Mwah, als jouw username betekent wat ik denk dat het doet, dan kom je uit 81. Ik kom uit 85. Poeh hee wat een generatiekloof. Misschien ben jij wel heel erg verzuurd voor jouw leeftijd. Is dat geen optie?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:23 schreef female81 het volgende:
Dirty house.Brrr... ik zal dat genre nooit begrijpen.
Generatiekloof, vrees ik.
Ben ik toch benieuwd wat je van deze vindt:quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:28 schreef Flixxy het volgende:
Alle covers van Michael Jackson nummers. Wordt er nooit beter op.
Beatles proberen te zingen als Mariah Careyquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:14 schreef Captainp00face het volgende:
Kattengejank, alsof ze elk moment incontinent kunnen worden.
Wow, paar nummers geluisterd, die zijn goed zeg.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:37 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ben ik toch benieuwd wat je van deze vindt:
Ik kon je geboortedatum niet vinden in je profiel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:12 schreef Gedetineerde het volgende:
[..]
Mwah, als jouw username betekent wat ik denk dat het doet, dan kom je uit 81. Ik kom uit 85. Poeh hee wat een generatiekloof. Misschien ben jij wel heel erg verzuurd voor jouw leeftijd. Is dat geen optie?
Ah ok, geen probleemquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 06:12 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik kon je geboortedatum niet vinden in je profiel.
Maar ja, veel anderen lukt het beter om de hedendaagse populaire muziek op waarde te schatten dan mij, ja (ook 25+). Gelukkig weet ik dat zelf ook.
Lekker hequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 04:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wow, paar nummers geluisterd, die zijn goed zeg.
Ah heerlijk nummer niks mis mee. Redt dit topic muzikaal gezien.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 04:19 schreef Dawnbreaker het volgende:
was aan het zoeken of er nog meer ellende te vinden is en kwam deze tegen
maar moet eerlijk zeggen dat ze het best goed doen... als ze nou gewoon stoppen met hun kut-repertoire en zich op zoiets als dit richten met eigen materiaal zou ik zomaar fan kunnen worden.
Onterechte klacht. Want Slayerquote:
wat een grafkanker is dat nummer ondanks slayerquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |