abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101139674

Inleiding/Spelregels
We bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp; het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen vermoordt de maffia rustig door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij de spelleiders). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester door het dorp gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) krijgen, die zullen voorkomen dat de burgemeester s nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelyncht worden door het dorp. De burgemeester heeft bij de dorpslynch een stem die extra zwaar telt en kan tevens eenmalig een dubbele dorpslynch instellen! Het is dus belangrijk om een betrouwbare burgemeester te kiezen.

De burgemeester mag dus in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelyncht worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelyncht. Dit moet binnen 12 uur na de nachtpost worden aangekondigd worden door de burgemeester.

Wanneer de maffia in de nacht dorpsbewoners heeft vermoord, zal er een verhaal komen waarin aanwijzingen verstopt zitten over de maffialeden. De dorpsleden moeten deze hints ontrafelen, om er zo de maffialeden te vinden en te lynchen. De hints worden gehaald uit de ava's, fotoboeken en profielen van de maffialeden. Ook worden er hints uit de posthistory gehaald; hierbij wordt echter alleen gekeken naar het topic en niet naar wat de desbetreffende speler daar precies gepost heeft, en wordt slechts gekeken naar de eerste pagina van de posthistory.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen de Spelleiders een PM sturen met hun actie voor die nacht. Let er hierbij goed op de tijd: tijdens de nacht dienen alle speciale rollen hun PM voor 22.00 uur doorgestuurd hebben, zodat de overgang kan plaatsvinden. Daarop volgt de overgang weer naar de dag. De eerste dag verkiest men de burgemeester, de uitslag van de verkiezing zal bekend zijn zodra iedereen gestemt heeft(max. 24 uur), waarna meteen de nacht ingaat. (waarin de speciale rollen hun PM's kunnen sturen naar de spelleider.) De uitslag van de nacht dan zo snel mogelijk bekend worden, waarna de dag weer zal ingaan en de dorpsbewoners aan de slag moeten om de hints op te lossen! Und so weiter!

De hints zitten verstopt in het verhaal van de nacht (het verhaal over de dorpslynch bevat dus geen hints), en verwijzen naar de maffialeden die aan het moorden zijn geweest. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Tijdens de dag zal er iemand gelyncht worden door het dorp, n.a.v. de kills van 's nachts. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is

Stemregels:

1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ##Ik stem voor Piet.; Zorg ook dat je het lijstje met stemmen even kopieert en je eigen stem toevoegt. Wanneer je alleen zegt te stemmen maar het lijstje niet overneemt en aanvult, telt je stem niet mee.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten:;##unvote Jan, ##vote Piet;
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelyncht worden.
5. Je MOET stemmen voor 19.00 uur. Doe je dit 2 x niet, dan volgt een automatische lynch. Burgemeestersverkiezing telt ook mee.
6. Je mag je stem niet terugtrekken, wijzigen mag zo lang de lynch nog niet geweest is.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beīnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.
5. Tijdens het spel verander je niks aan je fobo/ava/sig/ etc. Gebeurt dit wel, dan volgt automatisch uitschakeling!

Deadlines

De dag eindigt om 19.00. Dan worden de uitslagen van de stemmingen bekend gemaakt. Vanaf dat moment hebben de mensen met een speciale rol de gelegenheid om een PM te sturen naar de Spelleider.

De nacht eindigt om 22.00. Na 22.00 worden de activiteiten van de speciale rollen bekend gemaakt met bijbehorende hints. Vanaf dat moment is het tijd om de hints op te lossen en te stemmen voor de dagelijkse dorpslynch.

Alle nachtvaardigheden moeten voor 22:00 binnen zijn. Voor de maffialeden geldt: een PM met daarin de personen die vermoord worden, alsmede door welke maffialeden zij vermoord worden.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt, mocht je daarna nog vragen hebben over je rol stel ze dan in PM naar de spelleiders:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deelnemers:
Huidige deelnemerslijst:
1. Maarten-Pieter Profiel | History | Fotoboek
2. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek VELDDOKTER
3. tdrone Profiel | History | Fotoboek
4. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
5. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek DORP
6. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
7. Crazy-M Profiel | History | Fotoboek
8. Etcetera Profiel | History | Fotoboek
9. Naatje Profiel | History | Fotoboek
10.TheVulture Profiel | History | Fotoboek
11. Honkeytonk Profiel | History | Fotoboek
12. Its-Jojo-4you profiel | history | fotoboek SPION
13. Lutte Profiel | History | Fotoboek Rechercheur
14. Soempie Profiel | History | Fotoeboek
15. gomi Profiel | History | Fotoboek
16. Calex Profiel | History | Fotoboek
17. Lynda Profiel | History | Fotoboek
18. Rave_NL Profiel | History | FotoboekDorp
19. Tombolafan Profiel | History | Fotoboekbusdriver
20. Trevland Profiel | History | Fotoboek
21. GewoonFaye Profiel | History | Fotoboek
22. timmmmm Profiel | History | Fotoboek
23. iBenny Profiel | History | Fotoboek
24. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek DORP
25. EllaN Profiel | History | Fotoboek
26. DuTank Profiel | History | Fotoboek DORP
27. Breezerslet17 Profiel | History | Fotoboek
28. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
29. 08gnot. Profiel | History | Fotoboek ZOMBIE
30. Monopoly Profiel | History | Fotoboek

Als je dus kills doorgeeft via PM, aan BEIDE spelleiders PM'en..Gebeurt dit niet, dan geldt jouw rol die dag/nacht niet!

Spelleiders deze ronde: Tha_Erik en Liesje1979

Belangrijke posts:
Dag 1 (BM-uitslag)
Nacht 1

HUUUUUUUUH, WAT IS DEZE?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo

Deze OP is hier te vinden

[ Bericht 0% gewijzigd door liesje1979 op 24-08-2011 22:20:18 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101139703
Hallo nieuw topic
pi_101139750
ik hier?
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_101139773
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, zit ik me in te houden omdat de SL een nieuw topic moeten openen :{w
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_101139797
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:02 schreef tombolafan het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, zit ik me in te houden omdat de SL een nieuw topic moeten openen :{w
De SL's zijn beiden modjes he. Dus die kunnen alles gewoon aanpassen als ze willen ;)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101139817
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:02 schreef tombolafan het volgende:
Er is al een paar keer gepost dat je gewoon kan openen.. :D
SL's zijn toch blauw
pi_101139870
Jojo. :o _O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_101139881
Spion dood, go zombie *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101139884
Ah okee, gemist :)

Maar ik vind het niet handig :') mensen die nu voor het eerst meedoen gaan dan volgende keer zonder nadenken ook openen vrees ik :P
  woensdag 24 augustus 2011 @ 20:09:22 #10
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_101140041
Rip Tong.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_101140358
Bizarre kills hier :')
pi_101140506
Ha, een spion! Niet hetgeen waar ik op mikte, maar ook raak ^O^
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_101140602
Wat hebben de SL's trouwens met broekplassers?

:')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_101140652
quote:
17s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:22 schreef IJsdraakje het volgende:

Geen hint naar mij, echt niet
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
pi_101140840
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:20 schreef 08gnoT. het volgende:
Ha, een spion! Niet hetgeen waar ik op mikte, maar ook raak ^O^
ja duidelijk, je marteling was best pijnlijk :)
pi_101140874
Told ya, bitches.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101141791
Nou dagje strand was niks, wat een drama :') Maar het was gezellig :Y

Even teruggelezen.. Ben blij dat de spion dood is, best een verwarrende rol namelijk voor het dorp met terugzoeken!

Weet niet of ik vandaag hints kan/ga zoeken, ben bang dat ik dalijk gelijk in slaap val :')
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_101141893
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:28 schreef naatje_1 het volgende:
Told ya, bitches.
Had het nog eens herhaald ;(
  One tough cookie woensdag 24 augustus 2011 @ 20:53:23 #19
169210 liesje1979
pi_101142087
Als mensen hun rollen niet pm'en is het wat lastig stukjes schrijven enzo. :')
  Redactie Frontpage woensdag 24 augustus 2011 @ 20:59:33 #20
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_101142435
Ik wil je wel pm'en maar je hebt er zo weinig aan :+
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_101142492
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:59 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil je wel pm'en maar je hebt er zo weinig aan :+
Zullen we allemaal gewoon een pm sturen met iets rollerigs erin? *O* _O-
pi_101142633
Zeg, timmmmm, nu mag jij mij wel eens uitleggen waarom een maffia als derde persoon die überhaupt een stem uitbrengt (volgens mij) als eerste op Jojo stemt, de spion, terwijl de maffia weet wie zijn spion is (dacht ik te herinneren uit vorige topics)...
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101142673
Spion weet wie maffia is, maffia niet wie de spion is.
pi_101142705
Zou een slechte spion zijn
  Redactie Frontpage woensdag 24 augustus 2011 @ 21:04:50 #25
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_101142719
En dan kun je die rol net zo goed niet hebben en een extra maffia erbij doen :P
With four other people
And aliens
pi_101142761
volgens de omschrijving wordt spion pas na 3 dagen actief als maffia...
pi_101142850
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 21:03 schreef lynda het volgende:
Spion weet wie maffia is, maffia niet wie de spion is.
Oh, nouja, dit bewijst al helemaal dat ik geen maffia kan zijn :')
pi_101142873
quote:
10s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 21:07 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Makkelijk zeggen ja :')_!
pi_101142919
quote:
10s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 21:07 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Vind jij :D
  One tough cookie woensdag 24 augustus 2011 @ 21:09:05 #30
169210 liesje1979
pi_101142927
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 21:00 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Zullen we allemaal gewoon een pm sturen met iets rollerigs erin? *O* _O-
Zullen we dat gewoon niet doen? :D
pi_101142954
Ik wil je wel PM-en, maar ik ben dood. :'(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_101142970
quote:
10s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 21:09 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Zullen we dat gewoon niet doen? :D
ow sorry :@
pi_101143009
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 21:08 schreef lynda het volgende:

[..]

Vind jij :D
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 21:08 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Makkelijk zeggen ja :')_!
Ik wacht op de hints die dan naar mij wijzen :Y
  woensdag 24 augustus 2011 @ 21:23:33 #34
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101143651
ik voorspel dat honkey straks door de nachtwaker gedood gaat worden
Wat doe ik hier?
pi_101143681
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 21:23 schreef tdrone het volgende:
ik voorspel dat honkey straks door de nachtwaker gedood gaat worden
Tenzij hij zelf de NW is natuurlijk ;)
pi_101144560
leven we allemaal nog?
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  woensdag 24 augustus 2011 @ 21:41:19 #37
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101144614
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 21:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
leven we allemaal nog?
Nee! ;(
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101144627
Weet niet, dat zullen we over ong. een half uur weten denk ik?
pi_101144679
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 21:41 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Nee! ;(
;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  One tough cookie woensdag 24 augustus 2011 @ 21:43:14 #40
169210 liesje1979
pi_101144712
Waar is Erik als je hem nodig hebt. :')

Moet even kijken hoe en wat. :D
pi_101145749
22.00 _O_
  One tough cookie woensdag 24 augustus 2011 @ 22:03:11 #42
169210 liesje1979
pi_101145934
Ja ik doe mijn best, wacht ff.
pi_101146143
pfff mijn leven wordt nog even uitgerekt

zo lang honky maar dood gaat
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_101146370
De spanning :'( En batterij is bijna leeg :(
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_101146615
Ik ben net thuis :9

*ambtsketting omdoet.... de verkeerde gelynched maar aan de andere kant wel maximaal gebruik gemaakt van de zombiekill door de spion te doden *O*
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_101146620
Nog steeds niet :o
pi_101146687
tromgeroffel
  woensdag 24 augustus 2011 @ 22:14:18 #48
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_101146730
-O-
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  One tough cookie woensdag 24 augustus 2011 @ 22:15:16 #49
169210 liesje1979
pi_101146785

Kill 1:
Nietsvermoedend liep Lutte een laatste ronde door haar huis, om te kijken of alle deuren goed op slot waren. Aangekomen bij de achterdeur bleek deze open te staan. Vreemd, dacht ze, ik kanme helemaal niet herinneren dat ik die open gezet heb! Zeker niet met deze kou en regen. Nietsvermoedend deed Lutte de deur weer dicht en op slot. Terug in de woonkamer klonk er een vreemd geluid vanachter het gordijn. Ze begon te gillen toen er iets bewoog en rende in blinde paniek rondjes rondom de salontafel. Er klonk een schot! Mis. En nog een! Weer mis. En een derde schot, die was raak. Tussen de ogen. Het paniekerige gerondren stopte en met een doffe dreun zakte het slachtoffer op de grond. Langzaam liep het mengsel van bloed en hersenen over de grond. De dader kwam achter het gordijn vandaan en keek naar de rode vlek. Hij blies over de loop van zijn geweer waar de rook nog uitkwam. Voorzichtig stapte hij over het verminkte lichaam heen, spuugde nog eenmaal in het gezicht van Lutte (rechercheur) en zei “Jou zien we in ieder geval nooit meer.” Tevreden met zijn uitgevoerde taak liep de dader naar de achterdeur, haalde deze van het slot en liep naar buiten.

Kill 2
Zuchtend wilde Rave_NL zijn computer afsluiten. Het was alweer laat en hij had weer veel te lang zitten gamen. Hij vond het heerlijk om even aan niets te denken na deze gekke dag. Als hij zijn ogen dichtdeed zag hij nog het brandende lichaam van 08gnot op zijn netvlies staan. Maar net op het moment dat hij hem uit wilde zetten kwam er nog een email binnen Nieuwsgierig als hij was opende hij deze gelijk. “Hoi, we willen nog wat nadrinken om de dag te vergeten, kom je ook?” las hij. Daar hoefde hij geen tweemaal over na te denken en in no time zat hij op zijn fiets naar het dorpsplein. Daar zag hij zijn vrienden al zitten en hij plofte bij ze neer. Ze kletsten wat over de afgelopen dag onder het genot van een biertje en een jointje. Zullen we stiekem de kerktoren beklimmen, stelde 1 van de jongens voor? Rave_NL vond dat een leuk idee en al snel stonden ze boven van het uitzicht te genieten. Hij had niet door wat er achter zich gebeurde en schrok zich helemaal wezenloos toen de klok begon te luiden. Toen hij enigszins bijgekomen was van de herrie draaide hij zich om te zien waar het vandaag was gekomen. Daar zag hij zijn vrienden, breed grijnzend, één van hen had een touw in zijn handen wat aan de klok was gebonden. De ander liep op hem af en pakte hem stevig vast. Wat is deze? Dacht …. ,hij was zo onder invloed dat hij er niets meer van snapte. Zelfs niet toen de lus van het touw om zijn nek gehangen werd. Pas toen hij uit het raam werd geduwd besefte Rave_NL (dorp) dat hij helemaal niet kon vliegen.

Kill 3
Ha! De week is alweer door midden, het weekend staat voor de deur! Tombolafan had grote plannen, ze zou het hele weekend niets doen en films kijken met haar vriendinnen. En misschien dat ze ook nog wel voor de grap een stripper lieten komen, gewoon omdat het kon. Ja ze had er zin en vrolijk maakte ze zich klaar om naar zijn werk te gaan.Ze hoopte dat ze vandaag veel zou kunnen doen. Ze wierp een blik in de badkamerspiegel, hmm, momelde ze tegen zichzelf, ik moet ook nodig weer eens naar de kapper, het begint echt te gek te worden nu. Maar dat is echt iets voor volgende week ofzo, dit weekend zou ze er geen tijd voor hebben. Toen ze haar slaapkamer inliep zag ze dat ze de kast open had laten staan, en wilde hem net dichtduwen toen de kast nog verder openging. Verbaasd keek tombolafan naar het donkere figuur dat haar aanstaarde. Tijd om lang te kijken had hij echter niet, de donkere figuur sprong met een luide gil bovenop haar en samen belandden ze op het waterbed/ De handboeien, die op het nachtkastje lagen te wachten voor leukere dagen kwamen het vreemde figuur goed uit en handig klikte hij ze om bij zijn slachtoffer. Vol afschuw keek tombolafan toe hoe de man die bovenop haar zat vervolgens een schaar en naald en draad uit zijn zak haalde. De man zette de schaar echter niet in haar borst maar begon een gat in het waterbed te knippen, toen het gat groot genoeg was duwde hij haar erin en vervolgens naaide hij het gat weer dicht. Hij bleef nog even wachten tot hij zeker wist dat tombolafan (Busdriver) verdronken was, daarna sloop hij weer net zo stiekem het huis uit als hij gekomen was.

Kill 4.
Naatje wandelde na een gezellige nacht bij een vriend naar huis. Het was een mooie avond en voelde heerlijk zomers aan. Hij tastte in zijn zakken en zocht naar zijn sleutels maar kon ze niet vinden. Gelukkig had Naatje wel vaker met deze situatie te maken gehad en handig viste hij de sleutel uit de dakgoot en liet zichzelf binnen. Daar trof hij een vreemde situatie, zijn huis was een puinhoop! Overal lag rommel en troep, alsof er een feestje was gehouden in zijn huis. Nou was naatje soms wat vergeetachtig maar hij wist nog wel in welke staat hij het achter had gelaten en dat was niet zo. Hij trok de stekker uit de frituurpan en begon met opruimen. Daarna zette hij de twee borden, glazen, lepels, messen en vorken in de vaatwasmachine. Hij haalde zijn schouders op en ging naar bed, in de hoop dat hij het morgen weer vergeten was.
pi_101146802
ah joh geef die schatten een break O+
Live from Chicago
pi_101146851
*O*
pi_101146895
Ja hoor ik ben weer dood _O- Je zal eens hints zoeken, paniek paniek!

Succes verder, ik kan helaas niet meer meedoen als de vakantie af is :)
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_101146945
Busdriver.. Rechercheur.. :'(
pi_101146956
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:16 schreef Lutte het volgende:
Ja hoor ik ben weer dood _O- Je zal eens hints zoeken, paniek paniek!

Succes verder, ik kan helaas niet meer meedoen als de vakantie af is :)
Ik heb geen hints gezocht en ben ook dood anders _O-
  woensdag 24 augustus 2011 @ 22:19:12 #55
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101147040
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:17 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik heb geen hints gezocht en ben ook dood anders _O-
Dat gevoel ken ik, :')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 22:19:57 #56
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101147086
wat is met kill 4? Naatje word niet gedooed :o ?
Wat doe ik hier?
pi_101147114
Wat een slagveld onder de dorpsrollen. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_101147125
Eindelijk kills :)

Lutte, Tombo en Raven :'(
pi_101147149
Is naatje nou dood?
Anonimity is a bliss
pi_101147161
Poeh, weer 3 dooien ;(

Eens wat info zoeken, want ik ben die moorden meer dan zat.
pi_101147290
Alle maffia leeft nog :o ?!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 22:23:22 #62
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101147294
Kill 3
Ha! De week is alweer door midden, het weekend staat voor de deur! Tombolafan had grote plannen, ze zou het hele weekend niets doen en films kijken met haar vriendinnen. En misschien dat ze ook nog wel voor de grap een stripper lieten komen, gewoon omdat het kon. Ja ze had er zin en vrolijk maakte ze zich klaar om naar zijn werk te gaan.Ze hoopte dat ze vandaag veel zou kunnen doen. Ze wierp een blik in de badkamerspiegel, hmm, momelde ze tegen zichzelf, ik moet ook nodig weer eens naar de kapper, het begint echt te gek te worden nu. Maar dat is echt iets voor volgende week ofzo, dit weekend zou ze er geen tijd voor hebben. Toen ze haar slaapkamer inliep zag ze dat ze de kast open had laten staan, en wilde hem net dichtduwen toen de kast nog verder openging. Verbaasd keek tombolafan naar het donkere figuur dat haar aanstaarde. Tijd om lang te kijken had hij echter niet, de donkere figuur sprong met een luide gil bovenop haar en samen belandden ze op het waterbed/ De handboeien, die op het nachtkastje lagen te wachten voor leukere dagen kwamen het vreemde figuur goed uit en handig klikte hij ze om bij zijn slachtoffer. Vol afschuw keek tombolafan toe hoe de man die bovenop haar zat vervolgens een schaar en naald en draad uit zijn zak haalde. De man zette de schaar echter niet in haar borst maar begon een gat in het waterbed te knippen, toen het gat groot genoeg was duwde hij haar erin en vervolgens naaide hij het gat weer dicht. Hij bleef nog even wachten tot hij zeker wist dat tombolafan (Busdriver) verdronken was, daarna sloop hij weer net zo stiekem het huis uit als hij gekomen was.
Wat doe ik hier?
pi_101147296
Ik moet even bijkomen van wat ik hier lees geloof ik.... Jezus christus wat een slagveld

en ik kan verder maar een intuitieve gedachte opbrengen... de juichsmiley van Tonkey 8)7
pi_101147358
Ehm?
  woensdag 24 augustus 2011 @ 22:25:21 #65
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101147411
quote:
11s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:24 schreef naatje_1 het volgende:
Ehm?
spannend voor jou op deze manier _O-

POST NU HET NOG KAN!
Wat doe ik hier?
pi_101147428
Kill 2
Zuchtend wilde Rave_NL zijn computer afsluiten. Het was alweer laat en hij had weer veel te lang zitten gamen. Hij vond het heerlijk om even aan niets te denken na deze gekke dag. Als hij zijn ogen dichtdeed zag hij nog het brandende lichaam van 08gnot op zijn netvlies staan. Maar net op het moment dat hij hem uit wilde zetten kwam er nog een email binnen Nieuwsgierig als hij was opende hij deze gelijk. “Hoi, we willen nog wat nadrinken om de dag te vergeten, kom je ook?” las hij. Daar hoefde hij geen tweemaal over na te denken en in no time zat hij op zijn fiets naar het dorpsplein. Daar zag hij zijn vrienden al zitten en hij plofte bij ze neer. Ze kletsten wat over de afgelopen dag onder het genot van een biertje en een jointje. Zullen we stiekem de kerktoren beklimmen, stelde 1 van de jongens voor? Rave_NL vond dat een leuk idee en al snel stonden ze boven van het uitzicht te genieten. Hij had niet door wat er achter zich gebeurde en schrok zich helemaal wezenloos toen de klok begon te luiden. Toen hij enigszins bijgekomen was van de herrie draaide hij zich om te zien waar het vandaag was gekomen. Daar zag hij zijn vrienden, breed grijnzend, één van hen had een touw in zijn handen wat aan de klok was gebonden. De ander liep op hem af en pakte hem stevig vast. Wat is deze? Dacht …. ,hij was zo onder invloed dat hij er niets meer van snapte. Zelfs niet toen de lus van het touw om zijn nek gehangen werd. Pas toen hij uit het raam werd geduwd besefte Rave_NL (dorp) dat hij helemaal niet kon vliegen.
pi_101147471
Vraagje, moet mijn rol er niet bij als ik dood ben? Als ik niet dood ben, dan moet er toch altijd vermeldt worden waarom ik niet dood ben? (ander personage?)
pi_101147518
ik ga deze domper even in mn bed verwerken,
zoveel dorpsleden dood. Morgen vol frisse moed opzoek naar de maffia.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  woensdag 24 augustus 2011 @ 22:27:34 #69
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101147568
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:26 schreef naatje_1 het volgende:
Vraagje, moet mijn rol er niet bij als ik dood ben? Als ik niet dood ben, dan moet er toch altijd vermeldt worden waarom ik niet dood ben? (ander personage?)
Lees anders gewoon het verhaaltje waus. Er staat toch niet dat je dood bent, je gaat slapen.

Derhalve heeft iets of iemand je getarget, en heb je het overleeft. Lucky you.
Laffe huichelaar
pi_101147573
Vraagje aan SL's: als er in het verhaaltje meerdere mensen bij de moord betrokken zijn, betekent dit dan ook dat er per se meerdere mensen die persoon hebben bezocht?
  One tough cookie woensdag 24 augustus 2011 @ 22:27:44 #71
169210 liesje1979
pi_101147579
quote:
Je bent niet dood en je zou uit de post moeten kunnen halen waarom je niet dood bent denk ik.
pi_101147689
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:27 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Je bent niet dood en je zou uit de post moeten kunnen halen waarom je niet dood bent denk ik.
Ik snap het niet :'( Komt de maffia dan te vroeg? Word ik beschermd? Maar de velddoctor was toch al dood?
pi_101147747
quote:
Het lijkt mij alsof je wel een target was maar bent beschermd ofzo... ik weet alleen even niet welke rollen dat nu nog hebben gekund na vanavond :')
  One tough cookie woensdag 24 augustus 2011 @ 22:30:19 #74
169210 liesje1979
pi_101147756
quote:
11s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:29 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Ik snap het niet :'( Komt de maffia dan te vroeg? Word ik beschermd? Maar de velddoctor was toch al dood?
Ik ga het niet voor je uit zitten kauwen, sorry.
pi_101147767
quote:
11s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:29 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

mijn gok is je was gebusdrived :Y
Live from Chicago
pi_101147787
Misschien was het niet zo handig om dat verhaal bij Naatje een kill te noemen? :')
  woensdag 24 augustus 2011 @ 22:31:32 #77
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101147825
Kill 3:
Kill 3

Puntenslijpsel:
ondertitel: lets waste some time
gepost in: PS, er zit een viespeuk in je kast
donker figuur in fobo
Wat doe ik hier?
pi_101147840
ja je was gebusdrived en daarom had je je sleutels niet en was er iemand anders in je huis. 2 zelfs...
Live from Chicago
  woensdag 24 augustus 2011 @ 22:32:14 #79
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101147861
#naatje again.
Laffe huichelaar
pi_101147877
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:31 schreef tdrone het volgende:
Kill 3:
Kill 3

Puntenslijpsel:
donker figuur in fobo
oh shit :o dat lijkt er meer op alsof ik gebusdrived ben
Live from Chicago
pi_101147909
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

mijn gok is je was gebusdrived :Y
Dat is inderdaad het eerste waar ik aan denk, aangezien beschermende rol niet meer bestaat m.i. Dan telt mijn 'kill' toch als onlogisch, want busdriver is dood, neem ik aan dat je daar dan niet in hoeft te gaan zoeken voor hints, want busdriver is dood...

(deze vraag is niet ri. SL)
  One tough cookie woensdag 24 augustus 2011 @ 22:33:19 #82
169210 liesje1979
pi_101147936
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Misschien was het niet zo handig om dat verhaal bij Naatje een kill te noemen? :')
Nee dat was achteraf misschien niet het gepaste kopje. :')
pi_101147939
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:32 schreef timmmmm het volgende:
#naatje again.
Waarom naatje? Die is juist beschermd vanavond toch... althans daar lijkt het op :')
pi_101147970
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:32 schreef timmmmm het volgende:
#naatje again.
hints pls?
pi_101148007
Kill 1:
Nietsvermoedend liep Lutte een laatste ronde door haar huis, om te kijken of alle deuren goed op slot waren. Aangekomen bij de achterdeur bleek deze open te staan. Vreemd, dacht ze, ik kanme helemaal niet herinneren dat ik die open gezet heb! Zeker niet met deze kou en regen. Nietsvermoedend deed Lutte de deur weer dicht en op slot. Terug in de woonkamer klonk er een vreemd geluid vanachter het gordijn. Ze begon te gillen toen er iets bewoog en rende in blinde paniek rondjes rondom de salontafel. Er klonk een schot! Mis. En nog een! Weer mis. En een derde schot, die was raak. Tussen de ogen. Het paniekerige gerondren stopte en met een doffe dreun zakte het slachtoffer op de grond. Langzaam liep het mengsel van bloed en hersenen over de grond. De dader kwam achter het gordijn vandaan en keek naar de rode vlek. Hij blies over de loop van zijn geweer waar de rook nog uitkwam. Voorzichtig stapte hij over het verminkte lichaam heen, spuugde nog eenmaal in het gezicht van Lutte (rechercheur) en zei “Jou zien we in ieder geval nooit meer.” Tevreden met zijn uitgevoerde taak liep de dader naar de achterdeur, haalde deze van het slot en liep naar buiten.

Deuren
Koud / Regen / Weer
Rondjes rennen
Salontafel / Gordijn / Meubels ed?
pi_101148028
ooooooooooooooh, ik snap het, denk ik.
pi_101148047
quote:
10s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:32 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Dat is inderdaad het eerste waar ik aan denk, aangezien beschermende rol niet meer bestaat m.i. Dan telt mijn 'kill' toch als onlogisch, want busdriver is dood, neem ik aan dat je daar dan niet in hoeft te gaan zoeken voor hints, want busdriver is dood...

(deze vraag is niet ri. SL)
Misschien was de busdriver eerder..?
pi_101148208
De busdriver kon zijn rol nog uitvoeren, gok ik. Dus ik ben verwisseld met 1 van de personen daarboven (rave of lutte), dus ik denk dat de NW dacht dat ik maffia was, want voor de maffia was geen reden om mij te vermoorden (ik word zelfs verdacht...), dus de NW heeft nu of een dorp of een rechercheur vermoord door de busdriver?

Klinkt dit logisch?
  woensdag 24 augustus 2011 @ 22:38:07 #89
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101148229
Kill 3

Albinobambi:
heeft gepost in: Mooie haren topic #18
heeft gepost in: Films die je moet zien maar die je niet hebt gezien.
heeft gepost in: Sexy en sportieve herenstrings (is er vaag )

Puntenslijpsel:
donker figuur in fobo
Wat doe ik hier?
pi_101148231
Is het een hint als sommige mensen hun halve posthistory naar beneden hebben geplaatst door in korte tijd in heel veel andere topics te posten? :D
  woensdag 24 augustus 2011 @ 22:39:34 #91
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101148292
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Is het een hint als sommige mensen hun halve posthistory naar beneden hebben geplaatst door in korte tijd in heel veel andere topics te posten? :D
of diegene is zijn dagrecord aan het verbreken :9
Wat doe ik hier?
pi_101148308
Kill 3
Ha! De week is alweer door midden, het weekend staat voor de deur! Tombolafan had grote plannen, ze zou het hele weekend niets doen en films kijken met haar vriendinnen. En misschien dat ze ook nog wel voor de grap een stripper lieten komen, gewoon omdat het kon. Ja ze had er zin en vrolijk maakte ze zich klaar om naar zijn werk te gaan.Ze hoopte dat ze vandaag veel zou kunnen doen. Ze wierp een blik in de badkamerspiegel, hmm, momelde ze tegen zichzelf, ik moet ook nodig weer eens naar de kapper, het begint echt te gek te worden nu. Maar dat is echt iets voor volgende week ofzo, dit weekend zou ze er geen tijd voor hebben. Toen ze haar slaapkamer inliep zag ze dat ze de kast open had laten staan, en wilde hem net dichtduwen toen de kast nog verder openging. Verbaasd keek tombolafan naar het donkere figuur dat haar aanstaarde. Tijd om lang te kijken had hij echter niet, de donkere figuur sprong met een luide gil bovenop haar en samen belandden ze op het waterbed/ De handboeien, die op het nachtkastje lagen te wachten voor leukere dagen kwamen het vreemde figuur goed uit en handig klikte hij ze om bij zijn slachtoffer. Vol afschuw keek tombolafan toe hoe de man die bovenop haar zat vervolgens een schaar en naald en draad uit zijn zak haalde. De man zette de schaar echter niet in haar borst maar begon een gat in het waterbed te knippen, toen het gat groot genoeg was duwde hij haar erin en vervolgens naaide hij het gat weer dicht. Hij bleef nog even wachten tot hij zeker wist dat tombolafan (Busdriver)verdronken was, daarna sloop hij weer net zo stiekem het huis uit als hij gekomen was.

Honkeytonk:
nachtkastje - Wat ligt er 's avonds op je nachtkastje?
handboeien - Waar mag volgens jou wel wat harder tegen worden opgetreden? / [GRTD #1290] Pakkende titel
pi_101148376
Ik verdenk honkey, maar mensen: één van de posts kan van de NW zijn, toch? Dan moeten we daar geen hints zoeken, neem ik aan?
  woensdag 24 augustus 2011 @ 22:42:02 #94
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101148425
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
Ik verdenk honkey, maar mensen: één van de posts kan van de NW zijn, toch? Dan moeten we daar geen hints zoeken, neem ik aan?
dan heeft de nachtwacht wel een aparte keuze gemaakt..
Wat doe ik hier?
pi_101148475
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:42 schreef tdrone het volgende:

[..]

Wie zegt dat de NW uberhaubt een PM gestuurd heeft? Liesje had blijkbaar alles laat binnen...
pi_101148497
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
Ja maar weet jij welke? :D

Ik verdenk Honkey ook gewoon 100% nu... maar ik wil ook niet in tunnelvisie verzanden... maar hij heeft wel in heel veel andere topics gepost de afgelopen avond zodat de clues wellicht ook op de 2e pagina zijn gezakt :')

Plus alle 3 de doden van vanavond hebben op hem gestemd bij de lynch :D
  woensdag 24 augustus 2011 @ 22:45:00 #97
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101148587
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:42 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wie zegt dat de NW uberhaubt een PM gestuurd heeft? Liesje had blijkbaar alles laat binnen...
dat bedoelde ik.. als de nachtwaker gemoord zou hebben is het wel een rare keuze geweest dus ik denk dat hij zich rustig heeft gehouden..
Wat doe ik hier?
pi_101148592
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:42 schreef tdrone het volgende:

[..]

De NW heeft mij gekozen, gok ik, en er zijn minimaal 2 mensen die mij verdenken: timmmmm en iBenny. Ik ben verwisseld met iemand anders, dus per ongeluk heeft de NW die vermoord. Niet dat ik een goede kill zou zijn, maar dat maakt niet uit. Het lijkt me dat je het beste in de kill van tombola kan kijken, want die lijkt het meest te pleiten voor 1 of 2 maffia's...
pi_101148639
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:45 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

De NW heeft mij gekozen, gok ik, en er zijn minimaal 2 mensen die mij verdenken: timmmmm en iBenny. Ik ben verwisseld met iemand anders, dus per ongeluk heeft de NW die vermoord. Niet dat ik een goede kill zou zijn, maar dat maakt niet uit. Het lijkt me dat je het beste in de kill van tombola kan kijken, want die lijkt het meest te pleiten voor 1 of 2 maffia's...
Ik neem niet aan dat de nachtwaker iemand op sleeptouw neemt...
(aangezien er twee couverts gebruikt zijn)
pi_101148698
onschuldig meisje?
Live from Chicago
pi_101148702
quote:
2s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:39 schreef iBenny het volgende:
Kill 3
Ha! De week is alweer door midden, het weekend staat voor de deur! Tombolafan had grote plannen, ze zou het hele weekend niets doen en films kijken met haar vriendinnen. En misschien dat ze ook nog wel voor de grap een stripper lieten komen, gewoon omdat het kon. Ja ze had er zin en vrolijk maakte ze zich klaar om naar zijn werk te gaan.Ze hoopte dat ze vandaag veel zou kunnen doen. Ze wierp een blik in de badkamerspiegel, hmm, momelde ze tegen zichzelf, ik moet ook nodig weer eens naar de kapper, het begint echt te gek te worden nu. Maar dat is echt iets voor volgende week ofzo, dit weekend zou ze er geen tijd voor hebben. Toen ze haar slaapkamer inliep zag ze dat ze de kast open had laten staan, en wilde hem net dichtduwen toen de kast nog verder openging. Verbaasd keek tombolafan naar het donkere figuur dat haar aanstaarde. Tijd om lang te kijken had hij echter niet, de donkere figuur sprong met een luide gil bovenop haar en samen belandden ze op het waterbed/ De handboeien, die op het nachtkastje lagen te wachten voor leukere dagen kwamen het vreemde figuur goed uit en handig klikte hij ze om bij zijn slachtoffer. Vol afschuw keek tombolafan toe hoe de man die bovenop haar zat vervolgens een schaar en naald en draad uit zijn zak haalde. De man zette de schaar echter niet in haar borst maar begon een gat in het waterbed te knippen, toen het gat groot genoeg was duwde hij haar erin en vervolgens naaide hij het gat weer dicht. Hij bleef nog even wachten tot hij zeker wist dat tombolafan (Busdriver)verdronken was, daarna sloop hij weer net zo stiekem het huis uit als hij gekomen was.

Honkeytonk:
handboeien - Waar mag volgens jou wel wat harder tegen worden opgetreden? / [GRTD #1290] Pakkende titel
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:38 schreef tdrone het volgende:
Kill 3

Albinobambi:

Puntenslijpsel:
donker figuur in fobo
Dit is kill 3 vooralsnog, de meest betrouwbare kill, dus deze houd ik er even bij. Ik ben op zoek in fobo's van iedereen en alles van honkeytonk.
pi_101148723
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:46 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik neem niet aan dat de nachtwaker iemand op sleeptouw neemt...
(aangezien er twee couverts gebruikt zijn)
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
onschuldig meisje?
pi_101148736
Als er een nachtwaker in het spel is, dan zou hij/zij 1 van de volgende kills op zijn geweten hebben vermoed ik
quote:
Kill 1:

Kill 3

pi_101148779
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
onschuldig meisje?
Die was dan toch dood geweest?
pi_101148782
Moeilijk spel...moet echt heel erg inkomen over hoe en wat steeds met die rollen en kills. :') En ook weinig tijd ivm studie/ tentamens, maarre toch alvast iets om dan te overwegen:

Mooie haren topic #18 => albinob => kill 3 kapper

Honkey heeft vorige keer ook allemaal hints naar gnot gepost... :{
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_101148862
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat maffia mij zou willen doodhebben, ik word nota bene verdacht... :') Dus dan moet het gewoon de NW zijn geweest die op mij uit was, maar iemand anders trof vanwege de busdriver...

Of zou de maffia een tikkeltje dom zijn of vergeten zijn dat ik verdacht wordt?
pi_101148871
Kill 2

Ik denk EllaN omdat:

- SC#244 Waar we genieten van het weer, koud bier en para sprongen.
- SC#238 Controle koepel, koorden, hangriemen.

wie haalt er iets anders uit?
Anonimity is a bliss
pi_101148908
Alweer die films trouwens
  woensdag 24 augustus 2011 @ 22:52:30 #109
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101148984
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:45 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

De NW heeft mij gekozen, gok ik, en er zijn 2 mensen die mij verdenken: timmmmm en iBenny. Ik ben verwisseld met iemand anders, dus per ongeluk heeft de NW die vermoord. Niet dat ik een goede kill zou zijn, maar dat maakt niet uit. Het lijkt me dat je het beste in de kill van tombola kan kijken, want die lijkt het meest te pleiten voor 1 of 2 maffia's...
Slim dat je even voor de maffia uitvogelt wie de NW kan zijn, stuk kut dat je er bent. Zelfs als je geen maffia bent, verdien je het alleen daarom al te sterven
Laffe huichelaar
pi_101149010
Wacht eens even i

Heeft honkey niet veel films in zijn UI staan?
pi_101149041
quote:
10s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:52 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Slim dat je even voor de maffia uitvogelt wie de NW kan zijn, stuk kut dat je er bent. Zelfs als je geen maffia bent, verdien je het alleen daarom al te sterven
:D
Live from Chicago
pi_101149108
quote:
11s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:52 schreef naatje_1 het volgende:
Wacht eens even i

Heeft honkey niet veel films in zijn UI staan?
Nee, zijn series
pi_101149114
quote:

[..]

Er zit een spreidingskans in.
pi_101149139
quote:
17s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:50 schreef gewoonfaye het volgende:
Kill 2

Ik denk EllaN omdat:

wie haalt er iets anders uit?
Ik, vanavond, als ik tijd heb om hints te zoeken :).
pi_101149162
quote:

[..]

Ik rolde echt van de bank van het lachen _O- _O-
  woensdag 24 augustus 2011 @ 22:58:45 #116
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_101149320
Ellan, jij vuig stuk vreten... ;(

Enfin, dood, jammer.. Had juist vanaf morgen de tijd gehad.. Volgende keer maar weer als SL, weet ik zeker dat ik het einde haal.. :')__!
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_101149325

Deze moord lijkt heel sterk op de moord op Roger van gisteren met die fiets en dat touw... die hintte heel sterk naar Honkey...

De hints zijn alleen ondertussen naar pagina 2 gezakt :D

ONZ hoe vaak is jouw beste youtube filmpje bekeken?

ONZ Hoe moet je vliegen?

ONZ Ik vertelde een leuke (matige) grap op school....

Tijd voor een halve joint die ik nog over heb?

De smeerlap :D

[ Bericht 1% gewijzigd door TheVulture op 24-08-2011 23:10:30 ]
  woensdag 24 augustus 2011 @ 23:02:03 #118
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101149514
Zuchtend wilde Rave_NL zijn computer afsluiten. Het was alweer laat en hij had weer veel te lang zitten gamen. Hij vond het heerlijk om even aan niets te denken na deze gekke dag. Als hij zijn ogen dichtdeed zag hij nog het brandende lichaam van 08gnot op zijn netvlies staan. Maar net op het moment dat hij hem uit wilde zetten kwam er nog een email binnen Nieuwsgierig als hij was opende hij deze gelijk. “Hoi, we willen nog wat nadrinken om de dag te vergeten, kom je ook?” las hij. Daar hoefde hij geen tweemaal over na te denken en in no time zat hij op zijn fiets naar het dorpsplein. Daar zag hij zijn vrienden al zitten en hij plofte bij ze neer. Ze kletsten wat over de afgelopen dag onder het genot van een biertje en een jointje. Zullen we stiekem de kerktoren beklimmen, stelde 1 van de jongens voor? Rave_NL vond dat een leuk idee en al snel stonden ze boven van het uitzicht te genieten. Hij had niet door wat er achter zich gebeurde en schrok zich helemaal wezenloos toen de klok begon te luiden. Toen hij enigszins bijgekomen was van de herrie draaide hij zich om te zien waar het vandaag was gekomen. Daar zag hij zijn vrienden, breed grijnzend, ÊÊn van hen had een touw in zijn handen wat aan de klok was gebonden. De ander liep op hem af en pakte hem stevig vast. Wat is deze? Dacht â€Ļ. ,hij was zo onder invloed dat hij er niets meer van snapte. Zelfs niet toen de lus van het touw om zijn nek gehangen werd. Pas toen hij uit het raam werd geduwd besefte Rave_NL (dorp) dat hij helemaal niet kon vliegen.
Wat doe ik hier?
pi_101149608
Er staan wel pistolen in de fobo van Trev, weet niet of daar nog over gerept wordt ergens (zien we ergens een spelfout :+ ?)
pi_101149766
Ik kan geen fobo's vinden die over films gaan.
pi_101149830
Kill 2
Zuchtend wilde Rave_NL zijn computer afsluiten. Het was alweer laat en hij had weer veel te lang zitten gamen. Hij vond het heerlijk om even aan niets te denken na deze gekke dag. Als hij zijn ogen dichtdeed zag hij nog het brandende lichaam van 08gnot op zijn netvlies staan. Maar net op het moment dat hij hem uit wilde zetten kwam er nog een email binnen Nieuwsgierig als hij was opende hij deze gelijk. Hoi, we willen nog wat nadrinken om de dag te vergeten, kom je ook? las hij. Daar hoefde hij geen tweemaal over na te denken en in no time zat hij op zijn fiets naar het dorpsplein. Daar zag hij zijn vrienden al zitten en hij plofte bij ze neer. Ze kletsten wat over de afgelopen dag onder het genot van een biertje en een jointje. Zullen we stiekem de kerktoren beklimmen, stelde 1 van de jongens voor? Rave_NL vond dat een leuk idee en al snel stonden ze boven van het uitzicht te genieten. Hij had niet door wat er achter zich gebeurde en schrok zich helemaal wezenloos toen de klok begon te luiden. Toen hij enigszins bijgekomen was van de herrie draaide hij zich om te zien waar het vandaag was gekomen. Daar zag hij zijn vrienden, breed grijnzend, één van hen had een touw in zijn handen wat aan de klok was gebonden. De ander liep op hem af en pakte hem stevig vast. Wat is deze? Dacht . ,hij was zo onder invloed dat hij er niets meer van snapte. Zelfs niet toen de lus van het touw om zijn nek gehangen werd. Pas toen hij uit het raam werd geduwd besefte Rave_NL (dorp) dat hij helemaal niet kon vliegen.

Een biertje --> Crazy M's fobo: profielfoto en picture van Jupiler
computer afsluiten --> Crazy M's profiel: 'beroep: Ze zeggen iets met computers ...'
pi_101150083
quote:
4s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:08 schreef naatje_1 het volgende:
computer afsluiten --> Crazy M's profiel: 'beroep: Ze zeggen iets met computers ...'
Is dat voor de moord naar Rave?

Ik denk echt dat die kill door Honkey is gedaan :Y
pi_101150124
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:13 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Is dat voor de moord naar Rave?

Ik denk echt dat die kill door Honkey is gedaan :Y
Is het niet mogelijk dat deze door 2 personen is beraadslaagd? Deze zijn vrij duidelijk...
pi_101150159
quote:
3s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:13 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Is het niet mogelijk dat deze door 2 personen is beraadslaagd? Deze zijn vrij duidelijk...
Dat zou kunnen inderdaad
pi_101150242
quote:
4s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:14 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat zou kunnen inderdaad
In dat geval zijn er nog 2 hints te vinden naar een willekeurig ander persoon en dat zou dan in dit geval Honkey zijn. Klopt dat?
pi_101150246
Anyway, ik ben eigenlijk nu wel overtuigd van Honkey's schuld.
pi_101150253
quote:

[..]

en mijn hints dan?
Anonimity is a bliss
pi_101150254
quote:
Kill 3
Monopoly;
Hey Marloes - Tombo kwam uit de badkamer
Ik moet jullie iets vertellen - Mam, Pap, ik moet... De killer kwam uit de kast...
FOK! TV zender. - Tombo wou thuis films kijken.
Uit z'n fobo: "En ik laat je nooit meer gaan." - Handboeien gebruikt bij de kill
pi_101150273
quote:
2s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:16 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Anyway, ik ben eigenlijk nu wel overtuigd van Honkey's schuld.
Ik ook, al bij de vorige, ik weet alleen niet hoe
Anonimity is a bliss
  One tough cookie woensdag 24 augustus 2011 @ 23:17:18 #130
169210 liesje1979
pi_101150304
Als SL is het ook best moeilijk om je er niet mee te bemoeien zeg! Doden, ik voel jullie! :'(
pi_101150307
quote:

[..]

Rave is door twee personen gekilld. En dat zouden Honkey met Crazy kunnen zijn.
pi_101150327
quote:
17s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:16 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

en mijn hints dan?
Kan ook... Maar dat bier lijkt meer te maken hebben met Crazy-M, ik ga even op nader onderzoek.
pi_101150341
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:17 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Rave is door twee personen gekilld. En dat zouden Honkey met Crazy kunnen zijn.
En mijn hints dan? :(
Anonimity is a bliss
pi_101150445
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:16 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Monopoly;
Hey Marloes - Tombo kwam uit de badkamer
Ik moet jullie iets vertellen - Mam, Pap, ik moet... De killer kwam uit de kast...
FOK! TV zender. - Tombo wou thuis films kijken.
Uit z'n fobo: "En ik laat je nooit meer gaan." - Handboeien gebruikt bij de kill
Was dit niet een potentiele NW-kill?
pi_101150471
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:19 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Potentieel ja
pi_101150594
quote:
17s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:17 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

En mijn hints dan? :(
ik zeg toch zouden kunnen zijn?
Het kan ook Honkey met een ander zijn. Ben meer overtuigd van Honkey sowieso
pi_101150626
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:19 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Als je je helemaal niet meer wilt richten op potentiele NW kills, dan kun je maar de helft van de moorden onderzoeken :')
pi_101150648
Aan de andere kant: PoHi EllaN -->[DEF] SC#211 met B-films

Was er niet iets met films ook de eerste nacht?
pi_101150688
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:22 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Als je je helemaal niet meer wilt richten op potentiele NW kills, dan kun je maar de helft van de moorden onderzoeken :')
Ja dat is waar maar dan geven we de maffia sowieso teveel info hier!

Denk wel dat de lynch morgen raak moet zijn want anders gaan we het wellicht niet eens redden -O-
pi_101150706
Gevoel zei, voor ik hints zocht: Mono en honkey
Hints wijzen Crazy-M, Mono en EllaN en honkey uit...

Toch?
pi_101150840
Mwa die hints richting EllaN zijn wel mager denk ik..

Volgens gewoonfaye:

pi_101150882
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:27 schreef lynda het volgende:

Volgens gewoonfaye:

Nja en daar komt bij dat de SL's hebben aangegeven reeksen zo min mogelijk te gebruiken.
pi_101150898
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:27 schreef lynda het volgende:

Volgens gewoonfaye:

quote:
3s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:23 schreef naatje_1 het volgende:
Aan de andere kant: PoHi EllaN -->[DEF] SC#211 met B-films

Was er niet iets met films ook de eerste nacht?
Dat is voor gister en vandaag al stof.
pi_101150938
Nu kijken of je dan bij beide moorden meerdere dingen kan linken aan Ellan :P
Aan 1 heb je niet genoeg
pi_101150971
Ik ga ook nog even richting Breezerslet17 zoeken... die verdacht ik gisteren ook al van een kill
pi_101151010
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:29 schreef lynda het volgende:
Nu kijken of je dan bij beide moorden meerdere dingen kan linken aan Ellan :P
Aan 1 heb je niet genoeg
Fobo en profiel van EllaN zijn bijna geheel leeg, dus je moet het bijna wel uit PoHi halen, maar ik ga even naar gisteren ook kijken of ik ellan daaraan kan linken.
pi_101151038
Spannend! Ik leef in ieder geval nodig, nu hopen dat ik de lynch ook overleef :D
Ik ga er niet van uit ;(
pi_101151109
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:31 schreef honkeytonk het volgende:
Spannend! Ik leef in ieder geval nodig, nu hopen dat ik de lynch ook overleef :D
Ik ga er niet van uit ;(
Als jij nou weer hints zoekt zoals gister.. Slaan we die personen die jij vindt alvast over :7
pi_101151132
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:32 schreef lynda het volgende:

[..]

Als jij nou weer hints zoekt zoals gister.. Slaan we die personen die jij vindt alvast over :7
Ik zoek gewoon hints, mail die naar een vertrouwenspersoon, die post ze zodati k neit verdacht lijk ;)
pi_101151151
Hé, maar wacht eens...
pi_101151170
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:33 schreef naatje_1 het volgende:
Hé, maar wacht eens...
nou...
pi_101151200
Vertel
pi_101151244
^)
pi_101151263
Ok.. Dare I say it..

Ik verdenk onze burgemeester TheVulture.

Gamen --> PoHi: XL Tennisgame #84 , Het grote pokertopic #86 Geen PF shove met KK
Grijnzen --> FoBo: humoristisch
Bier --> FoBo: Drankorgel
Vliegen --> PoHi: [RTL4] Zie ze vliegen; NL-versie Come fly with me
pi_101151277
Even nader onderzoek op Kill 3 van morgen doen, brb. (toen is iig 1 hint richting Crazy M gevonden, want hij heeft een hond, ben nu benieuwd naar meer hints, op zijn minst 1 meer)
pi_101151297
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:33 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Ik zoek gewoon hints, mail die naar een vertrouwenspersoon, die post ze zodati k neit verdacht lijk ;)
Ik wil even duidelijk aangeven dat ik niet die vertrouwenspersoon ben!
pi_101151326
quote:
4s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:36 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik wil even duidelijk aangeven dat ik niet die vertrouwenspersoon ben!
Nee, maar dat zou je wél kunnen zijn. Je hebt het toch beloofd bij de BM verkiezing :D
pi_101151345
Iedereen die nu hints post die niet naar mij wijzen is verdacht :7
pi_101151403
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:37 schreef honkeytonk het volgende:
sure :')
pi_101151431
Als we nu een dubbele lynch doen. Kunnen we dan ook twee keer Honkey omleggen?
pi_101151438
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:38 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

sure :')
Wie weet is het mijn vertrouwenspersoon :)
pi_101151459
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:38 schreef Bartjebart het volgende:
Als we nu een dubbele lynch doen. Kunnen we dan ook twee keer Honkey omleggen?
Strak plan, ben je 2 dorpelingen kwijt :')
pi_101151465
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:35 schreef EllaN het volgende:
Ok.. Dare I say it..

Ik verdenk onze burgemeester TheVulture.

Gamen --> PoHi: XL Tennisgame #84 , Het grote pokertopic #86 Geen PF shove met KK
Grijnzen --> FoBo: humoristisch
Bier --> FoBo: Drankorgel
Vliegen --> PoHi: [RTL4] Zie ze vliegen; NL-versie Come fly with me
Je komt zelf onder vuur te liggen en voila... hints richting mij die echt op 5 anderen kunnen slaan als je even goed zoekt... :D
pi_101151485
quote:
13s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:39 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Je komt zelf onder vuur te liggen en voila... hints richting mij die echt op 5 anderen kunnen slaan als je even goed zoekt... :D
Dat zei ik gisteren ook -O-
pi_101151521
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:40 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Jij heb 2 kills tegen je
pi_101151529
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:37 schreef honkeytonk het volgende:
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:39 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Wie weet is het mijn vertrouwenspersoon :)
:')__! _O-
pi_101151534
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:40 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Nou de hints richting jou waren "ietsje" sterker... ik vind gamen en poker vrij ver gezocht... vliegen komt zeker bij 5 mensen voor in de history... en een lach en bier ook...
pi_101151560
quote:
13s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:39 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat geldt ook voor de hints richting mij :').
pi_101151584
Ik laat de verdenking gewoon lekker op mij rusten, lange neus als ik straks inderdaad gewoon helemaal niets ben. Ik ben in ieder geval veilig voor de Maffia en ik hoop stiekem dat de NW mij ook met rust laat, zorgen dat ik bij lynches niet op de verkeerde stem (op een dorp dus), want anders hang ik.
pi_101151594
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:41 schreef EllaN het volgende:

[..]

Dat geldt ook voor de hints richting mij :').
Ik heb jou ook nog lang niet bovenaan mijn lijstje staan hoor :')
pi_101151632
Damn, ik word helemaal paranoia hier...
pi_101151694
Mijn batterij is bijna leeg, ik zoek straks verder.
pi_101151744
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:43 schreef naatje_1 het volgende:
Damn, ik word helemaal paranoia hier...
Er blijft voor mij maar een persoon buiten kijf staan... met name omdat hij nadrukkelijke hints tegen zich heeft, zijn posthistory bewust heeft lopen beīnvloeden en de schuld richting 08gnoT. schoof terwijl deze onschuldig bleek!

Honkey!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 23:46:40 #174
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101151801
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:45 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Er blijft voor mij maar een persoon buiten kijf staan... met name omdat hij nadrukkelijke hints tegen zich heeft, zijn posthistory bewust heeft lopen beīnvloeden en de schuld richting 08gnoT. schoof terwijl deze onschuldig bleek!

Honkey!
ok, ##honkey. honkey dorpsbewoner=uw persoontje volgende
Laffe huichelaar
pi_101151826
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:45 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Honkey!
True en zn gedrag werkt ook niet echt mee :P

##vote honkeytonk

honkeytonk (1) Benny
pi_101151862
Ik ga mee...

##votehonkeytonk

honkeytonk (3) timmmmm, Benny, Maarten-Pieter
pi_101151892
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:46 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik niet de enige die er zo over denkt hoor.

Ik vind het meer opvallend waarom jij Naatje er zonder reden van verdenkt maffia te zijn, terwijl ze vanavond gewoon beschermd werd en duidelijk geen maffia blijkt te zijn
pi_101151902
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:46 schreef timmmmm het volgende:

[..]

En je stem op Naatje dan? :?
pi_101151930
Heeft timmmm nou wel op honkey gestemd... want zo deed hij eerder vanavond ook al richting Naatje :D
pi_101151965
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:48 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

En je stem op Naatje dan? :?
Dat bedoel ik dus :D
pi_101151966
quote:
2s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:47 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik ga mee...

##votehonkeytonk

honkeytonk (3) timmmmm, Benny, Maarten-Pieter
Ik ga daar ook in mee...

Vote
#Honkeytonk

Honkeytonk (4) timmmmm, iBenny, Maarten-Pieter, Bartjebart
pi_101151979
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:49 schreef TheVulture het volgende:
Heeft timmmm nou wel op honkey gestemd... want zo deed hij eerder vanavond ook al richting Naatje :D
Ik dacht het wel, ik heb hem ook toegevoegd.

En nu slapen :W
pi_101151990
vote honkey

Honkeytonk (5) timmmmm, iBenny, Maarten-Pieter, Bartjebart, gewoonfaye
Anonimity is a bliss
pi_101152021
Vote
#Honkeytonk

Honkeytonk (6) timmmmm, iBenny, Maarten-Pieter, Bartjebart, Gewoonfaye, lynda

Hoppaaaaaaaa
pi_101152045
In 5 minuten 6 stemmen :D
pi_101152099
ff kijken of Honkey 2 moorden voor een deel oplost
pi_101152121
#Vote Honkey

Honkeytonk (8) timmmmm, iBenny, Maarten-Pieter, Bartjebart, Gewoonfaye, lynda, TV

De 3 doden van vanavond stemden allemaal op honkey voor de lynch... dat is ook wel opvallend!
pi_101152183
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:53 schreef lynda het volgende:
ff kijken of Honkey 2 moorden voor een deel oplost
voor die moord van gister moet hij wel de dader zijn toch?

we hadden 3 verdachten voor die ene kill. honkey, tong en yoyo

tong en yoyo zijn dood. hij moet die van gister wel gepleegd hebben dan
pi_101152216
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:53 schreef TheVulture het volgende:
#Vote Honkey

Honkeytonk (8) timmmmm, iBenny, Maarten-Pieter, Bartjebart, Gewoonfaye, lynda, TV

De 3 doden van vanavond stemden allemaal op honkey voor de lynch... dat is ook wel opvallend!
Dan ben ik stiekem toch wel blij dat ik vanavond niet op Honkey heb gestemd :D

Vervolgens word ik weer gedood vanavond :')
pi_101152283
quote:
2s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:55 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Dan ben ik stiekem toch wel blij dat ik vanavond niet op Honkey heb gestemd :D

Vervolgens word ik weer gedood vanavond :')
ik stemde op de spion en moest dood...
pi_101152287
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:54 schreef gomi het volgende:

[..]

voor die moord van gister moet hij wel de dader zijn toch?

we hadden 3 verdachten voor die ene kill. honkey, tong en yoyo

tong en yoyo zijn dood. hij moet die van gister wel gepleegd hebben dan
Ja nouja ik stemde gister ook al op HT, jij niet ;) :P
pi_101152306
Stel je voor dat de voodooheks heeft gezegd dat 'honkey' het woord is, dan zit iemand nu wel met de gebakken peren _O-
pi_101152483
quote:
10s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:57 schreef naatje_1 het volgende:
Stel je voor dat de voodooheks heeft gezegd dat 'honkey' het woord is, dan zit iemand nu wel met de gebakken peren _O-
pi_101152599
quote:
Tellen woorden in quotes eigenlijk ook?
pi_101152665
ik ga slapen :W
pi_101152727
quote:
_O-

Ohhh die is er ook nog ja ;(.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 00:08:01 #197
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101152767
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:48 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik niet de enige die er zo over denkt hoor.

Ik vind het meer opvallend waarom jij Naatje er zonder reden van verdenkt maffia te zijn, terwijl ze vanavond gewoon beschermd werd en duidelijk geen maffia blijkt te zijn
NW. gebusdrived. argumentatie dikgedrukte?
Laffe huichelaar
  donderdag 25 augustus 2011 @ 00:08:28 #198
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101152783
quote:
onmogelijk. van dale onbekend
Laffe huichelaar
pi_101152909
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 00:08 schreef timmmmm het volgende:

[..]

NW. gebusdrived. argumentatie dikgedrukte?
Nachtwaker kan niet... dan was ze dood geweest.... busdriver zou wel kunnen maar dan zou ze volgens mij alleen een beschrijving krijgen als ze door de busdriver zo geswitched wordt dat ze wordt vermoord
pi_101152928
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:57 schreef lynda het volgende:

[..]

Ja nouja ik stemde gister ook al op HT, jij niet ;) :P
nee i know, maar had echt t idee dat ht geen maffia was.
en die hints bij tong vond ik wel passend tbh.

sterker nog ik verdacht yoyo nog meer dan honkey ook
pi_101152930
En nu ben ik echt naar bed!
  One tough cookie donderdag 25 augustus 2011 @ 00:12:51 #202
169210 liesje1979
pi_101152961
De heks is bewust niet genoemd in de nacht.
pi_101152967
quote:
lol idd als dat t woord is is een van ons sowieso de lul denk ik
pi_101152980
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 00:12 schreef gomi het volgende:

[..]

nee i know, maar had echt t idee dat ht geen maffia was.
en die hints bij tong vond ik wel passend tbh.

sterker nog ik verdacht yoyo nog meer dan honkey ook
Ja en Jojo is dood dus :D
pi_101152985
Gaarne mij op het mannelijke geslacht te houden, TV
  donderdag 25 augustus 2011 @ 00:14:31 #206
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101153042
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 00:11 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nachtwaker kan niet... dan was ze dood geweest.... busdriver zou wel kunnen maar dan zou ze volgens mij alleen een beschrijving krijgen als ze door de busdriver zo geswitched wordt dat ze wordt vermoord
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 00:08 schreef timmmmm het volgende:

[..]

argumentatie dikgedrukte?
Laffe huichelaar
pi_101153049
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 00:13 schreef lynda het volgende:

[..]

Ja en Jojo is dood dus :D
precies, dus nu moet honkey wel de killer zijn idd
pi_101153201
#Vote Honkey

Honkeytonk (9) timmmmm, iBenny, Maarten-Pieter, Bartjebart, Gewoonfaye, lynda, TV, gomi
pi_101153343
Waarom verdenken we ook alweer Honkey na aanleiding van deze nacht?
pi_101153516
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:58 schreef TheVulture het volgende:

Deze moord lijkt heel sterk op de moord op Roger van gisteren met die fiets en dat touw... die hintte heel sterk naar Honkey...

De hints zijn alleen ondertussen (voor een deel) naar pagina 2 gezakt :D

ONZ hoe vaak is jouw beste youtube filmpje bekeken?

ONZ Hoe moet je vliegen?

ONZ Ik vertelde een leuke (matige) grap op school....

Tijd voor een halve joint die ik nog over heb?

De smeerlap :D
Dit en zie posts daarvoor ^O^
pi_101153561
Dank u.

Ik ga mee.

##vote Honkey

Honkeytonk (10) timmmmm, iBenny, Maarten-Pieter, Bartjebart, Gewoonfaye, lynda, TV, gomi, EllaN
pi_101154542
Oh oh oh oh, jullie gaan spijt krijgen man! Ik ga mij morgen op 7 uur helemaal kapot lachen, en vanaf nu ben ik volledig voor de maffia nu ik mijzelf niet meer in het dorp kan vertonen!
Go maffia! Ik ben verzuurd vanwege alle stomme dorpsbewongers. Ik denk niet dat het nut heeft om mijzelf nog te verdedigen!
Ariverdeci en ik wens beide kampen (dorp en maffia) veel succes!
pi_101154739
quote:
4s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:08 schreef naatje_1 het volgende:
Kill 2
Zuchtend wilde Rave_NL zijn computer afsluiten. Het was alweer laat en hij had weer veel te lang zitten gamen. Hij vond het heerlijk om even aan niets te denken na deze gekke dag. Als hij zijn ogen dichtdeed zag hij nog het brandende lichaam van 08gnot op zijn netvlies staan. Maar net op het moment dat hij hem uit wilde zetten kwam er nog een email binnen Nieuwsgierig als hij was opende hij deze gelijk. Hoi, we willen nog wat nadrinken om de dag te vergeten, kom je ook? las hij. Daar hoefde hij geen tweemaal over na te denken en in no time zat hij op zijn fiets naar het dorpsplein. Daar zag hij zijn vrienden al zitten en hij plofte bij ze neer. Ze kletsten wat over de afgelopen dag onder het genot van een biertje en een jointje. Zullen we stiekem de kerktoren beklimmen, stelde 1 van de jongens voor? Rave_NL vond dat een leuk idee en al snel stonden ze boven van het uitzicht te genieten. Hij had niet door wat er achter zich gebeurde en schrok zich helemaal wezenloos toen de klok begon te luiden. Toen hij enigszins bijgekomen was van de herrie draaide hij zich om te zien waar het vandaag was gekomen. Daar zag hij zijn vrienden, breed grijnzend, één van hen had een touw in zijn handen wat aan de klok was gebonden. De ander liep op hem af en pakte hem stevig vast. Wat is deze? Dacht . ,hij was zo onder invloed dat hij er niets meer van snapte. Zelfs niet toen de lus van het touw om zijn nek gehangen werd. Pas toen hij uit het raam werd geduwd besefte Rave_NL (dorp) dat hij helemaal niet kon vliegen.

Deze wil ik nogmaals quoten.

Het is 2 maffia en ik vind deze hints naar Crazy M toch wel heel erg duidelijk.

Niet te vergeten dat gisteren in Kill 3 duidelijk iets met honden bevatte en Crazy M's UI een lief hondje is.
pi_101154788
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 00:57 schreef EllaN het volgende:

[..]

Deze wil ik nogmaals quoten.

Het is 2 maffia en ik vind deze hints naar Crazy M toch wel heel erg duidelijk.

Niet te vergeten dat gisteren in Kill 3 duidelijk iets met honden bevatte en Crazy M's UI een lief hondje is.
Alsof dat nog nut heeft, ik word toch wel gelynched :D
  donderdag 25 augustus 2011 @ 00:59:19 #215
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101154814
ik ga nog eens naar kill 3 van gisteren kijken want eerst was jojo daar hoofdverdachte voor maar die kan het dus niet gedaan hebben..
Wat doe ik hier?
pi_101154837
Ik vind de hints naar Crazy M duidelijker.

##unvote Honkey

##vote Crazy M

Honkeytonk (9) timmmmm, iBenny, Maarten-Pieter, Bartjebart, Gewoonfaye, lynda, TV, gomi
Crazy M (1) EllaN
pi_101154930
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 00:59 schreef EllaN het volgende:
Ik vind de hints naar Crazy M duidelijker.

##unvote Honkey

##vote Crazy M

Crazy M (1) EllaN
Hatseflats! Ik loop in :7
  donderdag 25 augustus 2011 @ 01:05:29 #218
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101155120
Ik hoop dat jullie allemaal lief waren en zullen zijn voor Liesje, ze heeft het vanavond toch mooi alleen opgeknapt en dat is niet eenvoudig met die rare rollen de hele tijd.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101155264
quote:
3s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 01:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop dat jullie allemaal lief waren en zullen zijn voor Liesje, ze heeft het vanavond toch mooi alleen opgeknapt en dat is niet eenvoudig met die rare rollen de hele tijd.
Ze zijn iig niet lief tegen mij :'(
  donderdag 25 augustus 2011 @ 01:09:34 #220
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101155287
Jij bent dan ook geen SL.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101155295
Ik wilde even de eerste afwijkende stemming volgen, en dat is EllaN, vooralsnog dorp gebleken, dus het is betrouwbaar om op Crazy M te stemmen (anders zou de maffia wel helemaal enthousiast worden bij de naam Crazy M) Gebaseerd op mijn eigen hints dus:

#vote Crazy-M

Crazy M (2) EllaN, Naatje
pi_101155314
Ik maak een come-back (8>
pi_101155496
Wil je zelf niet stemmen?
  donderdag 25 augustus 2011 @ 01:19:37 #224
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101155664
ik stem op puntenslijpsel

hints bij kill 1 van gisteren en kill 3 van vandaag..

##vote puntenslijpsel

Puntenslijpsel (1) tdrone
Wat doe ik hier?
  donderdag 25 augustus 2011 @ 01:23:58 #225
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101155807
quote:
17s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:22 schreef IJsdraakje het volgende:

ik zag deze net in het begin van dit topic staan en toen zag ik dat er net weer een hint naar plassen inzat :9
Wat doe ik hier?
pi_101155836
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 01:19 schreef tdrone het volgende:
ik stem op puntenslijpsel

hints bij kill 1 van gisteren en kill 3 van vandaag..

##vote puntenslijpsel

Ik zie de hints die jij hebt gevonden nu ook.

BM, het is misschien wel tijd voor de dubbel lynch?
  donderdag 25 augustus 2011 @ 01:27:15 #227
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101155937
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 01:24 schreef EllaN het volgende:

[..]

Ik zie de hints die jij hebt gevonden nu ook.

BM, het is misschien wel tijd voor de dubbel lynch?
de hints naar kill 1 van gisteren:
bos: foto in fobo in het bos
bloemen: foto van bloemen in fobo

waarom een dubbele Lynch? ze worden beide voor dezelfde kills verdacht hoor
Wat doe ik hier?
pi_101156038
Kill 3 voor vandaag:

quote:
Puntenslijpsel

Films met vriendinnen: [AKQ SC #1102] romantische komedie romkom
Schaar in de borst: [Centraal] Borstverkleining deel 4
pi_101156057
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 01:27 schreef tdrone het volgende:

[..]

de hints naar kill 1 van gisteren:
bos: foto in fobo in het bos
bloemen: foto van bloemen in fobo

waarom een dubbele Lynch? ze worden beide voor dezelfde kills verdacht hoor
Nee toch?

Honkeytonk + Crazy M kill 2
Puntenslijpsel kill 3
  donderdag 25 augustus 2011 @ 01:31:14 #230
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101156061
Zeg eh, dorp, wanneer gaan jullie maffia vermoorden? Dat is de bedoeling van het spel he!
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 01:34:07 #231
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101156169
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 01:30 schreef EllaN het volgende:

Kill 3 voor vandaag:

[..]

Puntenslijpsel

Films met vriendinnen: [AKQ SC #1102] romantische komedie romkom
Schaar in de borst: [Centraal] Borstverkleining deel 4
ik had deze

quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:38 schreef tdrone het volgende:
Kill 3
Ha! De week is alweer door midden, het weekend staat voor de deur! Tombolafan had grote plannen, ze zou het hele weekend niets doen] en films kijken met haar vriendinnen. En misschien dat ze ook nog wel voor de grap een stripper lieten komen, gewoon omdat het kon. Ja ze had er zin en vrolijk maakte ze zich klaar om naar zijn werk te gaan.Ze hoopte dat ze vandaag veel zou kunnen doen. Ze wierp een blik in de badkamerspiegel, hmm, momelde ze tegen zichzelf, ik moet ook nodig weer eens naar de kapper, het begint echt te gek te worden nu. Maar dat is echt iets voor volgende week ofzo, dit weekend zou ze er geen tijd voor hebben. Toen ze haar slaapkamer inliep zag ze dat ze de kast open had laten staan, en wilde hem net dichtduwen toen de kast nog verder openging]. Verbaasd keek tombolafan naar het donkere figuur dat haar aanstaarde. Tijd om lang te kijken had hij echter niet, de donkere figuur sprong met een luide gil bovenop haar en samen belandden ze op het waterbed/ De handboeien, die op het nachtkastje lagen te wachten voor leukere dagen kwamen het vreemde figuur goed uit en handig klikte hij ze om bij zijn slachtoffer. Vol afschuw keek tombolafan toe hoe de man die bovenop haar zat vervolgens een schaar en naald en draad uit zijn zak haalde. De man zette de schaar echter niet in haar borst maar begon een gat in het waterbed te knippen, toen het gat groot genoeg was duwde hij haar erin en vervolgens naaide hij het gat weer dicht. Hij bleef nog even wachten tot hij zeker wist dat tombolafan (Busdriver) verdronken was, daarna sloop hij weer net zo stiekem het huis uit als hij gekomen was.

Albinobambi:

Puntenslijpsel:
donker figuur in fobo
Wat doe ik hier?
  donderdag 25 augustus 2011 @ 01:36:14 #232
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101156255
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 01:31 schreef EllaN het volgende:

[..]

Nee toch?

Honkeytonk + Crazy M kill 2
Puntenslijpsel kill 3
je hebt gelijk ik was hier aan het kijken.

quote:
2s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:39 schreef iBenny het volgende:
Kill 3

Honkeytonk:
kill 1 van gisteren worden ze wel allebei verdacht maar was misschien 2 maffia op 1 persoon
Wat doe ik hier?
pi_101156419
Honkey heeft gewoon alles gedaan :').
  donderdag 25 augustus 2011 @ 01:44:16 #234
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101156529
Honkey helpt ook mee SL'en (8> .
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 01:47:43 #235
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101156658
quote:
6s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 01:44 schreef Tha_Erik het volgende:
ja dat vermoedde ik al :(

er word gefluisterd dat hij 12 moderator accounts beheert!
Wat doe ik hier?
  One tough cookie donderdag 25 augustus 2011 @ 01:48:02 #236
169210 liesje1979
pi_101156670
quote:
3s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 01:05 schreef Tha_Erik het volgende:
O+

quote:
6s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 01:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeg eh, dorp, wanneer gaan jullie maffia vermoorden? Dat is de bedoeling van het spel he!
Ga op je vingers zitten!
  donderdag 25 augustus 2011 @ 01:51:46 #237
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101156806
quote:
17s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 01:48 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

O+

[..]

Ga op je vingers zitten!
Ik keek alleen maar even in de lijst met wat er dood is en wat er nog leeft :D. Die spreekt voor zich :D.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101157552
quote:
6s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 01:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat dus.
pi_101157897
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 01:40 schreef EllaN het volgende:
Honkey heeft gewoon alles gedaan :').
Ik heb vrij spel, gisteren iedereen via PM/DM overgehaald om mij niet te lynchen dus deze nacht kon ik mijzelf weer lekker uitleven :7

quote:
6s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 01:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze bakken er niks van *O*

Al 9 dode waarvan er 8 nuttig zijn en eentje de eerste 3 nachten sowieso niet gevaarlijk is :')
pi_101157920
-weg-
pi_101157951
-weg-

Sorry, mijn pc doet erg vaag!
pi_101158214
quote:
_O-
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 00:22 schreef EllaN het volgende:
Waarom verdenken we ook alweer Honkey na aanleiding van deze nacht?
Dat weet ik ook niet :D

Volgens mij is het dorp nog nooit zķ intens stupide bezig geweest :+
pi_101159788
Goedemorgen iedereen :W
Hmm de hints richting PS zijn ook wel erg scherp. Vandaag is even verder napluizen.
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_101159797
Helaas is PS čcht geen maffia... Al moet ik toegeven dat ze inderdaad wel passen... busdriver?
Live from Chicago
pi_101159814
Wat een nachtelijke activiteiten allemaal
pi_101159822
mijn nacht moet nog beginnen :7
Live from Chicago
pi_101159908
Ik ben gewoon al weer wakker... kutspel is het ook :D

Ik snap niet dat mensen Honkey nu nog willen laten onstsnappen. Daarnaast vind ik Ella heel vaag bezig door alles en iedereen te beschuldigen nu: mij: PS... al zijn die aanwijzingen richting Crazy wellicht wel plausibel... ik vind het allemaal nog te vaag om een dubbele lynch af te roepen want daarbij moet de kans gewoon groot zijn dat we twee maffia wegspelen en niet maar eentje.

Ella stemde gisteren trouwens ook op 08gnoT. bij de lynch en haar verzoek tot een dubbele lynch nu is wellicht een poging om weer één dorpeling weg te spelen
  Redactie Frontpage donderdag 25 augustus 2011 @ 08:12:37 #248
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_101160341
Sowieso vind ik het raar als mensen zo vroeg in het spel om een dubbele lynch vragen :X
With four other people
And aliens
pi_101160371
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 08:12 schreef Etcetera het volgende:
Sowieso vind ik het raar als mensen zo vroeg in het spel om een dubbele lynch vragen :X
jah, nu nog geen zekerheid dat we 2 maffia hebben
Ik luister NL-Talig
pi_101160788
Ik hoop dat we met honkey iig de goede hebben.
pi_101160803
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 08:54 schreef naatje_1 het volgende:
Ik hoop dat we met honkey iig de goede hebben.
maar wel op mij stemmen he :P
ik ga vandaag nog even gebruiken om hints te zoeken
Ik luister NL-Talig
pi_101161757
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 08:15 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

jah, nu nog geen zekerheid dat we 2 maffia hebben
De kans is anders wel heel groot. :')
pi_101161921
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 09:47 schreef Soempie het volgende:

[..]

ehm HT is bijna 99% zeker :) maar die andere 2 is nog even opletten en uitzoeken
Ik luister NL-Talig
  donderdag 25 augustus 2011 @ 09:58:39 #254
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101162057
Statistisch gezien, hoe langer jullie dorpelingen lynchen en de maffia ook dorpelingen blijft afslachten, hoe groter de kans dat je ooit een maffia lyncht (8> . Misschien is een haalbaar doel voor deze ronde wel om 1 maffia te lynchen :D? Succes :7.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 10:40:35 #255
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101163069
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 09:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Statistisch gezien, hoe langer jullie dorpelingen lynchen en de maffia ook dorpelingen blijft afslachten, hoe groter de kans dat je ooit een maffia lyncht (8> . Misschien is een haalbaar doel voor deze ronde wel om 1 maffia te lynchen :D? Succes :7.
:6
Wat doe ik hier?
pi_101163392
Ik zal mijn mond verder maar houden vandaag :').

Volgens mij hebben we gewoon 3x duidelijk maffia, maar we kunnen ook verder afgeslacht worden en later spijt hebben :).

Ik zeg ook niet dat Honkey geen maffia is, maar ik zeg alleen dat er ook andere duidelijke hints zijn. Als alle maffia nu alles op Honkey gooit, overleeft de rest weer een nacht.

Just throwing it out there, ik ben denk ik vannacht toch dood.
  Redactie Frontpage donderdag 25 augustus 2011 @ 10:53:39 #257
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_101163456
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 09:47 schreef Soempie het volgende:

[..]

Dat heb ik al zo vaak gedacht met dit spel _O- Ik ga nergens meer vanuit :+
With four other people
And aliens
pi_101163522
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 10:51 schreef EllaN het volgende:
Ik zal mijn mond verder maar houden vandaag :').

Volgens mij hebben we gewoon 3x duidelijk maffia, maar we kunnen ook verder afgeslacht worden en later spijt hebben :).

Ik zeg ook niet dat Honkey geen maffia is, maar ik zeg alleen dat er ook andere duidelijke hints zijn. Als alle maffia nu alles op Honkey gooit, overleeft de rest weer een nacht.

Just throwing it out there, ik ben denk ik vannacht toch dood.
Tuurlijk zijn er meer maffia, maar we kunnen er toch maar een lynchen vandaag... .voor een dubbele lynch vind ik de bewijzen te mager en nog iets te vroeg in het spel.... dan kunnen we maar beter op safe spelen in mijn ogen!
pi_101163526
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 10:53 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Dat heb ik al zo vaak gedacht met dit spel _O- Ik ga nergens meer vanuit :+
eensch!
pi_101163757
De maffia is erg blij met mij, ik ben hun zondebok :7
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 09:53 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

ehm HT is bijna 99% zeker :) maar die andere 2 is nog even opletten en uitzoeken
Seriously? Waar is dit in vredesnaam op gebaseerd? Er zijn amper hints tegen mij gevonden, en die zijn gevonden door tunnelvisie en shit.
pi_101163884
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:04 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Seriously? Waar is dit in vredesnaam op gebaseerd? Er zijn amper hints tegen mij gevonden
en die zijn gevonden door tunnelvisie en shit.
_O-
pi_101164031
quote:

[..]

Seriously? Waar is dit in vredesnaam op gebaseerd? Er zijn amper hints tegen mij gevonden, en die zijn gevonden door tunnelvisie en shit.
de hints uit kill 1 dag 1 en die van deze dag :D
Ik luister NL-Talig
pi_101164202
quote:

[..]

als het tunnelvisie en shit is zoek zelf dan meer?
  donderdag 25 augustus 2011 @ 11:24:00 #264
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101164358
Eigenlijk geloof ik honkey ergens ook wel. Ze kan iig goed liegen als ze mob blijkt straks
Laffe huichelaar
  donderdag 25 augustus 2011 @ 11:29:05 #265
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101164510
Wie kent SilentAlarm nog?
Laffe huichelaar
pi_101164533
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 00:53 schreef honkeytonk het volgende:
Oh oh oh oh, jullie gaan spijt krijgen man! Ik ga mij morgen op 7 uur helemaal kapot lachen, en vanaf nu ben ik volledig voor de maffia nu ik mijzelf niet meer in het dorp kan vertonen!
Go maffia! Ik ben verzuurd vanwege alle stomme dorpsbewongers. Ik denk niet dat het nut heeft om mijzelf nog te verdedigen!
Ariverdeci en ik wens beide kampen (dorp en maffia) veel succes!
:')______________________________!

Tot zover mijn nuttige bijdrage op deze nuttige post.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 11:32:30 #267
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101164628
Niet lachen om mensen die in hun enthousiasme dramaqueens worden!
Hoogachtend,
Erik.
pi_101164639
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:24 schreef timmmmm het volgende:
Eigenlijk geloof ik honkey ergens ook wel. Ze kan iig goed liegen als ze mob blijkt straks
alleen al het feit dat ze een man is .....
dat laat het liegen alweer zien :6

en heeft hij hier al vaak geroepen dat het een hij is ;)
Ik luister NL-Talig
  donderdag 25 augustus 2011 @ 11:38:19 #269
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101164806
quote:
3s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet lachen om mensen die in hun enthousiasme dramaqueens worden!
Anders hou je gewoon een keer je mond als SL. Teringjantje zeg. SLs zijn niet bedoeld om steeds maar dingen over het spel te zeggen, maar om het spel te runnen. Als je dat niet leuk vindt, en graag spelinhoudelijk wil posten, had je geen SL moeten worden.
Laffe huichelaar
  donderdag 25 augustus 2011 @ 11:40:13 #270
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101164858
Ik post lekker wat ik wil :s). Misschien moet je het allemaal eens niet zo serieus nemen.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 11:45:04 #271
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101165005
Ja gek dat ik het op zijn zachtst gezegd raar vind dat een spelleider keer op keer inhoudelijke dingen aan het posten is. Om jouw incompetentie te constateren, moet ik het wel veel te serieus nemen
Laffe huichelaar
pi_101165006
Erik, wil je toch een beetje opletten vooral als het over het spel gaat? Hoe spelers reageren, waarop, over de moorden ed of wanneer er PM's binnenkomen ed.. Laat de spelers dat lekker uitzoeken.. ;)
  donderdag 25 augustus 2011 @ 11:50:34 #273
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101165163
Fine, ik houd mijn mond verder :s).
Hoogachtend,
Erik.
pi_101166115
De lachende derde ;)
pi_101166372
Honkey, wil je blijven leven?
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:41:18 #276
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101166962
Wellicht ten overvloede, maar ik heb echt niet moedwillig het spel willen sturen met wat ik zei. Sowieso was ik gisterenavond dronken :'). En voor de rest gewoon een te grote flapuit die denkt het overduidelijke gewoon te benoemen. Maar vanaf nu ben ik alleen zakelijk en krijgen jullie slechts serieuze nuttige posts van me (8> .

Ik probeer het spel heul niet te sturen.
Hoogachtend,
Erik.
  One tough cookie donderdag 25 augustus 2011 @ 12:43:29 #277
169210 liesje1979
pi_101167050
quote:
3s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Wellicht ten overvloede, maar ik heb echt niet moedwillig het spel willen sturen met wat ik zei. Sowieso was ik gisterenavond dronken :'). En voor de rest gewoon een te grote flapuit die denkt het overduidelijke gewoon te benoemen. Maar vanaf nu ben ik alleen zakelijk en krijgen jullie slechts serieuze nuttige posts van me (8> .

+1
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:44:10 #278
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101167070
quote:
3s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:41 schreef Tha_Erik het volgende:

boks ouwe
Laffe huichelaar
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:45:04 #279
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101167105
BEN NIET OUD :'(!!!

Sorry, alles is even gevoelig nu :'(.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:45:23 #280
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101167122
So much voor zakelijke mededelingen :'). *AHUM!*
Hoogachtend,
Erik.
pi_101167158
^O^
  donderdag 25 augustus 2011 @ 13:19:32 #282
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101168447
nog maar weinig stemmen en mensen die naar hints hebben gezocht
Wat doe ik hier?
pi_101168573
Omdat iedereen aan boord de Honkey-trein springt.

Mensen die hints zoeken, zijn zelf verdacht :').
pi_101168632
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:45 schreef Tha_Erik het volgende:
BEN NIET OUD :'(!!!

Sorry, alles is even gevoelig nu :'(.
* Crazy-M geeft kopje koffie.
komt wel goed jongen
Ik luister NL-Talig
  donderdag 25 augustus 2011 @ 13:32:39 #285
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101168838
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 13:23 schreef EllaN het volgende:
Omdat iedereen aan boord de Honkey-trein springt.

Mensen die hints zoeken, zijn zelf verdacht :').
Jij staat alleen maar op mijn verdachtenlijstje als bonkeybonkey maffia blijft.
Laffe huichelaar
pi_101169196
We gaan het zien :). Ik heb iig veel aangestipt. Mocht ik er vanavond aan gaan, hebben mijn mede dorps er hopelijk wat aan.
pi_101170080
Zo eens even de stemlijst van gisteren ernaast leggen.
pi_101170808
Waarschijnlijk voor 19.00 uur geen tijd meer, dus bij deze:

##vote Honkeytonk

Honkeytonk (10) timmmmm, iBenny, Maarten-Pieter, Bartjebart, Gewoonfaye, lynda, TV, gomi, Soempie
pi_101171004
honkeytonk (12) Lutte (Rechercheur), Bartjebart, TV (burgemeester), 08gnot. (zombie), PS, tombo (busdriver), Lynda, CLX, rave (dorp), gewoonfaye, dopsoudste
08gnoT. (zombie) (12) honkeytonk, Soempie, Benny, EllaN, monopoly, tdrone, AlbinoBambi, gomi, Maarten-Pieter, Breezerslet17, Its-Jojo-4you (spion), Trevland
Its-Jojo-4you (spion) (3) Naatje, Crazy-M, Etcetera,
Naatje (1) timmmmm

Dit is het stemlijstje van gisteren, de rechercheur, de zombie, de busdriver én een dorpeling hebben allemaal op honkey gestemd en zijn nu dood. Jojo, spion, die dus al weet wie de maffia is, heeft juist niet op honkey gestemd. Bovendien heeft ook de dorpsoudste voor Honkey gekozen en natuurlijk, als één van de eersten, onze burgemeester TV. Dit alles even aangegeven in het stemlijstje, onderstreept = (behorend bij) maffia, schuin = op dit moment verdacht, dikgedrukt = (behorend bij) dorp.

Dit in ons achterhoofd, gaan we eens even kijken naar het stemverloop:

- Onze nu rustende rechercheur stemt op Honkey
- Onze verdachte honkeytonk stemt op 08gnoT.
- Ik stem op de spion, gebaseerd op een aantal (voor mij) sterke hints, op Jojo
- Soempie stemt alvast, op de zombie, in navolging van honkey
- Bartjebart kiest honkey, in navolging van Lutte
- De Burgemeester volgt het voorbeeld van Bartjebart en kiest ook honkey
- Benny volgt soempie op: omgekeerdetong
- EllaN doet hetzelfde: omgekeerdetong
- MP kiest in eerste instantie honkey, maar trekt zijn stem terug
- Mono gaat voor omgekeerdetong
- timmmmm vindt mij verdacht (zonder enige hints...)
- Faye gaat voor omgekeerdetong
- omgekeerdetong natuurlijk voor honkey
- tdrone voor omgekeerdetong
- PS voor honkey
- Busdriver voor honkey
- lynda voor honkey
- clx voor honkey
- Crazy M volgt mijn voorbeeld: jojo
- AlbinoBambi voor omgekeerdetong
- rave voor honkey
- gomi voor omgekeerdetong
- MP voor omgekeerdetong
- Etcetera volgt Crazy M: jojo
- Breezer voor omgekeerdetong
- Jojo (die weet heeft van wie maffia is en wie niet) voor omgekeerdetong
- Trev voor omgekeerdetong
- Faye toch maar voor honkey
- Dorpsoudste voor honkey

Haal eruit wat je eruit wilt halen, maar dit is het verloop.
pi_101171329
even een ^O^ voor je post _O_
  donderdag 25 augustus 2011 @ 15:00:52 #291
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101171632
de spion stemde TV voor BM.
Laffe huichelaar
pi_101172389
Goed werk :).
pi_101173144
Het net rond HT begint zich te sluiten

##all aboard the HonkeyTrain

Honkeytonk (11) timmmmm, iBenny, Maarten-Pieter, Bartjebart, Gewoonfaye, lynda, TV, gomi, Soempie,Calex
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 15:46:43 #294
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101173325
quote:
99s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:41 schreef CaLeX het volgende:
Het net rond HT begint zich te sluiten

##all aboard the HonkeyTrain

Honkeytonk (11) timmmmm, iBenny, Maarten-Pieter, Bartjebart, Gewoonfaye, lynda, TV, gomi, Soempie,Calex
tuutuuut
Laffe huichelaar
  donderdag 25 augustus 2011 @ 16:04:44 #295
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_101173951
Ik volg ook maar na de misser van gisteren

#Vote Honkeytonk

Honkeytonk (12) timmmmm, iBenny, Maarten-Pieter, Bartjebart, Gewoonfaye, lynda, TV, gomi, Soempie,Calex, Trev
pi_101174090
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:00 schreef timmmmm het volgende:
de spion stemde TV voor BM.
EllaN had ook al hints naar TV gevonden, maar als honkey inderdaad maffia blijkt, hebben we niets om te vrezen. Anders zit er niets anders op dan hem naar het massagraf te wijzen.
pi_101174185
Mocht ik overigens, aangezien er een kill op mij was beraamd, deze nacht niet overleven, please continue my work.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 16:12:29 #298
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101174215
quote:
7s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:11 schreef naatje_1 het volgende:
Mocht ik overigens, aangezien er een kill op mij was beraamd, deze nacht niet overleven, please continue my work.
Nou, inderdaad, want je bent mieters goed bezig!
Laffe huichelaar
pi_101174277
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:12 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nou, inderdaad, want je bent mieters goed bezig!
Ik heb hints gevonden richting Crazy M. En ga nu weer aan het werk.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 16:15:59 #300
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101174338
Volgens mij moeten er nog 8 mensen stemmen. In ieder geval nog een paar :s).
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 16:16:09 #301
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101174341
Vol.
Hoogachtend,
Erik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')