Als je er geen probleem mee hebt dat ik van nature heel erg skeptisch ben, sure. Ik ben altijd te overtuigen wanneer het bewijs dat rechtvaardigd.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 04:50 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Je inbreng wordt in ieder geval gewaardeerd. Ik ben zelf bezig met een website waarop ik het meest overtuigende bewijs wil presenteren. Zou je er misschien ook eens naar willen kijken en wat op- of aanmerkingen willen geven?
http://aliens-ufos.jouwweb.nl/
Ik wil juist de discussie aangaan. Ik wil mn feiten goed op een rijtje hebben en ik wil geen zaken presenteren die niet kloppen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 04:55 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Als je er geen probleem mee hebt dat ik van nature heel erg skeptisch ben, sure. Ik ben altijd te overtuigen wanneer het bewijs dat rechtvaardigd.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 04:56 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik wil juist de discussie aangaan. Ik wil mn feiten goed op een rijtje hebben en ik wil geen zaken presenteren die niet kloppen.
vet filmpje !quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:12 schreef Exena het volgende:
NU is er een Ufo gespot:
UFO over motorway in broad daylight Sighting close to the spot where 'freaked out' BBC reporter saw 'craft'
http://www.thesun.co.uk/s(...)-broad-daylight.html
Als ze onder die brug doorrijden blijft dat vlekje of wat het ook is voor de brug hangen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:12 schreef Exena het volgende:
NU is er een Ufo gespot:
UFO over motorway in broad daylight Sighting close to the spot where 'freaked out' BBC reporter saw 'craft'
Zonder een kwalificatie te willen geven aan het filmpje klopt het bovenstaande volgens mij niet. Ik heb het filmpje frame voor frame bekeken. Het wegdek is nat, raam niet schoon (vuil, regendruppels). Wanneer ze onder de brug doorrijden blijf je uiteraard de viezigheid zien, maar niet de zgn "ufo". Deze verschijnt pas weer wanneer ze (bijna) de tunnel uit zijn zoals je zou mogen verwachten. Mocht ik wat over het hoofd hebben gezien zou ik het waarderen als je een verduidelijkt screenshotje post.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:58 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Als ze onder die brug doorrijden blijft dat vlekje of wat het ook is voor de brug hangen.
Is dus iets op de ruit/lens/ of wat er later slecht is geprogrammeerd.
Oh come on... UFO? My ass...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:12 schreef Exena het volgende:
NU is er een Ufo gespot:
Misschien heb je wel gelijk wat dat betreft maar toch heb ik mijn twijfels. Daarnaast The Sun, je weet toch ook wel wat voor nieuws dat is, geen NYT laten we maar zeggen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:52 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Zonder een kwalificatie te willen geven aan het filmpje klopt het bovenstaande volgens mij niet. Ik heb het filmpje frame voor frame bekeken. Het wegdek is nat, raam niet schoon (vuil, regendruppels). Wanneer ze onder de brug doorrijden blijf je uiteraard de viezigheid zien, maar niet de zgn "ufo". Deze verschijnt pas weer wanneer ze (bijna) de tunnel uit zijn zoals je zou mogen verwachten. Mocht ik wat over het hoofd hebben gezien zou ik het waarderen als je een verduidelijkt screenshotje post.
Tsja, sowieso ben ik geen 'TRU'-type. AT moet behoorlijk leeg zijn wil ik hier verzeild rakenquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:05 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Misschien heb je wel gelijk wat dat betreft maar toch heb ik mijn twijfels. Daarnaast The Sun, je weet toch ook wel wat voor nieuws dat is, geen NYT laten we maar zeggen.
Ik vind het ook heel interessant en ik denk ook dat er best wat rare zaken zijn gebeurd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:31 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Tsja, sowieso ben ik geen 'TRU'-type. AT moet behoorlijk leeg zijn wil ik hier verzeild raken
Toch vind ik 't altijd wel interessant bronmateriaal door te spitten. Ik sta niet persé negatief tegenover het bestaan van buitenaarse beschavingen (ik acht de kans (bijna) oneindig veel groter dan het bestaan van een God, bijvoorbeeld). Vanuit dat oogpunt prikkelt het m'n nieuwsgierigheid altijd wel.
Wat denk jij dan dat deze UFO's zijn?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:47 schreef M_Schtoppel het volgende:
Topicstarter, steek geen tijd in deze dingen om mensen te overtuigen. De club der kortzichtigen, de skeptici, overtuig je toch niet. Ooit wordt ons gelijk aangetoond.
Ik was eerder ook behoorlijk skeptisch. Niet in de zin dat ik hier kwam om te debunken, maar ik was ervan overtuigd dat het onderwerp mijn aandacht niet waard was. En toen een aantal maanden geleden linkte iemand mij de Disclosure Project door en ik had echt zoiets van WTF!?!quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:47 schreef M_Schtoppel het volgende:
Topicstarter, steek geen tijd in deze dingen om mensen te overtuigen. De club der kortzichtigen, de skeptici, overtuig je toch niet. Ooit wordt ons gelijk aangetoond.
Als die militaire en politieke elite contact hebben (gehad) met buitenaardse wezens dan willen die buitenaardse wezens kennelijk niet dat alle mensen het te weten komen. Dus maak je niet druk.quote:Op maandag 31 oktober 2011 01:23 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik was eerder ook behoorlijk skeptisch. Niet in de zin dat ik hier kwam om te debunken, maar ik was ervan overtuigd dat het onderwerp mijn aandacht niet waard was. En toen een aantal maanden geleden linkte iemand mij de Disclosure Project door en ik had echt zoiets van WTF!?!
En nu heb ik zelfs een website gemaakt met het beste bewijs voor het bestaan van UFO's![]()
http://aliens-ufos.jouwweb.nl/
Een van de redenen om dit topic aan te maken, is omdat ik altijd aannam dat belangrijke dingen altijd wel in het nieuws zouden komen. We hebben nl. een vrije en wetenschappelijke maatschappij dus een groot onderwerp als dit zou zijn aandacht wel krijgen als er ook maar enkele aanwijzingen zouden zijn voor het bestaan van aliens die ons bezoeken.
Inmiddels weet ik wel beter. Maar aangezien er nog steeds meer dan genoeg mensen zijn die ook zo denken als ik dacht, leek het me een goed idee om dit topic aan te maken om te laten zien dat er wel degelijk aandacht wordt besteed aan het UFO fenomeen.
Daarbij heb ik van een paar mensen PM's gehad waarin ze zeggen dat ze anders zijn gaan aankijken tegen het UFO fenomeen door de moeite die ik neem met al mn UFO topics. Tuurlijk zijn de negatievelingen het nadrukkelijkst aanwezig, maar er zijn genoeg lurkers die niet meedoen aan de discussie maar die wel met veel interesse meelezen
Wat bedoel je met maak niet druk? Ik ben niet bang voor ze. Ik denk dat de kans veel groter is dat ze welwillend zijn. De reden dat ik geinteresseerd ben, is omdat het gewoon een intrigerend onderwerp is.quote:Op maandag 31 oktober 2011 01:39 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Als die militaire en politieke elite contact hebben (gehad) met buitenaardse wezens dan willen die buitenaardse wezens kennelijk niet dat alle mensen het te weten komen. Dus maak je niet druk.
Als de buitenaardse wezens hadden gewild dat jij contact, of wie dan ook contact met ze hadden gehad, dan hadden ze zich wel kenbaar gemaakt. Als ze in staat zijn om van kennelijk die afstanden hier naar toe te reizen dan is de kans aannemelijk dat hun techniek beter is, dus een Westerse regering kan dan in de doofpot stoppen wat ze willen, maar ik zie nog altijd weinig reden waarom dat die buitenaardse wezen zou kunnen tegenhouden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 02:47 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Wat bedoel je met maak niet druk? Ik ben niet bang voor ze. Ik denk dat de kans veel groter is dat ze welwillend zijn. De reden dat ik geinteresseerd ben, is omdat het gewoon een intrigerend onderwerp is.
Hoe zou het zijn om op een dag oog in oog te staan met een buitenaards wezen dat minstens net zo intelligent is als jij en waarschijnlijk nog veel intelligenter? Hoe zou het zijn om zo'n denkend wezen in de ogen te kijken en dan de herkenning te hebben dat je met een denkend wezen te maken hebt?
Prima, maar zoals ik net al zei:quote:Op maandag 31 oktober 2011 03:03 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Als de buitenaardse wezens hadden gewild dat jij contact, of wie dan ook contact met ze hadden gehad, dan hadden ze zich wel kenbaar gemaakt. Als ze in staat zijn om van kennelijk die afstanden hier naar toe te reizen dan is de kans aannemelijk dat hun techniek beter is, dus een Westerse regering kan dan in de doofpot stoppen wat ze willen, maar ik zie nog altijd weinig reden waarom dat die buitenaardse wezen zou kunnen tegenhouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |