quote:
Dit is misschien wel de slechtste cover die ik ooit gehoord heb zegquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dit is misschien wel de slechtste cover die ik ooit gehoord heb zeg
Jezus christus. En die fans gaan dan. Mijn god. Waar gaat dit heen. Justin Bieber die vette nummers gaat coveren. Justin. Bieber.quote:
Dat nummer kan niet gecovered worden.quote:
Dit kan niet anders dan een productie uit Brabant zijnquote:
Holy shit, epic songquote:
Dat is flauw, het is duidelijk dat dit meisje een soort van handicap heeft.quote:
Klopt, dit zegt ze er zelf over:quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:51 schreef Baas_Bierbuik het volgende:
[..]
Dat is flauw, het is duidelijk dat dit meisje een soort van handicap heeft.
Deze wint. Eminem zou hem keihard moeten klappen.quote:
Ze heeft 110353 subscribersquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:52 schreef Baas_Bierbuik het volgende:
Tja, aan de andere kant. Om zo jezelf op youtube te zetten is vragen om een generatie 4channers je kapot te trollen, niet?
Waarom ga je uberhaubt jezelf op youtube zetten, als je enige vorm van talent mist?>quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:52 schreef Baas_Bierbuik het volgende:
Tja, aan de andere kant. Om zo jezelf op youtube te zetten is vragen om een generatie 4channers je kapot te trollen, niet?
Accent maakt het ook afquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
De belgische justin bieber
Bieber is wel ok.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:57 schreef Infinitum het volgende:
Verkrachters zijn het, die Bieber en Cyrus
Treurig is wat mij betreft een understatement. Meer een drama.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:27 schreef Markster het volgende:
Zoals deze, te treurig gewoon
Waarom waarom waarom ?
Tja of je er van houdt of niet, Nirvana heeft Grunge wel bekend gemaakt bij het grote publiek.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:55 schreef PeZu het volgende:
mja nirvana was al niet van hoogstaand niveau maart dit maakt het wel af
ach ja het grote publiek loopt ook weg met frans bauer en gaga dus dat zegt ook niet zo veelquote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:59 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Tja of je er van houdt of niet, Nirvana heeft Grunge wel bekend gemaakt bij het grote publiek.
Persoonlijk vind ik het best te pruimen en is wat dat mokkel in bovenstaand filmpje doet pure verkrachting.
Ik heb als pop-podium medewerker veel slechter gehoord maar het blijft verachtelijk ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:38 schreef Baas_Bierbuik het volgende:
Dat is de slechtste cover van Smells Like Teen Spirit die ik van mijn leven gehoord heb.
NIRVANA ALLESSSSquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:04 schreef Tocadisco het volgende:
Dat soort covers zijn alleen al de moeite waard om de 'liefhebbers' als TS compleet over de rooie te zien gaan![]()
Ja god, het origineel is ook niet echt hoogstaand he.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:51 schreef Kentekenplaat het volgende:
Dit kan ook echt niet:
Sowieso vind ik die Britt een domme gans met een lijzige stem, maar goed....
Valt best mee, het is duidelijk een hommage.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:45 schreef Snuf. het volgende:
Deze is ook verschrikkelijk, een verkrachting van een eindbazennummer
tss.. dat is nu net een van de weinige covers die WEL mag. Cash was een dikke, vette baas.quote:
eigenlijk heeft het wel wat omdat het zo over de top is, juist omdat het nummer een beetje een satire is op de 'simpele teenager pop'...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:27 schreef Markster het volgende:
Zoals deze, te treurig gewoon
Waarom waarom waarom ?
Lisa, maar dat nummer is al menigmaal gecoverdquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:52 schreef Neroje het volgende:
Geen idee meer hoe ze heette, maar die ene X-factor/Popstars/Idols muts die als eerste single Halelujah had...
Sjees, en dan gewoon op Youtube zettenquote:
mensen die dit ''zo slecht vinden dat het weer leuk wordt''quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:51 schreef Kentekenplaat het volgende:
Dit kan ook echt niet:
Zo slecht dat het weer leuk wordtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:51 schreef Kentekenplaat het volgende:
Dit kan ook echt niet:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:40 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Zo slecht dat het weer leuk wordt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |