ik denk dat het alleen als aanzet bedoeld is. Ze leren de gang van zaken,meer niet, lijkt mijquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
Lijkt mij voor de deelnemers toch wel lastig om in 8 weken te moeten leren waar anderen jaren theorie/praktijk voor volgen
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:42 schreef Ceetje.. het volgende:
ik zou best 8 weken kookles van hem willen krijgen (van meerdere chefs wel trouwens)
Ja ik ook, maar zou nog steeds geen chef zijn daarna. Verre van zelfs.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:42 schreef Ceetje.. het volgende:
ik zou best 8 weken kookles van hem willen krijgen (van meerdere chefs wel trouwens)
Viel mij ook op jaquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
ha twitter is nu #hrs ipv #hermansrestaurantschool
ik ook niet, bij lange na niet, maar het lijkt me gewoon topquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar zou nog steeds geen chef zijn daarna. Verre van zelfs.
Herman staat zich kapot te lachen om die meidenquote:
mijn hobbie zou 't ook niet zijn hoorquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:58 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Herman staat zich kapot te lachen om die meiden
Worden ze hard vanquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:07 schreef egeltje1985 het volgende:
Waarom doen ze dat niet met water? Lekker rode wijn in je kleren.
daar zat ik ook al naar te kijken...beter water gebruiken jaquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:07 schreef egeltje1985 het volgende:
Waarom doen ze dat niet met water? Lekker rode wijn in je kleren.
van water kunnen ze net zo hard wordenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Worden ze hard vanen Wijn kost toch niks joh.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |