abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101159794
Er komen vrij veel items voorbij de laatste tijd over het UFO fenomeen op grotere nieuwszenders. Dit topic moet eigenlijk dienen als een verzameling van deze verhalen zodat we elkaar hiervan op de hoogte kunnen houden.

Om te beginnen een item met Dr. Stanton Friedman, een nucleair fysicus die met Nasa heeft gewerkt:

"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_101159798
  donderdag 25 augustus 2011 @ 09:48:19 #3
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_101161782
Overnieuw, geen cartoons over aliens dawnbreaker, ga maar naar ONZ.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_101723351
Erg overtuigend verhaal van een piloot:

In de docu "I know what I saw" kun je ook een interview zien met de passagiers van dit vliegtuig en zij bevestigen wat de piloot zegt. @56:36 begint het verhaal en daarna hoor je de passagiers:

pi_102042274
Op Fox: een meteoriet die 15min op dezelfde plaats blijft hangen... sure..

pi_102042417
pi_102054261
Heeft iemand de film Apollo 18 die nu in de bioscoopo draait trouwens al gezien? :P
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_102058190
Kom eens een keer met goeie beelden over ufo's, waarom altijd zo ubervaag. Verder waarom zouden die aliens zelf zo vaag doen, zichtbaar, opeens split.

Waarom zouden ze zich zo gedragen, ik zie het nut niet. Ik geloof zeker wel dat er andere levensvormen zijn in het heelal, maar misschien zijn ze er gewoon nog niet.

Kortom, ik geloof er wel in, maar niks heeft mij nog echt overtuigd.
pi_102075449
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:28 schreef Hypertext het volgende:
Kom eens een keer met goeie beelden over ufo's, waarom altijd zo ubervaag. Verder waarom zouden die aliens zelf zo vaag doen, zichtbaar, opeens split.

Waarom zouden ze zich zo gedragen, ik zie het nut niet. Ik geloof zeker wel dat er andere levensvormen zijn in het heelal, maar misschien zijn ze er gewoon nog niet.

Ga deze lezing eens bekijken.... Hieruit wordt het overduidelijk dat de Amerikaanse overheid liegt over het UFO fenomeen:

USA overheidsdocumenten over UFO"s

Aanrader ^O^
  zaterdag 17 september 2011 @ 23:33:57 #11
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_102075873
quote:

zonder enige kennis over die andere levensvorm zou het ook wel heel knap zijn als je dat nut wel
zou zien .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_102142968
quote:
Overal in de media roepen ze dat het waarschijnlijk een meteoor was, maar vele ooggetuigen zeggen toch echt dat het object rondvloog en daarna verdween om weer terug te komen als iets was meer op een meteoor leek.

Allemaal gelul dus wat je hoort in de media.
pi_102208797
quote:

Als je iets vreemds ziet in de lucht ga je niet even je goed weggestopte camera of iets dergelijks halen, maar blijf je verwonderd kijken en gebruik je wat je voor handen hebt.
pi_102210322
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 16:45 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Overal in de media roepen ze dat het waarschijnlijk een meteoor was, maar vele ooggetuigen zeggen toch echt dat het object rondvloog en daarna verdween om weer terug te komen als iets was meer op een meteoor leek.

Allemaal gelul dus wat je hoort in de media.
Wat ik frapant vond is dat het weer in Phoenix gebeurde. Daar worden wel vaak vreemde lichten gezien is het niet zo dat dat driehoekige vliegtoestel met al die lichten er onder ook in Phoenix gezien werd?
Wat heeft Phoenix?
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  zaterdag 24 september 2011 @ 22:22:48 #15
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_102343498
South Africa gets UFO conference

quote:
South Africa will experience its first ever conference on Unidentified Flying Objects (UFOs) in November.

"Millions of people in SA have had their own personal experience with ETs and UFOs - but most have in the past been too nervous to raise the subject, afraid of ridicule," conference host Michael Tellinger said on Thursday.

The gathering would allow "those in the know" an opportunity to express themselves on issues like extra-terrestrial (ET) contact.

He said 13 internationally recognised and published leaders in the fields of UFOlogy, genetics, microbiology and biomimicry would speak at the event in Johannesburg.

Speakers would also address topics including alchemy, ancient wisdom, numeric science and the formation of a money-less society.

"The average person on the street is completely oblivious of the unimaginable progress in scientific research, so much so, that it would seem like magic to the unenlightened crowd", said Tellinger.

"While there are still many who smirk in disbelief at the concept of alien presence in the universe and even here on Earth, those in the know are rapidly moving well beyond trying to justify their knowledge to the uninitiated."
pi_102387894
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 10:12 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Wat ik frapant vond is dat het weer in Phoenix gebeurde. Daar worden wel vaak vreemde lichten gezien is het niet zo dat dat driehoekige vliegtoestel met al die lichten er onder ook in Phoenix gezien werd?
Wat heeft Phoenix?
Ik zou het zo niet weten...
pi_102387896
pi_102639482
pi_102986332
Deze stond al in het "in beeld" topic, maar ik wilde hem hier ook even hebben als referentie:

Erg interessant :)
pi_102986964
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 01:39 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Deze stond al in het "in beeld" topic, maar ik wilde hem hier ook even hebben als referentie:

Erg interessant :)
"Prophet Yahweh" is al een poos gedebunked. Hij doet volgens mij ook geen UFO summonen meer, maar in plaats daarvan Jomanda-achtige "voorspellingen".
Ja nee
pi_102986975
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 03:19 schreef WAHRHEIT het volgende:

[..]

"Prophet Yahweh" is al een poos gedebunked. Hij doet volgens mij ook geen UFO summonen meer, maar in plaats daarvan Jomanda-achtige "voorspellingen".
Zou je kunnen doorlinken waar ik kan vinden dat hij gedebunked is? Ik ben nu al even aan het zoeken maar het nog niets overtuigends kunnen vinden. Alleen dat hij vaak ook niet kan doen wat hij zegt.

En even voor alle duidelijkheid: het gaat mij hier om de reactie van de reporter. Die profeet kan me wat krijgen.
pi_102987009
Zou niet meer weten wat debunk site was, bestaat ongetwijfeld niet meer... is al lang geleden.
Wel ff snel met google wat voor je gevonden:

http://web.archive.org/we(...)tyahweh.funtigo.com/

http://web.archive.org/we(...)/bbb/photoalbum.html (Prophet Yahweh met een weerballon :D)

http://www.alienresistance.org/prophetyahwehufo.htm

Edit: kwam ook nog een wastlijst aan conspiracy domeintjes tegen die hij bezit. URL vergeten op te slaan. Z'n originele website staat ook nog in archive.org :)
Ja nee
pi_102987013
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 04:21 schreef WAHRHEIT het volgende:
Zou niet meer weten wat debunk site was, bestaat ongetwijfeld niet meer... is al lang geleden.
Wel ff snel met google wat voor je gevonden:

http://web.archive.org/we(...)tyahweh.funtigo.com/

http://web.archive.org/we(...)/bbb/photoalbum.html (Prophet Yahweh met een weerballon :D)

[ afbeelding ]

http://www.alienresistance.org/prophetyahwehufo.htm

Edit: kwam ook nog een wastlijst aan conspiracy domeintjes tegen die hij bezit. URL vergeten op te slaan. Z'n originele website staat ook nog in archive.org :)
Die eerste links werken niet echt volgens mij. En op die foto's zie ik een zwarte man met een ballon die op hem lijkt. Op die laatste site staat er een tekts dat deze profeet zelf zegt dat hij niet de man op de foto's is. Maar laten we hier verder geen aandacht meer aan besteden. Het ging mij erom dat in het filmpje dat ik linkte de reporter lijkt te bevestigen dat de "ballon" manoevres uitvoert die een ballon normaal niet uitvoert.
pi_102987023
Eerste link kan wat traag laden. Mgoed, heb ooit veel meer gelezen over deze "profeet", maar kan zo snel geen bron voor je vinden. Eerste link is wel essentieel om de 2e foto in context te kunnen beschouwen.
Ja nee
pi_102987033
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 04:39 schreef WAHRHEIT het volgende:
Eerste link kan wat traag laden. Mgoed, heb ooit veel meer gelezen over deze "profeet", maar kan zo snel geen bron voor je vinden. Eerste link is wel essentieel om de 2e foto in context te kunnen beschouwen.
Je inbreng wordt in ieder geval gewaardeerd. Ik ben zelf bezig met een website waarop ik het meest overtuigende bewijs wil presenteren. Zou je er misschien ook eens naar willen kijken en wat op- of aanmerkingen willen geven?

http://aliens-ufos.jouwweb.nl/
pi_102987035
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 04:50 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Je inbreng wordt in ieder geval gewaardeerd. Ik ben zelf bezig met een website waarop ik het meest overtuigende bewijs wil presenteren. Zou je er misschien ook eens naar willen kijken en wat op- of aanmerkingen willen geven?

Als je er geen probleem mee hebt dat ik van nature heel erg skeptisch ben, sure. Ik ben altijd te overtuigen wanneer het bewijs dat rechtvaardigd.
Ja nee
pi_102987036
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 04:55 schreef WAHRHEIT het volgende:

[..]

Als je er geen probleem mee hebt dat ik van nature heel erg skeptisch ben, sure. Ik ben altijd te overtuigen wanneer het bewijs dat rechtvaardigd.
Ik wil juist de discussie aangaan. Ik wil mn feiten goed op een rijtje hebben en ik wil geen zaken presenteren die niet kloppen.
pi_102987037
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 04:56 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik wil juist de discussie aangaan. Ik wil mn feiten goed op een rijtje hebben en ik wil geen zaken presenteren die niet kloppen.
^O^ ik sta overigens niet negatief tegenover het bestaan van buitenaards leven (Lijkt me zeer waarschijnlijk). Het is alleen jammer dat er zo ontzettend veel gehoaxed wordt.
Ja nee
pi_102987142
Hier een hele compilatie met heel veel nieuwsuitzendingen over UFO sightings. Best wel een goed filmpje ^O^

pi_103223191
Leuk hoe de presentatoren reageren met ongeloof op Nick Pope :)

pi_103569621
pi_103569623
En hier weer een leuke korte compilatie van nieuwsitems:

pi_103685630
'Alien' filmed in Brazil rainforest'

[http://www.thesun.co.uk/s(...)azil-rainforest.html

Dit komt van de engelse nieuwssite The Sun.
pi_103685761
NU is er een Ufo gespot:

UFO over motorway in broad daylight Sighting close to the spot where 'freaked out' BBC reporter saw 'craft'

http://www.thesun.co.uk/s(...)-broad-daylight.html
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 15:50:02 #35
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_103708941
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 21:12 schreef Exena het volgende:
NU is er een Ufo gespot:

UFO over motorway in broad daylight Sighting close to the spot where 'freaked out' BBC reporter saw 'craft'

vet filmpje !
pi_103712760
quote:
NU is er een Ufo gespot:

Als ze onder die brug doorrijden blijft dat vlekje of wat het ook is voor de brug hangen.
Is dus iets op de ruit/lens/ of wat er later slecht is geprogrammeerd.
Haha
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 18:00:29 #37
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_103712814
Kan Zelfbenoemde Alwetende Daniel1976 hier eens zijn Licht over laten schijnen?
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:43:56 #38
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_103722618
Nee dus. Ik vermoedde al zoiets. :')
pi_103729245
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 17:58 schreef Joker89 het volgende:

[..]

Als ze onder die brug doorrijden blijft dat vlekje of wat het ook is voor de brug hangen.
Is dus iets op de ruit/lens/ of wat er later slecht is geprogrammeerd.
Zonder een kwalificatie te willen geven aan het filmpje klopt het bovenstaande volgens mij niet. Ik heb het filmpje frame voor frame bekeken. Het wegdek is nat, raam niet schoon (vuil, regendruppels). Wanneer ze onder de brug doorrijden blijf je uiteraard de viezigheid zien, maar niet de zgn "ufo". Deze verschijnt pas weer wanneer ze (bijna) de tunnel uit zijn zoals je zou mogen verwachten. Mocht ik wat over het hoofd hebben gezien zou ik het waarderen als je een verduidelijkt screenshotje post.
Ja nee
pi_103732411
quote:
NU is er een Ufo gespot:

Oh come on... UFO? My ass... :N
pi_103746446
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 01:52 schreef WAHRHEIT het volgende:

[..]

Zonder een kwalificatie te willen geven aan het filmpje klopt het bovenstaande volgens mij niet. Ik heb het filmpje frame voor frame bekeken. Het wegdek is nat, raam niet schoon (vuil, regendruppels). Wanneer ze onder de brug doorrijden blijf je uiteraard de viezigheid zien, maar niet de zgn "ufo". Deze verschijnt pas weer wanneer ze (bijna) de tunnel uit zijn zoals je zou mogen verwachten. Mocht ik wat over het hoofd hebben gezien zou ik het waarderen als je een verduidelijkt screenshotje post.
Misschien heb je wel gelijk wat dat betreft maar toch heb ik mijn twijfels. Daarnaast The Sun, je weet toch ook wel wat voor nieuws dat is, geen NYT laten we maar zeggen.
Haha
pi_103749705
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 16:05 schreef Joker89 het volgende:

[..]

Misschien heb je wel gelijk wat dat betreft maar toch heb ik mijn twijfels. Daarnaast The Sun, je weet toch ook wel wat voor nieuws dat is, geen NYT laten we maar zeggen.
Tsja, sowieso ben ik geen 'TRU'-type. AT moet behoorlijk leeg zijn wil ik hier verzeild raken :7
Toch vind ik 't altijd wel interessant bronmateriaal door te spitten. Ik sta niet persé negatief tegenover het bestaan van buitenaarse beschavingen (ik acht de kans (bijna) oneindig veel groter dan het bestaan van een God, bijvoorbeeld). Vanuit dat oogpunt prikkelt het m'n nieuwsgierigheid altijd wel.
Ja nee
pi_103749925
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 17:31 schreef WAHRHEIT het volgende:

[..]

Tsja, sowieso ben ik geen 'TRU'-type. AT moet behoorlijk leeg zijn wil ik hier verzeild raken :7
Toch vind ik 't altijd wel interessant bronmateriaal door te spitten. Ik sta niet persé negatief tegenover het bestaan van buitenaarse beschavingen (ik acht de kans (bijna) oneindig veel groter dan het bestaan van een God, bijvoorbeeld). Vanuit dat oogpunt prikkelt het m'n nieuwsgierigheid altijd wel.
Ik vind het ook heel interessant en ik denk ook dat er best wat rare zaken zijn gebeurd.
Ik ben het met je eens dus, behalve dat punt over God, ik ben wel overtuigd van het bestaan van God maar ik blijf van mening dat dat inderdaad persoonlijk kan zijn, iets wat je moet ontdekken, en los staat van materiële zaken zoals waarschijnlijk ufo's dan in deze context haha.
Haha
pi_103754793
Topicstarter, steek geen tijd in deze dingen om mensen te overtuigen. De club der kortzichtigen, de skeptici, overtuig je toch niet. Ooit wordt ons gelijk aangetoond.
Gaap Goals rulezzz!
pi_103762463
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 19:47 schreef M_Schtoppel het volgende:
Topicstarter, steek geen tijd in deze dingen om mensen te overtuigen. De club der kortzichtigen, de skeptici, overtuig je toch niet. Ooit wordt ons gelijk aangetoond.
Wat denk jij dan dat deze UFO's zijn?
Haha
pi_103773005
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 19:47 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik was eerder ook behoorlijk skeptisch. Niet in de zin dat ik hier kwam om te debunken, maar ik was ervan overtuigd dat het onderwerp mijn aandacht niet waard was. En toen een aantal maanden geleden linkte iemand mij de Disclosure Project door en ik had echt zoiets van WTF!?!

En nu heb ik zelfs een website gemaakt met het beste bewijs voor het bestaan van UFO's :P

Een van de redenen om dit topic aan te maken, is omdat ik altijd aannam dat belangrijke dingen altijd wel in het nieuws zouden komen. We hebben nl. een vrije en wetenschappelijke maatschappij dus een groot onderwerp als dit zou zijn aandacht wel krijgen als er ook maar enkele aanwijzingen zouden zijn voor het bestaan van aliens die ons bezoeken.

Inmiddels weet ik wel beter. Maar aangezien er nog steeds meer dan genoeg mensen zijn die ook zo denken als ik dacht, leek het me een goed idee om dit topic aan te maken om te laten zien dat er wel degelijk aandacht wordt besteed aan het UFO fenomeen.

Daarbij heb ik van een paar mensen PM's gehad waarin ze zeggen dat ze anders zijn gaan aankijken tegen het UFO fenomeen door de moeite die ik neem met al mn UFO topics. Tuurlijk zijn de negatievelingen het nadrukkelijkst aanwezig, maar er zijn genoeg lurkers die niet meedoen aan de discussie maar die wel met veel interesse meelezen :)
pi_103773230
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 01:23 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik was eerder ook behoorlijk skeptisch. Niet in de zin dat ik hier kwam om te debunken, maar ik was ervan overtuigd dat het onderwerp mijn aandacht niet waard was. En toen een aantal maanden geleden linkte iemand mij de Disclosure Project door en ik had echt zoiets van WTF!?!

En nu heb ik zelfs een website gemaakt met het beste bewijs voor het bestaan van UFO's :P

Een van de redenen om dit topic aan te maken, is omdat ik altijd aannam dat belangrijke dingen altijd wel in het nieuws zouden komen. We hebben nl. een vrije en wetenschappelijke maatschappij dus een groot onderwerp als dit zou zijn aandacht wel krijgen als er ook maar enkele aanwijzingen zouden zijn voor het bestaan van aliens die ons bezoeken.

Inmiddels weet ik wel beter. Maar aangezien er nog steeds meer dan genoeg mensen zijn die ook zo denken als ik dacht, leek het me een goed idee om dit topic aan te maken om te laten zien dat er wel degelijk aandacht wordt besteed aan het UFO fenomeen.

Daarbij heb ik van een paar mensen PM's gehad waarin ze zeggen dat ze anders zijn gaan aankijken tegen het UFO fenomeen door de moeite die ik neem met al mn UFO topics. Tuurlijk zijn de negatievelingen het nadrukkelijkst aanwezig, maar er zijn genoeg lurkers die niet meedoen aan de discussie maar die wel met veel interesse meelezen :)
Als die militaire en politieke elite contact hebben (gehad) met buitenaardse wezens dan willen die buitenaardse wezens kennelijk niet dat alle mensen het te weten komen. Dus maak je niet druk.
Haha
pi_103773863
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 01:39 schreef Joker89 het volgende:

[..]

Als die militaire en politieke elite contact hebben (gehad) met buitenaardse wezens dan willen die buitenaardse wezens kennelijk niet dat alle mensen het te weten komen. Dus maak je niet druk.
Wat bedoel je met maak niet druk? Ik ben niet bang voor ze. Ik denk dat de kans veel groter is dat ze welwillend zijn. De reden dat ik geinteresseerd ben, is omdat het gewoon een intrigerend onderwerp is.

Hoe zou het zijn om op een dag oog in oog te staan met een buitenaards wezen dat minstens net zo intelligent is als jij en waarschijnlijk nog veel intelligenter? Hoe zou het zijn om zo'n denkend wezen in de ogen te kijken en dan de herkenning te hebben dat je met een denkend wezen te maken hebt?
pi_103773977
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 02:47 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Wat bedoel je met maak niet druk? Ik ben niet bang voor ze. Ik denk dat de kans veel groter is dat ze welwillend zijn. De reden dat ik geinteresseerd ben, is omdat het gewoon een intrigerend onderwerp is.

Hoe zou het zijn om op een dag oog in oog te staan met een buitenaards wezen dat minstens net zo intelligent is als jij en waarschijnlijk nog veel intelligenter? Hoe zou het zijn om zo'n denkend wezen in de ogen te kijken en dan de herkenning te hebben dat je met een denkend wezen te maken hebt?
Als de buitenaardse wezens hadden gewild dat jij contact, of wie dan ook contact met ze hadden gehad, dan hadden ze zich wel kenbaar gemaakt. Als ze in staat zijn om van kennelijk die afstanden hier naar toe te reizen dan is de kans aannemelijk dat hun techniek beter is, dus een Westerse regering kan dan in de doofpot stoppen wat ze willen, maar ik zie nog altijd weinig reden waarom dat die buitenaardse wezen zou kunnen tegenhouden.
Haha
pi_103774078
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 03:03 schreef Joker89 het volgende:

[..]

Als de buitenaardse wezens hadden gewild dat jij contact, of wie dan ook contact met ze hadden gehad, dan hadden ze zich wel kenbaar gemaakt. Als ze in staat zijn om van kennelijk die afstanden hier naar toe te reizen dan is de kans aannemelijk dat hun techniek beter is, dus een Westerse regering kan dan in de doofpot stoppen wat ze willen, maar ik zie nog altijd weinig reden waarom dat die buitenaardse wezen zou kunnen tegenhouden.
Prima, maar zoals ik net al zei:

De reden dat ik geïnteresseerd ben, is omdat het gewoon een intrigerend onderwerp is.
pi_103795346
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 03:22 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Prima, maar zoals ik net al zei:

De reden dat ik geïnteresseerd ben, is omdat het gewoon een intrigerend onderwerp is.
Ik ook, ik ontken het ook niet per definitie of iets in die richting, maar als ik bijvoorbeeld kijk bij dat Disclosure Project dat jij noemt dan heb ik toch mijn twijfels bij veel van die personen.
Daniel Sheehan vind ik daarentegen wel interessant maar buiten dat mis ik toch heel wat keiharde bewijzen die beloofd zijn. Daarnaast hebben veel personen daar een dubbele agenda lijkt het.
Haha
pi_103818031
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 18:26 schreef Joker89 het volgende:

[..]

Ik ook, ik ontken het ook niet per definitie of iets in die richting, maar als ik bijvoorbeeld kijk bij dat Disclosure Project dat jij noemt dan heb ik toch mijn twijfels bij veel van die personen.
Daniel Sheehan vind ik daarentegen wel interessant maar buiten dat mis ik toch heel wat keiharde bewijzen die beloofd zijn. Daarnaast hebben veel personen daar een dubbele agenda lijkt het.
En toch geloof ik liever die klokkenluiders dan de officiele lezing van de overheid:

Deze lezing laat overduidelijk zien dat de Amerikaanse overheid keihard LIEGT over het UFO fenomeen:

Deze bekentenis laat zien dat de Britse overheid actief het fenomeen ridiculiseerde:

Medewerker Britse overheid geeft toe dat ridiculiseren UFOs beleid was

En hier vind je 12 documenten die kort behandeld worden die ook laten zien dat de Amerikaanse overheid wel degelijk serieus met UFO's bezig is:
USA overheidsdocumenten over UFO"s
pi_103818883
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 02:47 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Naar mijn mening een werk van fictie (auteur claimt anders) maar wel een goed stuk fictie is Buitenaardse Beschaving van Stefan Denaerde (pseudoniem), een boek dat een ontmoeting beschrijft tussen 'Stefan' en reizigers van de planeet Iarga.
Ja nee
pi_103819024
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 02:11 schreef WAHRHEIT het volgende:

[..]

Naar mijn mening een werk van fictie (auteur claimt anders) maar wel een goed stuk fictie is Buitenaardse Beschaving van Stefan Denaerde (pseudoniem), een boek dat een ontmoeting beschrijft tussen 'Stefan' en reizigers van de planeet Iarga.
Heb even wat gegoogled en klinkt erg interessant! Bedankt voor de tip, ik ga hem zeker lezen :)
  Spellchecker woensdag 2 november 2011 @ 22:40:03 #55
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_103898131
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 22:40 schreef maily het volgende:
http://www.ufomeldpunt.nl/melding/369-zigzaggende-lichtbol/

hebben meer mensen dit gezien?? kan iemand het verklaren??
Verklaren is moeilijk, maar de eerste vraag is altijd: Kan het een natuurlijk fenomeen zijn of is het een technologisch fenomeen. En afgaande op de hoeken die gemaakt worden, het stilstaan en het vertrekken met hoge snelheid, lijkt het mij wel dat we met iets technologisch te maken hebben.
pi_104083881
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 22:44 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Verklaren is moeilijk, maar de eerste vraag is altijd: Kan het een natuurlijk fenomeen zijn of is het een technologisch fenomeen. En afgaande op de hoeken die gemaakt worden, het stilstaan en het vertrekken met hoge snelheid, lijkt het mij wel dat we met iets technologisch te maken hebben.
Die observaties kunnen evengoed gelden voor een natuurlijk fenomeen, al wel eentje die we nog niet (goed genoeg) kennen.

Persoonlijk laat ik het in het midden.
pi_104617966
Deze is wel interessant. Iemand van MSNBC die heel duidelijk is over de statement van het Witte Huis dat er geen contact zou zijn met aliens:

pi_104624370
Hey, alweer een topic over ufo's? :+
pi_104674078
Deze is ook wel interessant (uit het AD ):

quote:
'Schedel van alien gevonden'

Een gemummificeerde langwerpige schedel die gevonden is in Peru, zou eindelijk wel eens het bewijs van het bestaan van buitenaardse wezens kunnen leveren.
Raadsel
De vreemd gevormde schedel van bijna 50 cm, gevonden in de stad Andahuaylillas in de zuidelijke provincie Quispicanchi van Peru, stelt antropologen voorlopig voor een raadsel.

De schedel heeft een aantal bijzondere kenmerken. Zo zit er een zachte plek in de schedel - een open fontanel - wat kenmerkend is voor kinderschedels van een jaar oud. De schedel heeft echter ook twee grote kiezen, die weer horen bij volwassen mensen.

'Niet menselijk'
Antropologen uit Spanje en Rusland en Peu bestuderen op dit moment de vreemde schedel, en lijken te concluderen dat het gaat om een 'niet menselijke' schedel. Door DNA-bepaling van de overblijfselen van een oogbal zal binnenkort duidelijk worden of we daadwereklijk te maken hebben met een alien of met een menselijke schedel.

Ritueel
De alternatieve verklaring voor de bizarre vervorming van de schedel is dat hij kunstmatig werd vervormd, als onderdeel van een ritueel. In diverse culturen over de hele wereld (zoals Maya, Noord-Amerikaanse en bij Australische Aboriginals) werd het hoofd van de overledene gewikkeld in strakke doek. De techniek zou worden meestal uitgevoerd op een kind, omdat de schedel dan het soepelst is. Door deze procedure werd de schedel opgerekt en afgeplat. Met als gevolg een langwerpige schedel.

Zie ook:http://www.dailymail.co.u(...)ml?ito=feeds-newsxml
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_104717636
Ff vraagje ik vroeg me af die nazi ufos is dat echt een feit dat ze daar mee bezig waren of is het mogelijk fictie bijv die fotos van nazi ufos zijn die echt vroeg ik me af grt
pi_104718117
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:07 schreef eight het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Lijkt groot nieuws, al zal het me niks verbazen dat we er ooit nog iets van weer horen. Zo gaat dat wel vaker met die 'grootse' aankondigingen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Big-Ern op 24-11-2011 13:02:34 ]
  † In Memoriam † woensdag 23 november 2011 @ 16:38:03 #63
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_104723657
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 14:05 schreef princem het volgende:
Ff vraagje ik vroeg me af die nazi ufos is dat echt een feit dat ze daar mee bezig waren of is het mogelijk fictie bijv die fotos van nazi ufos zijn die echt vroeg ik me af grt
dat vraagt iedereen zich af geen bewijs wat hard is dit blijft gokken zonder enig bewijs iedereen blijft zich afvragen grt
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_104727201
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 14:05 schreef princem het volgende:
In WOII zagen piloten al de zogenaamde Foo fighters; lichtgevende bollen die op hoge snelheid met de vliegtuigen meereisden of zelfs vliegende schotels. De Amerikanen dachten dat het geheime technologie van de Russen of Duitsers was, de Duitsers dachten dat het van de Amerikanen was enz.

Het kan zijn dat Hitler heeft gedacht dat hij wilde doen voorkomen, uit strategisch oogpunt, dat de Foo fighters van hem waren. Het kan zijn dat hij daarom een schotel heeft laten bouwen en fotograferen. Ook kan het zijn dat de Duitsers de intentie hadden om de geheimzinnige vliegende schotels na te bouwen.

De Duitsers hadden ergens op hun grondgebied een geheime ondergrondse basis waar ze bezig waren met hun schotel, maar het is in mijn ogen erg onwaarschijnlijk dat ze hiermee ver zijn gekomen. Om hun prototype te laten vliegen, hadden ze een aparte energiecentrale naast de geheime basis en de stroom waarmee het prototype van energie werd voorzien, werd geleverd door een enorme dikke kabel. In die tijd was het niet mogelijk om de krachtbron aan boord van hun prototype te bouwen. Daarom denk ik dat ze er nooit mee hebben gevlogen.
pi_104744410
Ok nog een vraagje is dr een foto of video van een door de mens gemaakte vliegende schotel die echt vliegt waarvan zeker is dat ie echt is

wat de mens kan doet ie toch?en zon schotel maken lijkt mij dat ze dat wel kunnen toch??
pi_104746394
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 23:18 schreef princem het volgende:
Ok nog een vraagje is dr een foto of video van een door de mens gemaakte vliegende schotel die echt vliegt waarvan zeker is dat ie echt is

wat de mens kan doet ie toch?en zon schotel maken lijkt mij dat ze dat wel kunnen toch??
USAF schijnt ooit deze te hebben ontwikkeld:

quote:
ABOUT THE DESIGN
In 1967, former U.S. Navy aviator and aviation writer Jack D. Pickett and his business partner Harold Baker visited MacDill Air Force Base in Tampa Florida to gather information for an Air Force-sponsored article on historical experimental aircraft. At the edge of the base, they were shown four decommissioned X-planes -- all of them flying discs -- measuring 20, 40, 70 and 116 feet in diameter.

Through interviews with various base personnel, Pickett and Baker concluded that, during the 1950s, the USAF had developed several models of jet-powered flying discs for reconnaissance flights over the Soviet Union. The discs had supersonic capabilities and had, on occasion, reached heights that approached the edge of space (50 miles). Many disc flights -- particularly those of the highly successful 40-foot version -- were no doubt responsible for many "Flying Saucer" reports during the period. By the early 1960s, all had been retired in favor of more advanced aircraft.

The proposed article was ultimately cancelled, no doubt for reasons of national security. Years later, the amazing story was published by Michael Schratt.
pi_104746592
Ok bedankt vind ze dr wel sukkelig uitzien met de wieltjes enigzins bekent wat voor moter of aandrijving ie heeft??brandstof??
pi_104747239
Laat maar staat in t artikel jet aandrijving
pi_104856816
Ouderwetse jetaandrijving + iets anders in HD.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  maandag 28 november 2011 @ 10:24:38 #70
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_104913847
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 28 november 2011 @ 12:23:19 #71
8372 Bastard
Persona non grata
pi_104917440
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:07 schreef eight het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Toevallig een paar weken terug nog iets over gelezen inderdaad, dat de maya's (vast niet allemaal) maar in bepaalde omgevingen de schedel expres zo vormde.
Maar de zachte fontanel in combi met die kiezen is wel weer verbazingwekkend...
Hou ons op de hoogte als het lukt ;)
The truth was in here.
pi_104918112
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 12:23 schreef Bastard het volgende:

[..]

Toevallig een paar weken terug nog iets over gelezen inderdaad, dat de maya's (vast niet allemaal) maar in bepaalde omgevingen de schedel expres zo vormde.
Maar de zachte fontanel in combi met die kiezen is wel weer verbazingwekkend...
Hou ons op de hoogte als het lukt ;)
In Afrika en Azie deed men het ook. De vraag is: waarom?
  maandag 28 november 2011 @ 13:05:19 #73
8372 Bastard
Persona non grata
pi_104918844
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 12:43 schreef Gray het volgende:

[..]

In Afrika en Azie deed men het ook. De vraag is: waarom?
Ik weet eigenlijk niet meer wat er nou stond als reden ervoor, vlgs mij iets van openen-van-derde-oog oid
The truth was in here.
pi_105335605

quote:
UFO bij Mercurius?

Houden buitenaards wezens zich op in een gigantische UFO achter de planeet Mercurius? Die vraag brandt op de lippen van veel 'UFO-logen' sinds er een serie beelden is opgedoken van Nasa waarop een object te zien is direct naast de planeet die het dichtste bij de zon staat.

De beelden zijn van de Heliospheric Imager-1, een telescoop die de uitbarstingen op de zon in kaart moet brengen. Nasa brengt foto's van deze telescoop geregeld naar buiten voor onderzoekers en geïnteresseerden. Op de laatste serie foto's is echter iets vreemds te zien.

Het gaat om een zeer helder object direct naast Mercurius. Het is bijna de helft van de omvang van de planeet. Een UFO?

Volgens veel fora over buitenaards leven wel. Het zou volgens deze enthousiastelingengaan om een ruimteschip dat uit cloaking komt en Mercurius gebruikt als schild om niet gezien te worden vanaf aarde.

Bij Nasa hebben ze een andere verklaring. De beelden van Heliospheric Imager-1 zijn bewerkt. Om aan te tonen hoe ver de zonnevlammen rijken, zijn meerdere foto's over elkaar gelegd. De computer haalt dan alle dubbele objecten, zoals sterren, weg, maar is zo geprogrammeerd dat de heldere zonnevlammen blijven.

Het oppervlak van Mercurius is door de computer per ongeluk aangezien als deel van de zonnevlammen. Omdat de planeet uiteraard beweegt, staat hij dus eigenlijk twee keer op de foto. Voor veel UFO-gelovigen is de verklaring echter het zoveelste bewijs dat Nasa weet van het bestaan van buitenaards wezens en dat het die ontdekking geheim wil houden.
Weet niet of het eigen topic waardig is, anders be my guest :)
  donderdag 8 december 2011 @ 13:41:32 #75
8372 Bastard
Persona non grata
pi_105335892
Klinkt plausibel, het zou ook een weerballon kunnen wezen. ;)

Goeie update Frutsel! Ik hoop op meer nieuws hieromtrent.
The truth was in here.
pi_105336516
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 13:31 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Weet niet of het eigen topic waardig is, anders be my guest :)
Gaaf!

Het (korte) filmpje is ook zeker de moeite waard om te kijken:
  donderdag 8 december 2011 @ 14:03:41 #77
8372 Bastard
Persona non grata
pi_105336659
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 13:59 schreef Gray het volgende:

[..]

Gaaf!

:o !
Had nog niet door dat er een filmpje bij kwam maar dit is inderdaad merkwaardig. Je ziet het ook als het ware pulseren door die vlammen heen.
The truth was in here.
pi_105336681
quote:
14s.gif Op donderdag 8 december 2011 13:41 schreef Bastard het volgende:
Klinkt plausibel, het zou ook een weerballon kunnen wezen. ;)
Mercurarea 57 zeker :P

quote:
Goeie update Frutsel! Ik hoop op meer nieuws hieromtrent.
Np alleen voor Bastards doe ik dat :P
  donderdag 8 december 2011 @ 14:08:12 #79
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_105336833
quote:

[..]

Gaaf!

Dit Filmpje maakt het bericht iig een stuk overtuigender dan die vage foto boven het artikeltje.. :)
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  vrijdag 23 december 2011 @ 00:52:36 #80
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_105947351
Wel opmerkelijk hoeveel alien films er dit jaar zijn uitgekomen. Volgend jaar staan er ook 3 of 4 in de planning waaronder Independence Day 2 en Prometheus. Probeert Hollywood ons ergens voor klaar te stomen;) ?Ik ben helemaal geen alu hoedje of hoe het ook genoemd mag worden, maar ik lees wel alle posts hier en eerlijk gezegd is dit onderwerp mij de laatste tijd wel meer gaan boeien.
pi_105948940
Elk jaar komen er toch wel 3-4 alien films uit?
pi_105950614
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:52 schreef J2T het volgende:
Wel opmerkelijk hoeveel alien films er dit jaar zijn uitgekomen. Volgend jaar staan er ook 3 of 4 in de planning waaronder Independence Day 2 en Prometheus. Probeert Hollywood ons ergens voor klaar te stomen;) ?Ik ben helemaal geen alu hoedje of hoe het ook genoemd mag worden, maar ik lees wel alle posts hier en eerlijk gezegd is dit onderwerp mij de laatste tijd wel meer gaan boeien.
Of misschien is het zo dat door het internet, steeds meer mensen gaan inzien dat er serieuze aanwijzingen zijn dat wij momenteel bezocht worden door buitenaardse wezens. Misschien dat er een soort van kritieke massa is bereikt. Ik dacht tot voor kort dat er geen serieuze aanwijzingen waren, maar weet nu wel beter en heb daardoor ook heel veel andere mensen weer weten te interesseren en informeren over het onderwerp.

Ook binnen mijn vriendengroep zijn er nu een aantal die zich hiervoor interesseren en zij zullen weer anderen informeren. Het is een kwestie van tijd voordat de meeste mensen weten dat er dus serieuze aanwijzingen zijn voor buitenaards bezoek en dat het onderwerp helemaal niet zo ridicuul is als de meesten altijd dachten.
pi_105950775
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:52 schreef J2T het volgende:
maar ik lees wel alle posts hier en eerlijk gezegd is dit onderwerp mij de laatste tijd wel meer gaan boeien.
Hier is trouwens een samenvatting van mijn zoektocht:

vrijdag 23 december 2011 @ 03:45:37 #84
344378 J2T
pi_105950803
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 03:42 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Hier is trouwens een samenvatting van mijn zoektocht:

Thanks!
  vrijdag 23 december 2011 @ 03:55:45 #85
344378 J2T
pi_105950865
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 01:43 schreef Barcafan het volgende:
Elk jaar komen er toch wel 3-4 alien films uit?
Klopt, maar voor mijn gevoel waren het meestal b-films die niet eens de bios haalde. De laatste 2 jaar worden er echt blockbusters gemaakt zoals Battle Los Angeles, Super 8, The Thing, Iron Sky, Promotheus and so on.

Ik wil hier trouwens ook niks mee zeggen hoor. Ik vond het alleen opmerkelijk thats all. Anywho welterusten mensen.
pi_106148189
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 03:55 schreef J2T het volgende:

[..]

Klopt, maar voor mijn gevoel waren het meestal b-films die niet eens de bios haalde. De laatste 2 jaar worden er echt blockbusters gemaakt zoals Battle Los Angeles, Super 8, The Thing, Iron Sky, Promotheus and so on.

Ik wil hier trouwens ook niks mee zeggen hoor. Ik vond het alleen opmerkelijk thats all. Anywho welterusten mensen.
Er doen wel wat conspiracy-theories de ronde over dat het industrieel-militair complex in de VS zijn propaganda is begonnen om aandacht van het volk voor ruimtevaart te vergroten. Dit om heerschappij van het luchtruim/ruimte om onze planeet te versterken.

Het kan evengoed verhoogde interesse zijn die in de maatschappij ontstaat dankzij vooruitgang van technologie en wetenschap.

Laten we genieten van de films en hopen op het laatste!. ;)
  maandag 2 januari 2012 @ 23:19:00 #87
94900 Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
pi_106335526
- meh -

[ Bericht 97% gewijzigd door vogeltjesdans op 03-01-2012 12:23:44 (dat gaat hem niet worden) ]
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
pi_106335716
- meh -

[ Bericht 96% gewijzigd door vogeltjesdans op 03-01-2012 12:24:34 ]
  maandag 2 januari 2012 @ 23:23:35 #89
45206 Pietverdriet
pi_106335795
- meh -

[ Bericht 95% gewijzigd door vogeltjesdans op 03-01-2012 12:25:35 ]
  dinsdag 3 januari 2012 @ 02:18:44 #90
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_106341726
quote:

[..]

Gaaf!

ik zie hier geen ufo in, hoor
pi_106349836
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 02:18 schreef RobbieBoy het volgende:

[..]

ik zie hier geen ufo in, hoor
Is ook een topic over in TRU, schijnt iets van een zonnevlam te zijn.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 12:43:43 #92
45206 Pietverdriet
pi_106349887
- meh -

[ Bericht 98% gewijzigd door vogeltjesdans op 03-01-2012 13:16:39 ]
  dinsdag 3 januari 2012 @ 20:27:00 #93
344378 J2T
pi_106369488
Wat is nou het meest duidelijke UFO sighting filmpje vastgelegd op video? Iemand?
pi_106384981
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:27 schreef J2T het volgende:
Wat is nou het meest duidelijke UFO sighting filmpje vastgelegd op video? Iemand?
Hoe wil je verifiëren of het filmpje echt of nep is?
  donderdag 16 februari 2012 @ 20:03:42 #95
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_108055239
'President Eisenhower sprak drie keer met aliens'

Dwight Eisenhower.
De voormalige president van de Verenigde Staten Dwight D. Eisenhower heeft drie keer een geheime bespreking gehad met buitenaardse wezens. Dit beweert Timothy Good, een voormalig adviseur van het Pentagon, in het BBC-programma Opinionated.

De 34ste president van de VS sprak de aliens in 1954 op de Holloman Air Force base, een afgelegen legerbasis in New Mexico. Eisenhower en enkele hooggeplaatste personen van de FBI communiceerden met de buitenaardse wezens door middel van 'telepathische berichten', aldus Good.

Volgens de Huffington Post gaan er al jaren geruchten rond over de mysterieuze ontmoetingen, maar is het dit keer voor het eerst dat een prominent persoon deze bevestigt. Bij de drie besprekingen in New Mexico zouden echter veel meer getuigen aanwezig zijn geweest.

Eisenhowers treffen met de aliens in februari 1954 vond in het diepste geheim plaats. De buitenwereld kreeg te horen dat de president op vakantie was in Palm Springs. Timothy Good vertelt dat de aliens een 'Scandinavisch' uiterlijk hadden. In een ondertekend verdrag zouden ze 'Alien Greys' worden genoemd.
(Redactie)

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)eer-met-aliens.dhtml
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_108055899
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 20:03 schreef Killaht het volgende:

Dwight Eisenhower.
De voormalige president van de Verenigde Staten Dwight D. Eisenhower heeft drie keer een geheime bespreking gehad met buitenaardse wezens. Dit beweert Timothy Good, een voormalig adviseur van het Pentagon, in het BBC-programma Opinionated.

De 34ste president van de VS sprak de aliens in 1954 op de Holloman Air Force base, een afgelegen legerbasis in New Mexico. Eisenhower en enkele hooggeplaatste personen van de FBI communiceerden met de buitenaardse wezens door middel van 'telepathische berichten', aldus Good.

Volgens de Huffington Post gaan er al jaren geruchten rond over de mysterieuze ontmoetingen, maar is het dit keer voor het eerst dat een prominent persoon deze bevestigt. Bij de drie besprekingen in New Mexico zouden echter veel meer getuigen aanwezig zijn geweest.

Eisenhowers treffen met de aliens in februari 1954 vond in het diepste geheim plaats. De buitenwereld kreeg te horen dat de president op vakantie was in Palm Springs. Timothy Good vertelt dat de aliens een 'Scandinavisch' uiterlijk hadden. In een ondertekend verdrag zouden ze 'Alien Greys' worden genoemd.
(Redactie)

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)eer-met-aliens.dhtml
Leuk bericht :P

Heb er even een topic van gemaakt in NWS:
  donderdag 16 februari 2012 @ 20:24:00 #97
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_108056180
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 20:17 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Leuk bericht :P

Heb er even een topic van gemaakt in NWS:
;) Is goed
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_108061528
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 20:24 schreef Killaht het volgende:

[..]

;) Is goed
Is niet echt een succes dat topic, maar laat mensen maar in aanraking komen met het idee van aliens. Dat is het belangrijkste op dit moment.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 12:34:32 #99
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_108075508
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:10 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Is niet echt een succes dat topic, maar laat mensen maar in aanraking komen met het idee van aliens. Dat is het belangrijkste op dit moment.
Dat 'idee' leeft al ruim 60 jaar onder de mensen. De meesten vinden het echter maar een vergezocht / belachelijk idee wat alleen in hollywood kan. (Daar hoor ik overigens dan weer niet bij ;) )

Mede door de vele hoaxes en het gebrek aan tastbaar bewijs (dus iets anders dan anekdotes en/of crappy video's), wordt het onderwerp als geheel niet echt serieus genomen. Best jammer vind ik.

Persoonlijk heb ik er daardoor ook een beetje de brui aan gegeven. Als ze voor m'n neus landen, geloof ik het meteen (& accepteer ook dat ik dan door anderen niet zo maar op m'n mooie bruine ogen geloofd zal worden). Tot die tijd blijft het bij 'een mogelijkheid' waar ik verder niets mee kan.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  Moderator woensdag 22 februari 2012 @ 14:08:10 #100
8781 crew  Frutsel
pi_108262036

quote:
Roswell opnieuw in ban van UFO's
ROSWELL - Roswell in New Mexico, dé plek als het gaat om alles wat met buitenaards leven te maken heeft, is weer in de ban van een UFO.

Een automobilist, die meent het object vanuit zijn auto te hebben vastgelegd, zette een video van het ruimteschip online. "De UFO leek boven het water te zweven, en hij was behoorlijk ver weg. Ik moest de 40X zoom lens van mijn video gebruiken om een en ander goed in beeld te krijgen."

Roswell werd bekend na het 'Roswellincident' in juli 1947, toen vlakbij het plaatsje een buitenaards ruimteschip zou zijn neergestort. De discussie daarover houdt tot op de dag van vandaag wereldwijd aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')