Wittequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:31 schreef henkde_j het volgende:
Wat voor pannetjes zijn dat trouwens?
quote:
Hermans 'eigen' pannen ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:31 schreef henkde_j het volgende:
Wat voor pannetjes zijn dat trouwens?
ik denk dat ze nog heel vaak weg zullen lopen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
Pffff, Kevin en Martin weggelopen.... volgende week zien we hoe het met ze afloopt
Ohja had ik even niet aan gedachtquote:
Zie die pannen er niet tussen staanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ohja had ik even niet aan gedacht
Herman den Blijker pannenset Bloedserieusquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Zie die pannen er niet tussen staan. http://www.blokker.nl/web(...)_u96oCFcEj3godLl1RHQ
quote:
even gezocht:quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:10 schreef StephanL het volgende:
Het schijnen pannen te zijn van Berndes. Gevonden op twitter. Kan die pannen alleen niet vinden op de website van Berndes.
Maar ze kookten toch op gas?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
even gezocht:
inderdaad Berndes
serie: vario click induction white
te koop op knivesandtools.nl 20cm voor 75, 24cm voor 85 en 28cm voor 95
Nou die ene vetklep Julius Jaspers heeft er ook een handje van als hij een evenwichtig en zinnig antwoord moet geven.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:13 schreef golfer het volgende:
Ik verheug me nu al op al zijn verkleinwoordjes.
Een zoetje, zoutje, zuurtje.
Den Blijkertje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |