SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers:
Huidige deelnemerslijst:
1. Maarten-Pieter Profiel | History | Fotoboek
2. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek VELDDOKTER
3. tdrone Profiel | History | Fotoboek
4. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
5. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek DORP
6. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
7. Crazy-M Profiel | History | Fotoboek
8. Etcetera Profiel | History | Fotoboek
9. Naatje Profiel | History | Fotoboek
10.TheVulture Profiel | History | Fotoboek
11. Honkeytonk Profiel | History | Fotoboek
12. Its-Jojo-4you profiel | history | fotoboek SPION
13. Lutte Profiel | History | Fotoboek Rechercheur
14. Soempie Profiel | History | Fotoeboek
15. gomi Profiel | History | Fotoboek
16. Calex Profiel | History | Fotoboek
17. Lynda Profiel | History | Fotoboek
18. Rave_NL Profiel | History | FotoboekDorp
19. Tombolafan Profiel | History | Fotoboekbusdriver
20. Trevland Profiel | History | Fotoboek
21. GewoonFaye Profiel | History | Fotoboek
22. timmmmm Profiel | History | Fotoboek
23. iBenny Profiel | History | Fotoboek
24. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek DORP
25. EllaN Profiel | History | Fotoboek
26. DuTank Profiel | History | Fotoboek DORP
27. Breezerslet17 Profiel | History | Fotoboek
28. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
29. 08gnot. Profiel | History | Fotoboek ZOMBIE
30. Monopoly Profiel | History | Fotoboek
Als je dus kills doorgeeft via PM, aan BEIDE spelleiders PM'en..Gebeurt dit niet, dan geldt jouw rol die dag/nacht niet!
Spelleiders deze ronde: Tha_Erik en Liesje1979
Belangrijke posts:
Dag 1 (BM-uitslag)
Nacht 1
HUUUUUUUUH, WAT IS DEZE?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vinden
[ Bericht 0% gewijzigd door liesje1979 op 24-08-2011 22:20:18 ]Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
De SL's zijn beiden modjes he. Dus die kunnen alles gewoon aanpassen als ze willenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:02 schreef tombolafan het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, zit ik me in te houden omdat de SL een nieuw topic moeten openen
Er is al een paar keer gepost dat je gewoon kan openen..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:02 schreef tombolafan het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, zit ik me in te houden omdat de SL een nieuw topic moeten openen
Geen hint naar mij, echt nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat hebben de SL's trouwens met broekplassers?
ja duidelijk, je marteling was best pijnlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:20 schreef 08gnoT. het volgende:
Ha, een spion! Niet hetgeen waar ik op mikte, maar ook raak
Zullen we allemaal gewoon een pm sturen met iets rollerigs erin?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:59 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil je wel pm'en maar je hebt er zo weinig aan
Oh, nouja, dit bewijst al helemaal dat ik geen maffia kan zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:03 schreef lynda het volgende:
Spion weet wie maffia is, maffia niet wie de spion is.
Makkelijk zeggen jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, nouja, dit bewijst al helemaal dat ik geen maffia kan zijn
Vind jijquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, nouja, dit bewijst al helemaal dat ik geen maffia kan zijn
Zullen we dat gewoon niet doen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zullen we allemaal gewoon een pm sturen met iets rollerigs erin?![]()
ow sorryquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zullen we dat gewoon niet doen?
Tenzij hij zelf de NW is natuurlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:23 schreef tdrone het volgende:
ik voorspel dat honkey straks door de nachtwaker gedood gaat worden
Nee!quote:
Ik heb geen hints gezocht en ben ook dood andersquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:16 schreef Lutte het volgende:
Ja hoor ik ben weer doodJe zal eens hints zoeken, paniek paniek!
Succes verder, ik kan helaas niet meer meedoen als de vakantie af is
Dat gevoel ken ik,quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb geen hints gezocht en ben ook dood anders
Lees anders gewoon het verhaaltje waus. Er staat toch niet dat je dood bent, je gaat slapen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:26 schreef naatje_1 het volgende:
Vraagje, moet mijn rol er niet bij als ik dood ben? Als ik niet dood ben, dan moet er toch altijd vermeldt worden waarom ik niet dood ben? (ander personage?)
Je bent niet dood en je zou uit de post moeten kunnen halen waarom je niet dood bent denk ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:26 schreef naatje_1 het volgende:
Vraagje, moet mijn rol er niet bij als ik dood ben? Als ik niet dood ben, dan moet er toch altijd vermeldt worden waarom ik niet dood ben? (ander personage?)
Ik snap het nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je bent niet dood en je zou uit de post moeten kunnen halen waarom je niet dood bent denk ik.
Het lijkt mij alsof je wel een target was maar bent beschermd ofzo... ik weet alleen even niet welke rollen dat nu nog hebben gekund na vanavondquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:26 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga het niet voor je uit zitten kauwen, sorry.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik snap het nietKomt de maffia dan te vroeg? Word ik beschermd? Maar de velddoctor was toch al dood?
mijn gok is je was gebusdrivedquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik snap het nietKomt de maffia dan te vroeg? Word ik beschermd? Maar de velddoctor was toch al dood?
oh shitquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:31 schreef tdrone het volgende:
Kill 3:
Kill 3
Ha! De week is alweer door midden, het weekend staat voor de deur! Tombolafan had grote plannen, ze zou het hele weekend niets doen en films kijken met haar vriendinnen. En misschien dat ze ook nog wel voor de grap een stripper lieten komen, gewoon omdat het kon. Ja ze had er zin en vrolijk maakte ze zich klaar om naar zijn werk te gaan.Ze hoopte dat ze vandaag veel zou kunnen doen. Ze wierp een blik in de badkamerspiegel, hmm, momelde ze tegen zichzelf, ik moet ook nodig weer eens naar de kapper, het begint echt te gek te worden nu. Maar dat is echt iets voor volgende week ofzo, dit weekend zou ze er geen tijd voor hebben. Toen ze haar slaapkamer inliep zag ze dat ze de kast open had laten staan, en wilde hem net dichtduwen toen de kast nog verder openging. Verbaasd keek tombolafan naar het donkere figuur dat haar aanstaarde. Tijd om lang te kijken had hij echter niet, de donkere figuur sprong met een luide gil bovenop haar en samen belandden ze op het waterbed/ De handboeien, die op het nachtkastje lagen te wachten voor leukere dagen kwamen het vreemde figuur goed uit en handig klikte hij ze om bij zijn slachtoffer. Vol afschuw keek tombolafan toe hoe de man die bovenop haar zat vervolgens een schaar en naald en draad uit zijn zak haalde. De man zette de schaar echter niet in haar borst maar begon een gat in het waterbed te knippen, toen het gat groot genoeg was duwde hij haar erin en vervolgens naaide hij het gat weer dicht. Hij bleef nog even wachten tot hij zeker wist dat tombolafan (Busdriver) verdronken was, daarna sloop hij weer net zo stiekem het huis uit als hij gekomen was.
Puntenslijpsel:
ondertitel: lets waste some time
gepost in: PS, er zit een viespeuk in je kast
donker figuur in fobo
Dat is inderdaad het eerste waar ik aan denk, aangezien beschermende rol niet meer bestaat m.i. Dan telt mijn 'kill' toch als onlogisch, want busdriver is dood, neem ik aan dat je daar dan niet in hoeft te gaan zoeken voor hints, want busdriver is dood...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
mijn gok is je was gebusdrived
Nee dat was achteraf misschien niet het gepaste kopje.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Misschien was het niet zo handig om dat verhaal bij Naatje een kill te noemen?
Waarom naatje? Die is juist beschermd vanavond toch... althans daar lijkt het opquote:
Misschien was de busdriver eerder..?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het eerste waar ik aan denk, aangezien beschermende rol niet meer bestaat m.i. Dan telt mijn 'kill' toch als onlogisch, want busdriver is dood, neem ik aan dat je daar dan niet in hoeft te gaan zoeken voor hints, want busdriver is dood...
(deze vraag is niet ri. SL)
of diegene is zijn dagrecord aan het verbrekenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Is het een hint als sommige mensen hun halve posthistory naar beneden hebben geplaatst door in korte tijd in heel veel andere topics te posten?
dan heeft de nachtwacht wel een aparte keuze gemaakt..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
Ik verdenk honkey, maar mensen: één van de posts kan van de NW zijn, toch? Dan moeten we daar geen hints zoeken, neem ik aan?
Wie zegt dat de NW uberhaubt een PM gestuurd heeft? Liesje had blijkbaar alles laat binnen...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:42 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan heeft de nachtwacht wel een aparte keuze gemaakt..
Ja maar weet jij welke?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
Ik verdenk honkey, maar mensen: één van de posts kan van de NW zijn, toch? Dan moeten we daar geen hints zoeken, neem ik aan?
dat bedoelde ik.. als de nachtwaker gemoord zou hebben is het wel een rare keuze geweest dus ik denk dat hij zich rustig heeft gehouden..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wie zegt dat de NW uberhaubt een PM gestuurd heeft? Liesje had blijkbaar alles laat binnen...
De NW heeft mij gekozen, gok ik, en er zijn minimaal 2 mensen die mij verdenken: timmmmm en iBenny. Ik ben verwisseld met iemand anders, dus per ongeluk heeft de NW die vermoord. Niet dat ik een goede kill zou zijn, maar dat maakt niet uit. Het lijkt me dat je het beste in de kill van tombola kan kijken, want die lijkt het meest te pleiten voor 1 of 2 maffia's...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:42 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan heeft de nachtwacht wel een aparte keuze gemaakt..
Ik neem niet aan dat de nachtwaker iemand op sleeptouw neemt...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De NW heeft mij gekozen, gok ik, en er zijn minimaal 2 mensen die mij verdenken: timmmmm en iBenny. Ik ben verwisseld met iemand anders, dus per ongeluk heeft de NW die vermoord. Niet dat ik een goede kill zou zijn, maar dat maakt niet uit. Het lijkt me dat je het beste in de kill van tombola kan kijken, want die lijkt het meest te pleiten voor 1 of 2 maffia's...
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:39 schreef iBenny het volgende:
Kill 3
Ha! De week is alweer door midden, het weekend staat voor de deur! Tombolafan had grote plannen, ze zou het hele weekend niets doen en films kijken met haar vriendinnen. En misschien dat ze ook nog wel voor de grap een stripper lieten komen, gewoon omdat het kon. Ja ze had er zin en vrolijk maakte ze zich klaar om naar zijn werk te gaan.Ze hoopte dat ze vandaag veel zou kunnen doen. Ze wierp een blik in de badkamerspiegel, hmm, momelde ze tegen zichzelf, ik moet ook nodig weer eens naar de kapper, het begint echt te gek te worden nu. Maar dat is echt iets voor volgende week ofzo, dit weekend zou ze er geen tijd voor hebben. Toen ze haar slaapkamer inliep zag ze dat ze de kast open had laten staan, en wilde hem net dichtduwen toen de kast nog verder openging. Verbaasd keek tombolafan naar het donkere figuur dat haar aanstaarde. Tijd om lang te kijken had hij echter niet, de donkere figuur sprong met een luide gil bovenop haar en samen belandden ze op het waterbed/ De handboeien, die op het nachtkastje lagen te wachten voor leukere dagen kwamen het vreemde figuur goed uit en handig klikte hij ze om bij zijn slachtoffer. Vol afschuw keek tombolafan toe hoe de man die bovenop haar zat vervolgens een schaar en naald en draad uit zijn zak haalde. De man zette de schaar echter niet in haar borst maar begon een gat in het waterbed te knippen, toen het gat groot genoeg was duwde hij haar erin en vervolgens naaide hij het gat weer dicht. Hij bleef nog even wachten tot hij zeker wist dat tombolafan (Busdriver)verdronken was, daarna sloop hij weer net zo stiekem het huis uit als hij gekomen was.
Honkeytonk:
nachtkastje - Wat ligt er 's avonds op je nachtkastje?
handboeien - Waar mag volgens jou wel wat harder tegen worden opgetreden? / [GRTD #1290] Pakkende titel
Dit is kill 3 vooralsnog, de meest betrouwbare kill, dus deze houd ik er even bij. Ik ben op zoek in fobo's van iedereen en alles van honkeytonk.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:38 schreef tdrone het volgende:
Kill 3
Ha! De week is alweer door midden, het weekend staat voor de deur! Tombolafan had grote plannen, ze zou het hele weekend niets doen en films kijken met haar vriendinnen. En misschien dat ze ook nog wel voor de grap een stripper lieten komen, gewoon omdat het kon. Ja ze had er zin en vrolijk maakte ze zich klaar om naar zijn werk te gaan.Ze hoopte dat ze vandaag veel zou kunnen doen. Ze wierp een blik in de badkamerspiegel, hmm, momelde ze tegen zichzelf, ik moet ook nodig weer eens naar de kapper, het begint echt te gek te worden nu. Maar dat is echt iets voor volgende week ofzo, dit weekend zou ze er geen tijd voor hebben. Toen ze haar slaapkamer inliep zag ze dat ze de kast open had laten staan, en wilde hem net dichtduwen toen de kast nog verder openging. Verbaasd keek tombolafan naar het donkere figuur dat haar aanstaarde. Tijd om lang te kijken had hij echter niet, de donkere figuur sprong met een luide gil bovenop haar en samen belandden ze op het waterbed/ De handboeien, die op het nachtkastje lagen te wachten voor leukere dagen kwamen het vreemde figuur goed uit en handig klikte hij ze om bij zijn slachtoffer. Vol afschuw keek tombolafan toe hoe de man die bovenop haar zat vervolgens een schaar en naald en draad uit zijn zak haalde. De man zette de schaar echter niet in haar borst maar begon een gat in het waterbed te knippen, toen het gat groot genoeg was duwde hij haar erin en vervolgens naaide hij het gat weer dicht. Hij bleef nog even wachten tot hij zeker wist dat tombolafan (Busdriver) verdronken was, daarna sloop hij weer net zo stiekem het huis uit als hij gekomen was.
Albinobambi:
heeft gepost in: Mooie haren topic #18
heeft gepost in: Films die je moet zien maar die je niet hebt gezien.
heeft gepost in: Sexy en sportieve herenstrings (is er vaag )
Puntenslijpsel:
donker figuur in fobo
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik neem niet aan dat de nachtwaker iemand op sleeptouw neemt...
(aangezien er twee couverts gebruikt zijn)
quote:
quote:Kill 1:
Nietsvermoedend liep Lutte een laatste ronde door haar huis, om te kijken of alle deuren goed op slot waren. Aangekomen bij de achterdeur bleek deze open te staan. Vreemd, dacht ze, ik kanme helemaal niet herinneren dat ik die open gezet heb! Zeker niet met deze kou en regen. Nietsvermoedend deed Lutte de deur weer dicht en op slot. Terug in de woonkamer klonk er een vreemd geluid vanachter het gordijn. Ze begon te gillen toen er iets bewoog en rende in blinde paniek rondjes rondom de salontafel. Er klonk een schot! Mis. En nog een! Weer mis. En een derde schot, die was raak. Tussen de ogen. Het paniekerige gerondren stopte en met een doffe dreun zakte het slachtoffer op de grond. Langzaam liep het mengsel van bloed en hersenen over de grond. De dader kwam achter het gordijn vandaan en keek naar de rode vlek. Hij blies over de loop van zijn geweer waar de rook nog uitkwam. Voorzichtig stapte hij over het verminkte lichaam heen, spuugde nog eenmaal in het gezicht van Lutte (rechercheur) en zei “Jou zien we in ieder geval nooit meer.” Tevreden met zijn uitgevoerde taak liep de dader naar de achterdeur, haalde deze van het slot en liep naar buiten.
Kill 3
Die was dan toch dood geweest?quote:
Slim dat je even voor de maffia uitvogelt wie de NW kan zijn, stuk kut dat je er bent. Zelfs als je geen maffia bent, verdien je het alleen daarom al te stervenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De NW heeft mij gekozen, gok ik, en er zijn 2 mensen die mij verdenken: timmmmm en iBenny. Ik ben verwisseld met iemand anders, dus per ongeluk heeft de NW die vermoord. Niet dat ik een goede kill zou zijn, maar dat maakt niet uit. Het lijkt me dat je het beste in de kill van tombola kan kijken, want die lijkt het meest te pleiten voor 1 of 2 maffia's...
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Slim dat je even voor de maffia uitvogelt wie de NW kan zijn, stuk kut dat je er bent. Zelfs als je geen maffia bent, verdien je het alleen daarom al te sterven
Nee, zijn seriesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:52 schreef naatje_1 het volgende:
Wacht eens even
Heeft honkey niet veel films in zijn UI staan?
Er zit een spreidingskans in.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Slim dat je even voor de maffia uitvogelt wie de NW kan zijn, stuk kut dat je er bent. Zelfs als je geen maffia bent, verdien je het alleen daarom al te sterven
Ik, vanavond, als ik tijd heb om hints te zoekenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:50 schreef gewoonfaye het volgende:
Kill 2
Zuchtend wilde Rave_NL zijn computer afsluiten. Het was alweer laat en hij had weer veel te lang zitten gamen. Hij vond het heerlijk om even aan niets te denken na deze gekke dag. Als hij zijn ogen dichtdeed zag hij nog het brandende lichaam van 08gnot op zijn netvlies staan. Maar net op het moment dat hij hem uit wilde zetten kwam er nog een email binnen Nieuwsgierig als hij was opende hij deze gelijk. “Hoi, we willen nog wat nadrinken om de dag te vergeten, kom je ook?” las hij. Daar hoefde hij geen tweemaal over na te denken en in no time zat hij op zijn fiets naar het dorpsplein. Daar zag hij zijn vrienden al zitten en hij plofte bij ze neer. Ze kletsten wat over de afgelopen dag onder het genot van een biertje en een jointje. Zullen we stiekem de kerktoren beklimmen, stelde 1 van de jongens voor? Rave_NL vond dat een leuk idee en al snel stonden ze boven van het uitzicht te genieten. Hij had niet door wat er achter zich gebeurde en schrok zich helemaal wezenloos toen de klok begon te luiden. Toen hij enigszins bijgekomen was van de herrie draaide hij zich om te zien waar het vandaag was gekomen. Daar zag hij zijn vrienden, breed grijnzend, één van hen had een touw in zijn handen wat aan de klok was gebonden. De ander liep op hem af en pakte hem stevig vast. Wat is deze? Dacht …. ,hij was zo onder invloed dat hij er niets meer van snapte. Zelfs niet toen de lus van het touw om zijn nek gehangen werd. Pas toen hij uit het raam werd geduwd besefte Rave_NL (dorp) dat hij helemaal niet kon vliegen.
Ik denk EllaN omdat:
- SC#244 Waar we genieten van het weer, koud bier en para sprongen.
- SC#238 Controle koepel, koorden, hangriemen.
wie haalt er iets anders uit?
Ik rolde echt van de bank van het lachenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is dat voor de moord naar Rave?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:08 schreef naatje_1 het volgende:
Een biertje --> Crazy M's fobo: profielfoto en picture van Jupiler
computer afsluiten --> Crazy M's profiel: 'beroep: Ze zeggen iets met computers ...'
Is het niet mogelijk dat deze door 2 personen is beraadslaagd? Deze zijn vrij duidelijk...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dat voor de moord naar Rave?
Ik denk echt dat die kill door Honkey is gedaan
Dat zou kunnen inderdaadquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Is het niet mogelijk dat deze door 2 personen is beraadslaagd? Deze zijn vrij duidelijk...
In dat geval zijn er nog 2 hints te vinden naar een willekeurig ander persoon en dat zou dan in dit geval Honkey zijn. Klopt dat?quote:
en mijn hints dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Is het niet mogelijk dat deze door 2 personen is beraadslaagd? Deze zijn vrij duidelijk...
Monopoly;quote:Kill 3
Ik ook, al bij de vorige, ik weet alleen niet hoequote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:16 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Anyway, ik ben eigenlijk nu wel overtuigd van Honkey's schuld.
Rave is door twee personen gekilld. En dat zouden Honkey met Crazy kunnen zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan ook... Maar dat bier lijkt meer te maken hebben met Crazy-M, ik ga even op nader onderzoek.quote:
En mijn hints dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Rave is door twee personen gekilld. En dat zouden Honkey met Crazy kunnen zijn.
Was dit niet een potentiele NW-kill?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Monopoly;
Hey Marloes - Tombo kwam uit de badkamer
Ik moet jullie iets vertellen - Mam, Pap, ik moet... De killer kwam uit de kast...
FOK! TV zender. - Tombo wou thuis films kijken.
Uit z'n fobo: "En ik laat je nooit meer gaan." - Handboeien gebruikt bij de kill
Potentieel jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Was dit niet een potentiele NW-kill?
ik zeg toch zouden kunnen zijn?quote:
Als je je helemaal niet meer wilt richten op potentiele NW kills, dan kun je maar de helft van de moorden onderzoekenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Was dit niet een potentiele NW-kill?
Ja dat is waar maar dan geven we de maffia sowieso teveel info hier!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als je je helemaal niet meer wilt richten op potentiele NW kills, dan kun je maar de helft van de moorden onderzoeken
Nja en daar komt bij dat de SL's hebben aangegeven reeksen zo min mogelijk te gebruiken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:27 schreef lynda het volgende:
Mwa die hints richting EllaN zijn wel mager denk ik..
Volgens gewoonfaye:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:27 schreef lynda het volgende:
Mwa die hints richting EllaN zijn wel mager denk ik..
Volgens gewoonfaye:
Dat is voor gister en vandaag al stof.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:23 schreef naatje_1 het volgende:
Aan de andere kant: PoHi EllaN -->[DEF] SC#211 met B-films
Was er niet iets met films ook de eerste nacht?
Fobo en profiel van EllaN zijn bijna geheel leeg, dus je moet het bijna wel uit PoHi halen, maar ik ga even naar gisteren ook kijken of ik ellan daaraan kan linken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:29 schreef lynda het volgende:
Nu kijken of je dan bij beide moorden meerdere dingen kan linken aan Ellan![]()
Aan 1 heb je niet genoeg
Als jij nou weer hints zoekt zoals gister.. Slaan we die personen die jij vindt alvast overquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:31 schreef honkeytonk het volgende:
Spannend! Ik leef in ieder geval nodig, nu hopen dat ik de lynch ook overleef![]()
Ik ga er niet van uit
Ik zoek gewoon hints, mail die naar een vertrouwenspersoon, die post ze zodati k neit verdacht lijkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:32 schreef lynda het volgende:
[..]
Als jij nou weer hints zoekt zoals gister.. Slaan we die personen die jij vindt alvast over
nou...quote:
Ik wil even duidelijk aangeven dat ik niet die vertrouwenspersoon ben!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon hints, mail die naar een vertrouwenspersoon, die post ze zodati k neit verdacht lijk
Nee, maar dat zou je wél kunnen zijn. Je hebt het toch beloofd bij de BM verkiezingquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wil even duidelijk aangeven dat ik niet die vertrouwenspersoon ben!
surequote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:37 schreef honkeytonk het volgende:
Iedereen die nu hints post die niet naar mij wijzen is verdacht
Strak plan, ben je 2 dorpelingen kwijtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:38 schreef Bartjebart het volgende:
Als we nu een dubbele lynch doen. Kunnen we dan ook twee keer Honkey omleggen?
Je komt zelf onder vuur te liggen en voila... hints richting mij die echt op 5 anderen kunnen slaan als je even goed zoekt...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:35 schreef EllaN het volgende:
Ok.. Dare I say it..
Ik verdenk onze burgemeester TheVulture.
Gamen --> PoHi: XL Tennisgame #84 , Het grote pokertopic #86 Geen PF shove met KK
Grijnzen --> FoBo: humoristisch
Bier --> FoBo: Drankorgel
Vliegen --> PoHi: [RTL4] Zie ze vliegen; NL-versie Come fly with me
Dat zei ik gisteren ookquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je komt zelf onder vuur te liggen en voila... hints richting mij die echt op 5 anderen kunnen slaan als je even goed zoekt...
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:37 schreef honkeytonk het volgende:
Iedereen die nu hints post die niet naar mij wijzen is verdacht
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wie weet is het mijn vertrouwenspersoon
Nou de hints richting jou waren "ietsje" sterker... ik vind gamen en poker vrij ver gezocht... vliegen komt zeker bij 5 mensen voor in de history... en een lach en bier ook...quote:
Dat geldt ook voor de hints richting mijquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je komt zelf onder vuur te liggen en voila... hints richting mij die echt op 5 anderen kunnen slaan als je even goed zoekt...
Ik heb jou ook nog lang niet bovenaan mijn lijstje staan hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:41 schreef EllaN het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor de hints richting mij.
Er blijft voor mij maar een persoon buiten kijf staan... met name omdat hij nadrukkelijke hints tegen zich heeft, zijn posthistory bewust heeft lopen beīnvloeden en de schuld richting 08gnoT. schoof terwijl deze onschuldig bleek!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:43 schreef naatje_1 het volgende:
Damn, ik word helemaal paranoia hier...
ok, ##honkey. honkey dorpsbewoner=uw persoontje volgendequote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er blijft voor mij maar een persoon buiten kijf staan... met name omdat hij nadrukkelijke hints tegen zich heeft, zijn posthistory bewust heeft lopen beīnvloeden en de schuld richting 08gnoT. schoof terwijl deze onschuldig bleek!
Honkey!
True en zn gedrag werkt ook niet echt meequote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er blijft voor mij maar een persoon buiten kijf staan... met name omdat hij nadrukkelijke hints tegen zich heeft, zijn posthistory bewust heeft lopen beīnvloeden en de schuld richting 08gnoT. schoof terwijl deze onschuldig bleek!
Honkey!
Volgens mij ben ik niet de enige die er zo over denkt hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ok, ##honkey. honkey dorpsbewoner=uw persoontje volgende
En je stem op Naatje dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ok, ##honkey. honkey dorpsbewoner=uw persoontje volgende
Dat bedoel ik dusquote:
Ik ga daar ook in mee...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:47 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik ga mee...
##votehonkeytonk
honkeytonk (3) timmmmm, Benny, Maarten-Pieter
Ik dacht het wel, ik heb hem ook toegevoegd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:49 schreef TheVulture het volgende:
Heeft timmmm nou wel op honkey gestemd... want zo deed hij eerder vanavond ook al richting Naatje
voor die moord van gister moet hij wel de dader zijn toch?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:53 schreef lynda het volgende:
ff kijken of Honkey 2 moorden voor een deel oplost
Dan ben ik stiekem toch wel blij dat ik vanavond niet op Honkey heb gestemdquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:53 schreef TheVulture het volgende:
#Vote Honkey
Honkeytonk (8) timmmmm, iBenny, Maarten-Pieter, Bartjebart, Gewoonfaye, lynda, TV
De 3 doden van vanavond stemden allemaal op honkey voor de lynch... dat is ook wel opvallend!
ik stemde op de spion en moest dood...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:55 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dan ben ik stiekem toch wel blij dat ik vanavond niet op Honkey heb gestemd
Vervolgens word ik weer gedood vanavond
Ja nouja ik stemde gister ook al op HT, jij nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:54 schreef gomi het volgende:
[..]
voor die moord van gister moet hij wel de dader zijn toch?
we hadden 3 verdachten voor die ene kill. honkey, tong en yoyo
tong en yoyo zijn dood. hij moet die van gister wel gepleegd hebben dan
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:57 schreef naatje_1 het volgende:
Stel je voor dat de voodooheks heeft gezegd dat 'honkey' het woord is, dan zit iemand nu wel met de gebakken peren
Tellen woorden in quotes eigenlijk ook?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:57 schreef naatje_1 het volgende:
Stel je voor dat de voodooheks heeft gezegd dat 'honkey' het woord is, dan zit iemand nu wel met de gebakken peren
NW. gebusdrived. argumentatie dikgedrukte?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik niet de enige die er zo over denkt hoor.
Ik vind het meer opvallend waarom jij Naatje er zonder reden van verdenkt maffia te zijn, terwijl ze vanavond gewoon beschermd werd en duidelijk geen maffia blijkt te zijn
onmogelijk. van dale onbekendquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:57 schreef naatje_1 het volgende:
Nachtwaker kan niet... dan was ze dood geweest.... busdriver zou wel kunnen maar dan zou ze volgens mij alleen een beschrijving krijgen als ze door de busdriver zo geswitched wordt dat ze wordt vermoordquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
NW. gebusdrived. argumentatie dikgedrukte?
nee i know, maar had echt t idee dat ht geen maffia was.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:57 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja nouja ik stemde gister ook al op HT, jij niet![]()
lol idd als dat t woord is is een van ons sowieso de lul denk ikquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:57 schreef naatje_1 het volgende:
Ja en Jojo is dood dusquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:12 schreef gomi het volgende:
[..]
nee i know, maar had echt t idee dat ht geen maffia was.
en die hints bij tong vond ik wel passend tbh.
sterker nog ik verdacht yoyo nog meer dan honkey ook
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nachtwaker kan niet... dan was ze dood geweest.... busdriver zou wel kunnen maar dan zou ze volgens mij alleen een beschrijving krijgen als ze door de busdriver zo geswitched wordt dat ze wordt vermoord
quote:
Dit en zie posts daarvoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Zuchtend wilde Rave_NL zijn computer afsluiten. Het was alweer laat en hij had weer veel te lang zitten gamen. Hij vond het heerlijk om even aan niets te denken na deze gekke dag. Als hij zijn ogen dichtdeed zag hij nog het brandende lichaam van 08gnot op zijn netvlies staan. Maar net op het moment dat hij hem uit wilde zetten kwam er nog een email binnen Nieuwsgierig als hij was opende hij deze gelijk. “Hoi, we willen nog wat nadrinken om de dag te vergeten, kom je ook?” las hij. Daar hoefde hij geen tweemaal over na te denken en in no time zat hij op zijn fiets naar het dorpsplein. Daar zag hij zijn vrienden al zitten en hij plofte bij ze neer. Ze kletsten wat over de afgelopen dag onder het genot van een biertje en een jointje. Zullen we stiekem de kerktoren beklimmen, stelde 1 van de jongens voor? Rave_NL vond dat een leuk idee en al snel stonden ze boven van het uitzicht te genieten. Hij had niet door wat er achter zich gebeurde en schrok zich helemaal wezenloos toen de klok begon te luiden. Toen hij enigszins bijgekomen was van de herrie draaide hij zich om te zien waar het vandaag was gekomen. Daar zag hij zijn vrienden, breed grijnzend, één van hen had een touw in zijn handen wat aan de klok was gebonden. De ander liep op hem af en pakte hem stevig vast. Wat is deze? Dacht …. ,hij was zo onder invloed dat hij er niets meer van snapte. Zelfs niet toen de lus van het touw om zijn nek gehangen werd. Pas toen hij uit het raam werd geduwd besefte Rave_NL (dorp) dat hij helemaal niet kon vliegen.
Deze moord lijkt heel sterk op de moord op Roger van gisteren met die fiets en dat touw... die hintte heel sterk naar Honkey...
De hints zijn alleen ondertussen (voor een deel) naar pagina 2 gezakt
ONZ hoe vaak is jouw beste youtube filmpje bekeken?
ONZ Hoe moet je vliegen?
ONZ Ik vertelde een leuke (matige) grap op school....
Tijd voor een halve joint die ik nog over heb?
De smeerlap
Deze wil ik nogmaals quoten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:08 schreef naatje_1 het volgende:
Kill 2
Zuchtend wilde Rave_NL zijn computer afsluiten. Het was alweer laat en hij had weer veel te lang zitten gamen. Hij vond het heerlijk om even aan niets te denken na deze gekke dag. Als hij zijn ogen dichtdeed zag hij nog het brandende lichaam van 08gnot op zijn netvlies staan. Maar net op het moment dat hij hem uit wilde zetten kwam er nog een email binnen Nieuwsgierig als hij was opende hij deze gelijk. Hoi, we willen nog wat nadrinken om de dag te vergeten, kom je ook? las hij. Daar hoefde hij geen tweemaal over na te denken en in no time zat hij op zijn fiets naar het dorpsplein. Daar zag hij zijn vrienden al zitten en hij plofte bij ze neer. Ze kletsten wat over de afgelopen dag onder het genot van een biertje en een jointje. Zullen we stiekem de kerktoren beklimmen, stelde 1 van de jongens voor? Rave_NL vond dat een leuk idee en al snel stonden ze boven van het uitzicht te genieten. Hij had niet door wat er achter zich gebeurde en schrok zich helemaal wezenloos toen de klok begon te luiden. Toen hij enigszins bijgekomen was van de herrie draaide hij zich om te zien waar het vandaag was gekomen. Daar zag hij zijn vrienden, breed grijnzend, één van hen had een touw in zijn handen wat aan de klok was gebonden. De ander liep op hem af en pakte hem stevig vast. Wat is deze? Dacht . ,hij was zo onder invloed dat hij er niets meer van snapte. Zelfs niet toen de lus van het touw om zijn nek gehangen werd. Pas toen hij uit het raam werd geduwd besefte Rave_NL (dorp) dat hij helemaal niet kon vliegen.
Een biertje --> Crazy M's fobo: profielfoto en picture van Jupiler
computer afsluiten --> Crazy M's profiel: 'beroep: Ze zeggen iets met computers ...'
Alsof dat nog nut heeft, ik word toch wel gelynchedquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:57 schreef EllaN het volgende:
[..]
Deze wil ik nogmaals quoten.
Het is 2 maffia en ik vind deze hints naar Crazy M toch wel heel erg duidelijk.
Niet te vergeten dat gisteren in Kill 3 duidelijk iets met honden bevatte en Crazy M's UI een lief hondje is.
Hatseflats! Ik loop inquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:59 schreef EllaN het volgende:
Ik vind de hints naar Crazy M duidelijker.
##unvote Honkey
##vote Crazy M
Honkeytonk (9) timmmmm, iBenny, Maarten-Pieter, Bartjebart, Gewoonfaye, lynda, TV, gomi
Crazy M (1) EllaN
Ze zijn iig niet lief tegen mijquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop dat jullie allemaal lief waren en zullen zijn voor Liesje, ze heeft het vanavond toch mooi alleen opgeknapt en dat is niet eenvoudig met die rare rollen de hele tijd.
ik zag deze net in het begin van dit topic staan en toen zag ik dat er net weer een hint naar plassen inzatquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat hebben de SL's trouwens met broekplassers?
Ik zie de hints die jij hebt gevonden nu ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:19 schreef tdrone het volgende:
ik stem op puntenslijpsel
hints bij kill 1 van gisteren en kill 3 van vandaag..
##vote puntenslijpsel
Honkeytonk (9) timmmmm, iBenny, Maarten-Pieter, Bartjebart, Gewoonfaye, lynda, TV, gomi
Crazy M (2) EllaN, Naatje
Puntenslijpsel (1) tdrone
de hints naar kill 1 van gisteren:quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:24 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik zie de hints die jij hebt gevonden nu ook.
BM, het is misschien wel tijd voor de dubbel lynch?
Puntenslijpselquote:Ha! De week is alweer door midden, het weekend staat voor de deur! Tombolafan had grote plannen, ze zou het hele weekend niets doen en films kijken met haar vriendinnen. En misschien dat ze ook nog wel voor de grap een stripper lieten komen, gewoon omdat het kon. Ja ze had er zin en vrolijk maakte ze zich klaar om naar zijn werk te gaan.Ze hoopte dat ze vandaag veel zou kunnen doen. Ze wierp een blik in de badkamerspiegel, hmm, momelde ze tegen zichzelf, ik moet ook nodig weer eens naar de kapper, het begint echt te gek te worden nu. Maar dat is echt iets voor volgende week ofzo, dit weekend zou ze er geen tijd voor hebben. Toen ze haar slaapkamer inliep zag ze dat ze de kast open had laten staan, en wilde hem net dichtduwen toen de kast nog verder openging. Verbaasd keek tombolafan naar het donkere figuur dat haar aanstaarde. Tijd om lang te kijken had hij echter niet, de donkere figuur sprong met een luide gil bovenop haar en samen belandden ze op het waterbed/ De handboeien, die op het nachtkastje lagen te wachten voor leukere dagen kwamen het vreemde figuur goed uit en handig klikte hij ze om bij zijn slachtoffer. Vol afschuw keek tombolafan toe hoe de man die bovenop haar zat vervolgens een schaar en naald en draad uit zijn zak haalde. De man zette de schaar echter niet in haar borst maar begon een gat in het waterbed te knippen, toen het gat groot genoeg was duwde hij haar erin en vervolgens naaide hij het gat weer dicht. Hij bleef nog even wachten tot hij zeker wist dat tombolafan (Busdriver)verdronken was, daarna sloop hij weer net zo stiekem het huis uit als hij gekomen was.
Nee toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:27 schreef tdrone het volgende:
[..]
de hints naar kill 1 van gisteren:
bos: foto in fobo in het bos
bloemen: foto van bloemen in fobo
waarom een dubbele Lynch? ze worden beide voor dezelfde kills verdacht hoor
ik had dezequote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:30 schreef EllaN het volgende:
Kill 3 voor vandaag:
[..]
Puntenslijpsel
Films met vriendinnen: [AKQ SC #1102] romantische komedie romkom
Schaar in de borst: [Centraal] Borstverkleining deel 4
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:38 schreef tdrone het volgende:
Kill 3
Ha! De week is alweer door midden, het weekend staat voor de deur! Tombolafan had grote plannen, ze zou het hele weekend niets doen] en films kijken met haar vriendinnen. En misschien dat ze ook nog wel voor de grap een stripper lieten komen, gewoon omdat het kon. Ja ze had er zin en vrolijk maakte ze zich klaar om naar zijn werk te gaan.Ze hoopte dat ze vandaag veel zou kunnen doen. Ze wierp een blik in de badkamerspiegel, hmm, momelde ze tegen zichzelf, ik moet ook nodig weer eens naar de kapper, het begint echt te gek te worden nu. Maar dat is echt iets voor volgende week ofzo, dit weekend zou ze er geen tijd voor hebben. Toen ze haar slaapkamer inliep zag ze dat ze de kast open had laten staan, en wilde hem net dichtduwen toen de kast nog verder openging]. Verbaasd keek tombolafan naar het donkere figuur dat haar aanstaarde. Tijd om lang te kijken had hij echter niet, de donkere figuur sprong met een luide gil bovenop haar en samen belandden ze op het waterbed/ De handboeien, die op het nachtkastje lagen te wachten voor leukere dagen kwamen het vreemde figuur goed uit en handig klikte hij ze om bij zijn slachtoffer. Vol afschuw keek tombolafan toe hoe de man die bovenop haar zat vervolgens een schaar en naald en draad uit zijn zak haalde. De man zette de schaar echter niet in haar borst maar begon een gat in het waterbed te knippen, toen het gat groot genoeg was duwde hij haar erin en vervolgens naaide hij het gat weer dicht. Hij bleef nog even wachten tot hij zeker wist dat tombolafan (Busdriver) verdronken was, daarna sloop hij weer net zo stiekem het huis uit als hij gekomen was.
Albinobambi:
heeft gepost in: Mooie haren topic #18
heeft gepost in: Films die je moet zien maar die je niet hebt gezien.
heeft gepost in: Sexy en sportieve herenstrings (is er vaag )
Puntenslijpsel:
donker figuur in fobo
je hebt gelijk ik was hier aan het kijken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:31 schreef EllaN het volgende:
[..]
Nee toch?
Honkeytonk + Crazy M kill 2
Puntenslijpsel kill 3
kill 1 van gisteren worden ze wel allebei verdacht maar was misschien 2 maffia op 1 persoonquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:39 schreef iBenny het volgende:
Kill 3
Ha! De week is alweer door midden, het weekend staat voor de deur! Tombolafan had grote plannen, ze zou het hele weekend niets doen en films kijken met haar vriendinnen. En misschien dat ze ook nog wel voor de grap een stripper lieten komen, gewoon omdat het kon. Ja ze had er zin en vrolijk maakte ze zich klaar om naar zijn werk te gaan.Ze hoopte dat ze vandaag veel zou kunnen doen. Ze wierp een blik in de badkamerspiegel, hmm, momelde ze tegen zichzelf, ik moet ook nodig weer eens naar de kapper, het begint echt te gek te worden nu. Maar dat is echt iets voor volgende week ofzo, dit weekend zou ze er geen tijd voor hebben. Toen ze haar slaapkamer inliep zag ze dat ze de kast open had laten staan, en wilde hem net dichtduwen toen de kast nog verder openging. Verbaasd keek tombolafan naar het donkere figuur dat haar aanstaarde. Tijd om lang te kijken had hij echter niet, de donkere figuur sprong met een luide gil bovenop haar en samen belandden ze op het waterbed/ De handboeien, die op het nachtkastje lagen te wachten voor leukere dagen kwamen het vreemde figuur goed uit en handig klikte hij ze om bij zijn slachtoffer. Vol afschuw keek tombolafan toe hoe de man die bovenop haar zat vervolgens een schaar en naald en draad uit zijn zak haalde. De man zette de schaar echter niet in haar borst maar begon een gat in het waterbed te knippen, toen het gat groot genoeg was duwde hij haar erin en vervolgens naaide hij het gat weer dicht. Hij bleef nog even wachten tot hij zeker wist dat tombolafan (Busdriver)verdronken was, daarna sloop hij weer net zo stiekem het huis uit als hij gekomen was.
Honkeytonk:
nachtkastje - Wat ligt er 's avonds op je nachtkastje?
handboeien - Waar mag volgens jou wel wat harder tegen worden opgetreden? / [GRTD #1290] Pakkende titel
ja dat vermoedde ik alquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop dat jullie allemaal lief waren en zullen zijn voor Liesje, ze heeft het vanavond toch mooi alleen opgeknapt en dat is niet eenvoudig met die rare rollen de hele tijd.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeg eh, dorp, wanneer gaan jullie maffia vermoorden? Dat is de bedoeling van het spel he!
Ik keek alleen maar even in de lijst met wat er dood is en wat er nog leeftquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Ga op je vingers zitten!
Ik heb vrij spel, gisteren iedereen via PM/DM overgehaald om mij niet te lynchen dus deze nacht kon ik mijzelf weer lekker uitlevenquote:
Ze bakken er niks vanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeg eh, dorp, wanneer gaan jullie maffia vermoorden? Dat is de bedoeling van het spel he!
Dat weet ik ook nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:22 schreef EllaN het volgende:
Waarom verdenken we ook alweer Honkey na aanleiding van deze nacht?
jah, nu nog geen zekerheid dat we 2 maffia hebbenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:12 schreef Etcetera het volgende:
Sowieso vind ik het raar als mensen zo vroeg in het spel om een dubbele lynch vragen
maar wel op mij stemmen hequote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:54 schreef naatje_1 het volgende:
Ik hoop dat we met honkey iig de goede hebben.
De kans is anders wel heel groot.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, nu nog geen zekerheid dat we 2 maffia hebben
ehm HT is bijna 99% zekerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
De kans is anders wel heel groot.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Statistisch gezien, hoe langer jullie dorpelingen lynchen en de maffia ook dorpelingen blijft afslachten, hoe groter de kans dat je ooit een maffia lyncht. Misschien is een haalbaar doel voor deze ronde wel om 1 maffia te lynchen
? Succes
.
Dat heb ik al zo vaak gedacht met dit spelquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
De kans is anders wel heel groot.
Tuurlijk zijn er meer maffia, maar we kunnen er toch maar een lynchen vandaag... .voor een dubbele lynch vind ik de bewijzen te mager en nog iets te vroeg in het spel.... dan kunnen we maar beter op safe spelen in mijn ogen!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:51 schreef EllaN het volgende:
Ik zal mijn mond verder maar houden vandaag.
Volgens mij hebben we gewoon 3x duidelijk maffia, maar we kunnen ook verder afgeslacht worden en later spijt hebben.
Ik zeg ook niet dat Honkey geen maffia is, maar ik zeg alleen dat er ook andere duidelijke hints zijn. Als alle maffia nu alles op Honkey gooit, overleeft de rest weer een nacht.
Just throwing it out there, ik ben denk ik vannacht toch dood.
eensch!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat heb ik al zo vaak gedacht met dit spelIk ga nergens meer vanuit
Seriously? Waar is dit in vredesnaam op gebaseerd? Er zijn amper hints tegen mij gevonden, en die zijn gevonden door tunnelvisie en shit.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm HT is bijna 99% zekermaar die andere 2 is nog even opletten en uitzoeken
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:04 schreef honkeytonk het volgende:
De maffia is erg blij met mij, ik ben hun zondebok![]()
[..]
Seriously? Waar is dit in vredesnaam op gebaseerd? Er zijn amper hints tegen mij gevonden
en die zijn gevonden door tunnelvisie en shit.
de hints uit kill 1 dag 1 en die van deze dagquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Seriously? Waar is dit in vredesnaam op gebaseerd? Er zijn amper hints tegen mij gevonden, en die zijn gevonden door tunnelvisie en shit.
als het tunnelvisie en shit is zoek zelf dan meer?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Seriously? Waar is dit in vredesnaam op gebaseerd? Er zijn amper hints tegen mij gevonden, en die zijn gevonden door tunnelvisie en shit.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:53 schreef honkeytonk het volgende:
Oh oh oh oh, jullie gaan spijt krijgen man! Ik ga mij morgen op 7 uur helemaal kapot lachen, en vanaf nu ben ik volledig voor de maffia nu ik mijzelf niet meer in het dorp kan vertonen!
Go maffia! Ik ben verzuurd vanwege alle stomme dorpsbewongers. Ik denk niet dat het nut heeft om mijzelf nog te verdedigen!
Ariverdeci en ik wens beide kampen (dorp en maffia) veel succes!
alleen al het feit dat ze een man is .....quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:24 schreef timmmmm het volgende:
Eigenlijk geloof ik honkey ergens ook wel. Ze kan iig goed liegen als ze mob blijkt straks
Anders hou je gewoon een keer je mond als SL. Teringjantje zeg. SLs zijn niet bedoeld om steeds maar dingen over het spel te zeggen, maar om het spel te runnen. Als je dat niet leuk vindt, en graag spelinhoudelijk wil posten, had je geen SL moeten worden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet lachen om mensen die in hun enthousiasme dramaqueens worden!
+1quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Wellicht ten overvloede, maar ik heb echt niet moedwillig het spel willen sturen met wat ik zei. Sowieso was ik gisterenavond dronken. En voor de rest gewoon een te grote flapuit die denkt het overduidelijke gewoon te benoemen. Maar vanaf nu ben ik alleen zakelijk en krijgen jullie slechts serieuze nuttige posts van me
.
Ik probeer het spel heul niet te sturen.
boks ouwequote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Wellicht ten overvloede, maar ik heb echt niet moedwillig het spel willen sturen met wat ik zei. Sowieso was ik gisterenavond dronken. En voor de rest gewoon een te grote flapuit die denkt het overduidelijke gewoon te benoemen. Maar vanaf nu ben ik alleen zakelijk en krijgen jullie slechts serieuze nuttige posts van me
.
Ik probeer het spel heul niet te sturen.
* Crazy-M geeft kopje koffie.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:45 schreef Tha_Erik het volgende:
BEN NIET OUD!!!
Sorry, alles is even gevoelig nu.
Jij staat alleen maar op mijn verdachtenlijstje als bonkeybonkey maffia blijft.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:23 schreef EllaN het volgende:
Omdat iedereen aan boord de Honkey-trein springt.
Mensen die hints zoeken, zijn zelf verdacht.
tuutuuutquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:41 schreef CaLeX het volgende:
Het net rond HT begint zich te sluiten
##all aboard the HonkeyTrain
Honkeytonk (11) timmmmm, iBenny, Maarten-Pieter, Bartjebart, Gewoonfaye, lynda, TV, gomi, Soempie,Calex
Crazy M (2) EllaN, Naatje
Puntenslijpsel (1) tdrone
EllaN had ook al hints naar TV gevonden, maar als honkey inderdaad maffia blijkt, hebben we niets om te vrezen. Anders zit er niets anders op dan hem naar het massagraf te wijzen.quote:
Nou, inderdaad, want je bent mieters goed bezig!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:11 schreef naatje_1 het volgende:
Mocht ik overigens, aangezien er een kill op mij was beraamd, deze nacht niet overleven, please continue my work.
Ik heb hints gevonden richting Crazy M. En ga nu weer aan het werk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, inderdaad, want je bent mieters goed bezig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |