quote:The worst movie in existence
I honestly believe this is the worst movie I've ever seen. I am a B movie activist but this is the worst ever. Do not watch under penalty of law. You have been warned!
Here are the questions you should ask yourself / points of interest for this movie.
1. What happened to the cities and society that made the world this bad? They never tell you. 2. They never explain that Hawkins Coselow is Chandra Kerkorian's lover. They only way you would ever discover this is if you read the box. 3. From the box. "The experiment goes out of control and the prototype goes hunting for Chandra whom he is programmed to kill." If he is programmed to kill Chandra why would the experiment be going out of control when he begins to hunt her? 4. The explosive climax they promise on the box never happens ... why you ask? The prototypes were only made for one reason, to kill the omegas. Chandra is the last omega. Where does mankind's existence hang in the balance?
Here is my personal title for this movie which is much more appropriate.
HAWKINS GETS NEW LEGS
leuke jaardag gehad?quote:
Ik dacht dat je mischien het NMK speedmarsen bedoelde waar ik voor zou moeten trainen, maar daar zie ik helaas van afquote:
Maitjequote:Op woensdag 25 mei 2011 19:26 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jaa zeker. Was gezellig en veel taart!
Naja tot volgende week dan maarquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:27 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mischien het NMK speedmarsen bedoelde waar ik voor zou moeten trainen, maar daar zie ik helaas van af
Anyways, ik doe mee aan de tmpt, en nee daar train ik verder niet voor. Een aantal keren het granaat gooien geoefend. Mijn buddy schijnt goed te zijn in HiBa met 16 kg kist, schieten, afstandschatten en granaat gooien. En ik ben goed met fietsen, kaartlezen en speedmarsen.
Ik denk dat we er samen wel uitkomen, ik hoop het...
Dat zei ik vorige jaar dus ook over het NMK, ik kom steeds tekort, vorig jaar aan snelheid, dit jaar aan doorzettingsvermogenquote:
Doe eens wat anekdotes.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:52 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zit nu het boek "Herinneringen aan de dienstplicht bij de Luchtmacht" te lezen. Geschreven door mijn instructeur tijdens mijn bbt opleiding op de LIMOS en later P&O Functionaris op EHV, Martin (Matje) v/d Linden.
Wat een herinneringen komen er boven zeg! Super, ik zit soms bijna in mijn broek te pissen van het lachen.
Ook een aanrader voor ER en overige LIMOS gangers dus.
Don't mess with the Zohan is een leuke film! Ik heb me kapot gelachen.quote:
Het kader is een patrouille kwijt tijdens een kaartleesoefening. Kader gaat met de Combi op zoek langs de routes. Na lang zoeken rijden ze kilometers lang, op een smalle weg, achter een langzaam rijdende zandwagen, wat hen de kans geeft ook goed de kleine zijwegen te bekijken. Maar geen patrouille te bekennen.quote:
Meer!quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het kader is een patrouille kwijt tijdens een kaartleesoefening. Kader gaat met de Combi op zoek langs de routes. Na lang zoeken rijden ze kilometers lang, op een smalle weg, achter een langzaam rijdende zandwagen, wat hen de kans geeft ook goed de kleine zijwegen te bekijken. Maar geen patrouille te bekennen.
Achter in de bak van de zandwagen liggen echter 10 man plat op het zand door een spleet in de bak naar het naar hen zoekende kader in de Combi te kijken. Zij zijn nooit betrapt maar hebben het tijdens hun afscheidsfeest wel opgebiecht.
Meer?
quote:
Hier hoort natuurlijk nog wel het nieuwsbericht bij.quote:
quote:Dronken majoor Fabian Daras door het lint in Afghanistan
De Belgische majoor Fabian Daras heeft zich in het Afghaanse Kunduz zwaar misdragen in dronken toestand. De tweede in rang van de Belgische militairen in Afghanistan werd daarom naar huis gestuurd. Dat schrijft Knack.
Daras zocht in dronken toestand problemen met een aantal Duitse officiers in een Duitse dranktent in Kunduz, de Talibar. Hij gooide een lege fles naar een Duitse militaire nadat die hem weigerde wijn uit te schenken.
Een Duitse militair die tussen kwam, kreeg een vuistslag. Dat ontaarde in een scheldpartij waarbij zowat elke Duitse militair ter plaatse, zo’n vijftal, bedreigd werd met de dood.
“Vuile Duitse klootzakken”
“Ik ga jullie vermoorden, vuile Duitse klootzakken”, staat te lezen in het proces-verbaal.
De Belgische militaire politie, die tussenbeide moest komen, kreeg ook beledigingen naar het hoofd en werd ook met de dood bedreigd. “Laat me of ik vermoord je, klootzak van de MP (militaire politie, red.).”
Fabian Daras wou zelfs zijn wapen trekken, maar dat bleek later niet geladen.
Het incident dateert van 13 mei, maar is nu pas bekendgeraakt.
Donderdag zal minister van Defensie Pieter De Crem over de gebeurtenis ondervraagd worden door N-VA-kamerlid Theo Francken.
Wat?quote:
Ok.quote:
Een erg bekend verhaal, dit is in Weert nl. ook al eens gebeurd.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok.
Een patrouille laat zich tijdens een nachtelijke mars ver buiten Nijmegen oppikken door een taxi. Ruim buiten de poort van de LIMOS laten ze zich afzetten en marcheren even later de poort binnen. Niks aan de hand.
Tot dezelfde taxichauffeur zich aan de poort meldt met een in de achterbak achtergebleven voorwerp...... Een geweer.
Resultaat; een complete patrouille "achter de wacht".
ook zonder verhaal is het plaatje grappigquote:
Betreffende eigenaar van het wapen heeft zich zeker even in Arnhem mogen melden?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok.
Een patrouille laat zich tijdens een nachtelijke mars ver buiten Nijmegen oppikken door een taxi. Ruim buiten de poort van de LIMOS laten ze zich afzetten en marcheren even later de poort binnen. Niks aan de hand.
Tot dezelfde taxichauffeur zich aan de poort meldt met een in de achterbak achtergebleven voorwerp...... Een geweer.
Resultaat; een complete patrouille "achter de wacht".
Waarom?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:41 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Betreffende eigenaar van het wapen heeft zich zeker even in Arnhem mogen melden?
Aangezien de betreffende soldaat geen eigenaar maar gebruiker van het wapen was; nee.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:41 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Betreffende eigenaar van het wapen heeft zich zeker even in Arnhem mogen melden?
Die plaat is natuurlijk niet uit de lucht komen vallen. Ik had op zijn minst verwacht dat de deffers hier het nieuws een beetje meekrijgen. Maar gelukkig weten de SM/OWI weer waar het over gaat.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:41 schreef gerco94 het volgende:
[..]
ook zonder verhaal is het plaatje grappig
Lijkt me dat zo'n actie wel wat verdere gevolgen voor desbetreffende persoon heeft gehad dan alleen een goed woordje met zn leidinggevende?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Aangezien de betreffende soldaat geen eigenaar maar gebruiker van het wapen was; nee.
Dit is vroegah gebeurd, toen kon er iets meer dan tegenwoordig. Ik mis de oude tijd nog elke dag.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:49 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Lijkt me dat zo'n actie wel wat verdere gevolgen voor desbetreffende persoon heeft gehad dan alleen een goed woordje met zn leidinggevende?
sorry hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die plaat is natuurlijk niet uit de lucht komen vallen. Ik had op zijn minst verwacht dat de deffers hier het nieuws een beetje meekrijgen. Maar gelukkig weten de SM/OWI weer waar het over gaat.
Correct. Een "praatje" met het kader werkt, zeker in het opleidingstraject, veel beter dan een reisje naar de CDT of Arnhem.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit is vroegah gebeurd, toen kon er iets meer dan tegenwoordig. Ik mis de oude tijd nog elke dag.
Cobra snapt dat wel denk ik.
Ik graaf dat gat zelf wel. Afsluiter in de achterste stand, buks in het gat en zand er over. De gebruiker van het wapen mag van mij zelf eerst goed zoeken waar het wapen is.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:59 schreef hoogvlieger het volgende:
Dat praatje met het kader kreeg je tijdens mn ALO wanneer je je buks een meter te ver van je vandaan had staan. Deed je dat nog een keer mocht je een put graven, daar je buks in leggen en de zooi dichtgooien en daarna de boel weer open maken en je buks weer brandschoon maken.Gelukkig geen ervaring mee gehad. Paar KL'ers zover ik weet wel. Was een mooi gezicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |