Ben benieuwd.quote:Herman den Blijker heeft in zijn nieuwe programma een eigen Restaurant School. De topkok gaat eigenhandig mensen opleiden en ze zo helpen aan een baan in de horeca.
Dit keer gaat het niet om een wedstrijd en het is ook geen afvalrace. Mensen die de weg naar de arbeidsmarkt al lange tijd niet weten te vinden, worden omgeschoold en krijgen de kans om te gaan werken in de horeca. Mensen die er met de pet naar gooien worden echter wel naar huis gestuurd.
Den Blijker onderzoekt waar de talenten van zijn leerlingen liggen, want alle deelnemers maken kans op een baan. Afhankelijk van hun talent wordt beslist wie waar het beste op zijn plek is, variërend van de bediening tot de keuken
.
Vanaf dinsdag 30 augustus is Herman’s Restaurant School wekelijks te zien om 21.30 uur bij RTL4.
Weer eens wat anders dat de producent van bv kaas.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:04 schreef golfer het volgende:
FNV Horeca is hoofdsponsor:
http://www.missethoreca.n(...)HermanDenBlijker.htm
Ik hoop en denk dat Den Blijker het wat netter brengt, hij kan erg goed met mensen omgaan en dan is er niet zo'n afstand zoals bij Martain. Ga wel kijken in ieder geval.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:10 schreef utrecht1970 het volgende:
Lijkt mij eerlijk gezegd minder leuk. Ik vind het vooral leuk als hij restaurants weer op de rit krijgt.
Dit klinkt meer als hotel de toekomst van Martijn Krabbe.
Ja, met kansarme jongeren.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:30 schreef themole het volgende:
Heeft Jamie Oliver dit ook niet al eens gedaan?
Ja en Michel Roux jr. ook vorig jaar nog.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:30 schreef themole het volgende:
Heeft Jamie Oliver dit ook niet al eens gedaan?
Het leuke van Hermpie vind ik eigenlijk dat hij nooit neuzelt over een zoutje en een zoetje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:13 schreef golfer het volgende:
Ik verheug me nu al op al zijn verkleinwoordjes.
Een zoetje, zoutje, zuurtje.
Den Blijkertje.
Ik geloof dat de kandidaten dat nog (net) niet gedaan hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:46 schreef Staal het volgende:
Ik zou een moord begaan om maar 1 dag te leren van Herman.
Deze lui weten helemaal niks over eten. Ben erg benieuwd naar het verloop en hoop dat ze deze kans ook echt met beide handen aanpakken. Ben eik wel jaloers.
Volgens mij kwam je bezoek net binnen voor de commercial breakquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:53 schreef Ceetje.. het volgende:
goffer, kreeg ik bezoekvergeet ik de pauzeknop in te drukken
Ja, ze hebben zichzelf opgegeven al heb ik daar nooit reclame van gezien trouwens. Denk rechtstreeks van het Arbeidsbureau of hoe dat tegenwoordig heet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik geloof dat de kandidaten dat nog (net) niet gedaan hebben.
Ze hebben zichzelf toch opgegeven neem ik aan, dus mag hopen dat ze 8 weken training van Herman kunnen waarderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |