel al de nodige bagage hebben. Ben benieuwd hoe ze over 8 weken er voor staan.
Met Jamie's Fifteen hebben een paar van de kandidaten een geweldige ontwikkeling doorgemaakt en baan in de horeca gekregen.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
twitter #hermansrestaurantschool, dat zijn zoveel karakters dan is mijn tweetje al bijna vol
Welk gedrilquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:24 schreef Staal het volgende:
Die gozer komt wel terug, denk ik.
Op TV lijkt het altijd militair gedril. In werkelijkheid is dat natuurlijk niet zo. Veel show op TV en er is natuurlijk wel een hierarchie maar niet zo overdreven zoals altijd geschetst wordt in programma's. Horeca is echt een onwijs leuke tak.
Ik heb zo'n idee dat er ook wel een psycholoog of maatschappelijk werker op de achtergrond aanwezig is. Vond zijn reaktie namelijk nogal verrassend door de baas wél te wijzen op het feit dat hij niet op zo'n manier aangesproken wilt worden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:24 schreef Staal het volgende:
Die gozer komt wel terug, denk ik.
Op TV lijkt het altijd militair gedril. In werkelijkheid is dat natuurlijk niet zo. Veel show op TV en er is natuurlijk wel een hierarchie maar niet zo overdreven zoals altijd geschetst wordt in programma's. Horeca is echt een onwijs leuke tak.
Herman doet het goed met hemquote:
Wittequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:31 schreef henkde_j het volgende:
Wat voor pannetjes zijn dat trouwens?
quote:
Hermans 'eigen' pannen ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:31 schreef henkde_j het volgende:
Wat voor pannetjes zijn dat trouwens?
ik denk dat ze nog heel vaak weg zullen lopen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
Pffff, Kevin en Martin weggelopen.... volgende week zien we hoe het met ze afloopt
Ohja had ik even niet aan gedachtquote:
Zie die pannen er niet tussen staanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ohja had ik even niet aan gedacht
Herman den Blijker pannenset Bloedserieusquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Zie die pannen er niet tussen staan. http://www.blokker.nl/web(...)_u96oCFcEj3godLl1RHQ
quote:
even gezocht:quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:10 schreef StephanL het volgende:
Het schijnen pannen te zijn van Berndes. Gevonden op twitter. Kan die pannen alleen niet vinden op de website van Berndes.
Maar ze kookten toch op gas?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
even gezocht:
inderdaad Berndes
serie: vario click induction white
te koop op knivesandtools.nl 20cm voor 75, 24cm voor 85 en 28cm voor 95
voor gas zijn ze ook te gebruiken ja.quote:
Nou die ene vetklep Julius Jaspers heeft er ook een handje van als hij een evenwichtig en zinnig antwoord moet geven.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:13 schreef golfer het volgende:
Ik verheug me nu al op al zijn verkleinwoordjes.
Een zoetje, zoutje, zuurtje.
Den Blijkertje.
Nou... dat weet ik wel heel zeker als men het daar zelf bevestigd off the record.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:49 schreef golfer het volgende:
Ah, je kruistocht tegen Den Blijker gaat weer verder?
FYI : het Palazzo-concept is om elke keer andere chefs neer te zetten, na Ron Blaauw en Herman de Blijker nu dus Kranenborg en Helder.
Volgend seizoen weer anderen.
Dus van weggebonjourd zijn is geen sprake.
Ik zie beschuldigingen graag waar gemaakt worden 'on the record' en niet van hear say via, via zonder bron van jou.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:43 schreef rubje het volgende:
Nou... dat weet ik wel heel zeker als men het daar zelf bevestigd off the record.Nou jij weer.
Dat lijkt me sowieso inderdaad het beste.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:40 schreef golfer het volgende:
Verder gewoon dus over dit programma van Den Blijker.
Ze zijn allemaal wat beschadigd door hun jeugd of puberteit, dus om ze nou gelijk tokkies te noemen?quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:24 schreef davo1979 het volgende:
Zit toevallig de herhaling online te kijken. Wat een tokkievolk! Zit toch helemaal niks in die jongeren. Zijn volgens mij genoeg andere werkloze mensen te vinden die wel serieus en 100% er voor gaan.
Ik weet al niet wat jij jongeren noemt?quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:24 schreef davo1979 het volgende:
Zit toevallig de herhaling online te kijken. Wat een tokkievolk! Zit toch helemaal niks in die jongeren. Zijn volgens mij genoeg andere werkloze mensen te vinden die wel serieus en 100% er voor gaan.
We hebben allemaal wel een rugzak. Maar je wil iets of je probeert wat.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal wat beschadigd door hun jeugd of puberteit, dus om ze nou gelijk tokkies te noemen?
Je inlevingsvermogen voor dit soort jongeren schiet wel erg tekort.
Deze mensen hebben zichzelf opgegeven voor het programma. Ze willen iets en proberen dus wat.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:31 schreef davo1979 het volgende:
[..]
We hebben allemaal wel een rugzak. Maar je wil iets of je probeert wat.
En dat is precies wat ze dus doen!quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:31 schreef davo1979 het volgende:
We hebben allemaal wel een rugzak. Maar je wil iets of je probeert wat.
Nou het bruist enorm van dingen die ze willen zeg. Als je zn kans krijgt dan ga je er 1000% voor en ben je niet ziek zwak en misselijk.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:32 schreef Staal het volgende:
[..]
Deze mensen hebben zichzelf opgegeven voor het programma. Ze willen iets en proberen dus wat.
forget it but.quote:
Hij moet het een keer hardmaken vind ik. Denk dat hij een exwerknemer is maar daar is hij eik te oud voor dus misschien iets van langer geleden, schooltijd.. Maar vooruit en zeggen en geen vage en ongefundeerde lulkoek meer. Mijn mening maar, maar ik vind dat het nu eens concreet moet worden i.p.v. in ieder topic al die lasterpraatjes.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
forget it but.
Die maakt z'n uitspraken nooit bewijsbaar hard.
.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:32 schreef rubje het volgende:
-blaat-
maar een feit en door mij te controleren en te verrieferen.
begin je doodleuk hierboven weer met verwensingen. Je bent echtquote:Laat maar. Is de moeite niet waard verder.
Verder gewoon dus over dit programma van Den Blijker.
ik denk dat het alleen als aanzet bedoeld is. Ze leren de gang van zaken,meer niet, lijkt mijquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
Lijkt mij voor de deelnemers toch wel lastig om in 8 weken te moeten leren waar anderen jaren theorie/praktijk voor volgen
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:42 schreef Ceetje.. het volgende:
ik zou best 8 weken kookles van hem willen krijgen (van meerdere chefs wel trouwens)
Ja ik ook, maar zou nog steeds geen chef zijn daarna. Verre van zelfs.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:42 schreef Ceetje.. het volgende:
ik zou best 8 weken kookles van hem willen krijgen (van meerdere chefs wel trouwens)
Viel mij ook op jaquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
ha twitter is nu #hrs ipv #hermansrestaurantschool
ik ook niet, bij lange na niet, maar het lijkt me gewoon topquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar zou nog steeds geen chef zijn daarna. Verre van zelfs.
Herman staat zich kapot te lachen om die meidenquote:
mijn hobbie zou 't ook niet zijn hoorquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:58 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Herman staat zich kapot te lachen om die meiden
Worden ze hard vanquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:07 schreef egeltje1985 het volgende:
Waarom doen ze dat niet met water? Lekker rode wijn in je kleren.
daar zat ik ook al naar te kijken...beter water gebruiken jaquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:07 schreef egeltje1985 het volgende:
Waarom doen ze dat niet met water? Lekker rode wijn in je kleren.
van water kunnen ze net zo hard wordenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Worden ze hard vanen Wijn kost toch niks joh.
Ja, dat je ijs zo kunt uitspreken is wel knap ook.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:35 schreef PhalanX het volgende:
Waarom denkt Kevin dat hij een marokkaan is?
Wat de Blijker deed was ook goed vond ik : Vertel mij hoe ik je dingen 't beste aan kan leren.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:03 schreef gianni61 het volgende:
Kevin wil wel leren, maar het is ontzettend moeilijk voor hem. Voor zo'n jongen heb ik wel respect.
zeker, maar in een normale keukenomgeving waar toch wel vaak genoeg een beetje stress heerst zal hij het toch erg moeilijk krijgen.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat de Blijker deed was ook goed vond ik : Vertel mij hoe ik je dingen 't beste aan kan leren.
er zijn wel meerdere daar die gewoon van instelling moeten veranderen.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:26 schreef Bluezz het volgende:
Zo'n jongen redt het denk ik dan ook niet, maar wie weet leert ie er iets van.. zijn 'gewoonte' om meteen maar weg te lopen moet doorbroken worden, dit is een maniertje geworden en niet alleen 'omdat ie niet tegen autoriteit' kan.
/psycholievandekouwegrond
Zoiets een maniertje noemen vind ik hard. Met een beetje zelfvertrouwen is die jongen namelijk al een heel eind. Hij loopt weg omdat hij het idee heeft niks te kunnen of goed te doen. Het is zijn enige schild om zichzelf te beschermen. Weglopen voordat iemand hem bijvoorbeeld weg kan sturen of op een andere manier het deksel op de neus kan geven.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:26 schreef Bluezz het volgende:
Zo'n jongen redt het denk ik dan ook niet, maar wie weet leert ie er iets van.. zijn 'gewoonte' om meteen maar weg te lopen moet doorbroken worden, dit is een maniertje geworden en niet alleen 'omdat ie niet tegen autoriteit' kan.
/psycholievandekouwegrond
Dat is juist de bedoeling, dat die 'types' een opleiding krijgen en wat discipline wordt bijgebracht. Mooi initiatief, oorspronkelijk bedacht door Jamie Oliver (fifteen) en ook al gedaan door Michel Roux jr.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:38 schreef franske19 het volgende:
Verschrikkelijk programma. Met name door het type volk wat er rondloopt, om je dood aan te ergeren.
De vorige keer zei ze dat d'r ouders het ook hadden. Misschien gewoon een superslecht gebit, sommige mensen hebben dat wel. Trekken was de beste optie zei ze...quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:41 schreef StephanL het volgende:
Lat van der gebit. Wat heeft die gebruikt dan?
Ok. De tandarts zegt dat ook elke keer dat ik een slecht gebit en tandvlees hebquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:41 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
De vorige keer zei ze dat d'r ouders het ook hadden. Misschien gewoon een superslecht gebit, sommige mensen hebben dat wel. Trekken was de beste optie zei ze...
Die stap is niet altijd zo makkelijk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:02 schreef egeltje1985 het volgende:
'Iets wat ik al heel lang wilde, vanaf mn zeventiende'. He? Had dat verdorie toen laten doen! Onder de 18 is iedereen toch verzekerd automatisch?
Betrek niet elke jongere naar je eigen perfecte plaatje toe.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:02 schreef egeltje1985 het volgende:
'Iets wat ik al heel lang wilde, vanaf mn zeventiende'. He? Had dat verdorie toen laten doen! Onder de 18 is iedereen toch verzekerd automatisch?
Jah, onwijs lachen gieren brullen inderdaad.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:10 schreef Specularium het volgende:
Tokkies vs. Uitheemse soorten.
Altijd lachen.
He? Ik bedoel het niet vervelend hoor. Maar ik dacht echt dat iedereen onder de 18 tandartsverzekering had, dus ik vond het gek dat ze zei dat ze al vanaf dr 17e ermee zat.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:10 schreef Staal het volgende:
[..]
Betrek niet elke jongere naar je eigen perfecte plaatje toe.
Niet iedereen komt uit een perfect gezin waarin papa en mama de rekeningen kunnen betalen. Automatisch vindt alleen maar plaats als er geld op de rekening staat.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:12 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
He? Ik bedoel het niet vervelend hoor. Maar ik dacht echt dat iedereen onder de 18 tandartsverzekering had, dus ik vond het gek dat ze zei dat ze al vanaf dr 17e ermee zat.
Dit is op het eerste gezicht een rationele benadering. Maar bij nader inzien is het zo irrationeel als de pest.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:12 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
He? Ik bedoel het niet vervelend hoor. Maar ik dacht echt dat iedereen onder de 18 tandartsverzekering had, dus ik vond het gek dat ze zei dat ze al vanaf dr 17e ermee zat.
Niet alleen dat, je zag duidelijk die schaamte. Daarom durfde ze het nooit.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:18 schreef Staal het volgende:
[..]
Niet iedereen komt uit een perfect gezin waarin papa en mama de rekeningen kunnen betalen. Automatisch vindt alleen maar plaats als er geld op de rekening staat.
Dat is niet wat ik bedoel. Tandarts is nu voor onder de 18 in ieder geval opgenomen in het basispakket, volgens mij al een aantal jaar. http://www.rijksoverheid.(...)het-basispakket.htmlquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:18 schreef Staal het volgende:
[..]
Niet iedereen komt uit een perfect gezin waarin papa en mama de rekeningen kunnen betalen. Automatisch vindt alleen maar plaats als er geld op de rekening staat.
Ik durf dit niet eens in te vullen. Dikke kans dat ze niet heeft kunnen gaan, van kwaad tot erger en niet meer durven. Kan, ik weet het niet. Jij kennelijk wel.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet alleen dat, je zag duidelijk die schaamte. Daarom durfde ze het nooit.
Via de ouders ja. Maar ik ga hierover niet eens in discussie.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:21 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik bedoel. Tandarts is nu voor onder de 18 in ieder geval opgenomen in het basispakket, volgens mij al een aantal jaar. http://www.rijksoverheid.(...)het-basispakket.html
Ik weet niet precies wat ik gedaan heb, maar ik wilde niemand beledigen. Spijt me.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:23 schreef Staal het volgende:
[..]
Via de ouders ja. Maar ik ga hierover niet eens in discussie.
Ik weet niks, ik zag het vorige week.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:22 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik durf dit niet eens in te vullen. Dikke kans dat ze niet heeft kunnen gaan, van kwaad tot erger en niet meer durven. Kan, ik weet het niet. Jij kennelijk wel..
die is voor de bediening inderdaad wel goed. die sylvia hoeft bij mij niet aan tafel te komenquote:Op woensdag 28 september 2011 01:00 schreef golfer het volgende:
Niemand gekeken verder?
Ik vind die blonde met die slechte tandjes wel een goeie voor in de bediening. Rest bakt er weinig van.
Nu. Maar ik ga dit programma niet verder volgen. Heb het boek nu echt wel uit.quote:
Ook nog even bekeken.quote:
Moet je even de vorige twee posten van Rubje lezen. Vanaf de foto's.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 07:04 schreef Heufje het volgende:
Afgelopen zondag was ik in de buurt van de Zwaanshals en ben even langs gelopen bij deze zaak. Was wel nieuwsgierig. Het zag er echter uit alsof het el een tijdje gesloten was, meubilair opgestapeld, laag stof in de keuken, dode vliegen in de vensterbank, grote plas van het één of ander in de keuken!!!!
Zou het al een tijd terug zijn opgenomen en is de zaak wellicht inmiddels al gesloten?
Wat bedoel je? Ik heb nog nooit iets gepost van een anonieme bron.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:27 schreef golfer het volgende:
....dezelfde beroemde anonieme bron weer![]()
Oh, ik dacht dar Rubje het weer gepost had.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:02 schreef Staal het volgende:
Wat bedoel je? Ik heb nog nooit iets gepost van een anonieme bron.
Denk dat ik als Stali/Staal best wel een gevestigde user ben op FOK! en natuurlijk geen kloon.
Ik post het, heel neutraal. Of het waar is weet ik niet maar er zal zeker veel van blijken als het waar is.
Waar riep ik dat het niet waar is? Kan je mij die post even aanwijzen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:37 schreef rubje het volgende:
@Golfer. Je kan beter minder snel iets roepen dat dingen niet waar zijn want andermaal heb je de deksel op je neus gekregen met het feit dat gisteren duidelijk was te zien dat die Kevin dus opstapt! Verder stond er ook over dat glasgebeuren ( kijken of men dat laat zien) en de kans dat dit geknipt wordt erg groot is en wij dus niks daarvan zien.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:58 schreef utrecht1970 het volgende:
[ afbeelding ]
Jeanette
[ afbeelding ]
Sylvia
Ik vind die 2 wel op elkaar lijken.
Jeanette zat destijds in programma hotel de toekomst van Martijn Krabbe
Ik weet niet zo goed wat ik van Kevin moet denken. Zoals Casper al zei heeft Kevin zowat met iedereen wel aanvaringen gehad, niet alleen met Casper. Van Casper had Kevin het ook gewoon af mogen maken maar Kevin gooit het dan weer zelf weg...wat moet Herman dan met zo een persoon, alsof Herman niet genoeg heeft gedaan voor die Kevin. Ergens anders is er misschien weer een collega of chef waar hij het niet leuk mee vindtquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:36 schreef golfer het volgende:
Ja, helaas niks te zien geweest van alle door rubje en anderen voorspelde zaken, zoals glas-incidenten en zelf moeten betalen van de opleiding.
Maar ik ga natuurlijk volledig uit van de betrouwbaarheid van die berichten, zoals ook die betrouwbare recensie over Branco van iemand.
Even serieus: ik zou zowel Sylvia als Joey nooit een baan hebben aangeboden. Echt allebei ongeschikt.
En als Kevin niet met Casper door 1 deur kan zou ik als Den Blijker zijnde hem aangeboden hebben om bij 1 van zijn eigen tenten verder opgeleid te worden.
Dat doen wij nooit. We kijken alleen door de ramen of nemen van buiten foto's en dan schrijven we er een (negatieve) review over.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:26 schreef rubje het volgende:
Goed de camera's zijn weg en zoals al eerder gemeld is het Grandcafe nu geopend,dus wie is er al wezen eten van FOK!?![]()
*proestquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat doen wij nooit. We kijken alleen door de ramen of nemen van buiten foto's en dan schrijven we er een (negatieve) review over.
je bedoelt wij onthouden ons altijd van commentaar als we ongelijk krijgen omdat we ons verlies niet kunnen toegeven maar gebruiken wel pas en te onpas kritiek om maar kritiek te geven omdat we zelf geen doel in ons leven hebben als zurige oude man anno 2011.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat doen wij nooit. We kijken alleen door de ramen of nemen van buiten foto's en dan schrijven we er een (negatieve) review over.
Waar kan ik die uitspraak van Casper nalezen?quote:Op donderdag 24 november 2011 14:02 schreef rubje het volgende:
Update:
verder heeft de eigenaar Casper van Beek gezegd spijt te hebben van zijn deelname aan het programma aangezien hij verwachte dat hij een enorme boost zou krijgen door Herman's aanwezigheid en wat uitblijft daar hij nu pas inziet dat het eigenlijk meer een veredelde Herman den Blijker show was ter meerdere glorie van Herman zelf en waar hij maar een passant is.![]()
Iig heeft het project gefaald,heeft Casper ander personeel moeten aannemen en is alle moeite voor niets geweest dus..
Hè? Als jij daarbij hoort dan zet je dat toch niet online?quote:Op donderdag 24 november 2011 15:03 schreef rubje het volgende:
Niet nalezen,aangezien hij het in zijn kennissenkring mondeling heeft laten ontvallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |