abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101159794
Er komen vrij veel items voorbij de laatste tijd over het UFO fenomeen op grotere nieuwszenders. Dit topic moet eigenlijk dienen als een verzameling van deze verhalen zodat we elkaar hiervan op de hoogte kunnen houden.

Om te beginnen een item met Dr. Stanton Friedman, een nucleair fysicus die met Nasa heeft gewerkt:

"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_101159798
  donderdag 25 augustus 2011 @ 09:48:19 #3
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_101161782
Overnieuw, geen cartoons over aliens dawnbreaker, ga maar naar ONZ.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_101723351
Erg overtuigend verhaal van een piloot:

In de docu "I know what I saw" kun je ook een interview zien met de passagiers van dit vliegtuig en zij bevestigen wat de piloot zegt. @56:36 begint het verhaal en daarna hoor je de passagiers:

pi_102042274
Op Fox: een meteoriet die 15min op dezelfde plaats blijft hangen... sure..

pi_102042417
pi_102054261
Heeft iemand de film Apollo 18 die nu in de bioscoopo draait trouwens al gezien? :P
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_102058190
Kom eens een keer met goeie beelden over ufo's, waarom altijd zo ubervaag. Verder waarom zouden die aliens zelf zo vaag doen, zichtbaar, opeens split.

Waarom zouden ze zich zo gedragen, ik zie het nut niet. Ik geloof zeker wel dat er andere levensvormen zijn in het heelal, maar misschien zijn ze er gewoon nog niet.

Kortom, ik geloof er wel in, maar niks heeft mij nog echt overtuigd.
pi_102075449
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:28 schreef Hypertext het volgende:
Kom eens een keer met goeie beelden over ufo's, waarom altijd zo ubervaag. Verder waarom zouden die aliens zelf zo vaag doen, zichtbaar, opeens split.

Waarom zouden ze zich zo gedragen, ik zie het nut niet. Ik geloof zeker wel dat er andere levensvormen zijn in het heelal, maar misschien zijn ze er gewoon nog niet.

Ga deze lezing eens bekijken.... Hieruit wordt het overduidelijk dat de Amerikaanse overheid liegt over het UFO fenomeen:

USA overheidsdocumenten over UFO"s

Aanrader ^O^
  zaterdag 17 september 2011 @ 23:33:57 #11
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_102075873
quote:

zonder enige kennis over die andere levensvorm zou het ook wel heel knap zijn als je dat nut wel
zou zien .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_102142968
quote:
Overal in de media roepen ze dat het waarschijnlijk een meteoor was, maar vele ooggetuigen zeggen toch echt dat het object rondvloog en daarna verdween om weer terug te komen als iets was meer op een meteoor leek.

Allemaal gelul dus wat je hoort in de media.
pi_102208797
quote:

Als je iets vreemds ziet in de lucht ga je niet even je goed weggestopte camera of iets dergelijks halen, maar blijf je verwonderd kijken en gebruik je wat je voor handen hebt.
pi_102210322
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 16:45 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Overal in de media roepen ze dat het waarschijnlijk een meteoor was, maar vele ooggetuigen zeggen toch echt dat het object rondvloog en daarna verdween om weer terug te komen als iets was meer op een meteoor leek.

Allemaal gelul dus wat je hoort in de media.
Wat ik frapant vond is dat het weer in Phoenix gebeurde. Daar worden wel vaak vreemde lichten gezien is het niet zo dat dat driehoekige vliegtoestel met al die lichten er onder ook in Phoenix gezien werd?
Wat heeft Phoenix?
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  zaterdag 24 september 2011 @ 22:22:48 #15
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_102343498
South Africa gets UFO conference

quote:
South Africa will experience its first ever conference on Unidentified Flying Objects (UFOs) in November.

"Millions of people in SA have had their own personal experience with ETs and UFOs - but most have in the past been too nervous to raise the subject, afraid of ridicule," conference host Michael Tellinger said on Thursday.

The gathering would allow "those in the know" an opportunity to express themselves on issues like extra-terrestrial (ET) contact.

He said 13 internationally recognised and published leaders in the fields of UFOlogy, genetics, microbiology and biomimicry would speak at the event in Johannesburg.

Speakers would also address topics including alchemy, ancient wisdom, numeric science and the formation of a money-less society.

"The average person on the street is completely oblivious of the unimaginable progress in scientific research, so much so, that it would seem like magic to the unenlightened crowd", said Tellinger.

"While there are still many who smirk in disbelief at the concept of alien presence in the universe and even here on Earth, those in the know are rapidly moving well beyond trying to justify their knowledge to the uninitiated."
pi_102387894
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 10:12 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Wat ik frapant vond is dat het weer in Phoenix gebeurde. Daar worden wel vaak vreemde lichten gezien is het niet zo dat dat driehoekige vliegtoestel met al die lichten er onder ook in Phoenix gezien werd?
Wat heeft Phoenix?
Ik zou het zo niet weten...
pi_102387896
pi_102639482
pi_102986332
Deze stond al in het "in beeld" topic, maar ik wilde hem hier ook even hebben als referentie:

Erg interessant :)
pi_102986964
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 01:39 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Deze stond al in het "in beeld" topic, maar ik wilde hem hier ook even hebben als referentie:

Erg interessant :)
"Prophet Yahweh" is al een poos gedebunked. Hij doet volgens mij ook geen UFO summonen meer, maar in plaats daarvan Jomanda-achtige "voorspellingen".
Ja nee
pi_102986975
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 03:19 schreef WAHRHEIT het volgende:

[..]

"Prophet Yahweh" is al een poos gedebunked. Hij doet volgens mij ook geen UFO summonen meer, maar in plaats daarvan Jomanda-achtige "voorspellingen".
Zou je kunnen doorlinken waar ik kan vinden dat hij gedebunked is? Ik ben nu al even aan het zoeken maar het nog niets overtuigends kunnen vinden. Alleen dat hij vaak ook niet kan doen wat hij zegt.

En even voor alle duidelijkheid: het gaat mij hier om de reactie van de reporter. Die profeet kan me wat krijgen.
pi_102987009
Zou niet meer weten wat debunk site was, bestaat ongetwijfeld niet meer... is al lang geleden.
Wel ff snel met google wat voor je gevonden:

http://web.archive.org/we(...)tyahweh.funtigo.com/

http://web.archive.org/we(...)/bbb/photoalbum.html (Prophet Yahweh met een weerballon :D)

http://www.alienresistance.org/prophetyahwehufo.htm

Edit: kwam ook nog een wastlijst aan conspiracy domeintjes tegen die hij bezit. URL vergeten op te slaan. Z'n originele website staat ook nog in archive.org :)
Ja nee
pi_102987013
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 04:21 schreef WAHRHEIT het volgende:
Zou niet meer weten wat debunk site was, bestaat ongetwijfeld niet meer... is al lang geleden.
Wel ff snel met google wat voor je gevonden:

http://web.archive.org/we(...)tyahweh.funtigo.com/

http://web.archive.org/we(...)/bbb/photoalbum.html (Prophet Yahweh met een weerballon :D)

[ afbeelding ]

http://www.alienresistance.org/prophetyahwehufo.htm

Edit: kwam ook nog een wastlijst aan conspiracy domeintjes tegen die hij bezit. URL vergeten op te slaan. Z'n originele website staat ook nog in archive.org :)
Die eerste links werken niet echt volgens mij. En op die foto's zie ik een zwarte man met een ballon die op hem lijkt. Op die laatste site staat er een tekts dat deze profeet zelf zegt dat hij niet de man op de foto's is. Maar laten we hier verder geen aandacht meer aan besteden. Het ging mij erom dat in het filmpje dat ik linkte de reporter lijkt te bevestigen dat de "ballon" manoevres uitvoert die een ballon normaal niet uitvoert.
pi_102987023
Eerste link kan wat traag laden. Mgoed, heb ooit veel meer gelezen over deze "profeet", maar kan zo snel geen bron voor je vinden. Eerste link is wel essentieel om de 2e foto in context te kunnen beschouwen.
Ja nee
pi_102987033
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 04:39 schreef WAHRHEIT het volgende:
Eerste link kan wat traag laden. Mgoed, heb ooit veel meer gelezen over deze "profeet", maar kan zo snel geen bron voor je vinden. Eerste link is wel essentieel om de 2e foto in context te kunnen beschouwen.
Je inbreng wordt in ieder geval gewaardeerd. Ik ben zelf bezig met een website waarop ik het meest overtuigende bewijs wil presenteren. Zou je er misschien ook eens naar willen kijken en wat op- of aanmerkingen willen geven?

http://aliens-ufos.jouwweb.nl/
pi_102987035
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 04:50 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Je inbreng wordt in ieder geval gewaardeerd. Ik ben zelf bezig met een website waarop ik het meest overtuigende bewijs wil presenteren. Zou je er misschien ook eens naar willen kijken en wat op- of aanmerkingen willen geven?

Als je er geen probleem mee hebt dat ik van nature heel erg skeptisch ben, sure. Ik ben altijd te overtuigen wanneer het bewijs dat rechtvaardigd.
Ja nee
pi_102987036
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 04:55 schreef WAHRHEIT het volgende:

[..]

Als je er geen probleem mee hebt dat ik van nature heel erg skeptisch ben, sure. Ik ben altijd te overtuigen wanneer het bewijs dat rechtvaardigd.
Ik wil juist de discussie aangaan. Ik wil mn feiten goed op een rijtje hebben en ik wil geen zaken presenteren die niet kloppen.
pi_102987037
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 04:56 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik wil juist de discussie aangaan. Ik wil mn feiten goed op een rijtje hebben en ik wil geen zaken presenteren die niet kloppen.
^O^ ik sta overigens niet negatief tegenover het bestaan van buitenaards leven (Lijkt me zeer waarschijnlijk). Het is alleen jammer dat er zo ontzettend veel gehoaxed wordt.
Ja nee
pi_102987142
Hier een hele compilatie met heel veel nieuwsuitzendingen over UFO sightings. Best wel een goed filmpje ^O^

pi_103223191
Leuk hoe de presentatoren reageren met ongeloof op Nick Pope :)

pi_103569621
pi_103569623
En hier weer een leuke korte compilatie van nieuwsitems:

pi_103685630
'Alien' filmed in Brazil rainforest'

[http://www.thesun.co.uk/s(...)azil-rainforest.html

Dit komt van de engelse nieuwssite The Sun.
pi_103685761
NU is er een Ufo gespot:

UFO over motorway in broad daylight Sighting close to the spot where 'freaked out' BBC reporter saw 'craft'

http://www.thesun.co.uk/s(...)-broad-daylight.html
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 15:50:02 #35
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_103708941
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 21:12 schreef Exena het volgende:
NU is er een Ufo gespot:

UFO over motorway in broad daylight Sighting close to the spot where 'freaked out' BBC reporter saw 'craft'

vet filmpje !
pi_103712760
quote:
NU is er een Ufo gespot:

Als ze onder die brug doorrijden blijft dat vlekje of wat het ook is voor de brug hangen.
Is dus iets op de ruit/lens/ of wat er later slecht is geprogrammeerd.
Haha
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 18:00:29 #37
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_103712814
Kan Zelfbenoemde Alwetende Daniel1976 hier eens zijn Licht over laten schijnen?
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:43:56 #38
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_103722618
Nee dus. Ik vermoedde al zoiets. :')
pi_103729245
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 17:58 schreef Joker89 het volgende:

[..]

Als ze onder die brug doorrijden blijft dat vlekje of wat het ook is voor de brug hangen.
Is dus iets op de ruit/lens/ of wat er later slecht is geprogrammeerd.
Zonder een kwalificatie te willen geven aan het filmpje klopt het bovenstaande volgens mij niet. Ik heb het filmpje frame voor frame bekeken. Het wegdek is nat, raam niet schoon (vuil, regendruppels). Wanneer ze onder de brug doorrijden blijf je uiteraard de viezigheid zien, maar niet de zgn "ufo". Deze verschijnt pas weer wanneer ze (bijna) de tunnel uit zijn zoals je zou mogen verwachten. Mocht ik wat over het hoofd hebben gezien zou ik het waarderen als je een verduidelijkt screenshotje post.
Ja nee
pi_103732411
quote:
NU is er een Ufo gespot:

Oh come on... UFO? My ass... :N
pi_103746446
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 01:52 schreef WAHRHEIT het volgende:

[..]

Zonder een kwalificatie te willen geven aan het filmpje klopt het bovenstaande volgens mij niet. Ik heb het filmpje frame voor frame bekeken. Het wegdek is nat, raam niet schoon (vuil, regendruppels). Wanneer ze onder de brug doorrijden blijf je uiteraard de viezigheid zien, maar niet de zgn "ufo". Deze verschijnt pas weer wanneer ze (bijna) de tunnel uit zijn zoals je zou mogen verwachten. Mocht ik wat over het hoofd hebben gezien zou ik het waarderen als je een verduidelijkt screenshotje post.
Misschien heb je wel gelijk wat dat betreft maar toch heb ik mijn twijfels. Daarnaast The Sun, je weet toch ook wel wat voor nieuws dat is, geen NYT laten we maar zeggen.
Haha
pi_103749705
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 16:05 schreef Joker89 het volgende:

[..]

Misschien heb je wel gelijk wat dat betreft maar toch heb ik mijn twijfels. Daarnaast The Sun, je weet toch ook wel wat voor nieuws dat is, geen NYT laten we maar zeggen.
Tsja, sowieso ben ik geen 'TRU'-type. AT moet behoorlijk leeg zijn wil ik hier verzeild raken :7
Toch vind ik 't altijd wel interessant bronmateriaal door te spitten. Ik sta niet persé negatief tegenover het bestaan van buitenaarse beschavingen (ik acht de kans (bijna) oneindig veel groter dan het bestaan van een God, bijvoorbeeld). Vanuit dat oogpunt prikkelt het m'n nieuwsgierigheid altijd wel.
Ja nee
pi_103749925
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 17:31 schreef WAHRHEIT het volgende:

[..]

Tsja, sowieso ben ik geen 'TRU'-type. AT moet behoorlijk leeg zijn wil ik hier verzeild raken :7
Toch vind ik 't altijd wel interessant bronmateriaal door te spitten. Ik sta niet persé negatief tegenover het bestaan van buitenaarse beschavingen (ik acht de kans (bijna) oneindig veel groter dan het bestaan van een God, bijvoorbeeld). Vanuit dat oogpunt prikkelt het m'n nieuwsgierigheid altijd wel.
Ik vind het ook heel interessant en ik denk ook dat er best wat rare zaken zijn gebeurd.
Ik ben het met je eens dus, behalve dat punt over God, ik ben wel overtuigd van het bestaan van God maar ik blijf van mening dat dat inderdaad persoonlijk kan zijn, iets wat je moet ontdekken, en los staat van materiële zaken zoals waarschijnlijk ufo's dan in deze context haha.
Haha
pi_103754793
Topicstarter, steek geen tijd in deze dingen om mensen te overtuigen. De club der kortzichtigen, de skeptici, overtuig je toch niet. Ooit wordt ons gelijk aangetoond.
Gaap Goals rulezzz!
pi_103762463
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 19:47 schreef M_Schtoppel het volgende:
Topicstarter, steek geen tijd in deze dingen om mensen te overtuigen. De club der kortzichtigen, de skeptici, overtuig je toch niet. Ooit wordt ons gelijk aangetoond.
Wat denk jij dan dat deze UFO's zijn?
Haha
pi_103773005
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 19:47 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik was eerder ook behoorlijk skeptisch. Niet in de zin dat ik hier kwam om te debunken, maar ik was ervan overtuigd dat het onderwerp mijn aandacht niet waard was. En toen een aantal maanden geleden linkte iemand mij de Disclosure Project door en ik had echt zoiets van WTF!?!

En nu heb ik zelfs een website gemaakt met het beste bewijs voor het bestaan van UFO's :P

Een van de redenen om dit topic aan te maken, is omdat ik altijd aannam dat belangrijke dingen altijd wel in het nieuws zouden komen. We hebben nl. een vrije en wetenschappelijke maatschappij dus een groot onderwerp als dit zou zijn aandacht wel krijgen als er ook maar enkele aanwijzingen zouden zijn voor het bestaan van aliens die ons bezoeken.

Inmiddels weet ik wel beter. Maar aangezien er nog steeds meer dan genoeg mensen zijn die ook zo denken als ik dacht, leek het me een goed idee om dit topic aan te maken om te laten zien dat er wel degelijk aandacht wordt besteed aan het UFO fenomeen.

Daarbij heb ik van een paar mensen PM's gehad waarin ze zeggen dat ze anders zijn gaan aankijken tegen het UFO fenomeen door de moeite die ik neem met al mn UFO topics. Tuurlijk zijn de negatievelingen het nadrukkelijkst aanwezig, maar er zijn genoeg lurkers die niet meedoen aan de discussie maar die wel met veel interesse meelezen :)
pi_103773230
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 01:23 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik was eerder ook behoorlijk skeptisch. Niet in de zin dat ik hier kwam om te debunken, maar ik was ervan overtuigd dat het onderwerp mijn aandacht niet waard was. En toen een aantal maanden geleden linkte iemand mij de Disclosure Project door en ik had echt zoiets van WTF!?!

En nu heb ik zelfs een website gemaakt met het beste bewijs voor het bestaan van UFO's :P

Een van de redenen om dit topic aan te maken, is omdat ik altijd aannam dat belangrijke dingen altijd wel in het nieuws zouden komen. We hebben nl. een vrije en wetenschappelijke maatschappij dus een groot onderwerp als dit zou zijn aandacht wel krijgen als er ook maar enkele aanwijzingen zouden zijn voor het bestaan van aliens die ons bezoeken.

Inmiddels weet ik wel beter. Maar aangezien er nog steeds meer dan genoeg mensen zijn die ook zo denken als ik dacht, leek het me een goed idee om dit topic aan te maken om te laten zien dat er wel degelijk aandacht wordt besteed aan het UFO fenomeen.

Daarbij heb ik van een paar mensen PM's gehad waarin ze zeggen dat ze anders zijn gaan aankijken tegen het UFO fenomeen door de moeite die ik neem met al mn UFO topics. Tuurlijk zijn de negatievelingen het nadrukkelijkst aanwezig, maar er zijn genoeg lurkers die niet meedoen aan de discussie maar die wel met veel interesse meelezen :)
Als die militaire en politieke elite contact hebben (gehad) met buitenaardse wezens dan willen die buitenaardse wezens kennelijk niet dat alle mensen het te weten komen. Dus maak je niet druk.
Haha
pi_103773863
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 01:39 schreef Joker89 het volgende:

[..]

Als die militaire en politieke elite contact hebben (gehad) met buitenaardse wezens dan willen die buitenaardse wezens kennelijk niet dat alle mensen het te weten komen. Dus maak je niet druk.
Wat bedoel je met maak niet druk? Ik ben niet bang voor ze. Ik denk dat de kans veel groter is dat ze welwillend zijn. De reden dat ik geinteresseerd ben, is omdat het gewoon een intrigerend onderwerp is.

Hoe zou het zijn om op een dag oog in oog te staan met een buitenaards wezen dat minstens net zo intelligent is als jij en waarschijnlijk nog veel intelligenter? Hoe zou het zijn om zo'n denkend wezen in de ogen te kijken en dan de herkenning te hebben dat je met een denkend wezen te maken hebt?
pi_103773977
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 02:47 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Wat bedoel je met maak niet druk? Ik ben niet bang voor ze. Ik denk dat de kans veel groter is dat ze welwillend zijn. De reden dat ik geinteresseerd ben, is omdat het gewoon een intrigerend onderwerp is.

Hoe zou het zijn om op een dag oog in oog te staan met een buitenaards wezen dat minstens net zo intelligent is als jij en waarschijnlijk nog veel intelligenter? Hoe zou het zijn om zo'n denkend wezen in de ogen te kijken en dan de herkenning te hebben dat je met een denkend wezen te maken hebt?
Als de buitenaardse wezens hadden gewild dat jij contact, of wie dan ook contact met ze hadden gehad, dan hadden ze zich wel kenbaar gemaakt. Als ze in staat zijn om van kennelijk die afstanden hier naar toe te reizen dan is de kans aannemelijk dat hun techniek beter is, dus een Westerse regering kan dan in de doofpot stoppen wat ze willen, maar ik zie nog altijd weinig reden waarom dat die buitenaardse wezen zou kunnen tegenhouden.
Haha
pi_103774078
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 03:03 schreef Joker89 het volgende:

[..]

Als de buitenaardse wezens hadden gewild dat jij contact, of wie dan ook contact met ze hadden gehad, dan hadden ze zich wel kenbaar gemaakt. Als ze in staat zijn om van kennelijk die afstanden hier naar toe te reizen dan is de kans aannemelijk dat hun techniek beter is, dus een Westerse regering kan dan in de doofpot stoppen wat ze willen, maar ik zie nog altijd weinig reden waarom dat die buitenaardse wezen zou kunnen tegenhouden.
Prima, maar zoals ik net al zei:

De reden dat ik geïnteresseerd ben, is omdat het gewoon een intrigerend onderwerp is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')