Wittequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:31 schreef henkde_j het volgende:
Wat voor pannetjes zijn dat trouwens?
quote:
Hermans 'eigen' pannen ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:31 schreef henkde_j het volgende:
Wat voor pannetjes zijn dat trouwens?
ik denk dat ze nog heel vaak weg zullen lopen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
Pffff, Kevin en Martin weggelopen.... volgende week zien we hoe het met ze afloopt
Ohja had ik even niet aan gedachtquote:
Zie die pannen er niet tussen staanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ohja had ik even niet aan gedacht
Herman den Blijker pannenset Bloedserieusquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Zie die pannen er niet tussen staan. http://www.blokker.nl/web(...)_u96oCFcEj3godLl1RHQ
quote:
even gezocht:quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:10 schreef StephanL het volgende:
Het schijnen pannen te zijn van Berndes. Gevonden op twitter. Kan die pannen alleen niet vinden op de website van Berndes.
Maar ze kookten toch op gas?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
even gezocht:
inderdaad Berndes
serie: vario click induction white
te koop op knivesandtools.nl 20cm voor 75, 24cm voor 85 en 28cm voor 95
voor gas zijn ze ook te gebruiken ja.quote:
Nou die ene vetklep Julius Jaspers heeft er ook een handje van als hij een evenwichtig en zinnig antwoord moet geven.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:13 schreef golfer het volgende:
Ik verheug me nu al op al zijn verkleinwoordjes.
Een zoetje, zoutje, zuurtje.
Den Blijkertje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |