quote:
Dit is misschien wel de slechtste cover die ik ooit gehoord heb zegquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dit is misschien wel de slechtste cover die ik ooit gehoord heb zeg
Jezus christus. En die fans gaan dan. Mijn god. Waar gaat dit heen. Justin Bieber die vette nummers gaat coveren. Justin. Bieber.quote:
Dat nummer kan niet gecovered worden.quote:
Dit kan niet anders dan een productie uit Brabant zijnquote:
Holy shit, epic songquote:
Dat is flauw, het is duidelijk dat dit meisje een soort van handicap heeft.quote:
Klopt, dit zegt ze er zelf over:quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:51 schreef Baas_Bierbuik het volgende:
[..]
Dat is flauw, het is duidelijk dat dit meisje een soort van handicap heeft.
Deze wint. Eminem zou hem keihard moeten klappen.quote:
Ze heeft 110353 subscribersquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:52 schreef Baas_Bierbuik het volgende:
Tja, aan de andere kant. Om zo jezelf op youtube te zetten is vragen om een generatie 4channers je kapot te trollen, niet?
Waarom ga je uberhaubt jezelf op youtube zetten, als je enige vorm van talent mist?>quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:52 schreef Baas_Bierbuik het volgende:
Tja, aan de andere kant. Om zo jezelf op youtube te zetten is vragen om een generatie 4channers je kapot te trollen, niet?
Accent maakt het ook afquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
De belgische justin bieber
Bieber is wel ok.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:57 schreef Infinitum het volgende:
Verkrachters zijn het, die Bieber en Cyrus
Treurig is wat mij betreft een understatement. Meer een drama.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:27 schreef Markster het volgende:
Zoals deze, te treurig gewoon
Waarom waarom waarom ?
Tja of je er van houdt of niet, Nirvana heeft Grunge wel bekend gemaakt bij het grote publiek.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:55 schreef PeZu het volgende:
mja nirvana was al niet van hoogstaand niveau maart dit maakt het wel af
ach ja het grote publiek loopt ook weg met frans bauer en gaga dus dat zegt ook niet zo veelquote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:59 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Tja of je er van houdt of niet, Nirvana heeft Grunge wel bekend gemaakt bij het grote publiek.
Persoonlijk vind ik het best te pruimen en is wat dat mokkel in bovenstaand filmpje doet pure verkrachting.
Ik heb als pop-podium medewerker veel slechter gehoord maar het blijft verachtelijk ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:38 schreef Baas_Bierbuik het volgende:
Dat is de slechtste cover van Smells Like Teen Spirit die ik van mijn leven gehoord heb.
NIRVANA ALLESSSSquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:04 schreef Tocadisco het volgende:
Dat soort covers zijn alleen al de moeite waard om de 'liefhebbers' als TS compleet over de rooie te zien gaan![]()
Ja god, het origineel is ook niet echt hoogstaand he.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:51 schreef Kentekenplaat het volgende:
Dit kan ook echt niet:
Sowieso vind ik die Britt een domme gans met een lijzige stem, maar goed....
Valt best mee, het is duidelijk een hommage.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:45 schreef Snuf. het volgende:
Deze is ook verschrikkelijk, een verkrachting van een eindbazennummer
tss.. dat is nu net een van de weinige covers die WEL mag. Cash was een dikke, vette baas.quote:
eigenlijk heeft het wel wat omdat het zo over de top is, juist omdat het nummer een beetje een satire is op de 'simpele teenager pop'...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:27 schreef Markster het volgende:
Waarom waarom waarom ?
Lisa, maar dat nummer is al menigmaal gecoverdquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:52 schreef Neroje het volgende:
Geen idee meer hoe ze heette, maar die ene X-factor/Popstars/Idols muts die als eerste single Halelujah had...
Sjees, en dan gewoon op Youtube zettenquote:
mensen die dit ''zo slecht vinden dat het weer leuk wordt''quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:51 schreef Kentekenplaat het volgende:
Dit kan ook echt niet:
Zo slecht dat het weer leuk wordtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:51 schreef Kentekenplaat het volgende:
Dit kan ook echt niet:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:40 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Zo slecht dat het weer leuk wordt
Opzich niet eens heel slecht, muzikanten spelen het strak en het zangeresje zingt redelijk. Gaat hier en daar de bocht uit, en het mist wat power maar soit.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:27 schreef Markster het volgende:
Waarom waarom waarom ?
Precies, dat is het, het mist heel veel power...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:06 schreef Geelman het volgende:
[..]
Opzich niet eens heel slecht, muzikanten spelen het strak en het zangeresje zingt redelijk. Gaat hier en daar de bocht uit, en het mist wat power maar soit.
Wat natuurlijk jammer is dat mensen zoals deze zangeres dit soort liedjes spelen om ruig gevonden te worden, maar zo gaat dat natuurlijk niet.
Nuance? Op FOK!? Warempel!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:06 schreef Geelman het volgende:
[..]
Opzich niet eens heel slecht, muzikanten spelen het strak en het zangeresje zingt redelijk. Gaat hier en daar de bocht uit, en het mist wat power maar soit.
Wat natuurlijk jammer is dat mensen zoals deze zangeres dit soort liedjes spelen om ruig gevonden te worden, maar zo gaat dat natuurlijk niet.
Nog steeds?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:38 schreef Baas_Bierbuik het volgende:
Dat is de slechtste cover van Smells Like Teen Spirit die ik van mijn leven gehoord heb.
ja, is al een jaar oudquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:17 schreef Hyperdude het volgende:
[ afbeelding ]
Of is dat een kei-oud plaatje ?
Alsof er in de jaren 60-70-80-90 geen popmuziek gemaakt werd en alsof er in 2000/2010 geen rockbands warenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:17 schreef Hyperdude het volgende:
[ afbeelding ]
Of is dat een kei-oud plaatje ?
De mainstream wordt wel steeds klotiger.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:28 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Alsof er in de jaren 60-70-80-90 geen popmuziek gemaakt werd en alsof er in 2000/2010 geen rockbands waren
Nee hoor, dat valt wel mee, vroeger had je ook oorkanker zoals toybox ofzoquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:43 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
De mainstream wordt wel steeds klotiger.
Deze heb ik nooit begrepen. Als ze die sample eruit hadden gelaten, en iets anders ervoor in de plaats, was het een goed nummer. Dirty House beat, ja hoor lekker.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:46 schreef Sasman het volgende:
Is deze al voorbijgekomen? Zonee, wat een schande.
Er is in die oude jaren zo ongelooflijk veel baggermuziek gemaakt die simpelweg niet goed bewaard is. Omdat het niet het bewaren waard wasquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:28 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Alsof er in de jaren 60-70-80-90 geen popmuziek gemaakt werd en alsof er in 2000/2010 geen rockbands waren
Aerosmith! Wat doen ze?!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:16 schreef female81 het volgende:
Ik denk dat ik nog over de topicstarter heen kan.
Toppers In Concert 2011. Ze deden een rockmedley. Let vooral op het eerste nummer.
[..]
Nog steeds?
Het nummer hieronder was ook geen hoogtepunt in de muziekgeschiedenis:
Werkelijk trommelvlies-vernietigend:
En helaas is er ook met een van m'n jaren 80-favorieten ooit iets heel naars uitgespookt:
Prachtig nummerquote:
Mwah, als jouw username betekent wat ik denk dat het doet, dan kom je uit 81. Ik kom uit 85. Poeh hee wat een generatiekloof. Misschien ben jij wel heel erg verzuurd voor jouw leeftijd. Is dat geen optie?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:23 schreef female81 het volgende:
Dirty house.Brrr... ik zal dat genre nooit begrijpen.
Generatiekloof, vrees ik.
Ben ik toch benieuwd wat je van deze vindt:quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:28 schreef Flixxy het volgende:
Alle covers van Michael Jackson nummers. Wordt er nooit beter op.
Beatles proberen te zingen als Mariah Careyquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:14 schreef Captainp00face het volgende:
Kattengejank, alsof ze elk moment incontinent kunnen worden.
Wow, paar nummers geluisterd, die zijn goed zeg.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:37 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ben ik toch benieuwd wat je van deze vindt:
Ik kon je geboortedatum niet vinden in je profiel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:12 schreef Gedetineerde het volgende:
[..]
Mwah, als jouw username betekent wat ik denk dat het doet, dan kom je uit 81. Ik kom uit 85. Poeh hee wat een generatiekloof. Misschien ben jij wel heel erg verzuurd voor jouw leeftijd. Is dat geen optie?
Ah ok, geen probleemquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 06:12 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik kon je geboortedatum niet vinden in je profiel.
Maar ja, veel anderen lukt het beter om de hedendaagse populaire muziek op waarde te schatten dan mij, ja (ook 25+). Gelukkig weet ik dat zelf ook.
Lekker hequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 04:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wow, paar nummers geluisterd, die zijn goed zeg.
Ah heerlijk nummer niks mis mee. Redt dit topic muzikaal gezien.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 04:19 schreef Dawnbreaker het volgende:
was aan het zoeken of er nog meer ellende te vinden is en kwam deze tegen
maar moet eerlijk zeggen dat ze het best goed doen... als ze nou gewoon stoppen met hun kut-repertoire en zich op zoiets als dit richten met eigen materiaal zou ik zomaar fan kunnen worden.
Onterechte klacht. Want Slayerquote:
wat een grafkanker is dat nummer ondanks slayerquote:
zowel de rock en popmuziek zou eigenlijk nergens zijn zònder de cover:quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:24 schreef Zemelknoper het volgende:
Covers zijn altijd omstreden en gevaarlijk. Toch komen er ook weleens verrassingen uit voort, getuige de DWDD recordings...BLAUDZUN! En nog wat prachtige vertolkingen.
mwah, zowel Pati Smith als Tori Amos hebben een goede cover van Teen Spirit gemaakt die ook een hele eigen visie op het nummer geeft..quote:Maar van Nirvana blijf je af, DUH.
Dit nummer is gewoon jeugdsentiment. Natuurlijk heeft Kurt veel mooiere diepe nummers gemaakt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:23 schreef RM-rf het volgende:
[..]
zowel de rock en popmuziek zou eigenlijk nergens zijn zònder de cover:
Rock 'n Roll ontstond toen jonge blanke muzikanten en zangers covers gingen zingen van zwarte Bluesmuziek, op een folk-achtige manier met net wat meer tempo....
in de 60'er jaren waren het ook de vroege gitaarrockers die traditionals en crooners uit de Folkscene met zware gitaren gingen spelen en zo uit de veelal tragische persoonlijke verhalen iets heel 'dreigends' maakten (bv Hey Joe, een typisch folk nummer met een vertelling van een gevangene; Ook een heel mooi voorbeeld is (Walking in the) Morning Dew van een vrouwelijks zangeres die oorspronkelijk een heel lieflijk liefdesnummer gemaakt had, welke in latere versies van Tim Rose, Grateful Dead, Einstürzende Neubauten steeds donkerder en grimmiger en Apokalyptisch werd)..
Het was vroeger juist heel gewoonlijk dat tientallen muzikanten dezelfde nummers van elkaar speelden
[..]
mwah, zowel Pati Smith als Tori Amos hebben een goede cover van Teen Spirit gemaakt die ook een hele eigen visie op het nummer geeft..
Nirvana is daar wmb zeker niet 'heilig' en keek zelf ook een hoop af, de gitaarrif van Teen spirit is zelfs behoorlijk afgekeken , evenals dat de Nirvana sound ook voortvloeide uit wat een aantal voorgangerbands al langer deden en speelden.
Idd, het is gewoon een puber-popnummertje (het heet zelfs: "Ruiken zoals de Tieners") waar een bepaalde generatie veelal met hun eerste liefde gedanst heeft ... als dan zulke nummers 'heilig' verklaard moet worden heeft iedere generatie allemaal nummers waar niemand nog wat anders bij 'mag' denken...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:28 schreef Zemelknoper het volgende:
[..]
Dit nummer is gewoon jeugdsentiment.
de voor of na-versie van Cobain?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:39 schreef speknek het volgende:
.. in mijn jeugd zagen ze eruit als Kurt Cobain.
I'd better hope you be trolling nigger, het orgineel van Nine Inch Nails is al een prachtige afsluiter voor een van de beste albums die ik ken, The Downward Spiral, maar deze cover is ook gewoon baas.quote:
DIT!! 100000 Maal DIT!!!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:24 schreef Djeez het volgende:
Dat deze draken nog niet zijn genoemd:
Toch wel de grootste verkrachtingen ooit
Helaas blijft dr kutmuziek nog bestaan.... had liever gezien dat zij leefde en dr muziek weg wasquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
Valerie door Amy Winehouse/Mark Ronson. En dan helemaal die 'unplugged' verise![]()
Maar anyway, van Winehouse zijn we af [ afbeelding ]
Die snelle stukjes zijn wel zeer goed gedaan. Een van de weinig geslaagde covers in dit topicquote:
Je maakt een grap. Toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:28 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Die snelle stukjes zijn wel zeer goed gedaan. Een van de weinig geslaagde covers in dit topic
Nee. Ze heeft toch een verdienstelijke poging gedaan, ze zingt met passie met veel emoties vooral in het refrein is dat duidelijk te horen. De muzikale begeleiding kon wel wat beter.quote:
die heeft een heel erge cover van 'knocking of Heaven's door (die vooral afgekeken is van de Guns 'n roses-versie, maar dan nóg erger dan Axl rose het ooit kon doen)quote:
Dat slecht vinden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
Valerie door Amy Winehouse/Mark Ronson. En dan helemaal die 'unplugged' verise![]()
Maar anyway, van Winehouse zijn we af [ afbeelding ]
Ghehe, toen mijn vriendin in een pashokje bij de H&M stond en dit nummer kwam langs, gingen allemaal meiden de pashokjes uit. "Jaa, als dit nummer aanstaat ben ik weg hoor." Toen hebben ze maar snel iets anders aagezet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:30 schreef Cara het volgende:
[..]
DIT!! 100000 Maal DIT!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan ook nog het bizarre dat dit nummer he-le-maal werd doodgedraaid op de radio!
Om te kotsen.
Ja precies, Rinus heeft wel smaak wat dat betreft, want dit is die Marlous uit zijn grote hit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:45 schreef Parietale_kwab het volgende:
Deze is pas goed, man!
Zou haar wel hard raken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |