quote:The worst movie in existence
I honestly believe this is the worst movie I've ever seen. I am a B movie activist but this is the worst ever. Do not watch under penalty of law. You have been warned!
Here are the questions you should ask yourself / points of interest for this movie.
1. What happened to the cities and society that made the world this bad? They never tell you. 2. They never explain that Hawkins Coselow is Chandra Kerkorian's lover. They only way you would ever discover this is if you read the box. 3. From the box. "The experiment goes out of control and the prototype goes hunting for Chandra whom he is programmed to kill." If he is programmed to kill Chandra why would the experiment be going out of control when he begins to hunt her? 4. The explosive climax they promise on the box never happens ... why you ask? The prototypes were only made for one reason, to kill the omegas. Chandra is the last omega. Where does mankind's existence hang in the balance?
Here is my personal title for this movie which is much more appropriate.
HAWKINS GETS NEW LEGS
leuke jaardag gehad?quote:
Ik dacht dat je mischien het NMK speedmarsen bedoelde waar ik voor zou moeten trainen, maar daar zie ik helaas van afquote:
Maitjequote:Op woensdag 25 mei 2011 19:26 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jaa zeker. Was gezellig en veel taart!
Naja tot volgende week dan maarquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:27 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mischien het NMK speedmarsen bedoelde waar ik voor zou moeten trainen, maar daar zie ik helaas van af
Anyways, ik doe mee aan de tmpt, en nee daar train ik verder niet voor. Een aantal keren het granaat gooien geoefend. Mijn buddy schijnt goed te zijn in HiBa met 16 kg kist, schieten, afstandschatten en granaat gooien. En ik ben goed met fietsen, kaartlezen en speedmarsen.
Ik denk dat we er samen wel uitkomen, ik hoop het...
Dat zei ik vorige jaar dus ook over het NMK, ik kom steeds tekort, vorig jaar aan snelheid, dit jaar aan doorzettingsvermogenquote:
Doe eens wat anekdotes.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:52 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zit nu het boek "Herinneringen aan de dienstplicht bij de Luchtmacht" te lezen. Geschreven door mijn instructeur tijdens mijn bbt opleiding op de LIMOS en later P&O Functionaris op EHV, Martin (Matje) v/d Linden.
Wat een herinneringen komen er boven zeg! Super, ik zit soms bijna in mijn broek te pissen van het lachen.
Ook een aanrader voor ER en overige LIMOS gangers dus.
Don't mess with the Zohan is een leuke film! Ik heb me kapot gelachen.quote:
Het kader is een patrouille kwijt tijdens een kaartleesoefening. Kader gaat met de Combi op zoek langs de routes. Na lang zoeken rijden ze kilometers lang, op een smalle weg, achter een langzaam rijdende zandwagen, wat hen de kans geeft ook goed de kleine zijwegen te bekijken. Maar geen patrouille te bekennen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |