Ik weet niet zo goed wat ik van Kevin moet denken. Zoals Casper al zei heeft Kevin zowat met iedereen wel aanvaringen gehad, niet alleen met Casper. Van Casper had Kevin het ook gewoon af mogen maken maar Kevin gooit het dan weer zelf weg...wat moet Herman dan met zo een persoon, alsof Herman niet genoeg heeft gedaan voor die Kevin. Ergens anders is er misschien weer een collega of chef waar hij het niet leuk mee vindtquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:36 schreef golfer het volgende:
Ja, helaas niks te zien geweest van alle door rubje en anderen voorspelde zaken, zoals glas-incidenten en zelf moeten betalen van de opleiding.
Maar ik ga natuurlijk volledig uit van de betrouwbaarheid van die berichten, zoals ook die betrouwbare recensie over Branco van iemand.
Even serieus: ik zou zowel Sylvia als Joey nooit een baan hebben aangeboden. Echt allebei ongeschikt.
En als Kevin niet met Casper door 1 deur kan zou ik als Den Blijker zijnde hem aangeboden hebben om bij 1 van zijn eigen tenten verder opgeleid te worden.
Dat doen wij nooit. We kijken alleen door de ramen of nemen van buiten foto's en dan schrijven we er een (negatieve) review over.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:26 schreef rubje het volgende:
Goed de camera's zijn weg en zoals al eerder gemeld is het Grandcafe nu geopend,dus wie is er al wezen eten van FOK!?![]()
*proestquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat doen wij nooit. We kijken alleen door de ramen of nemen van buiten foto's en dan schrijven we er een (negatieve) review over.
je bedoelt wij onthouden ons altijd van commentaar als we ongelijk krijgen omdat we ons verlies niet kunnen toegeven maar gebruiken wel pas en te onpas kritiek om maar kritiek te geven omdat we zelf geen doel in ons leven hebben als zurige oude man anno 2011.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat doen wij nooit. We kijken alleen door de ramen of nemen van buiten foto's en dan schrijven we er een (negatieve) review over.
Waar kan ik die uitspraak van Casper nalezen?quote:Op donderdag 24 november 2011 14:02 schreef rubje het volgende:
Update:
verder heeft de eigenaar Casper van Beek gezegd spijt te hebben van zijn deelname aan het programma aangezien hij verwachte dat hij een enorme boost zou krijgen door Herman's aanwezigheid en wat uitblijft daar hij nu pas inziet dat het eigenlijk meer een veredelde Herman den Blijker show was ter meerdere glorie van Herman zelf en waar hij maar een passant is.![]()
Iig heeft het project gefaald,heeft Casper ander personeel moeten aannemen en is alle moeite voor niets geweest dus..
Hè? Als jij daarbij hoort dan zet je dat toch niet online?quote:Op donderdag 24 november 2011 15:03 schreef rubje het volgende:
Niet nalezen,aangezien hij het in zijn kennissenkring mondeling heeft laten ontvallen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |